Noloin pierutilanne, jota olet todistanut? Omasi olisi tietysti herkullisin...
Kommentit (465)
Vierailija kirjoitti:
Olen 17 vuotta n.170cm pitkä ja painan n.65kg ja haisen todella pahalle. Käyn suihkussa päivittäin, käytän deodoranttia ja pidän puhtaita vaatteita mutta silti haisen pierulle . Itse en sitä haista, eikä kukaan sitä minulle kehtaa sanoa mutta olen huomannut haisevani paskalle.Ihmiset ympärilläni joutuvat niistämään nenäänsä ja yskivät. Tämä on jatkunut nyt yli neljä vuotta. Oireina on todella paha haju, jatkuva väsymys ja mahakivut, oikealla puolella lantion yllä navan vieressä tuntuu kovahko patti joka tuntuu olevan suolen sisällä ja siinä on usein kipuja. Minulla on myös hengitysvaikeuksia ajoittain ja usein on vaikea saada suoli kokonaan tyhjennettyä, uloste on tuhrivaa ja pahan hajuista. Kyseinen haju rajoittaa sosiaalista elämääni enkä sen tähden pysty menemään julkisille paikoilla koska häpeän. En ole käynyt lääkärillä tämän takia koska uskoin sen menevän ajan myötä pois mutta se tuntuu vain pahentuneen. Ei ole mitään lääkitystä. En ymmärrä, mistä pierun haju voi olla peräisin?
Itse et sitä haista, muut eivät ole kertoneet, mutta olet huomannut että haiset. Miten?
Vierailija kirjoitti:
Olen 27v nainen ja olen parisuhteessa komean,hyväkroppaisen ja isokyrpäisen miehen kanssa. Seksielämämme on ihanaa ja eilenkin nussittiin oikein huolella:):):) Ongelmana on ilmavaivat joita minulle tulee seksin aikana tai ylipäänsä kiihottuneena. Voinko vain antaa pierujen tulla panon aikana vai miten toimisin? Pliis kaipaan asiallisia kommentteja pikaisesti!! Pelkään että mieheni jättää minut jos alan piereksimään. Toisaalta on todella inhottavaa pidätellä pieruja. Eilenkin mieheni pani minua takaapäin oikein huolella ja silloin juuri nämä pierut alkoivat kiusaamaan,yritin vain pidätellä panon ajan ja mieheni lauettua menin vessaan pieremään. Toivottavasti saan asiallisia vastauksia ja apua ongelmaani!!! Jättääkö mieheni minut tämän takia???
Miltä sinusta tuntuisi, jos miehesi piereskelisi vapautuneesti samalla kun harrastatte seksiä? Olisiko mukavaa ja nautinnollista touhuilla hänen paskanhajussaan?
Eräässä Suomen kylpylässä siivotaan huoneita aina pareittain. Kerran multa pääsi sellanen hiljainen helvetinmoisen viemärin hajuinen lemu ilmoille. Kun työkaveri tuli vessaa siivoamasta, se totesi ääneen että mikä hemmetin viemärin haju täällä oikeen on. Se haisi kyllä niin erehdyttävästi viemärille, eikä paskalle, että taisin päästä sillä kertaa pälkähästä.
Olen muutaman kerran töräyttänyt vahingossa töissä työkavereiden läsnäollessa. Eihän siinä voi muuta kun sanoa "sori" ja nauraa itselleen. Mutta onhan se hirveen noloa, kun seuraavina päivinä meinaa alkaa vain naurattaa, kun näkee kyseiset työkaverit.
Jos suolessa muhii paska, niin silloin pierutkin haisevat karmeammilta, suoralta paskalta. Kaasun kärykin on karmea, mutta ei ole niin selkeä paskan haju. Sitä en kyllä vieläkään tiedä, milloin pieru oikeasti haisee viemäriltä. Mitä hevonsontaa olin mahtanut syödä ennen sitä?
Millaista logiikkaa ja tyylitajua vaatii sijoittaa "herkullinen" ja "pieru" samaan asiayhteyteen?
Kukin saakoon kicksinsä mistä saa, mutta että pieruista... Päästelen niitä minäkin, mutta en valitettavasti saa niistä orgasmeja.
Vierailija kirjoitti:
Millaista logiikkaa ja tyylitajua vaatii sijoittaa "herkullinen" ja "pieru" samaan asiayhteyteen?
Kukin saakoon kicksinsä mistä saa, mutta että pieruista... Päästelen niitä minäkin, mutta en valitettavasti saa niistä orgasmeja.
päästeletkö pillu pieruja?
