Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä ei ollut kieltänyt kaveriaan kiusaamasta kissaani, kaveri vetänyt kissaa hännästä ja kourinut mahasta

Vierailija
24.03.2016 |

Nyt vitu**aa ja pahasti. Poikaystävä oli luonani kaverinsa kanssa ja he pelasivat playstationia kun ilmoitin meneväni kaverillani käymään. Matkoihin ja vierailuun meni yhteensä nelisen tuntia. Kun tulin takaisin niin tämä tyyppi veti kissaa hännästä silmieni edessä. Huusin että nyt helvetti näpit irti siitä kissasta ja tämä kaveri sanoi "No tolleen me on leikitty koko ajan kun olit poissa" Kysyin poikaystävältä että oliko totta ja oli se, ei ollut "viitsinyt nalkuttaa" asiasta kun nehän "vain" leikkivät. Kertoi että oli kourinut kissaa myös mahasta. Kissa on tulostaan saakka (löytöeläintalosta) aristanut vatsaansa ja vei puoli vuotta, että voitin sen luottamuksen ja sain harjata mahaa pehmeällä harjalla.

Nyt ei anna kenenkään koskea, on pimeässä saunan lauteiden alla, sähisee eikä suostu tulemaan pois. Tämä kiusaaminen tapahtui eilenen. Jätin vettä ja ruokaa, ei ole koskenut. Laatikko on saunan yhteydessä pesutiloissa ja aina ennen sisäsiisti kissa on nyt tehnyt tarpeensa sinne lauteiden alle.

Ei helvetti että olen vihainen. Käskin poikaystävän lähteä kotiinsa kun oli toiminut niin uskomattoman typerästi. Tällä kaverilla ei ole enää mitään asiaa luokseni ja tein tämän selväksi. Nyt poikaystävältä tullut viestiä, että kauanko jaksan mököttää tuollaisen pikkujutun takia. Ei ole pikku juttu minulle, puolen vuoden työ luottamuksen voittamiseksi mennyt hukkaan.

Mitä mieltä, ylireagoinko asiaan? Kissa on rakas ja tärkeä.

Kommentit (134)

Vierailija
101/134 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulehan sitten kertomaan miten poikaystävälle ilmoittaminen meni. Koska aiot ilmoittaa hänelle? Hyvä että kissa voi jo paremmin :) Eipä siihen ovikelloon varmaan muu auta kuin lahjominen nameilla :D

Vierailija
102/134 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

102, tarkoituksena on soittaa hänelle 10-12 aikaan kunhan saan jotenkin järkevästi muotoiltua asiani. Ja tarvitsen hänellä olevan avaimeni takaisin. En tajunnut siinä kiukunpuuskassani sitä pyytää, kun käskin kotiinsa, Turvalukko on varalta kiinni vaikkei hän ole koskaan väkivaltainen ollut.

Eli asia täytyisi muotoilla niin, ettei hän suutu ja pidä avainta itsellään. Lukkojen vaihtoon ei ole juuri nyt varaa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/134 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pointsit sulle ap!

Vierailija
104/134 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaimen saat takaisin vaikka ensi viikolla poliisin kanssa hakemalla jos ei muuten usko.

Vierailija
105/134 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydät hänet käymään, sitten kun käy vessassa tai jotakin niin kaivat avaimen taskusta ja käsket häipyä. En oikein keksi muuta neuvoa tuohon ettei tosiaan pitäisi ihan kiusallaankin avainta itsellään.

Vierailija
106/134 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä kun on ollut ketjuja sattuvista peräkkäisistä otsikoista, niin kopioin tähän tuosta pari riviä alempaa:

18-vuotias nainen epäiltynä poikaystävänsä surmasta

Sinänsä osuva myös, että kun taannoin Äänekoskella (?) muutama nuori rääkkäsi 6k koiranpennun (Reko) kuoliaaksi kaukosäätimen takia, niin noin vuotta tai kahta myöhemmin yksi noista nuorista puukotettiin kuoliaaksi, syynä juuri tuo rääkkäys.

