Poikaystävä ei ollut kieltänyt kaveriaan kiusaamasta kissaani, kaveri vetänyt kissaa hännästä ja kourinut mahasta
Nyt vitu**aa ja pahasti. Poikaystävä oli luonani kaverinsa kanssa ja he pelasivat playstationia kun ilmoitin meneväni kaverillani käymään. Matkoihin ja vierailuun meni yhteensä nelisen tuntia. Kun tulin takaisin niin tämä tyyppi veti kissaa hännästä silmieni edessä. Huusin että nyt helvetti näpit irti siitä kissasta ja tämä kaveri sanoi "No tolleen me on leikitty koko ajan kun olit poissa" Kysyin poikaystävältä että oliko totta ja oli se, ei ollut "viitsinyt nalkuttaa" asiasta kun nehän "vain" leikkivät. Kertoi että oli kourinut kissaa myös mahasta. Kissa on tulostaan saakka (löytöeläintalosta) aristanut vatsaansa ja vei puoli vuotta, että voitin sen luottamuksen ja sain harjata mahaa pehmeällä harjalla.
Nyt ei anna kenenkään koskea, on pimeässä saunan lauteiden alla, sähisee eikä suostu tulemaan pois. Tämä kiusaaminen tapahtui eilenen. Jätin vettä ja ruokaa, ei ole koskenut. Laatikko on saunan yhteydessä pesutiloissa ja aina ennen sisäsiisti kissa on nyt tehnyt tarpeensa sinne lauteiden alle.
Ei helvetti että olen vihainen. Käskin poikaystävän lähteä kotiinsa kun oli toiminut niin uskomattoman typerästi. Tällä kaverilla ei ole enää mitään asiaa luokseni ja tein tämän selväksi. Nyt poikaystävältä tullut viestiä, että kauanko jaksan mököttää tuollaisen pikkujutun takia. Ei ole pikku juttu minulle, puolen vuoden työ luottamuksen voittamiseksi mennyt hukkaan.
Mitä mieltä, ylireagoinko asiaan? Kissa on rakas ja tärkeä.
Kommentit (134)
Ap paikalla, mitä haluatte tietää? Kissa ei ole vielä tullut syliin mutta on rauhallisempi ja tekee tarpeensa jo normaalisti laatikkoon :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
102, tarkoituksena on soittaa hänelle 10-12 aikaan kunhan saan jotenkin järkevästi muotoiltua asiani. Ja tarvitsen hänellä olevan avaimeni takaisin. En tajunnut siinä kiukunpuuskassani sitä pyytää, kun käskin kotiinsa, Turvalukko on varalta kiinni vaikkei hän ole koskaan väkivaltainen ollut.
Eli asia täytyisi muotoilla niin, ettei hän suutu ja pidä avainta itsellään. Lukkojen vaihtoon ei ole juuri nyt varaa.
Ap
Miksi juuri klo 10-12 aikaan?
Jokunen kommentti täällä kuulosti oudolta. Ihan kuin "ei traumatisoitunutta" kissaa sitten olisi soveliasta kiusata tollee.
Älä ap tosiaan päästä sitä nulikkaa enää kissasi lähelle. V.ttu mikä kakara! Olisin vetäny korville.
Miten poikaystäväsi suhtautui ero ilmoitukseesi? Oliko aivan ihmeissään ja vähättelevä, kun "tuohan oli ihan pikku juttu" hänen mielestään.
Tulen surulliseksi aina, kun luen eläinrääkkäyksestä :( Mutta hyvä, että kissa voi paremmin <3
Erositteko vai miten pojan kanssa kävi?
Yritin kertoa rauhallisesti miksi halusin erota, mutta huutamiseksihan se hänen puoleltaan meni. Olen kuulemma sekopää jolle elukka on tärkeämpi kuin hän. Löi luurin korvaan eikä enää vastannut soittooni. Laitoin sitten viestin, että haen avaimen isäni kanssa takaisin klo X ja jos ei sitä anna, niin soitan poliisille. Antoi sitten suosiolla ja läimäisi oven kiinni naamani edestä. Tuohon osasin kyllä varautuakin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jokunen kommentti täällä kuulosti oudolta. Ihan kuin "ei traumatisoitunutta" kissaa sitten olisi soveliasta kiusata tollee.
Älä ap tosiaan päästä sitä nulikkaa enää kissasi lähelle. V.ttu mikä kakara! Olisin vetäny korville.
Ja sitte oisit saanu nyrkistä. Ja jos eka vedät korville, niin on varmaa, että mies saa vastata siihen iskulla, koska omaa fyysistä koskemattomuuttaan saa puolustaa, vaikka naista vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
55, luetun ymmärtäminen? Tämä idioottikaveri oli sulkenut mahdolliset pakopaikat, joten kissa ei päässyt pakoon.
Olivatko he yhden neliömetrin kokoisessa tilassa?
Mä en saa meidän kissaa satavarmasti käsiini ellei se anna ottaa kiinni vaikka kaikki pakotiet olisi suljettu. Tai sitten kissa on liikuntavammainen/sairas.
Mä jotenkin luulen ettei poliisilla ole mielenkiintoa tälläisen tutkimiseen. Haloo oikeesti.
"Mä luulen että mun kissani on kourittu ja vedetty hännästä. Nyt se on traumatisoitunut"
Ehkä teillä kohdellaan kissoja sillä tavalla etteivät ne luota ihmiseen. Meidän rakastetut kissat luottavat ihmisiin. Ja ihminen kyllä pystyy väkisin pitämään muutaman kilon painosta kissaa kiinni vaikka olisi aukealla pellolla. Ja aloittajalle. Poikaystäväsi on ihan yhtä lailla eläinrääkkääjä kuin kaverinsa.
No siinä luetun ymmärtäminen taas ihan huipussaan =)
Kissa on peto. Ihan varmaan et pidä kissaa kiinni jos se panee vastaan ellet ole varustautunut paksuin rukkasin.
Nim. hampaanjäljet rystysissä kun otin isäni karanneen sisäkissan kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Yritin kertoa rauhallisesti miksi halusin erota, mutta huutamiseksihan se hänen puoleltaan meni. Olen kuulemma sekopää jolle elukka on tärkeämpi kuin hän. Löi luurin korvaan eikä enää vastannut soittooni. Laitoin sitten viestin, että haen avaimen isäni kanssa takaisin klo X ja jos ei sitä anna, niin soitan poliisille. Antoi sitten suosiolla ja läimäisi oven kiinni naamani edestä. Tuohon osasin kyllä varautuakin.
Ap
Tää on niin Porvoosta koko juttu.
Noilla jätkillä on kissan empatiakyky.
Vierailija kirjoitti:
Noilla jätkillä on kissan empatiakyky.
Kissalla on empatiakykyä omalle laumalleen. Osaa hoitaa niin sairaita lajitovereitaan kuin läheisiä ihmisiäkin. On nähty silloin, kun toisella meidän kissoista oli virtsatievaivat, tai lapsi kuumeessa.
ap?