Vierailija kirjoitti:
Oma kokemukseni liittyy suht alkuaikaan nykyisen mieheni kanssa... olimme mieheni vanhempien luona kylässä ja istuskelimme kaikki olohuoneessa. No minä sit aivastin ja samaan syssyyn tuli tietysti hirmu kova ääninen paukku. Mulla meni naama varmaan ihan punaiseksi, mut aloin nauraa muiden mukana. No eihän se paukuttelu sit siihen yhteen jäänyt, vaan naurun tahdissa rupsuttelin lisää tahtomattani. Kyllä hävetti.
Mulla on ihan identtinen kokemus. :D
Hävetti eka päästö niin hirveesti, että aloin nauraa hysteeristä häpeänaurua. Eikös sarjatulitus vaan jatkunut. Tästä aikaa pari vuotta, mutta vieläkin hävettää ihan armottomasti. Muistan elävästi anopin ja muiden sukulaisten kummastuneet ja vastenmielisyyttä uhkuvat ilmeet. Hrrrr.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma kokemukseni liittyy suht alkuaikaan nykyisen mieheni kanssa... olimme mieheni vanhempien luona kylässä ja istuskelimme kaikki olohuoneessa. No minä sit aivastin ja samaan syssyyn tuli tietysti hirmu kova ääninen paukku. Mulla meni naama varmaan ihan punaiseksi, mut aloin nauraa muiden mukana. No eihän se paukuttelu sit siihen yhteen jäänyt, vaan naurun tahdissa rupsuttelin lisää tahtomattani. Kyllä hävetti.
Hävetti eka päästö niin hirveesti, että aloin nauraa hysteeristä häpeänaurua. Eikös sarjatulitus vaan jatkunut. Tästä aikaa pari vuotta, mutta vieläkin hävettää ihan armottomasti. Muistan elävästi anopin ja muiden sukulaisten kummastuneet ja vastenmielisyyttä uhkuvat ilmeet. Hrrrr.
päästeletkö myös ns pillu pieruja? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
päästeletkö myös ns pillu pieruja? :)
Kyllä ..paikat on venyneet...aluksi häpesin kun mieheni veti kullin ulos niin tuli ilmat pihalle.
Nykyään vaan nauran ja pieraisen päälle:)
Hahah siis en itse seurustelevana ihmisenä kyseistä sovellusta käytä mutta kaverini sanoi että hän oli Tinder treffeillä erään miehen kanssa ja he olivat käyneet satamassa jäätelöllä ja noh sanotaanko että ystävämme laktoosi-intoleranssi oli liittynyt tässä vaiheessa kolmanneksi pyöräksi mukaan. Kaverini sanoi että oli naama punasena pidätellyt kun vessaa ei näkynyt missään ja ei kehdannut miehelle tästä nyt mitään sanoa että sori mut nyt on pakko päästä tai posahtaa! Hetken siinä käveltyään kaverini oli kuulemma säikähtänyt ampiaista ja kiljaissut samaan aikaan sekä ylä että alapäällä :---D ei kuulemma nähneet enään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olimme sukulaislapsemme konfirmaatiotilaisuudessa kirkossa. Pappi pyysi puheensa jälkeen kirkkokansaa hiljentymään rukoukseen. Silloin 4-vuotias tyttäremme päästi pierun, joka oli häpeällisen äänekäs. Töräyksen johdosta koko rippikoulunuorten ryhmä repesi nauramaan. Tyttäremme nolostui hieman, mutta totesi sitten lapsenäänellään, ettei paukkuja saa pidättää. Silloin meitä hieman hävetti.
Ajattele jos tyttö olisi todennut asian öreällä viskibasso äänellä
Siinä taas fiksu kommentti, koulu/työpaikkakiusaaja ainesta!
Olen pelannut vuosia futista ja joskus teini-ikäisenä futismatsissa pallon perään spurtatessa kajautin kunnon sarjatulta, joka sitten tuntui jatkuvan kiusallisen pitkään kun spurtin päälle nauraa räkätin nolona. Palloa tavoitelleen vastustajan ilme oli aika järkyttynyt. 😂
Toinen unohtumaton pierumuisto on synnäriltä. Sairaalaruoka pisti pierettämään ja perhehuoneen ansiosta myös mieheni kärsi saman ruokavalion aiheuttamista ilmavaivoista (ne sämpylät!). Hävetti kun huoneessa haisi ihan paska ja kätilö tuli kyselemään vointia. 😅
Vierailija kirjoitti:
...yks alottaa ja muut lähtee heti kisaan mukaan. Onneksi en ole sellaseen sukuun joutunut ;-)
Mulla oli nuorena semmonen tumman vihreä Toyota Corolla, semmoinen oli monella muullakin. Kuskasin kaveria apteekkiin ja parkkeerasin auton tien varteen. Mun eteen tuli samanlainen Corolla parkkiin sillä aikaa. Kaveri tuli apteekista ja käveli kohti autoja ja kuinka ollakaan tempaisi sen mun edessä olevan Corollan oven auki ja lössäytti etupenkille jonkun hepun (joka odotti vaimoaan) viereen. Oli sanonut, että vitsi kun rupes pierettään tuolla apteekissa (luuli siis puhuvansa mulle) ja oli rusauttanut oikein aimo pamauksen. Ihmetteli, kun auto ei käynnisty eikä tuu kommenttia. Katsoi sitten ihmeissään ja ryntäsi samantien punaisena ulos autosta ja tuli kyytiin huutaen, että VOI HELEVETTI SENTÄÄN, KÄVIN SITTEN PIEREMÄSSÄ TUOLLA AUTOSSA JA SÄ ET VOINU TEHDÄ ASIALLE MITÄÄN.
