Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noloin pierutilanne, jota olet todistanut? Omasi olisi tietysti herkullisin...

Vierailija
20.02.2006 |

Omasi olisi tietysti herkullisin...

Kommentit (465)

Vierailija
301/465 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
302/465 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2,korjatkaas tää mobiili jo perkele

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/465 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
304/465 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran festareilla istuin yhden illalla tapaamani pojan sylissa ja nauroimme jotain aivan kamalasti ja mikas sielta tupsahti kuin kohtalaisen mojova pieru,kundi viela tokas " hyi helvetti" mutta ei lahteny mihinkaan, tavattiinkin jopa festareiden jalkeen muutaman kerran. Toinen oli jumpassa, vatsalihaksia tehdessa sellanen kovaaaninen PUKS! pikkasen nolotti, onneks jumppatati huusi ohjeita ja musa soi, mutta lahimmat kylla kuuli!

Vierailija
305/465 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jehovan todistajissa oli kerran nolo pieru.

Vierailija
306/465 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todistin kerran oikeudessa, kun istuntosalissa yksi läsnäolijoista päästi äänekkään paukun.

Vierailija
307/465 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo nolo mutta on hauska. Lähiomainen kuoli ja häntä kovin rakastettiin. hautajaisissa hänen tyttärensä piti puhetta ja kaikki itkivät vuolaasti. 6 vuotias päätti sitten pieraista lujaa ja kaikki purskahti nauruun. Sen jälkeen olikin tunnelma paljon parempi mitä varmaan vainajakin olis halunnut. Lapset 😍

Vierailija
308/465 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pierut on noloja varsinkin jos kello on jo 23.

Vierailija
309/465 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt.

Vierailija
310/465 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pierussa on noloa?

Meillä töissä on mahtava tahallaan pieraista niin lujaa kuin lähtee toimiston yhteydessä olevassa vessassa.

Vierailija
311/465 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Kajaanissa paikallisella lenkkipolulla jumppaamassa. Yhtäkkiä alkoi vatsassa velloa. Aikani kuikuiltua lähipiiriä totesin että reitti on selvä ja päästin megaluokan pamauksen. Tottakai siellä selän takana oli sitten joku "marjastaja" kytiksellä. Hieman hävetti mutta enemmälti nauratti. Luonteeltani olen aika rempseä.

Vierailija
312/465 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran yläasteen jumppatunnilla teimme ringissä vatsalihaksia ilman mitään musaa tms. taustahälyä. Yhden tiukan vatsarutistuksen yhteydessä luokkakaveriltani pääsi tosi kireä-ääninen ja kova pieru! Kaikki tiesivät kenestä on kyse mutta henki luokalla oli hyvä ja rento vaikka olimmekin teinejä eli nauroimme vedet silmissä hyväntahtoisina tälle vahingolle. Mielestäni pieru ei ole niin supernolo ellei se haise pahalle!

Omia noloja pieruja – vaikkakin mielestäni sitä ei pitäisi hävetä koska tätä vartenhan WC muun muassa on – oli vähän aikaa sitten kun olin uuden miehen luona kylässä ja vessansa on ihan keittiötä lähellä. Hän laitteli jotain aamukahveja tms hiljaisuuden vallitessa esille ja yritin käydä pissalla laskien samalla hissukseen ulos yön aikana kertyneet ilmat. Kuului aivan valtava räjähtävä PRRRRRRT –ääni joka kaikui vessan seinistä ja taatusti kuului keittiöönkin. Mutta ei siinä muuta kun vaan ihan muina henkilöinä pokkaa pitäen takaisin. Joskus olen tehnyt tuon saman kun joku muu että olen rämistellyt jotain irtotavaraa kuten ämpäriä kylppärissä, että pierun ääni muka sekoittuisi muuhun kolinaan.

