Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanko oikeasti jonkun mies ihailee omia sukukalleuksiaan ja heiluttelee niitä vaimon edessä suihkuun mennessään?

Vierailija
24.03.2016 |

Vaikea kuvitella että joku aikuinen käyttäytyy noin. Eikö pikkupoikien räpläysleikit lopu yleensä eskariin mennessä?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja. Mun mies työntää usein velton nahkanpalansa housujeni vyötärönauhan alle ja on siinä telakoituneena, kun pitäisi lähteä töihin.

Siin sit seisottaa tunnin tai pari. Mun pitää lopult ottaa loparit tai jotai.

22/38 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit nukkua yösi huoletta, emme me tosimiehet noin käyttäydy. Olemme vakavaa kansaa. Ei heilu vehkeet.

Mr. alfaurokset eivät heiluta heppiään?

Eivät ainakaan minun suppean kokemukseni mukaan. Mutta täytyy myöntää, että joskus kun saa kiihtyneen puhelun toimistosta yöllä, niin harppoo siinä sängyn vieressä pitkillä jaloillaan hermostuneesti, ja kalu heiluu rytmikkäästi reidestä toiseen, niin en minä katsettani poiskaan käännä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies esittelee vehettään mitä ihmeellisimmissä tilanteissa. Sellaisissa yllättävissä joita en välttämättä osaa aavistaa. Esim. Kun makoilen sohvalla ja luen lehteä, voi yllättäen kalsareistaan ohi mennessään pysähtyä kohdalleni ja heilutella nenäni edessä pippeliään. Yleensä tämä aiheuttaa välittömän naurunremakan meillä molemmilla, sairasta huumoria, i know! 😅

Vierailija
24/38 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä esittelen itse sitä vaimoehdokkaille, kuin rokkari kitaraa, vasenpolvietukyykkyyn astuen, samalla suoraa selkää taaksepäin kallellaan kohti kasvoja katsoen.

Vierailija
25/38 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta...! Onko se todella jäänyt osalle kansakuntaa epäselväksi että miehethän ihailevat koko itseään, veivi mukaanluettuna.

Mun mielestä se on ihan ok, meidän naisten pitäisi ottaa oppia ja tykätä enemmän itsestämme mekin.

Vierailija
26/38 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua oksettaa ukkoni alastomuus. Kävelee usein ilman vaatteita tullessaan saunasta. Kamala ilmestys, valkoinen lihonut plösö. Takapuoli iso ja ruma. Rumat lihavat reidet ja löysä iho. Oksettava ilmestys. Muuten mukava mies, mutta ällöttää ukon ulkomuoto. Seksi on vastenmielistä, onneksi sitä on harvoin. Inhottaa kaikki läheisyys.

Vierailija
27/38 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se tunnettu tieto jo, että suurin fiksaatio penikseen tässä maailmassa on miehillä itsellään :D onko se hyvä vai huono asia, en ota kantaa.

Vierailija
28/38 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, minun mieheni oli kerran alasti -saunassa. Vähän oli noloa, pyysin, ettei toistuisi se virhe. Voisin vaikka vannoa, että tarkoituksella esitteli ja heilutteli vehjettä. :( Oli kauhea kokemus.

Vierailija
29/38 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itte läiskäytän suihkussa vaimoa muutaman kerran vehkeellä pyllylle. Jostain syystä se ärsyttää sitä :D

Vierailija
30/38 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä niin päin, et emäntä aina pyytää näyttämään.

Vierailija
31/38 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse heteromiehenä olen joskus jopa kiihottunut sellaisen videon näkemisestä jossa mies heiluttelee pippeliään, mutta sellainen sopii vaan tilanteessa jossa mies dominoi naista. Eli sellainen video jossa mies ottaa pienikokoisen laihan naisen isolla ja ehkä karvaisellakin pippelillään, ja sitte aktin jälkeen heiluttelee sitä naisen edessä ikäänkuin voiton merkiksi ja nainen katselee sitä ikäänkuin miettien että "tuo tuossa pani juuri minua".......siinä on jotain kiihottavaa, mutta vastaavasti jos mies heiluttelisi sitä vaikka suihinoton tai ratsastamisen jälkeen ja nainen katselisi sitä "tuota minä juuri imin/panin"-ilmeellä.......se ei taas toimi ollenkaan. Heiluttelu sopii tilanteeseen/video jossa homman nimi on se, että naisella on vain pieni karvaton reikä jota iso mies isolla sukuelimellään panee.....mutta ei ainakaan sovi päinvastaiseen tilanteeseen jossa kiimainen nainen (kenties isoine rintoineen ja karvaisine alapäineen) ratsastaa aktiivisesti alistuvan miehen päällä :)

Vierailija
32/38 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea kuvitella että joku aikuinen käyttäytyy noin. Eikö pikkupoikien räpläysleikit lopu yleensä eskariin mennessä?

Voi kuule ei lopu. Mulla saattaa käsi olla munissa ku makaan sohvalla ja katon telkkaria, en siis runkkaa, mutta käsi on munissa. Ei se koskaan lopu. Jos oisit mun muidu ni saattasin herättää sut läpsyttämällä mun kullia sun poskelle kun nukut. :)

Vierailija
33/38 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen miehene haaveena on se että vilauttaa vähän elintään ja nainen on heti kiimaisena sen kimpussa.

Kyllä se loppuu kun tulee riittävästi pettymyksiä ja tajuaa että naisia ei muna kiinnosta.

Siten voitte tulla tänne tillittämään haluttomasta miehestä.

t.mies

Vierailija
34/38 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, tää on niin totta. Muna kiihottaa eniten miestä itseään! Todella todella harvassa ne naiset jotka kiihottuvat kalun esittelysta, moni heteronainen katselee jopa mieluummin alastomia naisia kuin miehiä jos on pakko valita...

Vierailija
35/38 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkissä suhteissa touhu nyt muutenkin on estotonta, jotkut luonnonlapsia myös naiset. 

Vierailija
36/38 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä avomies heittää vaatteensa ennen suihkuun menoa nurkkaan, ja sitten tulee "pyörittelemään" (liikuttaa lantiotaan niin, että sukukalleudet pyörivät ympyrää) parin metrin päähän minusta. Yleensä pyytää samalla ihastelemaan muhkeaa karvoitustaan.

Ihan aikuinen tuo on, Akateeminen ja hyvin älykäs mies. Hieman lapsellinen vain :)

Vierailija
37/38 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ruma ja pieni muna, jota kehtaan esitellä ainoastaan erektiossa. :( Muuten pidän sen visusti piilossa, mutta nukun kyllä alasti.

Vierailija
38/38 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ikisinkku vanhapiika tuli kateelliseksi mammojen hassuista miehistä :( Mistä löytää miehen joka haluaa esitellä vehkeitään (kotioloissa, ei julkisesti)?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme