Noloin pierutilanne, jota olet todistanut? Omasi olisi tietysti herkullisin...
Kommentit (465)
Muistan kun nuorena miehenä kohtasi ekaa kertaa pierevän pillun. Se oli merkillistä. Kuin kahta pientä märkää rukkasta olisi läpsytelty tavattoman nopeasti vastakkain. En ollut ymmärtänyt, että pillu voi noinkin käyttäytyä. Sittemmin kohtasin sellaisenkin naisen, joka viihdytti (?) minua ja itseään tahallisella pillupierulla. Tuo nainen osasi jotenkin jännittää vatsalihaksiaan niin, että seurauksena oli aina jonkinlaista ääntelyä. Taito se on tuokin. En tiedä onko sillä varsinaisesti kysyntää. Voisi ollakin jossain tanskalaisessa sirkuksessa.
Opiskeluaikana erään hernekeitto-torstain iltapäivällä menin kepilliselle miesten vessaosastolle. Edellinen tyyppi lähti sieltä samalla ovenavauksella ulos. Siinä pystypaikalla vettä heittäessä päästin todella ALKUKANTAISEN järkyttävän kovaäänisen rusauksen, jota vessaosaston kaakeliseinät heijastivat kaikuna. Itsekin ihmettelin että jopas oli ihan helv***illinen töräys, mutta kun luulin ettei kukaan kuule niin mikäs siinä. Suljin vetskarin, pesin kädet ja lähdin luennolle. Silloin tajusin, että se edellinen tyyppi oli jättänyt vessaosaston oven auki aulaan. Ja se aula oli juuri pölähtänyt täyteen jostain väitöstilaisuudesta tullutta, tummiin pukeututta akateemista juhlaväkeä. Muistan loppuikäni niiden vessaosaston avonaisen oven lähellä seisseiden japanilaisten kauhistuneet ilmeet. Luulivat kai, että mistään Godzillaa pienemmästä ei sellaisia ääniä lähde.
Kumarruin lähikaupassa ottamaan hernekeittopurkkia alahyllyltä. Samalla pieraisin kuuluvasti. Jotkut lapset nauroivat. Joku mies totesi, että täällä haisee paska.
On aikaa vuosia kun pierasta rusahutin Hgissä Simonkadulla ja toisella puolella katua oleva nainen kuuli ja sanoi jotain ja sanoin että hyvää kesää. Olin seurassa ja hauskaa oli.
Vierailija kirjoitti:
Olin noin 21-vuotias ja ekalla sänkyreissulla treffikumppanin kanssa. Olimme perinteisessä lähetyssaarnaaja-asennossa, kun ehotin, että takaa päin. Mies innostui heti ja kääntyessäni minulta pääsi mahtava pieru. Eipä tarvinnu enää olla missään asennossa eikä tarvinnu enään miestä treffeille pyydellä. Onneksi olin juuri muuttanut isoon kaupunkiin pikkukylästä, ei oo tarvinnu mieheen törmäillä.
En ymmärrä mikä tässä niin vakavaa ja noloa? Mulla lähes vastaava tilanne. Nauroin vain. Mieskin nauroi. Totesi kyllä, että kukaan nainen ei ole aikaisemmin sängyssä piereskellyt. Tapailtiin silti useamman kerran :D
Ootte te naiset kyllä todellisia sikoja.
Nää ihanat pierukokemusketjut ei petä koskaan !
Balettitunnilla pieniä hyppyjä tehdessä pääsi myös pieni pieru. Toivottavasti musiikki peitti äänen tarpeeksi. Kukaan ei ollut huomaavinaan.
Pieruissa eo ole mitään hävettäbää jokainen pieree joskus, jopa mä
Crohnin tautia sairastavana näitä riittää vaikka kuinka, mutta ehdottomasti nolointa on koulussa.
olin vaihtaas mummolle töis vaippaa ja se pieras Xd voi hele et repesin XDD
hih hih hiiii, kauheesti aikuisia ihmisiä jaksaa naurattaa nämä pissi/pieru/kakka jutut! Uskomatonta. Outoa kun tätä ketjua ei ole poistettu täältä! Olisi mukavaa jos olisi asiallista touhua täällä, olen käsittänyt että tämä on aikuisten palsta!!!!
Työvoimatoimistossa, jonottaessa jäin kiinni megalomaanisesti pierusta. Nolointa tässä oli kun jäin kiinni pieruni haistelusta, toisaalta en tehnyt sitä erityisen salailevasti vaan olin polvillani tuolin edessä kuin muslimi ja haistelin herkkupieruani. Kyllä hävettää.
Ok. Tämä pierutilanne ei tapahtunut mulle, vaan eräälle tuttavalleni mutta se on kyllä sitäkin nolompi. Eli tämä nainen oli lähdössä töistä illalla väsyneenä ja hänen miehensä piti tulla hakemaan hänet. Ja tullessaan ulos työpaikaltaan hän näkikin tutun näköisen auton kadun varressa. Hän avasi oven, istui penkille, mumisi jonkinlaisen tervehdyksen ja pieraisi samalla. Mutta kun hän kääntyi katsomaan niin kuskin paikalla istuikin joku ihan vieras mies. Siinä vaiheessa hän ymmärsi että oli mennyt väärään autoon... se vaan sattui olemaan saman merkkinen, mallinen ja värinenkin. Nainen sai soperrettua anteeksi, ennenkuin hyppäsi ulos autosta ja pakeni äkkiä kulman taakse, josta hänen miehensä myöhemmin poimi hänet kyytiin.
Voitte kuvitella miten repesin kun kuulin tämän eka kerran xD
Aina luvassa... kirjoitti:
Nää ihanat pierukokemusketjut ei petä koskaan !
niin mutta päästeletkö pillu pieruja?
Täysin bussi, aamuvarhaisella kouluun ja töihin menijöitä . Vatsani oli tuskallisen täynnä ilmaa ja koetin pieraista vaivihkaa olon helpottamiseksi.
Herranjumala, mikä inisevä "piuuuu " sieltä purkautui ja heti perään syvempi, repivämpi ääni mätänevän kananmunan hajun saattamana. Istuin siinä naama punaisena tyylikkäässä talvitakissani ja pylly piti omaa monologiaan.
Krapula aamuna menin tupakalle silloisen poikakaverin kanssa ja pelkkä t-paita päällä, oli loppukevät/alkukesä. Valitin että hemmetti kun sattuu mahaan , menin kyykkyyn ja samassa minulta pääsi äänekäs pieru jonka mukana lensi ripulia lattialle. Jätkäkaveri huusi että akka paskoo pitkin lattioita, hyi jumalauta ja joku alkoi nauraa hysteerisesti yläpuolen parvekkeella.
Tukehduin juuri maksalaatikkooni ja samaan aikaan päästin märän pierun ahteristani. Taisi hieman maksan näköistä laatikkoakin jäädä housuihin.
Painelin kerran yhtä naikkosta anneliin. Ja aika pian alkoi kuulua turauksia ja plöräyksiä. Oli muutaman minsan jälkeen pakko lopettaa.
Kohta nainen aloitti sellasen 3-4 minuuttia kestävän tuhnuttelusession. Ei ollut tulla millään loppua. Aivan kamalan kovia ja rumia töräyksiä! Olin varmaan pumpannut sen sisään hirveästi ilmaa. Tai mistä lie johtui.
Asuin tuolloin vieläpä kotona yhä, joten seinän takana nukkuvat vanhempani varmasti saivat tietää että mitä olin tehnyt tai yrittänyt tehdä. Jos vaan osasivat yhdistää turauttelun anneli-yritelmiini, toivottavasti eivät.