Vierailija
313/465 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veden äärellä iltaa viettämässä porukalla. Pieretti. Kävelin siis kauas rantaviivalle, yksinäisyyteen, ja päästin sellaisen pitkän ja jykevän päästön, että sorsatkin upposivat paineaallon voimasta. Helpotti. Käännyin lähteäkseni ja huomasin, että noin 70 cm:n päässä minusta, ohuen lehdettömän puskan toisella puolen, seisoi kivellä onkija minua tuijottaen. En ikinä unohda hänen ilmettään.

Vierailija
314/465 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kohteliasta päästää seuraksi, jos toiselta lipsahtaa vahinkopaukku.

Vierailija
315/465 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran eräässä elintarvikemyymälässä kulki edelläni hyvin hienonnäköinen rouva minkkiturkissaan. Ei kai huomannut minua kun päästi mehevän pierun. Voi että se haisi pahalle vielä paksun minkkiturkinkin alta !

Vierailija
316/465 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se pieru sinänsä nyt niin paha ole mutta jos sattuu pääsemään sellainen vetelä.....niinkin on käynyt.

Vierailija
317/465 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakas istuu penkille. Haen sovitettavat kengät ja kyykistyn hänen eteensä auttaakseni kenkien kanssa. Kyykistyessä pääsee vahingossa tajuton pieru.

Kengät heiluu hyllyillä ja paperit heilahtaa kassalla. Hirveä haju.

Asiakas, 50v mies, laittaa omat kengät jalkaansa ja poistuu liikkeestä. Sanomatta sanaakaan.

Voisin kuolla

Vierailija
318/465 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsin, etteivät avanne henkilöt piere, ainakaan perinteisestä kodasta?

Vierailija
319/465 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 27v nainen ja olen parisuhteessa komean,hyväkroppaisen ja isokyrpäisen miehen kanssa. Seksielämämme on ihanaa ja eilenkin nussittiin oikein huolella:):):) Ongelmana on ilmavaivat joita minulle tulee seksin aikana tai ylipäänsä kiihottuneena. Voinko vain antaa pierujen tulla panon aikana vai miten toimisin? Pliis kaipaan asiallisia kommentteja pikaisesti!! Pelkään että mieheni jättää minut jos alan piereksimään. Toisaalta on todella inhottavaa pidätellä pieruja. Eilenkin mieheni pani minua takaapäin oikein huolella ja silloin juuri nämä pierut alkoivat kiusaamaan,yritin vain pidätellä panon ajan ja mieheni lauettua menin vessaan pieremään. Toivottavasti saan asiallisia vastauksia ja apua ongelmaani!!! Jättääkö mieheni minut tämän takia???

Vierailija
320/465 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 27v nainen ja olen parisuhteessa komean,hyväkroppaisen ja isokyrpäisen miehen kanssa. Seksielämämme on ihanaa ja eilenkin nussittiin oikein huolella:):):) Ongelmana on ilmavaivat joita minulle tulee seksin aikana tai ylipäänsä kiihottuneena. Voinko vain antaa pierujen tulla panon aikana vai miten toimisin? Pliis kaipaan asiallisia kommentteja pikaisesti!! Pelkään että mieheni jättää minut jos alan piereksimään. Toisaalta on todella inhottavaa pidätellä pieruja. Eilenkin mieheni pani minua takaapäin oikein huolella ja silloin juuri nämä pierut alkoivat kiusaamaan,yritin vain pidätellä panon ajan ja mieheni lauettua menin vessaan pieremään. Toivottavasti saan asiallisia vastauksia ja apua ongelmaani!!! Jättääkö mieheni minut tämän takia???

Ne ovat todellakin ärsyttäviä. Just kun vaihtaa asentoa vaikka takaapäin asennosta johonkin toiseen niin voi jumpe..

Mulla ei edes ne pillu pierut ole mitään "prööt" vaan sellaisia pamahduksia ja tuntuu että häppärit lähtis ilmaan oikeen.. :D

No ainakin tulee aina hyvät naurut :wink:

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi