Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanko oikeasti jonkun mies ihailee omia sukukalleuksiaan ja heiluttelee niitä vaimon edessä suihkuun mennessään?

Vierailija
24.03.2016 |

Vaikea kuvitella että joku aikuinen käyttäytyy noin. Eikö pikkupoikien räpläysleikit lopu yleensä eskariin mennessä?

Kommentit (38)

1/38 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tykkää olla kyllä paljon alasti mm. nukkuu alastomana. Jotkut väittävät että johtuisi siitä, kun omaa ison kalun, niin sitä haluaisi jotenkin näytellä. En sitten tiedä. Mutta vähintäänkin omituisena pitäisin, jos tahallaan tulisi mitään heiluttelemaan eteeni :D

Vierailija
2/38 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutaan omakotitalossa ja kerran kun olin grillaamassa lapsille ruokaa, mies tuli siihen hetkuttelemaan munaansa. Tartuin grillipihdeillä kiinni letkuun niin lopetti heti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän jokainen pikkupoika ajattele pippelinsä olevan hienointa maailmassa. Minusta on ihan hienoa, jos jotain tosta asenteesta siirtyy aikuisuuteenkin. Ihan riittävästi paineita asetetaan miehille ja munille joka suunnasta.

Vierailija
4/38 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asutaan omakotitalossa ja kerran kun olin grillaamassa lapsille ruokaa, mies tuli siihen hetkuttelemaan munaansa. Tartuin grillipihdeillä kiinni letkuun niin lopetti heti

Ja nyt jännitetään, kuinka kauan menee että Mies 29+1 tulee kauhistelemaan kuinka naiset ovat väkivaltaisia miesten sukuelimiä kohtaan.

Vierailija
5/38 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein kerran helikopteria suihkussa ja vahingossa loin liikaa nostetta ja lensin ikkunasta ulos

Vierailija
6/38 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisetkin saisivat heilutella tissejään enemmän. Mutta jostain syystä eivät kehtaa.

-mies29-

Vierailija
7/38 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies yleensä heiluttelee suihkun jälkeen ja kyllä mä sitä mielelläni katson. Eihän siihen voi kyllästyä! :D

Vierailija
8/38 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään yksikään mies ikinä !!! Koskaan!!!

Vierailija
9/38 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apinatkin esittelevät vapautuneena killuttimiaan ja perseitään yleisön läsnäollessa eläintarhoissa.

Vierailija
10/38 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tyttöystävä heiluttaa alastonta persettään aina mun naamalla. Vitun ärsyttävää kun koittaa tehdä jotain..

Vierailija
11/38 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heiluttelee myös muulloin.

Vierailija
12/38 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D mun mies, esimerkiksi. Houkuttelee myös seksiin vehje-esittelyllä ja saattaa päästellä pariutumista rohkaisevia "urgh urgh" -ääniä

Vierailija
13/38 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä jos on mitä esitellä. :D

Vierailija
14/38 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit nukkua yösi huoletta, emme me tosimiehet noin käyttäydy. Olemme vakavaa kansaa. Ei heilu vehkeet.

Vierailija
15/38 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normi settii. T. Jari Sinkkonen

Vierailija
16/38 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nainen läpsii mua perseelle koko aika, joskus läppäsee pyyhkeellä :) Sellasta se on ja muutenkin tuntuu,että estot kadonnu tässä yhdessäollessa, vetää nakunakin jatkuvasti.

Vierailija
17/38 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja. Mun mies työntää usein velton nahkanpalansa housujeni vyötärönauhan alle ja on siinä telakoituneena, kun pitäisi lähteä töihin.

Vierailija
18/38 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisetkin saisivat heilutella tissejään enemmän. Mutta jostain syystä eivät kehtaa.

-mies29-

Juuri niin, naiset.

Vierailija
19/38 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit nukkua yösi huoletta, emme me tosimiehet noin käyttäydy. Olemme vakavaa kansaa. Ei heilu vehkeet.

Mr. alfaurokset eivät heiluta heppiään?

Vierailija
20/38 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies välillä vähän heiluttelee ja katselen mieluusti,kun on kokoa ja näköä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä