Mistä rintaliivit isolla ympäryksellä?
Olen hiukan ylipainoinen ja kaiken lisäksi omaan aika leveän rintakehän. Alipainoisenakin rintsikoiden ympärys oli pakko olla ainakin 75.
Nyt olen raskaana ja liian kireät rintsikat ahdistavat varsinkin kun on hirveä närästys. Kävin muutamassa ketjuliikkeessä katsomassa uusia rintsikoita ja kaikissa tuntui se ympärys loppuvan 85 senttiin.
Mistä kaupasta löytäisin isompia ympäryksiä? Kuppikokoni ei kuitenkaan ole mikään todella suuri itsessään.
Tiedän, että netistä löytäisi ihan kaikkea mutta mieluiten haluaisin ensin sovittaa rintsikoita varsinkin nyt kun raskaana ja kuppikoko ei ole ihan sama kuin ennen....
Kommentit (30)
Niin ja Cubus sellainen edullinen.
Itse käytä freya-liivejä. Ihan parhaat!
Prismasta ja varmaan muualtakin saa rintaliivien pidennyspaloja. Prisman paketissa on kolme eri väristä jatkopalaa, joissa hakaset ja ne vain laitetaan rintaliivien hakasiin.
Googlaa rintaliivien jatkopala/pidennysosa tms. On eri nimillä.
Osta pidennyspalat pääset kaikkein halvimmalla.
Mulla koko 85B, Marks&Spencerin liivit käy täydellisesti! Ja hinta-laatusuhde hyvä.
Itsellä ympärys 127 alta 106. Pitäisi istuvat 100H rintsikat hankkia. Sovittamalla, mut hyviä liikkeitä pk-seudulla? N29
Mulla on mitat ilman liivejä alta 108 cm ja ylämitta 120 cm en löydä mistään sopivia. Ostin 105 E kappahlissa minimizer liivit ympärysliiveissä oli 88cm kun mittasin.. että ehkä hieman pienet . Tuntuu kusetukselta. Rinnoissa on kokoeroja ja ne on roikkuvat ja leveät. Ja menevät kainaloihin. En minä tiedä mitä näiden kanssa tehdä.. välillä tekis mieli leikata vaan irti.