Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noloin pierutilanne, jota olet todistanut? Omasi olisi tietysti herkullisin...

Vierailija
20.02.2006 |

Omasi olisi tietysti herkullisin...

Kommentit (465)

Vierailija
321/465 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin kaupungilla saksalaisen naapurini, joka on keski-ikäinen, aina tyylikkäästi pukeutuva nainen. Hän pysähtyi kesken kävelyn ja päästi pitkän, äänekkään pierun. Oikein änkäsi, jotta tulisi kaikki ulos. Sitten hän vain mainitsi sivumennen, että on noita ilmavaivoja ja jatkoi keskustelua niinkuin ei mitään. Minäkin jatkoin kävelyä niinkuin ei mitään, mutta tapaus jäi mieleen. Tuntui sen verran oudolta, mutta ajattelin jotta miks ei, voi kai asiaan noinkin luonnollisesti suhtautua.

Vierailija
322/465 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin aikoinaan miestä, joka runsaan kaljanjuonnin vuoksi töräytteli jatkuvasti kamalia pieruja, usein myös seksin aikana. Hänen mielestään tämä oli vain hauskaa. Usein hän vääntäytyi johonkin ihme asentoon toinen jalka ylhäällä, tai sitten pyllisti ja töräytti oikein kunnolla. Ja sitä jatkui koko ajan!

Sanoin hänelle kerran, että onko hän koskaan tullut ajatelleeksi, että kun alkaa tapailla jotakuta naista, kannattaisi ehkä tuoda esille enemmän niitä hyviä puoliaan. Hänen kantansa tähän oli, että on parempi näyttää kaikki huonotkin puolet heti, koska se on rehellisempää. Voi kai siihen noinkin suhtautua.

Itse en tälle kundille lämmennyt. Sorry vaan mutta ne pierumaratonit alkoi tympiä mua ihan tosissaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/465 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmani on hirveän hajuiset ilmanpäästöt. Perhe on kaikonnut ympäriltäni tämän hajun takia. Muilla perheenjäsenillä tule hajuttomia tuhnuja, jopa mieheltänikin. Mutta minun pieruissani on sekä ääni että haju. Miten niistä saisi hajun pois, että jäljelle jäisi vain ääni? Tiedän, että tämä aihe kuuluisi oikeastaan parisuhdepalstalle, mutta josko täällä joku osaisi auttaa.

Vierailija
324/465 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme sukulaislapsemme konfirmaatiotilaisuudessa kirkossa. Pappi pyysi puheensa jälkeen kirkkokansaa hiljentymään rukoukseen. Silloin 4-vuotias tyttäremme päästi pierun, joka oli häpeällisen äänekäs. Töräyksen johdosta koko rippikoulunuorten ryhmä repesi nauramaan. Tyttäremme nolostui hieman, mutta totesi sitten lapsenäänellään, ettei paukkuja saa pidättää. Silloin meitä hieman hävetti.

Vierailija
325/465 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka täällä pilaa meidän PIERU FANIEN KIVAN KETJUN limaisilla seksipierujutuillaan?!

Vierailija
326/465 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olimme sukulaislapsemme konfirmaatiotilaisuudessa kirkossa. Pappi pyysi puheensa jälkeen kirkkokansaa hiljentymään rukoukseen. Silloin 4-vuotias tyttäremme päästi pierun, joka oli häpeällisen äänekäs. Töräyksen johdosta koko rippikoulunuorten ryhmä repesi nauramaan. Tyttäremme nolostui hieman, mutta totesi sitten lapsenäänellään, ettei paukkuja saa pidättää. Silloin meitä hieman hävetti.