Vierailija
107/134 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie katti eläinlääkärille ja tee rikosilmoitus. Säästä todisteeksi kaikki viestit, mitä tullut poikaystävältä. Yritä vaivihkaa muka leppyneenä kysellä viestillä lisää poikaystävältä, jotta saat "mustaa valkoisella", jotta näin on tapahtunut.

Vierailija
108/134 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te olette noin nuoria vielä niin uhkaa sotkea hänen äitinsä juttuun, jos ei suostu antamaan avainta.

Vierailija
109/134 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vie katti eläinlääkärille ja tee rikosilmoitus. Säästä todisteeksi kaikki viestit, mitä tullut poikaystävältä. Yritä vaivihkaa muka leppyneenä kysellä viestillä lisää poikaystävältä, jotta saat "mustaa valkoisella", jotta näin on tapahtunut.

Joku on melkein lukenu tän ketjun

Vierailija
110/134 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

55, luetun ymmärtäminen? Tämä idioottikaveri oli sulkenut mahdolliset pakopaikat, joten kissa ei päässyt pakoon.

Olivatko he yhden neliömetrin kokoisessa tilassa? 

Mä en saa meidän kissaa satavarmasti käsiini ellei se anna ottaa kiinni vaikka kaikki pakotiet olisi suljettu. Tai sitten kissa on liikuntavammainen/sairas.

Mä jotenkin luulen ettei poliisilla ole mielenkiintoa tälläisen tutkimiseen. Haloo oikeesti.

"Mä luulen että mun kissani on kourittu ja vedetty hännästä. Nyt se on traumatisoitunut"

Ehkä teillä kohdellaan kissoja sillä tavalla etteivät ne luota ihmiseen. Meidän rakastetut kissat luottavat ihmisiin. Ja ihminen kyllä pystyy väkisin pitämään muutaman kilon painosta kissaa kiinni vaikka olisi aukealla pellolla. Ja aloittajalle. Poikaystäväsi on ihan yhtä lailla eläinrääkkääjä kuin kaverinsa.

Vierailija
111/134 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
112/134 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kyseessä olisi normi kissi niin olisit nipottaja mutta koska kyse on ns. trauma-kissasta niin teit erittäin oikein. Enkä ole edes mikään "kissa-ihminen" erityisemmin. Ehkä harkitsisin myös tuon POIKAystävän jättämistä. Kuullosti jutun perusteella ihan penikalta.

Oli kissa ns. trauma-kissa tai ei niin eläinrääkkäyksestä suuttuminen ei ole nipottamista!

Vierailija
113/134 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jo soittanut ap?

Vierailija
114/134 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mikä tilanne?

Vierailija
115/134 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap, fiksusti hoidettu tilanne. Hienoa, että kissakin vaikuttaa olevan vähän parempaan päin. Kärsivällisyyttä, rauhallisuutta ja koulutusta kaverien kanssa, niin pian voinette taas elää normaalisti. Hyvä, että jätit pojun.

Vierailija
116/134 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että erosit moisesta miehestä ja kaverinsa maksoi eläinlääkärilaskun. Itse olisin tuossa tilanteessa saattanut syyllistyä ainakin törkeään pahoinpitelyyn niin rakkaita kissani ovat. Väkivalta ei kyllä ole mikään ratkaisu mutta väittäisin että pidän kissojani paremmin kuin monet pitävät lapsiaan.

Vierailija
117/134 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap?

Vierailija
118/134 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap :)

Vierailija
119/134 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kuulla ap, että kissasi on alkanut voimaan paremmin sen kamalan kokemuksen jälkeen! Kyllä te tästä selviätte :) ♥

Vierailija
120/134 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että kissa voi paremmin ja ei tuollainen käytös yleistä onneksi ole, ei me olla ikinä rääkätty eläimiä, minä olen ainakin tykännyt elukoista pikkupojasta asti. Tuo poikaystäväsi kaveri vaikuttaa lähinnä häiriintyneeltä tapaukselta, minusta tuo käytös ei ole normaalia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi