Noloin pierutilanne, jota olet todistanut? Omasi olisi tietysti herkullisin...
Kommentit (465)
Tämä on minun aloitukseni! Olen edelleen hirveän ylpeä tästä :)
Ap
Harrastimme kolmen kivaa vaimoni ja ystävättäremme kanssa. Toinen nainen imi vaimoni rintoja ja minä sormetin pillua minkä kerkesin. Juuri ennen laukeamista vaimoni päästi konnon pärskähtelevät pärinät ja nauruksihan se meni koko poppoolta :D Että seksi voi olla hauska asia ;)
Vatsa kipeänä näitä on saanut nauraa (ei, nyt ei pieretä kuitenkaan), pakko se on oma kortensa kantaa tähän haisevaan kekoon. Valitettavasti en voi kertoa että tää tapahtui kaverille vaan rehellisyyden nimissä tunnustan että paukuttelija olin mä, ns. bisnesnainen jakku-lookissa.
Mutta itse tapahtuneeseen. En tiedä mitä olin syönyt tai mistä johtui mutta töissä erään kerran oli vatsa aivan totaalisen täynnä ilmaa, kuin ilmapallon olisin nielassut, eli olo oli tosi tukala. Eihän toimistolla sopinut päästää menemään, vessakin oli sellanen sijainniltaan että töräytykset olisi kuulunut seinän läpi kahvihuoneen puolelle (joo, oikea suunnittelun helmi mutta ei siitä sen enempää). Oltiin sitten työkaverin kanssa lähdössä autolla liikkeelle siinä työpäivän puolivälissä, ja hänelle sanoin heti että kun autohalliin päästää niin mun pitää myös päästellä, olo oli nimittäin tosi hankala. Tää nainen, läheinen ystäväni, ymmärsi heti tilanteen ja totesi että anna paukkua vaan.
Siinä sitten lähdettiin ja päästiin parkkihalliin, joka sijaitsee yrityskeskittymän alla ja on pitkulainen betonikäytävä, eikä ketään muita ihmisiä missään, ainoastaan pitkät rivit autoja. No ensimmäinen kaasupäästö lähti liikkeelle voimalla siinä työkaverin auton lähellä ja voitte vaan kuvitella mikä kaikuefekti siinä tilassa syntyi. Me tietysti purskahdettiin nauruun ja pyrskien siinä siirryin apukuskin oven viereen ja joka askeleella törähti ja kovaa. Vatsan oloa se helpotti kovasti mutta mieli koki ehkä yhden noloimmista tunteistaan mitä olla voi. Nimittäin seisahtuessani auton viereen peräpään edelleen paukkuessa alkoi selän takaa eli viereisen auton suunnalta kuulua "vingahtelua". Käännyin katsomaan niin siinä istui autossa joku mies odottaen kai jotakuta ja vingahtelu tuli siitä kun mies hätäpäissään veivasi ikkunaa kiinni päästäkseen pakoon mun kaasupilveä. Sen voin sanoa että silloin häpesin ja lujaa! Pudottauduin nopeasti työkaverin autoon istumaan ja valuin lähes samantien lattialle saakka häpeissäni, naurusta ei sinä päivänä meinannut tulla loppua kun muisteltiin sitä fanfaaria mitä tuntemattomalle miehelle päästelin menemään. Mutta jotain positiivista, en muista yhtään miltä kyseinen mies näytti, voi siis olla että kaasutettu kaveri tulee useinkin työympäristössä vastaan mutta onnekseni en sitä vaan tiedä.