Tämä stoori on VANHA VITSI, ei totta
Laktoosille herkkä lapseni päästelee välillä oikein kunnon paukkuja tahtomattaan. Nykyään vain naureskelee ja on keksinyt pierulle ilmaisun "perfetto", naurattaahan se kun perfettoja joskus tulee sarjatulella.
Löysä emätin, joka rakastellessa haukkoo ilmaa ja sitten päästelee sitä pois = hajuton emätinpieru. Charmelle (hevonen) laitettiin jääpussi hännän alle koska juostessa sen emätin päästeli ääniä. Naisella plörinän aiheuttaa löysät alavatsan lihakset. lainattu: Ulospäin työntävät Kegel-harjoitukset saattavat vähentää emätinpierujen määrää emätinyhdynnän osalta. Määrää voidaan vähentää myös välttämällä asentoja, joissa nainen kohottaa lantiotaan ja reisiään esimerkiksi nostamalla jalkansa päänsä yläpuolelle. Tällaiset asennot tekevät yhdynnän työntöjen sisäänpäin kohdistuvasta liikkeestä tiiviitä, jolloin niistä aiheutuu emätinpieruja. Liukastevoiteiden käyttö saattaa myös vähentää emätinpierujen määrää.
Emättimen turske eli pillupieru johtuu liian väljästä emättimestä kulliin verrattuna. Kun mies työntää ei tiiviys ole riittävä ja paine karkaa pillusta terskan ohi töräytellen tullessaan. Emättimen treenaus voi auttaa asiaa,tai sitten etsittävä paksukullinen mies. Kannattaa kokeilla eri vaihtoehtoja. turskutus ja pörinä on kyllä ruman kuulosta.
Olin noin 21-vuotias ja ekalla sänkyreissulla treffikumppanin kanssa. Olimme perinteisessä lähetyssaarnaaja-asennossa, kun ehotin, että takaa päin. Mies innostui heti ja kääntyessäni minulta pääsi mahtava pieru. Eipä tarvinnu enää olla missään asennossa eikä tarvinnu enään miestä treffeille pyydellä. Onneksi olin juuri muuttanut isoon kaupunkiin pikkukylästä, ei oo tarvinnu mieheen törmäillä.
Olin mieheni kanssa vanhassa asunnossamme jossa myös mieheni veli asui. Seksin harrastaminen oli aina jännä kokemus sillä piti kuitenkin olla suhteellisen hiljaa, ettei hän kuulisi. Olimme kerran päässy toimeen ja tunnelma oli suhteellisen hilpeä. Kun mieheni tuli suutelemaan minua, rintakehästämme kuuluu pierulta kuulostava ääni. Koska yritimme pidättää naurua siitä ei tullut mitään, vaan räjähdin täyteen nauruun, jolloin miehini yritti pidättää naurua ja sanoi et "nyt hiljaa!" Myöhemmin mieheni kuiskasi, että "mä yritän pidättää täs just pierua samalla, sori". Jäi homma siihen kun meinasin tukehtua nauruuni koko ajan.
Tämä oli erään toimittajan kokemus Eppu Normaalin keikalla. Hänen edessään heilui ja hytkyi joku isokokoinen mies näkyvyyden peittäen. Taisi olla epäsiisti ja hikinenkin. Päästi kunnon turauksen hytkyessään ja toimittajanainen tokaisi ääneen, että tämähän tästä enää puuttuikin. Tietenkin mies tämän kuuli ja tokaisi: vuan eipä puutu ennee.
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli erään toimittajan kokemus Eppu Normaalin keikalla. Hänen edessään heilui ja hytkyi joku isokokoinen mies näkyvyyden peittäen. Taisi olla epäsiisti ja hikinenkin. Päästi kunnon turauksen hytkyessään ja toimittajanainen tokaisi ääneen, että tämähän tästä enää puuttuikin. Tietenkin mies tämän kuuli ja tokaisi: vuan eipä puutu ennee.
Tämän toimittajanainen kosti päästämällä sarjan pillupieruja
Niin mutta kun en itse haista kumpaakaan:(