Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temptation Island Suomi OFFICIAL

Vierailija
23.03.2016 |

Mässäillään täällä.

Kommentit (4625)

Vierailija
1601/4625 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on katsellut ja kuunnellut Idaa niin ei ole kuin yksi neuvo Roopelle, run Roope run.

Vierailija
1602/4625 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Temptation islandissa on kaksi paria joiden yhdessäoloa en kertakaikkiaan voi ymmärtää:

1. Satu ja Mika ???????????????

2. Ida ja Roope ???????????????

Siis jos noi kaks paria eroo tän ohjelman myötä niin täähän on ihan helevetin hyvä ohjelma oikeesti! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1603/4625 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idalla ja Roopella on selkeesti käyny se paha juttu, eli luottamus meni lopullisesti pettämisen myötä. Ton parin kannattaa vaan erota, Ida selvästi himoitsee kostonhalua ja Roope taitaa meinata kostaa sitten mahdollisesti Idalle uudestaan... eli molemmat kostaa vuoronperään toisilleen lopulta, onpas todellista rakkautta. Helpoimmalla pääsee kun eroaa. 

Vierailija
1604/4625 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi juma toi Ida! Kun treffikumppani kysyi miesihannetta niin vastas eka vaan et pitää olla hyvännäköinen ja urheilullinen. Eikö olis sanonu mitään luonteesta jos ei olis saanu jatkokysymystä?! Käy kyllä Roopea sääliksi. En pidä Tiinasta erityisemmin, mutta on se varmaan parempi vaihtoehto kuin Ida, jolla ei oo mitään hyvää sanottavaa Roopesta. Lapsellisia ovat yhtä kaikki parikymppisiksi.

Idan vastaus taitaa kertoa kaiken tarpeellisen, aika kiusallista.

Jossain aikaisemmassa kommentissa oli että sinkkumiehet pitivät Idaa vitsinä. Miksiköhän?

Vierailija
1605/4625 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks kaikki haukkuu tota Iiroa? Sehän on naisille tosi mukava ja hauska tuolla! Sellanen ''tuki ja turva'', en usko että yrittää mitään edes tosissaan. Mun mielestä Iiro on ihan jees ainaki nimenomaan tuolla! :D

Niin, minusta Iirossa ei ole muuta vikaa, kuin hänen kamalat strippailut, jotka näyttää pelottavan holtittomilta. Naisen pitää maata aivan paikallaan, ettei satu kun tuo rojahtelee ja törmäilee ja vatkaa.

Vierailija
1606/4625 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jotenkin vituttaa tämä kakkoskausi (mutta silti pakko katsoa...), parit on tylsiä eikä sinkkuja ei erota toisistaan. En edes ollut nähnyt paria sinkkumiestä kertaakaan ennen edellistä jaksoa. Sadusta ja Mikasta en edes aloita. Ohjelman suola on kyllä Kuronen ja Tontsa! Kuittailisipa Sami lisää Mikalle tulevilla iltanuotioilla.

Vierailija
1607/4625 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa sinkuista laimeita. Kalle ja Nana nyt toi vähän säpinää, mutta silti lähinnä hävettää katsoa niitä  heidän "bileitään". Satu-Tontsa ja Mika iltanuotiolla, sen takia seuraan koko sarjaa.

Vierailija
1608/4625 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Ida on kyllä niin lapsellinen. "Ihan ku ois heittäny kolmen ja puolen vuoden suhteen ihan hukkaan". Joo no ei varmaan ajatellu et Roope ajatteli varmasti täysin samoin, mut vaan jo ekan videon aikana. Et vois vähä miettii mitä puhuu :D

Vierailija
1609/4625 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuviteltaa Sara Sirppi juontajana tässä ohjelmassa. Ei saisi kenestäkään mtn irti. 

Vierailija
1610/4625 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Idalla ja Roopella on selkeesti käyny se paha juttu, eli luottamus meni lopullisesti pettämisen myötä. Ton parin kannattaa vaan erota, Ida selvästi himoitsee kostonhalua ja Roope taitaa meinata kostaa sitten mahdollisesti Idalle uudestaan... eli molemmat kostaa vuoronperään toisilleen lopulta, onpas todellista rakkautta. Helpoimmalla pääsee kun eroaa. 

No Ida on kyllä ihan siviilissä ennen ohjelmaakin ollut samanlainen kuin tuolla saarellakin, eli ei se Roope ole tainnut se tuon suhteen pahempi pettäjä olla. Ida ei vaan ole asiasta jäänyt kiinni, mutta kaveripiirissä kyllä ei tuo ohjelman käytös ole mitään uutta.

Niinkuin Roope totesikin, että "pistää miettimään että millaistakohan Idan käytös sitten Suomessa on ollut..."

Nii-in, hyvä pointti! Ehkäpä ihan hyvä että todellinen Ida nyt viimeinkin tuli esille, eikä suhdetta jatkunut enää tuon pidemmälle.

Vierailija
1611/4625 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuviteltaa Sara Sirppi juontajana tässä ohjelmassa. Ei saisi kenestäkään mtn irti. 

Mä taas luulen, että saisi! Olisi varmaan hyvä. 

Vierailija
1612/4625 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No Ida on kyllä ihan siviilissä ennen ohjelmaakin ollut samanlainen kuin tuolla saarellakin, eli ei se Roope ole tainnut se tuon suhteen pahempi pettäjä olla. Ida ei vaan ole asiasta jäänyt kiinni, mutta kaveripiirissä kyllä ei tuo ohjelman käytös ole mitään uutta.

Niinkuin Roope totesikin, että "pistää miettimään että millaistakohan Idan käytös sitten Suomessa on ollut..."

Nii-in, hyvä pointti! Ehkäpä ihan hyvä että todellinen Ida nyt viimeinkin tuli esille, eikä suhdetta jatkunut enää tuon pidemmälle.

Siis onko Ida pettänyt oikeasti jo aiemminkin?

Vierailija
1613/4625 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis onko Ida pettänyt oikeasti jo aiemminkin?

No tämmöistä ainakin Idan kaveripiiri puhuu, eli touhu on ollut samaa aikaisemminkin, eli Ida on tuolla saarella ihan vaan oma itsensä.

Vierailija
1614/4625 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks kaikki haukkuu tota Iiroa? Sehän on naisille tosi mukava ja hauska tuolla! Sellanen ''tuki ja turva'', en usko että yrittää mitään edes tosissaan. Mun mielestä Iiro on ihan jees ainaki nimenomaan tuolla! :D

Samaa ihmettelen. Iiro on heittämällä sinkkumiehistä mukavimpia tyyppejä, sillä on selvästi jotain muutakin aivotoimintaa kuin tanktopit ja instagramposet. Tontsan lisäksi ainut oikeesti kivan oloinen kaveri, sellainen joka on varmaan tosi ystävällinen ja reilu kaikille.

Vierailija
1615/4625 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitain sinkkuja ei ole kuvattu juuri lainkaan. Potkitaanko heidät ensimmäisenä ulos saarelta ja sen takia ei haluta antaa huomiota?

Vierailija
1616/4625 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa ihmettelen. Iiro on heittämällä sinkkumiehistä mukavimpia tyyppejä, sillä on selvästi jotain muutakin aivotoimintaa kuin tanktopit ja instagramposet. Tontsan lisäksi ainut oikeesti kivan oloinen kaveri, sellainen joka on varmaan tosi ystävällinen ja reilu kaikille.

Minä en tykännyt Iirosta Aatami etsii Eevaa sarjassa.

Vierailija
1617/4625 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en tykännyt Iirosta Aatami etsii Eevaa sarjassa.

Oliko Iiro tossa sarjassa  tavoiteltavana Aatamina vai kilpaiko hän Eevasta?

Vierailija
1618/4625 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyklink69 kirjoitti:

Vuosi oli 2007 kun harrastin villiä seksiä sika-mikankaa kun hän oli vielä nuori ja komea rantaleijona, kaljamahasta ei ollu tietoakaan sillon. Tutustuttiin Tampereen Union yökerhossa ja hän iski minuun kiinni, sillon en huomannut että olisi lääpinyt kaikkia naisia. Juteltiin opiskelusta ja kaikesta muusta jopa seksistä. No kello löi 4 ja pilkku tuli, lähdettiin sitten yhdessä mikan kämpille joka oli 2 km päässä, ja siellä odotti sitten hänen yksiö jossa heti sisään päästyään hän heitti vaatteet pois ja repi kauluspaitansa rikki ja alkoi riisumaan minua villisti olimme aika kännissä kylläkin. Naimme eka pöydällä sitten seinäävasten, ja parasta tässä oli kun hän ei pystynyt tulemaan ku oli niin kännissä ja seisokki pysyi pystyssä. Sitten menimme sänkyyn ja harrastimme 69:ä ja aivan jäätävä sanoisin 20cm kalu oli suussani todennäköisesti se on pienentyny nyt ku kilojakin tullu . No sitten mika sammui kesken minun pillunnuolemisen ja lähdin sieltä sitten yöllä kiiruhtaen pois kun en jaksanut jäädä yöksi ja olin jo tyydytetty + pillu oli jo kipeä kans. Harmittaa etten antanut numeroa tai mitään no en ehkä enää huolisi häntä. N 34

Vittu mitä paskaa :DD

Vierailija
1619/4625 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyklink69 kirjoitti:

Vuosi oli 2007 kun harrastin villiä seksiä sika-mikankaa kun hän oli vielä nuori ja komea rantaleijona, kaljamahasta ei ollu tietoakaan sillon. Tutustuttiin Tampereen Union yökerhossa ja hän iski minuun kiinni, sillon en huomannut että olisi lääpinyt kaikkia naisia. Juteltiin opiskelusta ja kaikesta muusta jopa seksistä. No kello löi 4 ja pilkku tuli, lähdettiin sitten yhdessä mikan kämpille joka oli 2 km päässä, ja siellä odotti sitten hänen yksiö jossa heti sisään päästyään hän heitti vaatteet pois ja repi kauluspaitansa rikki ja alkoi riisumaan minua villisti olimme aika kännissä kylläkin. Naimme eka pöydällä sitten seinäävasten, ja parasta tässä oli kun hän ei pystynyt tulemaan ku oli niin kännissä ja seisokki pysyi pystyssä. Sitten menimme sänkyyn ja harrastimme 69:ä ja aivan jäätävä sanoisin 20cm kalu oli suussani todennäköisesti se on pienentyny nyt ku kilojakin tullu . No sitten mika sammui kesken minun pillunnuolemisen ja lähdin sieltä sitten yöllä kiiruhtaen pois kun en jaksanut jäädä yöksi ja olin jo tyydytetty + pillu oli jo kipeä kans. Harmittaa etten antanut numeroa tai mitään no en ehkä enää huolisi häntä. N 34

Ahhaahaa - N34...M13 on lähempänä totuutta :D : D :D

Vierailija
1620/4625 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyklink69 kirjoitti:

Tästä löytyi syy siihen miksi Satu rakastaa Mikaa niin paljon tämän töppäillyistään huolimatta.