Ajattele jos tyttö olisi todennut asian öreällä viskibasso äänellä

Vierailija
327/465 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 27v nainen ja olen parisuhteessa komean,hyväkroppaisen ja isokyrpäisen miehen kanssa. Seksielämämme on ihanaa ja eilenkin nussittiin oikein huolella:):):) Ongelmana on ilmavaivat joita minulle tulee seksin aikana tai ylipäänsä kiihottuneena. Voinko vain antaa pierujen tulla panon aikana vai miten toimisin? Pliis kaipaan asiallisia kommentteja pikaisesti!! Pelkään että mieheni jättää minut jos alan piereksimään. Toisaalta on todella inhottavaa pidätellä pieruja. Eilenkin mieheni pani minua takaapäin oikein huolella ja silloin juuri nämä pierut alkoivat kiusaamaan,yritin vain pidätellä panon ajan ja mieheni lauettua menin vessaan pieremään. Toivottavasti saan asiallisia vastauksia ja apua ongelmaani!!! Jättääkö mieheni minut tämän takia???

Kyllä jättää..kuka haluaa panna pierunhajussa?yöksistä...:(

Vierailija
328/465 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 27v nainen ja olen parisuhteessa komean,hyväkroppaisen ja isokyrpäisen miehen kanssa. Seksielämämme on ihanaa ja eilenkin nussittiin oikein huolella:):):) Ongelmana on ilmavaivat joita minulle tulee seksin aikana tai ylipäänsä kiihottuneena. Voinko vain antaa pierujen tulla panon aikana vai miten toimisin? Pliis kaipaan asiallisia kommentteja pikaisesti!! Pelkään että mieheni jättää minut jos alan piereksimään. Toisaalta on todella inhottavaa pidätellä pieruja. Eilenkin mieheni pani minua takaapäin oikein huolella ja silloin juuri nämä pierut alkoivat kiusaamaan,yritin vain pidätellä panon ajan ja mieheni lauettua menin vessaan pieremään. Toivottavasti saan asiallisia vastauksia ja apua ongelmaani!!! Jättääkö mieheni minut tämän takia???

Ne ovat todellakin ärsyttäviä. Just kun vaihtaa asentoa vaikka takaapäin asennosta johonkin toiseen niin voi jumpe..

Mulla ei edes ne pillu pierut ole mitään "prööt" vaan sellaisia pamahduksia ja tuntuu että häppärit lähtis ilmaan oikeen.. :D

No ainakin tulee aina hyvät naurut :wink:

Juurikin näin. Ja taitaa oikeasti vähemmistö naisista tutkia edes omaa pimpsaansa niin hyvin, että tajuaisi, jos on väljät paikat.

Naisen väljyydestä voi olla silloin aivan sataprosenttisen varma, jos itsellä on keskivertoa isompi kulli, kaverilla vielä isompi ja yksi nainenkin on päässyt tutustumaan värkkiin ja jos kaikki on samaa mieltä, että sillä oli todella väljä, niin kyllä se on uskottava, että vältä on, eikä minulla liian pieni muna.

Vierailija
329/465 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten aikuisia ihmisiä kiinnostaa nämä pieru/kakka jutut ?! Nehän on yleensä n.5 vuotiaiden lasten juttuja. Lopettakaa pieruperät nämä kirjoitukset ja olkaa hiljaa jos ei mitään järkevää kirjoittamista, kiitos!

Vierailija
330/465 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No muutamat noloimmat on kun koulussa liikuntatunnilla hiljaisena hetkenä ringissä ja pari kertaa kaveriporukassa (ei-pierututtavallisessa) on päässyt tosi äänekäs päräys. En tiedä kumpi on pahempi, että kaikki on kuin ei olisi ollutkaan vai, että joku puolituttu rävähtää nauruun. Lisäksi eka äänekäs pieru miehen seurassa suihkussa saunan jälkeen nolotti hieman. Yhdessä oltiin oltu jo useampi kuukausi niin ei se nyt maata kaatanut.

Vierailija
331/465 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten aikuisia ihmisiä kiinnostaa nämä pieru/kakka jutut ?! Nehän on yleensä n.5 vuotiaiden lasten juttuja. Lopettakaa pieruperät nämä kirjoitukset ja olkaa hiljaa jos ei mitään järkevää kirjoittamista, kiitos!

kyseessä on vakava ongelma.

Yksi nainen on menettämässä perheensä koska haisee pahalle

yksi nainen on menettämässä rakastajansa koska haisee pahalle

yksi myyjä menetti kaupan koska haisi pahalle...