Raskaana ollessa rautalääkkeet teki tuhojaan vatsalle; milloin oli ummetusta, milloin ripulia ja milloin järkyttävät ilmavaivat. Oltiin miehen kanssa Ikealla ja koetin päästää sellaisen salakavalan hiipivän tappajan, mutta se tulikin ihan mojovan äänen kanssa, enkä ollut yhtään vilkaissut ympärilleni, että onko lähistöllä muita asiakkaita. Ei onneksi ollut, mutta saman tien, kun töräytin ja näin mieheni kummastuneen ilmeen repesin nauramaan sille ja sitten tulikin pieruja oikein sarjatulena naurun tahtiin: "Hihpröör, hehprööt, hihiipröööt!", eikä siitä meinannut tulla loppua ollenkaan.Tapahtumasta on jo monta kuukautta, mutta mies muistelee sitä vieläkin :-D
Tämä ei nyt ole varsinaisesti nolo, mutta kertomisen arvoinen. Mies on viime aikoina painanut remonttia niska hiessä. Oli sitten onnistunut hikoilemaan perskannikoidensa välin ärtyneeksi, ja valitteli sitä minulle. Ehdotin vauvan talkin tupsuttelua pakaroiden väliin suihkun jälkeen ja näin tehtiinkin. Ennen kuin mies ehti pukea boksereita jalkaansa, hän päästi pierun, jolloin talkkia tupsahti pakaroiden välilstä ilmaan sellaisena ydinräjähdystä muistuttavana pilvenä. Ensimmäinen kerta, kun ihan konkreettisesti NÄIN pierun. Meinasin kuolla nauruun siihen paikkaan ja vieläkään en voi kirjoittaa virnistelemättä. :-D
Lapsuudessani naapurissa oli iso vanha talo, jossa oli useita pieniä vuokra-asuntoja. Yläkerrassa asui vanhempi nainen kahden aikamiespoikansa kanssa. Äitimuori oli kova paukuttelemaan "sarjatulta". Kerran pojat sitten lupasivat, että jos äiti päästää 12 paukkua peräkkäin, niin he maksavat 10000 markkaa (vanhaa rahaa ennen pennejä!), ison rahan 50-luvun lopulla. Syötyään äiti kävi sängylle ruokalevolle ja alkoi tapansa mukaan paukutella, mutta ei pystynytkään lopettamaan kahteentoista, vaan tuli pari ylimääräistä tussahdusta vielä, joten ei tullut isoa rahaa. Harmi!
joo kyllä haiseva pieru on ihana asia, ap:kin oikein ylpeä tästä paska-ketjustaan. ei varmaan enää silloin kananmunatuhnut naurata kun makaatte vanhana letkuissa sairaalan vuoteessa ja paskotte ja ripuloitte housuihinne.;) pahimmillanne makaatte monta tuntia omassa sonnassanne kun hoitajat ei kerkiä heti tulla pyllypyykille!
kyllä sitten naurattaa ihanat haisevat ripulipaskat housuissa, naminami
[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 14:09"]
joo kyllä haiseva pieru on ihana asia, ap:kin oikein ylpeä tästä paska-ketjustaan. ei varmaan enää silloin kananmunatuhnut naurata kun makaatte vanhana letkuissa sairaalan vuoteessa ja paskotte ja ripuloitte housuihinne.;) pahimmillanne makaatte monta tuntia omassa sonnassanne kun hoitajat ei kerkiä heti tulla pyllypyykille!
[/quote]
Anteeksi. En ole ap, mutta olen minäkin yksi niistä ketjuun kirjoittaneista, joka ei tullut ajatelleeksikaan, että millekään ei saa tässä maailmassa nauraa, koska vanhuus koittaa kuitenkin jonakin päivänä ja silloin ei paljon naurata. Lupaan parantaa tapani ja alkaa viettämään mahdollisimman vakavamielistä elämää harjoitellakseni kurjaa vanhuutta varten.
Tämä menee vähän aiheesta, kerron kuitenkin, kun naurattaa aina itseä. Kävin muutama vuos sitten Serenan vesipuistossa ja mentiin ihan aamulla ovien auettua sinne. Minulla oli maha jostain syystä vähän sekaisin ja menin heti ensimmäiseksi vessaan. Hirveät pierut ja löysät kakat, jotka suorastaan räjähtivät pyttyyn. Tulin vessakopista ulos ja menin pesimään käsiä. Samaan aikaa vessaan tuli nainen lapsensa kanssa (n. 10 vee) ja tämä nainen laittoi tyttönsä juuri tähän vessakoppiin, mistä hetkeä ennen tulin. Tyttö huusi ja kiljui kopissa, "äiti päästä mut pois, täällä haisee järkyttävältä, äitii!!!!". Äiti piti vessanovesta kiinni, eikä päästänyt tyttöä ulos, vaan käski lopettaa valittamisen..
Oltiin isossa porukassa puolituttujen kanssa Lontoossa. Jostain syystä pieretti koko ajan. Pierut olivat äänettömiä, mutta todella pahan hajusia. Niitä tuli koko ajan, kun kävelin eteenpäin ja en voinut sille mitään. En tuntenut hyvin matkaseuruetta ja en tietenkään kehdannut puhua ilmavaivoista. Oltiin onneksi liikkeessä koko ajan ja yritin kävellä viimeisenä eli paha haju tuli meidän ryhmästä, eikä kukaan voinut kohdentaa sitä. Metrotunneleissa takana kävelijät haistoivat pahoja pierujani ja ilmeet olivat sen mukaisia, eivät osanneet kuitenkaan yhdistää niitä minuun.
