Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sunnuntaina siirrytään käännetään kelloja

nimetön
24.03.2016 |

https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/1596

Jos joku haluaa herätä kesällä tuntia aikaisemmin kuin talvella, se hänelle suotakoon Mutta miksi pakottaa koko kansa tekemään niin?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se nyt eteenpäin? Eli menetetään tunti. :( Voitaisiin mennä taaksepäin niin keväällä kuin talvellakin niin olisi helpompaa nousta aamulla.

Vierailija
2/6 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska Suomessa kaikkien pitää tehdä kaikki samalla tavalla ..... ja samaan aikaan. *huoh*

Mä en käännä mun kelloa minnekään vaan olen täs normaaliajassa. Pistetään kapina pystyyn!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska Suomessa kaikkien pitää tehdä kaikki samalla tavalla ..... ja samaan aikaan. *huoh*

Mä en käännä mun kelloa minnekään vaan olen täs normaaliajassa. Pistetään kapina pystyyn!!!!!

Hyvä idea! Pitäisi vaan saada tarpeeksi väkeä mukaan.

Vierailija
4/6 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä idea! Pitäisi vaan saada tarpeeksi väkeä mukaan.

No laitetaan somessa viestiä eteenpäin. Kaikki mukaan!

Vierailija
5/6 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kyseessä vain tunti, olen koko kesän jotenkin väsynyt ja nuutunut. Syksyllä kun tunnin saa takaisin väsymys helpottaa.

Vierailija
6/6 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just kun alkoi tuntua että ehkä tästä voisi selvitä, niin siirretään kelloja, hopihopi.