Poikaystävä ei ollut kieltänyt kaveriaan kiusaamasta kissaani, kaveri vetänyt kissaa hännästä ja kourinut mahasta
Nyt vitu**aa ja pahasti. Poikaystävä oli luonani kaverinsa kanssa ja he pelasivat playstationia kun ilmoitin meneväni kaverillani käymään. Matkoihin ja vierailuun meni yhteensä nelisen tuntia. Kun tulin takaisin niin tämä tyyppi veti kissaa hännästä silmieni edessä. Huusin että nyt helvetti näpit irti siitä kissasta ja tämä kaveri sanoi "No tolleen me on leikitty koko ajan kun olit poissa" Kysyin poikaystävältä että oliko totta ja oli se, ei ollut "viitsinyt nalkuttaa" asiasta kun nehän "vain" leikkivät. Kertoi että oli kourinut kissaa myös mahasta. Kissa on tulostaan saakka (löytöeläintalosta) aristanut vatsaansa ja vei puoli vuotta, että voitin sen luottamuksen ja sain harjata mahaa pehmeällä harjalla.
Nyt ei anna kenenkään koskea, on pimeässä saunan lauteiden alla, sähisee eikä suostu tulemaan pois. Tämä kiusaaminen tapahtui eilenen. Jätin vettä ja ruokaa, ei ole koskenut. Laatikko on saunan yhteydessä pesutiloissa ja aina ennen sisäsiisti kissa on nyt tehnyt tarpeensa sinne lauteiden alle.
Ei helvetti että olen vihainen. Käskin poikaystävän lähteä kotiinsa kun oli toiminut niin uskomattoman typerästi. Tällä kaverilla ei ole enää mitään asiaa luokseni ja tein tämän selväksi. Nyt poikaystävältä tullut viestiä, että kauanko jaksan mököttää tuollaisen pikkujutun takia. Ei ole pikku juttu minulle, puolen vuoden työ luottamuksen voittamiseksi mennyt hukkaan.
Mitä mieltä, ylireagoinko asiaan? Kissa on rakas ja tärkeä.
Kommentit (134)
Älä ainakaan jatka suhdetta sen kanssa.
Hei Ap, vaikutat erittäin älykkäältä, järkevältä ja kypsältä 18-vuotiaalta nuorelta naiselta. Olet sympaattinen ja eläinrakas. Miksi edes harkitset alentuvasi tuhlaamaan kaltaistasi helmeä tuollaiselle sialle, jonka kanssa sinulla ei voi olla mitään tulevaisuutta.
Normaali ihminen ei katso sivusta kun puolustustuskyvytöntä eläintä pahoinpidellään. Mieti, mitä olisi lapsien kanssa.
JÄTÄ ja löydä itsellesi oikea mies.
Vierailija kirjoitti:
Poikaystäväsi on joko idiootti tai sadisti. Kumman kanssa haluat seurustella?
Rikosilmoituksen tekisin tosta.
Minäkin tekisin rikosilmoituksen. Se, että joudut viemään lääkäriin, kertoo rääkkäämisen tasosta ja otetaan huomioon. Ja myös se että estivät kissalta pakoreitit. Et menetä mitään, vähintään edes joutuu poliisille selittämään tekoaan.
Voi luoja mitä jälkeenjääneitä idiootteja!!! Ja oikein suljetaan ovet ettei kissaparka vaan pääsisi karkuun! Millainen ihminen kuluttaa aikaansa tuollaiseen?
Sinuna heivaisin poikaystäväsi. Ja mikäli omalla poikaystävälläni olisi tuollaisia pershattukavereita, niin antaisin potkun peppuun ja ilmoittaisin, että meidän kämppään ei ole enää ikinä asiaa.
Minäkin tekisin ilmoituksen. Ihan senkin takia, että pitävät asiaa pikkujuttuna ja ajattelevat, että se on vaan sun mielipide, ettei eläimiä rääkätä.
Eiköhän se sitte kuulusteluissa ala mietityttämään miten idiootilta kuullostaa toi toiminta.
En ole ollut katsomassa mitä toiminta pahimmillaan ollut joten todisteita ei ole paitsi se, kun näin tyypin vetävän kissaa hännästä (Sikäli kun kissa tänään todetaan toivottavasti terveeksi) ja poikaystävä olisi varmasti parhaan kaverinsa puolella tässä. Eli rikosilmoitus ei ole hyvä idea, joutuisin pian minä maksamaan.
Ap
Yritä nyt ainakin maksattaa se lääkärilasku tuolla idiootilla! Siitä en tiedä, millaisia toimenpiteitä vaatii?
Itse yllätin kerran kaksi teini-ikäistä serkkuani parvekkeelta tökkimästä vanhempieni kissaa kepillä. Kissa on hieman herkästi tulistuva niin ilmeisesti halusivat saada kissan suuttumaan. Ikkunan toisella puolella kuusi aikuista oli rauhassa kahvittelemassa (myös äitini) puuttumatta asiaan.
Minä vietin sitten loppuvierailun kissan kanssa parvekkeella, etteivät ne ääliöt pääsisi sitä enää kiusaamaan. Kissa-parka oli niin iloinen kun menin sitä auttamaan. Vieläkin harmittaa, että olin niin nössö etten sanonut mitään serkuilleni. En kehdannut alkaa kasvattamaan lähes itseni ikäisiä puolituntemattomia serkkuja. Nykyään kyllä kertoisin selkeästi mielipiteeni sellaisesta toiminnasta.
Onneksi mielipiteeni tuli heille varmasti kuitenkin selväksi,sillä he häipyvät nopeasti paikalta kun sinne menin. Äidille olin raivoissaan kun antoi serkkujeni kiusata kissaa ja kielsin ottamasta kissaa isovanhempieni luo jos en ollut sitä vahtimassa. Serkuilleni on vielä oma lemmikki, joten luulisi heidän tietävän miten eläimiä kohdellaan. Onneksi näen heitä vain muutaman vuoden välein.
Vierailija kirjoitti:
En ole ollut katsomassa mitä toiminta pahimmillaan ollut joten todisteita ei ole paitsi se, kun näin tyypin vetävän kissaa hännästä (Sikäli kun kissa tänään todetaan toivottavasti terveeksi) ja poikaystävä olisi varmasti parhaan kaverinsa puolella tässä. Eli rikosilmoitus ei ole hyvä idea, joutuisin pian minä maksamaan.
Ap
Silloin poikaystäväsi on kunnon mulkvisti. Kannattaa jättää pikimmiten!
Vierailija kirjoitti:
Nyt vitu**aa ja pahasti. Poikaystävä oli luonani kaverinsa kanssa ja he pelasivat playstationia kun ilmoitin meneväni kaverillani käymään. Matkoihin ja vierailuun meni yhteensä nelisen tuntia. Kun tulin takaisin niin tämä tyyppi veti kissaa hännästä silmieni edessä. Huusin että nyt helvetti näpit irti siitä kissasta ja tämä kaveri sanoi "No tolleen me on leikitty koko ajan kun olit poissa" Kysyin poikaystävältä että oliko totta ja oli se, ei ollut "viitsinyt nalkuttaa" asiasta kun nehän "vain" leikkivät. Kertoi että oli kourinut kissaa myös mahasta. Kissa on tulostaan saakka (löytöeläintalosta) aristanut vatsaansa ja vei puoli vuotta, että voitin sen luottamuksen ja sain harjata mahaa pehmeällä harjalla.
Nyt ei anna kenenkään koskea, on pimeässä saunan lauteiden alla, sähisee eikä suostu tulemaan pois. Tämä kiusaaminen tapahtui eilenen. Jätin vettä ja ruokaa, ei ole koskenut. Laatikko on saunan yhteydessä pesutiloissa ja aina ennen sisäsiisti kissa on nyt tehnyt tarpeensa sinne lauteiden alle.
Ei helvetti että olen vihainen. Käskin poikaystävän lähteä kotiinsa kun oli toiminut niin uskomattoman typerästi. Tällä kaverilla ei ole enää mitään asiaa luokseni ja tein tämän selväksi. Nyt poikaystävältä tullut viestiä, että kauanko jaksan mököttää tuollaisen pikkujutun takia. Ei ole pikku juttu minulle, puolen vuoden työ luottamuksen voittamiseksi mennyt hukkaan.
Mua ärsyttää kaksi asiaa tässä. Tuo sinun poikaystävä = miten te naiset pariudutte tällästen saastojen kanssa? Ja toinen juttu on sinä = miten sinä pariudut tällästen saastojen kanssa.
Aika erikoista tosiaan että kissa oli jaksanut olla sen ajan mitä ap oli poissa rääkättävänä ja vasta sitten vetäytynyt sängyn alle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää kaksi asiaa tässä. Tuo sinun poikaystävä = miten te naiset pariudutte tällästen saastojen kanssa? Ja toinen juttu on sinä = miten sinä pariudut tällästen saastojen kanssa.
Itse olen yrittänyt koko elämäni välttää kaikenlaista roskaväkeä. En ymmärrä, mikä joitain naisia kiehtoo sellaisissa miehissä.
Ohhoh, et ylireagoinut.
Itse olisin varmaan reagoinut vielä vahvemmin, ja kyllä olisin tuollaisesta poikaystävälleni vihainen PITKÄÄN.
Tietysti poikaystäväsi (ja hänen kaverinsa?) on vielä nuori, mutta kyllä jokaisen yli 4-vuotiaan pitäisi tajuta, ettei eläintä saa kiusata!
55, luetun ymmärtäminen? Tämä idioottikaveri oli sulkenut mahdolliset pakopaikat, joten kissa ei päässyt pakoon.
Ap, et ylireagoinut yhtään. Minulle mies olisi tuollaisen käytöksen jälkeen Ex-poikaystävä.
Se kissa ei kyllä enää koskaan opi luottamaan poikaystävääsi. Saattaa pelätä sitä loppuelämänsä.
En kyllä pitäisi poikaystävänäni sellaista ihmistä, joka vain katsoo vierestä kun hänen kaverinsa kiusaa kissaa. Entistä pahemmaksi tilanteen tekee se, että poikaystäväsi ei puuttunut asiaan vaikka tiesi että kyseessä on nimenomaan sinun kissasi, josta välität kovasti (tietysti tuntemattoman kissan kohdallakin anteeksiantamatonta, mutta jos mahdollista niin vielä pahempaa kun tietää että kissan satuttaminen satuttaa myös sinua, henkilöä josta hänen kuuluisi välittää).
Ja ap:n kannattaa myös vakvasti harkita, pystyykö itse enää luottamaan poikaystäväänsä. Uskaltaako kissaa jättää koskaan yksin poikaystävän kanssa, kun ei voi luottaa siihen, ettei poikaystävä päästä kusipäistä kaveriaan uudelleen kissaa kiusaamaan? Pystyykö luottaa, ettei poikaystävä itse kiusaa kissaa?
Kissa kannattais kyllä asap toimittaa eläinlääkärille tutkittavaksi, mutta miten sen sinne saa, se onkin sitten hyvä kysymys. Ehkä eläinlekurille voi soittaa ja kysyä neuvoja kissan rauhoittamiseksi?
niitä jätkiä oli kaksi, pakotiet evätty. Mitä pieni 3-5 kiloinen eläin lopulta mahtaa, oli sitten kynnet tai hampaat?
urpot..