Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temptation Island Suomi OFFICIAL

Vierailija
23.03.2016 |

Mässäillään täällä.

Kommentit (4625)

Vierailija
1621/4625 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks kaikki haukkuu tota Iiroa? Sehän on naisille tosi mukava ja hauska tuolla! Sellanen ''tuki ja turva'', en usko että yrittää mitään edes tosissaan. Mun mielestä Iiro on ihan jees ainaki nimenomaan tuolla! :D

Samaa ihmettelen. Iiro on heittämällä sinkkumiehistä mukavimpia tyyppejä, sillä on selvästi jotain muutakin aivotoimintaa kuin tanktopit ja instagramposet. Tontsan lisäksi ainut oikeesti kivan oloinen kaveri, sellainen joka on varmaan tosi ystävällinen ja reilu kaikille.

Minä en tykännyt Iirosta Aatami etsii Eevaa sarjassa.

Oliko Iiro tossa sarjassa  tavoiteltavana Aatamina vai kilpaiko hän Eevasta?

Aatami 1 Tuure ja Aatami 2 Iiro ja kilpailivat Eevasta.

Vierailija
1622/4625 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyklink69 kirjoitti:

Vuosi oli 2007 kun harrastin villiä seksiä sika-mikankaa kun hän oli vielä nuori ja komea rantaleijona, kaljamahasta ei ollu tietoakaan sillon. Tutustuttiin Tampereen Union yökerhossa ja hän iski minuun kiinni, sillon en huomannut että olisi lääpinyt kaikkia naisia. Juteltiin opiskelusta ja kaikesta muusta jopa seksistä. No kello löi 4 ja pilkku tuli, lähdettiin sitten yhdessä mikan kämpille joka oli 2 km päässä, ja siellä odotti sitten hänen yksiö jossa heti sisään päästyään hän heitti vaatteet pois ja repi kauluspaitansa rikki ja alkoi riisumaan minua villisti olimme aika kännissä kylläkin. Naimme eka pöydällä sitten seinäävasten, ja parasta tässä oli kun hän ei pystynyt tulemaan ku oli niin kännissä ja seisokki pysyi pystyssä. Sitten menimme sänkyyn ja harrastimme 69:ä ja aivan jäätävä sanoisin 20cm kalu oli suussani todennäköisesti se on pienentyny nyt ku kilojakin tullu . No sitten mika sammui kesken minun pillunnuolemisen ja lähdin sieltä sitten yöllä kiiruhtaen pois kun en jaksanut jäädä yöksi ja olin jo tyydytetty + pillu oli jo kipeä kans. Harmittaa etten antanut numeroa tai mitään no en ehkä enää huolisi häntä. N 34

Mika ei tainnut asua tuona vuonna Tampereella vaan Turussa.

Nim. Mikan tunteva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1623/4625 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyklink69 kirjoitti:

Vuosi oli 2007 kun harrastin villiä seksiä sika-mikankaa kun hän oli vielä nuori ja komea rantaleijona, kaljamahasta ei ollu tietoakaan sillon. Tutustuttiin Tampereen Union yökerhossa ja hän iski minuun kiinni, sillon en huomannut että olisi lääpinyt kaikkia naisia. Juteltiin opiskelusta ja kaikesta muusta jopa seksistä. No kello löi 4 ja pilkku tuli, lähdettiin sitten yhdessä mikan kämpille joka oli 2 km päässä, ja siellä odotti sitten hänen yksiö jossa heti sisään päästyään hän heitti vaatteet pois ja repi kauluspaitansa rikki ja alkoi riisumaan minua villisti olimme aika kännissä kylläkin. Naimme eka pöydällä sitten seinäävasten, ja parasta tässä oli kun hän ei pystynyt tulemaan ku oli niin kännissä ja seisokki pysyi pystyssä. Sitten menimme sänkyyn ja harrastimme 69:ä ja aivan jäätävä sanoisin 20cm kalu oli suussani todennäköisesti se on pienentyny nyt ku kilojakin tullu . No sitten mika sammui kesken minun pillunnuolemisen ja lähdin sieltä sitten yöllä kiiruhtaen pois kun en jaksanut jäädä yöksi ja olin jo tyydytetty + pillu oli jo kipeä kans. Harmittaa etten antanut numeroa tai mitään no en ehkä enää huolisi häntä. N 34

Mika ei tainnut asua tuona vuonna Tampereella vaan Turussa.

Nim. Mikan tunteva.

Ja Union-yökerho on ollut olemassa vasta vuoden/pari :D

Vierailija
1624/4625 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks kaikki haukkuu tota Iiroa? Sehän on naisille tosi mukava ja hauska tuolla! Sellanen ''tuki ja turva'', en usko että yrittää mitään edes tosissaan. Mun mielestä Iiro on ihan jees ainaki nimenomaan tuolla! :D

Samaa ihmettelen. Iiro on heittämällä sinkkumiehistä mukavimpia tyyppejä, sillä on selvästi jotain muutakin aivotoimintaa kuin tanktopit ja instagramposet. Tontsan lisäksi ainut oikeesti kivan oloinen kaveri, sellainen joka on varmaan tosi ystävällinen ja reilu kaikille.

Minä en tykännyt Iirosta Aatami etsii Eevaa sarjassa.

Oliko Iiro tossa sarjassa  tavoiteltavana Aatamina vai kilpaiko hän Eevasta?

Aatami 1 Tuure ja Aatami 2 Iiro ja kilpailivat Eevasta.

Oikeesti... samat  kiertää eri ohjelmissa oman julkisuutensa perässä.

Ja sitten joku "vieteltävä" kuvittelee, että on charmikas... :D :D :D

Vierailija
1625/4625 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tästä ohjelmasta tekisi juomapelin niin että juo shotin joka kerta kun joku sanoo "luottamuspula" niin olisi aika humalassa joka jakson jälkeen. Lisää shotti aina kun joku sanoo "rajoissa", "hölmöillä" ja "niinku", olisit tipustuksessa joka viikko:)

En voi enää koskaan kuulla yhtäkään näistä sanoista ajattelematta Temptation Islandia.

Uusi pari on tylsä. Näitä Nanoja ja Kalleja on Helsingissä, varsinkin yöelämässä, kaksikymmentä tusinassa.

Vierailija
1626/4625 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Nanan puhetyyli on todella tylsä! Tasaisella äänellä selittää yhteen pötköön "siis niinku Jeri on niinku sillee niinku ihan kiva sillee niinku" edes äänenvoimakkuudet yms ei muutu yhtään.

Vierailija
1627/4625 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin eilen huvikseni klipit, joissa pareja on haastateltu Temptation Islandin jälkeen ja Elina ja Juho eivät omassa klipissään edes vilkaisekaan toisiaan. Mahtaako heidän suhteensa kuitenkaan selvitä? Olisi kyllä outoa, jos noin vakaa pari menisi palasiksi kolmessa viikossa.

Satu sen sijaan katselee Mikaa palvovasti... sääli kyllä tuo pari taitaa yhdessä pysyä siitä huolimatta, että Kuronen yrittää ohjailla Satua näkemään Mikan viat.

Vierailija
1628/4625 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Idalla ja Roopella on selkeesti käyny se paha juttu, eli luottamus meni lopullisesti pettämisen myötä. Ton parin kannattaa vaan erota, Ida selvästi himoitsee kostonhalua ja Roope taitaa meinata kostaa sitten mahdollisesti Idalle uudestaan... eli molemmat kostaa vuoronperään toisilleen lopulta, onpas todellista rakkautta. Helpoimmalla pääsee kun eroaa. 

No Ida on kyllä ihan siviilissä ennen ohjelmaakin ollut samanlainen kuin tuolla saarellakin, eli ei se Roope ole tainnut se tuon suhteen pahempi pettäjä olla. Ida ei vaan ole asiasta jäänyt kiinni, mutta kaveripiirissä kyllä ei tuo ohjelman käytös ole mitään uutta.

Niinkuin Roope totesikin, että "pistää miettimään että millaistakohan Idan käytös sitten Suomessa on ollut..."

Nii-in, hyvä pointti! Ehkäpä ihan hyvä että todellinen Ida nyt viimeinkin tuli esille, eikä suhdetta jatkunut enää tuon pidemmälle.

Ida on tainnut olla tuotannolle 'varma' valinta. Aivan varmasti ohjelman kannalta 'oikea asenne' on tullut haastatteluissa hyvin esiin.

Vierailija
1629/4625 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin viime vuoden kyynelsilmä-dieselmersu-palomiestä ja bensalenkkari-poikaa melko juntteina mutta kyllä tuo Juho vie voiton noista junteista! Junttikunkku! V-sana kuuluu varmaan suosikeihin ja sushikin muka tulista (ellet sitten tarkoituksella tilaa jotain spicy jalapeno -tonnikalaversiota, huom) plus muuta ärsyttävää jäkätystä

Vierailija
1630/4625 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi ajattelin, että Elina ja Juho ovat kaikista fiksuimpia. Elina ehkä onkin. Mutta Juho..ensinnäkin puheet että he ovat lähteneet etsimään ystäviä tuolta muista sinkuista. Seriously!?

Mielestäni Elina osaa ainakin ottaa kaiken irti tuolla. Siis siinä mielessä, että tutustuu noihin sinkkumieheen ja sitä kautta ehkä opii itsestään ja Juhosta lisää. Juhon itse sanomana "Bros before hoes" on juuri hänen asennemaailmaansa. Kaikesta hänen sanomosesta ja tekemisestä huokuu sellainen -olen parempi kuin te tyhmät kanat-asenne. Mitä järkeä tonne saarelle oli edes mennä, jos sen ajan käyttää myrtsinä tai taivastellen tyhmiä sinkkutyttöjä.

Vierailija
1631/4625 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elina vaikutti aluksi todella tylsältä, värittömältä naiselta. Mutta nyt hänestä on alkanut tulla villimpiä puolia esiin, mm. Iiron kanssa ystävystyminen, tankotanssi tausta. Nana näyttää siltä, että hän ei edes ole yllättynyt Kallen sekoiluista. Tasaisella äänellä selittää "noemmäoisniinkuuskonukallesta" :-o

Vierailija
1632/4625 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyklink69 kirjoitti:

haistakaa paska kaikki tällä palstalla saatana vauvalaiset, pystyy vaa poistamaan mun vitun kirjottamia oikeita seksi kokemuksia sika-mikankaa.  Te olette julmia rumia sikoja kaikki jotka dissaa mun elämän miestä mikaa vittu.  Harrastin villiä märkää seksiä hänen kanssaan ja te dissaatte häntä läskiksi toivottavasti palatte helvetissä ja myös esi-isänne jotka laittoivat sperman pilluun että heräsitte henkiin

Onko kaikki muumit laaksossa kyklink69?

Vierailija
1633/4625 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo varmaan penaalin terävin kynä...

Vierailija
1634/4625 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee Nanan puhetyylistä ihan mieleen se Armin hahmo kingissä, Hippu Kyllberg. Niinku, siis sillee, tai niinku tälleen =D

Vierailija
1635/4625 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ida käy jatkuvasti vaan vastenmielisemmäksi. 9 jakson kertomus kameralle kuinka "Roopen videot on olleet niinku kaikista pahimmat ja mä oon sentään se joka on pysynyt rajojen sisällä et niinku" ja ylimielistä virnuilua päälle. Ilme ja eleet ylpeinä, kuin olisi keksinyt jonkun isommankin porsaanreiän, jonka varjolla voi vapaasti hakata  kroonisesta ummetuksesta kärsivää fuckboy-Tuomasta hanskaan, tuntematta sen kummempaa syyllisyyttä.

Vierailija
1636/4625 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, en ymmärrä teitä kaikkia Mikan haukkujia, mun mielestä hän on komea ja karismaattinen mies, oikea alfa. Taidatte vaan olla kateellisia kun itseltänne ei löydy vierestä tuollaista miestä. Inhottava kuunnella kuinka Satu haukkuu häntä laiskaksi vaikka ei selvästi ole edes hänen arvoisensa.

Vierailija
1637/4625 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aluksi ajattelin, että Elina ja Juho ovat kaikista fiksuimpia. Elina ehkä onkin. Mutta Juho..ensinnäkin puheet että he ovat lähteneet etsimään ystäviä tuolta muista sinkuista. Seriously!?

Mielestäni Elina osaa ainakin ottaa kaiken irti tuolla. Siis siinä mielessä, että tutustuu noihin sinkkumieheen ja sitä kautta ehkä opii itsestään ja Juhosta lisää. Juhon itse sanomana "Bros before hoes" on juuri hänen asennemaailmaansa. Kaikesta hänen sanomosesta ja tekemisestä huokuu sellainen -olen parempi kuin te tyhmät kanat-asenne. Mitä järkeä tonne saarelle oli edes mennä, jos sen ajan käyttää myrtsinä tai taivastellen tyhmiä sinkkutyttöjä.

Sekä Elina että Juho ovat sanoneet yhdeksi osallistumismotiivikseen tuon uusien ystävien saamisen. Muistaakseni esittelyvideo, jossa yhteishaastattelu. Taisi olla jopa Elina, joka sen sanoi.

Ja ei se Elinakaan kovin kauniisti iltanuotiolla sanonut. Hänhän kertoi, että Juho ei pidä tietynlaisista naisista ja sitten sanoi siihen, että sellaisia ärsyttäviä on monia sinkkunaisten joukossa..

Vierailija
1638/4625 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi häiritsemään, et onko mulla menny jotain ohi vaikka oon katsonu kaikki jaksot. Siis harrastiko Ida ja Tuomas seksiä vai mitä tarkalleen ottaen tapahtui?

Vierailija
1639/4625 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekä Elina että Juho ovat sanoneet yhdeksi osallistumismotiivikseen tuon uusien ystävien saamisen. Muistaakseni esittelyvideo, jossa yhteishaastattelu. Taisi olla jopa Elina, joka sen sanoi.

Ja ei se Elinakaan kovin kauniisti iltanuotiolla sanonut. Hänhän kertoi, että Juho ei pidä tietynlaisista naisista ja sitten sanoi siihen, että sellaisia ärsyttäviä on monia sinkkunaisten joukossa..

Mitäs sitä totuuksia kaunistelemaan ;)

Vierailija
1640/4625 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, en ymmärrä teitä kaikkia Mikan haukkujia, mun mielestä hän on komea ja karismaattinen mies, oikea alfa. Taidatte vaan olla kateellisia kun itseltänne ei löydy vierestä tuollaista miestä. Inhottava kuunnella kuinka Satu haukkuu häntä laiskaksi vaikka ei selvästi ole edes hänen arvoisensa.

Olen ollut hiljaa täällä taustalla ja nyt kun löytyi joku joka on kanssani samaa mieltä niin täytyy sanoa että tunnen myös vetoa Mikaan. Tiedän, että kuulun vähemmistöön :D