Vierailija
332/465 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No muutamat noloimmat on kun koulussa liikuntatunnilla hiljaisena hetkenä ringissä ja pari kertaa kaveriporukassa (ei-pierututtavallisessa) on päässyt tosi äänekäs päräys. En tiedä kumpi on pahempi, että kaikki on kuin ei olisi ollutkaan vai, että joku puolituttu rävähtää nauruun. Lisäksi eka äänekäs pieru miehen seurassa suihkussa saunan jälkeen nolotti hieman. Yhdessä oltiin oltu jo useampi kuukausi niin ei se nyt maata kaatanut.

Onko sinulta päässyt myös ns. pillu pieruja?

Vierailija
333/465 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen, että sellaisten alushousujen keksijä, joka kehittäisi pierunkestävät alushousut (haju + äänet), loisi valtavan omaisuuden. Ajatelkaa, mikä vapaus se olisikaan, kun voisitte pierrä missä vain ja milloin vain ilman, että kukaan huomaisi sitä. No, ehkä alussa joutuisimme tyytymään vain hajua syöviin alushousuihin, mutta pierun äänethän voisi peittää esimerkiksi yskimällä ponnekkaasti samaan aikaan tai peittää pierun äänet taustamelulla.

Uskon, että lopulta kansainvälinen tuotekehitys mahdollistaisi myös ääntä vaimentavat hajua syövät alushousut. Pierunkestävistä alushousuista saataisiin myös Suomelle uusi Nokia, koska tuotteen menekki olisi valtavaa luokkaa. Ajatelkaapa, että jokainen Maan asukas ostaisi vaikka vain kaksi paria kyseisiä alushousuja, jo se pelkästään tekisi noin 14 miljardia paria! Alushousuihin voisi painattaa minkä tahansa tekstin tai kuvion, joten myytävänä olisi esimerkiksi Angry Birds-pierualushousuja.

Valitettavasti minulla ei ole keksijältä vaadittavaa pitkäjänteisyyttä eikä sinnikkyyttä, joten minun on tyytyminen ideointiin ja toivomaan, että joku uskalikko ottaa ideasta vaarin. 

Vierailija
334/465 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleen, että sellaisten alushousujen keksijä, joka kehittäisi pierunkestävät alushousut (haju + äänet), loisi valtavan omaisuuden. Ajatelkaa, mikä vapaus se olisikaan, kun voisitte pierrä missä vain ja milloin vain ilman, että kukaan huomaisi sitä. No, ehkä alussa joutuisimme tyytymään vain hajua syöviin alushousuihin, mutta pierun äänethän voisi peittää esimerkiksi yskimällä ponnekkaasti samaan aikaan tai peittää pierun äänet taustamelulla.

Uskon, että lopulta kansainvälinen tuotekehitys mahdollistaisi myös ääntä vaimentavat hajua syövät alushousut. Pierunkestävistä alushousuista saataisiin myös Suomelle uusi Nokia, koska tuotteen menekki olisi valtavaa luokkaa. Ajatelkaapa, että jokainen Maan asukas ostaisi vaikka vain kaksi paria kyseisiä alushousuja, jo se pelkästään tekisi noin 14 miljardia paria! Alushousuihin voisi painattaa minkä tahansa tekstin tai kuvion, joten myytävänä olisi esimerkiksi Angry Birds-pierualushousuja.

Valitettavasti minulla ei ole keksijältä vaadittavaa pitkäjänteisyyttä eikä sinnikkyyttä, joten minun on tyytyminen ideointiin ja toivomaan, että joku uskalikko ottaa ideasta vaarin. 

Nehän on jo kesksitty. Aktiivihiilisuodattimellisia alushousuja ja äänenvaimennin.

Vierailija
335/465 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seisoin yliopiston ruokalan jonossa ja yritin pidätellä pierua. Hyvä ystäväni tuli taakseni, läppäisi minua selkään ja sanoi että terve. PRÖÖÖÖÖT! Joo, että terve vaan. Silkka säikähdys heitti luukut auki.

