Sunnuntaina siirrytään käännetään kelloja
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/1596
Jos joku haluaa herätä kesällä tuntia aikaisemmin kuin talvella, se hänelle suotakoon Mutta miksi pakottaa koko kansa tekemään niin?
Kommentit (6)
Koska Suomessa kaikkien pitää tehdä kaikki samalla tavalla ..... ja samaan aikaan. *huoh*
Mä en käännä mun kelloa minnekään vaan olen täs normaaliajassa. Pistetään kapina pystyyn!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Koska Suomessa kaikkien pitää tehdä kaikki samalla tavalla ..... ja samaan aikaan. *huoh*
Mä en käännä mun kelloa minnekään vaan olen täs normaaliajassa. Pistetään kapina pystyyn!!!!!
Hyvä idea! Pitäisi vaan saada tarpeeksi väkeä mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä idea! Pitäisi vaan saada tarpeeksi väkeä mukaan.
No laitetaan somessa viestiä eteenpäin. Kaikki mukaan!
Vaikka kyseessä vain tunti, olen koko kesän jotenkin väsynyt ja nuutunut. Syksyllä kun tunnin saa takaisin väsymys helpottaa.
Just kun alkoi tuntua että ehkä tästä voisi selvitä, niin siirretään kelloja, hopihopi.
Oliko se nyt eteenpäin? Eli menetetään tunti. :( Voitaisiin mennä taaksepäin niin keväällä kuin talvellakin niin olisi helpompaa nousta aamulla.