Kerran eräs mies tuli hakemaan treffeille, asuin silloin pienessä kerrostalokämpässä. Mies odotti eteisessä ja päätin käydä vielä nopeasti vessassa, joka oli tietty ihan siinä eteisen vieressä. Jostain syystä vessanpöntöllä istuessa tuli valtavasti mahasta ilmaa, tosi äänekkäitä pieruja ja sitä tuntui jatkuvan ikuisuuden. Hävetti tulla vessasta pois ja olin niin nolona. Mies ei kommentoinut asiaa mitenkään.
Yritin aamulla varovasti päästellä vähän kaasuja, ääni olikin niin kova että mies kauhistuneena siihen heräsi ja tuli tuuli myös peiton läpi tuulahtaen miehen käteen.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 14:09"]joo kyllä haiseva pieru on ihana asia, ap:kin oikein ylpeä tästä paska-ketjustaan. ei varmaan enää silloin kananmunatuhnut naurata kun makaatte vanhana letkuissa sairaalan vuoteessa ja paskotte ja ripuloitte housuihinne.;) pahimmillanne makaatte monta tuntia omassa sonnassanne kun hoitajat ei kerkiä heti tulla pyllypyykille!
[/quote]
Kireetä tuntuu olevan, höllää pipoa niin pääsee veri kiertää.
Kukaan ei ole tainnut hetkeen pieraista.
kun oli kielletty syömästä ja siinä pumpataan vatsalaukkuun ilmaa, niin eihän se siellä pysynyt vaan alkoi heti tuhista alapäästä ulos kun suolisto oli tyhjä. Tosi mielenkiintoinen kokemuksena kun perä huusi koko toimituksen ajan.
Asuin ekaa vuotta opiskelijasolussa, joten jaettiin vessa ja kylppäri. Oli perjantai-ilta ja olin käynyt lenkillä ja söin siinä lenkin päälle Kismettiä (juu, tosi fiksua) Ehkä hiukan liikaa, koska aika pian tunsin, että pitää mennä vessaan. Ehdin kyllä, mutta niin pahaa varpusparvea en ole ennen sitä, enkä sen jälkeen nähnyt. Tilannetta kuvaa parhaiten se, että vessan pöntöstä ei (valehtelematta) näkynyt enää juurikaan valkoista posliinia sisäpuolelta, kun kaikki oli kuran peitossa.
Oli hieman siivoamista, mutta onneksi solukaverit olivat muualla.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 17:08"]
Olin koirani kanssa lenkilä ja kävelin täynnä ihmisiä olevan bussipysäkin ohi. Juuri pysäkin kohdalla koirani alkoi pieremään, rupsutteli joka askeleella.. Hävetti niin että olisin voinut vajota maan alle, teki mieli huutaa että se oli tuo koira sitten... Bussipysäkiltä kuului tirskuntaa ja me jatkettiin äkkiä matkaa :D
[/quote]
:D
Jouluna olin ensimmäistä kertaa avomieheni vanhemmilla jouluaterialla. Minulla oli jo muutamana aiempana vuotena mennyt vatsa sekaisin jouluruusta muttei koskaan niin pahasti kuin tuolloin. Ruuan jälkeen taloon alkoi kerääntyä sukulaisia pukkia odottelemaan ja siinä sohvalla istuessani vatsassani alkoi kiertämään todella pahasti. Oli pakko juosta vartin välein avomieheni vanhaan huoneeseen piereskelemään, kun en vessassakaan kehdannut jatkuvasti ravata. Onneksi pukki oli myöhässä ja olimme miehen kanssa jatkamassa vielä vanhemmilleni joten väitin käyväni vahtimassa puhelinta. En kyllä usko, että kukaan uskoi selitystäni, koska lähdin sen verran kiirellä talon toiseen päätyyn ja viivyin reissullani aina kymmenisen minuuttia. Avomiestä vaan nauratti kuin kuiskin ongelmastani.
Oli kyllä tuskallisin joulu ikinä hieman pelottaa ensi joulu. Pitäisi taas mennä miehen vanhemmille ja nyt avomiehen hallussa ollut talon perimmäinen huone on lahjoitettu nuoremmalle veljelle ja meidän yöpymispaikka on ihan olohuoneen vieressä. Vessakin on mukavasti vanhempien huoneen vieressä, joten odotan todella innolla tulevaa joulua. Viime jouluna vatsavaivoja ei tullut mutta söinkin ihan omia ruokia. Anoppikokelaalle en moista edes viitsisi ehdottaa, jo kasvisruuan saaminen on aina vähän kiven alla.