Poikaystävä ei ollut kieltänyt kaveriaan kiusaamasta kissaani, kaveri vetänyt kissaa hännästä ja kourinut mahasta
Nyt vitu**aa ja pahasti. Poikaystävä oli luonani kaverinsa kanssa ja he pelasivat playstationia kun ilmoitin meneväni kaverillani käymään. Matkoihin ja vierailuun meni yhteensä nelisen tuntia. Kun tulin takaisin niin tämä tyyppi veti kissaa hännästä silmieni edessä. Huusin että nyt helvetti näpit irti siitä kissasta ja tämä kaveri sanoi "No tolleen me on leikitty koko ajan kun olit poissa" Kysyin poikaystävältä että oliko totta ja oli se, ei ollut "viitsinyt nalkuttaa" asiasta kun nehän "vain" leikkivät. Kertoi että oli kourinut kissaa myös mahasta. Kissa on tulostaan saakka (löytöeläintalosta) aristanut vatsaansa ja vei puoli vuotta, että voitin sen luottamuksen ja sain harjata mahaa pehmeällä harjalla.
Nyt ei anna kenenkään koskea, on pimeässä saunan lauteiden alla, sähisee eikä suostu tulemaan pois. Tämä kiusaaminen tapahtui eilenen. Jätin vettä ja ruokaa, ei ole koskenut. Laatikko on saunan yhteydessä pesutiloissa ja aina ennen sisäsiisti kissa on nyt tehnyt tarpeensa sinne lauteiden alle.
Ei helvetti että olen vihainen. Käskin poikaystävän lähteä kotiinsa kun oli toiminut niin uskomattoman typerästi. Tällä kaverilla ei ole enää mitään asiaa luokseni ja tein tämän selväksi. Nyt poikaystävältä tullut viestiä, että kauanko jaksan mököttää tuollaisen pikkujutun takia. Ei ole pikku juttu minulle, puolen vuoden työ luottamuksen voittamiseksi mennyt hukkaan.
Mitä mieltä, ylireagoinko asiaan? Kissa on rakas ja tärkeä.
Kommentit (134)
Ihan selvä provohan tämä. Mä vaan kyseenalaistan että mikä se on se tarve ihmisellä, kun pitää saada kymmenet ja jopa sadat ihmiset kuumenemaan netissä takuuvarman aiheen puolesta. Mitä silloin uupuu itseltä?
Toki tuomitsen itsekin eläinrääkkäyksen aivan ehdottomasti ja täysin, mutta tämä tarina ei nyt kyllä vaikuta todelta. Onneksi.
Jätä poikaystävä, joka ei kunnioita elämää eikä sinun tunteitasi. 18-vuotias kissanrääkkääjä ei vuosien mittaan tuosta enää parane. Elävien olentojen kunnioitus kasvaa jo taaperoikäisille lapsille, joten poikaystävälläsi on jäänyt tärkeä kehitysvaihe kokonaan väliin. Hän on tiennyt kissan kanssa tekemäsi työn ja tietää, että se on sinulle tärkeä ja silti hän vähät välittää. Jos hän taas ei uskaltanut sanoa kaverilleen vastaan, hän on vielä saamaton nahjuskin.
Sosiopaateille ja psykopateille on kuulemma yleistä, että nauttivat eläinten rääkkäämisestä ja tappamisesta. Siis rikosilmoitus... helppo tehdä netissä
Korvausvaatimukseksi siivouskulut kissan ulosteista ja lääkärilasku. Sinulla on tilaisuus vaikuttaa siihen että kyseinen heppu lopettaa ääliöilynsä.
Tekisin rikosilmoituksen tuosta.
Ap, tule pls keromaan kun pääsette takaisin eläinlääkäriltä, että miten kisu voi.
Ja olen saman ikäinen kuin sä ja todellakin lemppaisin idiootin ja maksattaisin eläinlääkärikäynnin sillä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan suomalainen poika kyseessä. Pahin moka minkä tähän astisessa suhteessa on tehnyt oli se, kun oli antanut kaverinsa (sama kusipää) polttaa asunnossani. Liesituulettimen alla mutta kuitenkin, en hyväksy.
Ap
Liesituulettimen alla ei pitäisi käsitellä tulta....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan suomalainen poika kyseessä. Pahin moka minkä tähän astisessa suhteessa on tehnyt oli se, kun oli antanut kaverinsa (sama kusipää) polttaa asunnossani. Liesituulettimen alla mutta kuitenkin, en hyväksy.
Ap
Liesituulettimen alla ei pitäisi käsitellä tulta....
Noo... liesituuletin on suunniteltu siihen, että se imee savut ja käryt. Ei se nyt niin palovaarallinen ole. Rasvasuodatin nyt tietysti kannattaa puhdistaa toisinaan.
Kissojen kiusaajia en kyllä katselisi kotonani toista kertaa.
Vierailija kirjoitti:
55, luetun ymmärtäminen? Tämä idioottikaveri oli sulkenut mahdolliset pakopaikat, joten kissa ei päässyt pakoon.
Olivatko he yhden neliömetrin kokoisessa tilassa?
Mä en saa meidän kissaa satavarmasti käsiini ellei se anna ottaa kiinni vaikka kaikki pakotiet olisi suljettu. Tai sitten kissa on liikuntavammainen/sairas.
Mä jotenkin luulen ettei poliisilla ole mielenkiintoa tälläisen tutkimiseen. Haloo oikeesti.
"Mä luulen että mun kissani on kourittu ja vedetty hännästä. Nyt se on traumatisoitunut"
Nyt lähdetään lääkärille ja vammoista riippuen teen rikosilmoituksen mikäli muuta keinoa ei ole (jos tämä tyyppi esim. ei suostu maksamaan laskua) Kissan sain kiinni (varovasti) kylpytakillani, kiitos vinkeistä! Palataan lääkärin jälkeen asiaan.
Ap
Toivottavasti kissalla on kaikki hyvin! Eläinlääkäriltä varmasti saat tukea siihen rikosilmoituksen tekoon, varsinkin jos vammoja löytyy. Sinuna tekisin sen ehdottomasti, sekä jättäisin tuollaisen ääliön joka poikaystäväsi on. Se että voi vierestä katsoa kun eläintä rääkätään on ihan yhtä paha kun se itse rääkkäys. Etkä tiedä onko se poikaystävä oikeasti itsekkin osallistunut aktiivisesti siihen touhuun.
Paha mieli tuli sun kissan puolesta, siinä on toisen luottamus nyt ihmisiin kovilla. Onneksi sä olet hyvä sille ja järkevä, vielä kun heivaat ääliön elämästäsi niin hyvä tulee!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
55, luetun ymmärtäminen? Tämä idioottikaveri oli sulkenut mahdolliset pakopaikat, joten kissa ei päässyt pakoon.
Olivatko he yhden neliömetrin kokoisessa tilassa?
Mä en saa meidän kissaa satavarmasti käsiini ellei se anna ottaa kiinni vaikka kaikki pakotiet olisi suljettu. Tai sitten kissa on liikuntavammainen/sairas.
Mä jotenkin luulen ettei poliisilla ole mielenkiintoa tälläisen tutkimiseen. Haloo oikeesti.
"Mä luulen että mun kissani on kourittu ja vedetty hännästä. Nyt se on traumatisoitunut"
Miks nää jotku kirjoittajat rinnastaa itsensä aloituksessa kerrottuihin kokemuksiin tyylillä "En mää vaan pystys.. jnejne"? Edelleenkin, ap:n poikaystävä ja kaverinsa olivat kaksistaan siellä yhden kissan kanssa. Vaivaa joutuu näkemään, mutta kyllä siinä kissan kiinni saa. Kertoo todella paljon näistä ihmisistä, jotka nappaavat vikkelän kissan kiusatakseen sitä.
Voimia kisulle ja ap, älä katsele tuollaista mulkvistia enää, tee tosiaan se rikosilmoitus. Varmuuden varalta.
Suututtaa.
Poikakaverisi ja hänen kusipää kaverinsa eivät kunnioita sinua, sinun kotiasi eikä lemmikkiäsi.
Minä toivottaisin hyvää matkaa hevonhelvettiin molemmille.
Nyt tulimme lääkäristä. Mitään suurempaa fyysistä vikaa ei hännässä/kropassa ollut, luojan kiitos, paitsi mahassa oli haava (kai tämän poikaystävän kaverin kynsistä kotoisin) kun on tottunut että isoja, paksuturkkisia koiria raaputetaan noin. Siitä soitin tälle poikaystävän kaverille ja sanoin että saa maksaa laskun.
Ap
Mistä tuollaisia idiootteja sikiää? Tee rikosilmoitus. Sinun ei tarvitse huolehtia, ovatko todisteet riittävät, sen päättää poliisi. Et voi myöskään mitenkään joutua maksumieheksi, vaikka asiassa ei jostain syystä todettaisikaan rikosta tapahtuneen. Ja jätä ihmeessä poikaystäväsi. Monella murhaajalla on eläinrääkkäystaustaa... Ties mitä poikaystäväsi kavereineen tekee joskus tulevaisuudessa.
Suosittelen sinua hommaamaan Feliway-suihkuun apteekista tai eläinkaupasta. Se levittää ympäristöön feromonia, joka rauhoittaa kissaa ja lieventää sen stressiä. Se voisi auttaa kissaa toipumaan tapahtuneesta.
Vierailija kirjoitti:
Nyt tulimme lääkäristä. Mitään suurempaa fyysistä vikaa ei hännässä/kropassa ollut, luojan kiitos, paitsi mahassa oli haava (kai tämän poikaystävän kaverin kynsistä kotoisin) kun on tottunut että isoja, paksuturkkisia koiria raaputetaan noin. Siitä soitin tälle poikaystävän kaverille ja sanoin että saa maksaa laskun.
Ap
Mitäs kaveri vastasi, pyysikö edes anteeksi?
Feliway-suihke hankittu, sain kaverilta. Kissa jo rauhallisempi ja söi lusikasta ja joi ruiskusta vettä. Ap
Eläinlääkärit varmaan käyttävät jotain Feliwayn kaltaista hajustetta tiloissaan. Meidän kissa ainakin on ihan rauhallinen ja tyytyväinen lääkärin tutkimuksissa.
Rikosilmoituksen tekemisestä ei joudu minkään maksumieheksi.... Toi oli ap ihan vaan tekosyy sulta.