Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä ei ollut kieltänyt kaveriaan kiusaamasta kissaani, kaveri vetänyt kissaa hännästä ja kourinut mahasta

Vierailija
24.03.2016 |

Nyt vitu**aa ja pahasti. Poikaystävä oli luonani kaverinsa kanssa ja he pelasivat playstationia kun ilmoitin meneväni kaverillani käymään. Matkoihin ja vierailuun meni yhteensä nelisen tuntia. Kun tulin takaisin niin tämä tyyppi veti kissaa hännästä silmieni edessä. Huusin että nyt helvetti näpit irti siitä kissasta ja tämä kaveri sanoi "No tolleen me on leikitty koko ajan kun olit poissa" Kysyin poikaystävältä että oliko totta ja oli se, ei ollut "viitsinyt nalkuttaa" asiasta kun nehän "vain" leikkivät. Kertoi että oli kourinut kissaa myös mahasta. Kissa on tulostaan saakka (löytöeläintalosta) aristanut vatsaansa ja vei puoli vuotta, että voitin sen luottamuksen ja sain harjata mahaa pehmeällä harjalla.

Nyt ei anna kenenkään koskea, on pimeässä saunan lauteiden alla, sähisee eikä suostu tulemaan pois. Tämä kiusaaminen tapahtui eilenen. Jätin vettä ja ruokaa, ei ole koskenut. Laatikko on saunan yhteydessä pesutiloissa ja aina ennen sisäsiisti kissa on nyt tehnyt tarpeensa sinne lauteiden alle.

Ei helvetti että olen vihainen. Käskin poikaystävän lähteä kotiinsa kun oli toiminut niin uskomattoman typerästi. Tällä kaverilla ei ole enää mitään asiaa luokseni ja tein tämän selväksi. Nyt poikaystävältä tullut viestiä, että kauanko jaksan mököttää tuollaisen pikkujutun takia. Ei ole pikku juttu minulle, puolen vuoden työ luottamuksen voittamiseksi mennyt hukkaan.

Mitä mieltä, ylireagoinko asiaan? Kissa on rakas ja tärkeä.

Kommentit (134)

Vierailija
21/134 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävää! Minulla myös löytökissa ja oli myös alussa arka kunnes vuosien saatossa on oppinut luottamaan minuun. Ihan oikein teit kun olit tiukkana asiassa.

Vierailija
22/134 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä kaveri ja tyhmä poikaystävä. jos empatia eläimiä kotaan on tota tasoa, niin mitä se on lapsia kohtaan?

JSSAP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/134 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kyseessä olisi normi kissi niin olisit nipottaja mutta koska kyse on ns. trauma-kissasta niin teit erittäin oikein. Enkä ole edes mikään "kissa-ihminen" erityisemmin. Ehkä harkitsisin myös tuon POIKAystävän jättämistä. Kuullosti jutun perusteella ihan penikalta.

Ketään kissaa, tai muutakaan eläintä, ei vedetä hännästä.

Vierailija
24/134 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävän kanssa seurusteltu 5 kuukautta, ero kieltämättä kävi jo vahvastikin mielessä tuon tapauksen jälkeen. Enkä uskalla jättää kissaa hänen kanssaan kahden.

En ole siitä vielä poikaystävälle puhunut koska olen vielkin raivona ja alkaisin vain huutaa + päällimmäisenä on nyt huoli kissasta.

Lääkäri on meille varattu klo 17.00 tänään. Mietin vaan miten saan kissan kuljetuslaatikkoon aiheuttaen sille mahdollisimman vähän paniikkia? Vinkkejä otetaan vastaan. Normaalioloissa on ollut helppo saada herkuilla laatikkoon mutta nyt en usko että sinne menisi. Ei ottanut lempiherkkujaankaan vaikka heitin lauteiden alle. Olen yrittänyt tuon tapahtuman jälkeen liikkua mahdollisimman rauhallisesti ja välttää meteliä, mitä muuta voin tehdä?

Ap

Vierailija
25/134 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli saanut käsiinsä kunnon vekit tämä kaveri eli kissa varmasti pannut vastaan. Oli sulkenut keittiön, makkarin  ja saunatilojen ovet niin että kissalla ei ollut pakopaikkaa.

Ap

Mitä helvettiä?! Sulkenut ovet että kissa ei pääse karkuun! Sinuna etsisin tuon rääkkääjän käsiini ja tekisin hänelle jotain. Ja tuollainen poikaystävä samalla helvettiin. Voi saatana, kun rupesi raivostuttamaan. Minulla on kolme kissaa, jotka eivät alunperin olleet minun vaan entinen naisystäväni jätti ne minulle kun erottiin, ja nyt nuo ovat minulle rakkaampia ja tärkeämpiä kuin monet ihmiset. M34

Vierailija
26/134 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikaystävän kanssa seurusteltu 5 kuukautta, ero kieltämättä kävi jo vahvastikin mielessä tuon tapauksen jälkeen. Enkä uskalla jättää kissaa hänen kanssaan kahden.

En ole siitä vielä poikaystävälle puhunut koska olen vielkin raivona ja alkaisin vain huutaa + päällimmäisenä on nyt huoli kissasta.

Lääkäri on meille varattu klo 17.00 tänään. Mietin vaan miten saan kissan kuljetuslaatikkoon aiheuttaen sille mahdollisimman vähän paniikkia? Vinkkejä otetaan vastaan. Normaalioloissa on ollut helppo saada herkuilla laatikkoon mutta nyt en usko että sinne menisi. Ei ottanut lempiherkkujaankaan vaikka heitin lauteiden alle. Olen yrittänyt tuon tapahtuman jälkeen liikkua mahdollisimman rauhallisesti ja välttää meteliä, mitä muuta voin tehdä?

Ap

Itse olen käyttänyt sukkatemppua, eli pujottanut kissan päähän jonkun löysän villasukan jotta se ei näe mitään, ja sitten nostanut kissan kuljetus laatikkoon. Jos kissa ei näe mitään niin se ei joudu paniikkiin ja sitä ei joudu jahtaamaan ympäri kämppää. Kopassa sitten sukka pois...

Vierailija
27/134 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan suomalainen poika kyseessä. Pahin moka minkä tähän astisessa suhteessa on tehnyt oli se, kun oli antanut kaverinsa (sama kusipää) polttaa asunnossani. Liesituulettimen alla mutta kuitenkin, en hyväksy.

Ap

Vierailija
28/134 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli saanut käsiinsä kunnon vekit tämä kaveri eli kissa varmasti pannut vastaan. Oli sulkenut keittiön, makkarin  ja saunatilojen ovet niin että kissalla ei ollut pakopaikkaa.

Ap

Ja sun poikakaveri oli antanut tuolla tavalla motittaa kissan niin ettei se päässyt pakoon!!??!! Mitä edes mietit enää? Jätä tuollainen tyyppi heti!! Ihminen joka tuolla tavalla sallii toisen elollisen tahallisen kiusaamisen ja kutsuu sitä pikkujutuksi, on sadisti. Kyllä pieni lapsikin tajuaa, että se ei ole mitään leikkiä enää, että estetään eläimeltä poistumismahdollisuus! Tämä sun poikakaverisi ei voi olla psyykkisesti normaali jollei tuota muka käsitä!!

Vierailija
29/134 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan suomalainen poika kyseessä. Pahin moka minkä tähän astisessa suhteessa on tehnyt oli se, kun oli antanut kaverinsa (sama kusipää) polttaa asunnossani. Liesituulettimen alla mutta kuitenkin, en hyväksy.

Ap

Poikaystäväsi kuulostaa kuvauksen perusteella lähinnä joltain varhais teiniltä. Hae fiksumpaa seuraa, saat odotella muuten vuosia, että tuosta kasvaa edes jollain tasolla järkevä aikuinen.

Vierailija
30/134 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika. Ei mitään kunnioitusta sua kohtaan jos käyttäytyy tuolla tavoin.

Vierailija
31/134 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti jos joku olis tehny omalle kissalle noin niin sais kyl rääkkääjä samalla mitalla takaisin multa. Kuka voi tehdä noin viattomalle eläimelle... Tulee ihan itku silmään kun miettii kissan oloa tossa tilanteessa. :(

Vierailija
32/134 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile pyydystää se ison paksun kylpypyyhkeen avulla. Jos se on lauteiden alla, sinun lienee pakko mennä sinne konstilla millä hyvänsä. Kissa-parka! Sinun lienee syytä sulkea pesuhuoneen ovi. Inhottavaa että joudut nyt sinäkin jahtaamaan, vaikkakin syystä,  sitä noiden kusipäiden takia.

terv. 12

Vierailija
33/134 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mitä helvettiä?! Sulkenut ovet että kissa ei pääse karkuun! Sinuna etsisin tuon rääkkääjän käsiini ja tekisin hänelle jotain. Ja tuollainen poikaystävä samalla helvettiin. Voi saatana, kun rupesi raivostuttamaan. Minulla on kolme kissaa, jotka eivät alunperin olleet minun vaan entinen naisystäväni jätti ne minulle kun erottiin, ja nyt nuo ovat minulle rakkaampia ja tärkeämpiä kuin monet ihmiset. M34

Tuo on jo niin julmaa, että on pitänyt vielä karkuunpääsykin estää.. Itse dumppaisin tuollaisen poikaystävän, kissat ovat kuitenkin niin rakkaita, kuin lapsia, kun niihin on kiintynyt ja luottamus rakennettu (kuten sinun kissallasi ap). Ei olisi tuollaisella jätkällä asiaa minun luokse, pitkään aikaan, hyvä jos koskaan, kun ei edes osannut sanoa kaverilleen vastaan, ettei tekisi noin.. 

Vierailija
34/134 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystäväsi kaveeraa ääliöiden kanssa. Täysjärkiselle olisi itsestään selvää, että ketään ja mitään ei kiusata. Onko poikaystäväsikin ääliö?

Vierailija
35/134 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, kissaparka. :( Vihastuttaa sinun ja kissan puolesta. Minullakin on löytökissa, jolla on traumaattinen menneisyys. Olen kissani paras ystävä, se luottaa minuun ja on kamala ajatus että minun huomassani se joutuisi uudelleen kokemaan jotain ikävää.

Voit "hyvillä mielin" erota tuosta poikaystävästä, joka antaa kiusata eläintä eikä edes osaa pitää sitä niin pahana asiana. Tuollaista ei tarvitse sietää. Et ylireagoi.

Kissasi tarvitsee nyt aikaa ja sinut, ap, turvakseen. Kyllä se vielä muistaa että sinä olet mukava ja kiltti.

Vierailija
36/134 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa. Vittu mita tyyppeja molemmat, sinuna en enaa tuhlaisi aikaani moisiin ihmisperseisiin. Toivon kovasti, etta kissallasi on kaikki fyysisesti kunnossa! Henkiset traumat tuostahan jo tulikin, mutta kylla kissasi alkaa taas luottaa sinuun ajan myota. Kunhan et vaan ikina paasta poikaystavaasi tai kaveriansa lahellekkaan kissaparkaa. 

Vierailija
37/134 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kun on ollut ketjuja sattuvista peräkkäisistä otsikoista, niin kopioin tähän tuosta pari riviä alempaa:

18-vuotias nainen epäiltynä poikaystävänsä surmasta

Vierailija
38/134 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoithan "kaverille" turpaan?

Vierailija
39/134 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossako sattui tämä tapaus? Löytis antaakin jonkun random heebon "kouria mahasta" 😂

Jumala antoi kissalle kynnet just tätä varten. Sekä hampaat.

Vierailija
40/134 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystäväsi on joko idiootti tai sadisti. Kumman kanssa haluat seurustella?

Rikosilmoituksen tekisin tosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän