Ihanko oikeasti jonkun mies ihailee omia sukukalleuksiaan ja heiluttelee niitä vaimon edessä suihkuun mennessään?
Vaikea kuvitella että joku aikuinen käyttäytyy noin. Eikö pikkupoikien räpläysleikit lopu yleensä eskariin mennessä?
Kommentit (38)
Asutaan omakotitalossa ja kerran kun olin grillaamassa lapsille ruokaa, mies tuli siihen hetkuttelemaan munaansa. Tartuin grillipihdeillä kiinni letkuun niin lopetti heti
Eiköhän jokainen pikkupoika ajattele pippelinsä olevan hienointa maailmassa. Minusta on ihan hienoa, jos jotain tosta asenteesta siirtyy aikuisuuteenkin. Ihan riittävästi paineita asetetaan miehille ja munille joka suunnasta.
Vierailija kirjoitti:
Asutaan omakotitalossa ja kerran kun olin grillaamassa lapsille ruokaa, mies tuli siihen hetkuttelemaan munaansa. Tartuin grillipihdeillä kiinni letkuun niin lopetti heti
Ja nyt jännitetään, kuinka kauan menee että Mies 29+1 tulee kauhistelemaan kuinka naiset ovat väkivaltaisia miesten sukuelimiä kohtaan.
Mä tein kerran helikopteria suihkussa ja vahingossa loin liikaa nostetta ja lensin ikkunasta ulos
Naisetkin saisivat heilutella tissejään enemmän. Mutta jostain syystä eivät kehtaa.
-mies29-
Mun mies yleensä heiluttelee suihkun jälkeen ja kyllä mä sitä mielelläni katson. Eihän siihen voi kyllästyä! :D
Ei tietenkään yksikään mies ikinä !!! Koskaan!!!
Apinatkin esittelevät vapautuneena killuttimiaan ja perseitään yleisön läsnäollessa eläintarhoissa.
Mun tyttöystävä heiluttaa alastonta persettään aina mun naamalla. Vitun ärsyttävää kun koittaa tehdä jotain..
:D mun mies, esimerkiksi. Houkuttelee myös seksiin vehje-esittelyllä ja saattaa päästellä pariutumista rohkaisevia "urgh urgh" -ääniä
Mikäs siinä jos on mitä esitellä. :D
Voit nukkua yösi huoletta, emme me tosimiehet noin käyttäydy. Olemme vakavaa kansaa. Ei heilu vehkeet.
Ihan normi settii. T. Jari Sinkkonen
Mun nainen läpsii mua perseelle koko aika, joskus läppäsee pyyhkeellä :) Sellasta se on ja muutenkin tuntuu,että estot kadonnu tässä yhdessäollessa, vetää nakunakin jatkuvasti.
Voi luoja. Mun mies työntää usein velton nahkanpalansa housujeni vyötärönauhan alle ja on siinä telakoituneena, kun pitäisi lähteä töihin.
Vierailija kirjoitti:
Naisetkin saisivat heilutella tissejään enemmän. Mutta jostain syystä eivät kehtaa.
-mies29-
Juuri niin, naiset.
Vierailija kirjoitti:
Voit nukkua yösi huoletta, emme me tosimiehet noin käyttäydy. Olemme vakavaa kansaa. Ei heilu vehkeet.
Mr. alfaurokset eivät heiluta heppiään?
Mun mies välillä vähän heiluttelee ja katselen mieluusti,kun on kokoa ja näköä.
Mies tykkää olla kyllä paljon alasti mm. nukkuu alastomana. Jotkut väittävät että johtuisi siitä, kun omaa ison kalun, niin sitä haluaisi jotenkin näytellä. En sitten tiedä. Mutta vähintäänkin omituisena pitäisin, jos tahallaan tulisi mitään heiluttelemaan eteeni :D