Lasagnet jäi syömättä, kun pakenin paikalta. Onneksi tapahtumasta on jo kolmisenkymmentä vuotta, eikä kukaan silloisista kavereista varmaan enää muista sitä.

Mitenköhän muuten olisin selvinnyt kyseisestä lounaasta pierua pidätellen? Se olisi saattanut olla tuskallisempaa kuin tuo äkillinen "paljastuminen"...

Vierailija
336/465 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on vika kun ajoittain haisen pierulle, vaikka pidän aivan ekstrahyvää huolta hygieniastani?

Olen valittanut tätä kahdelle psykiatrille, yhdelle yleislääkärille ja omalle psykoterapeutilleni. He kaikki ovat pitäneet ongelmaa kuviteltuna, eivät ne kuulemani "vihjeet" mitään tarkoita.

Olen rohkaistunut kysymään muutamalta "vihjailijalta" suoraan, olenko joissain tilanteissa haissut. Kyllä olen. Jokseenkin tuntuu kamalalta tulla pidetyksi kaverina, joka kulkee ihmisten ilmoilla paskat housussa - niinhän sitä ihmisestä luulisi, jos se haisee paskalta.

Paskinta, kirjaimellisesti, tässä on se, että itse en haista sitä. En koskaan tiedä, milloin haisen ja milloin en. Ja lääkärit eivät ota tosissaan. Menenkö suosiolla raiteille makaamaan vai mitä voin vielä tehdä?

Vierailija
337/465 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 17 vuotta n.170cm pitkä ja painan n.65kg ja haisen todella pahalle. Käyn suihkussa päivittäin, käytän deodoranttia ja pidän puhtaita vaatteita mutta silti haisen pierulle . Itse en sitä haista, eikä kukaan sitä minulle kehtaa sanoa mutta olen huomannut haisevani paskalle.Ihmiset ympärilläni joutuvat niistämään nenäänsä ja yskivät. Tämä on jatkunut nyt yli neljä vuotta. Oireina on todella paha haju, jatkuva väsymys ja mahakivut, oikealla puolella lantion yllä navan vieressä tuntuu kovahko patti joka tuntuu olevan suolen sisällä ja siinä on usein kipuja. Minulla on myös hengitysvaikeuksia ajoittain ja usein on vaikea saada suoli kokonaan tyhjennettyä, uloste on tuhrivaa ja pahan hajuista. Kyseinen haju rajoittaa sosiaalista elämääni enkä sen tähden pysty menemään julkisille paikoilla koska häpeän. En ole käynyt lääkärillä tämän takia koska uskoin sen menevän ajan myötä pois mutta se tuntuu vain pahentuneen. Ei ole mitään lääkitystä. En ymmärrä, mistä pierun haju voi olla peräisin?

Vierailija
338/465 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä on vika kun ajoittain haisen pierulle, vaikka pidän aivan ekstrahyvää huolta hygieniastani?

Olen valittanut tätä kahdelle psykiatrille, yhdelle yleislääkärille ja omalle psykoterapeutilleni. He kaikki ovat pitäneet ongelmaa kuviteltuna, eivät ne kuulemani "vihjeet" mitään tarkoita.

Olen rohkaistunut kysymään muutamalta "vihjailijalta" suoraan, olenko joissain tilanteissa haissut. Kyllä olen. Jokseenkin tuntuu kamalalta tulla pidetyksi kaverina, joka kulkee ihmisten ilmoilla paskat housussa - niinhän sitä ihmisestä luulisi, jos se haisee paskalta.

Paskinta, kirjaimellisesti, tässä on se, että itse en haista sitä. En koskaan tiedä, milloin haisen ja milloin en. Ja lääkärit eivät ota tosissaan. Menenkö suosiolla raiteille makaamaan vai mitä voin vielä tehdä?

Hulluhan sinä olet.

Jos haisisit paskalta terapeuttisi kyllä kertoisi siitä sinulle

Vierailija
339/465 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on sairain ketju tällä palstalla...

Vierailija
340/465 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pierun haju eroaa paskat housuissa kulkevan hajusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän