Temptation Island Suomi OFFICIAL
Kommentit (4625)
Vierailija kirjoitti:
Jäi häiritsemään, et onko mulla menny jotain ohi vaikka oon katsonu kaikki jaksot. Siis harrastiko Ida ja Tuomas seksiä vai mitä tarkalleen ottaen tapahtui?
Tais olla peräti sooloseksiä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäi häiritsemään, et onko mulla menny jotain ohi vaikka oon katsonu kaikki jaksot. Siis harrastiko Ida ja Tuomas seksiä vai mitä tarkalleen ottaen tapahtui?
Käsipeliä oli tapahtunut.
Näytettiinkö siitä kuvaa vai miten multa on menny toi ihan ohi? Entä näkikö Roope senkin? Muistan et sinkkujätkistä joku puhui bileiden jälkeen et Idalla ja Tuomaksella ois jotain käsipeliä ollu, mut luulin sen olleen vitsi :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, en ymmärrä teitä kaikkia Mikan haukkujia, mun mielestä hän on komea ja karismaattinen mies, oikea alfa. Taidatte vaan olla kateellisia kun itseltänne ei löydy vierestä tuollaista miestä. Inhottava kuunnella kuinka Satu haukkuu häntä laiskaksi vaikka ei selvästi ole edes hänen arvoisensa.
Olen ollut hiljaa täällä taustalla ja nyt kun löytyi joku joka on kanssani samaa mieltä niin täytyy sanoa että tunnen myös vetoa Mikaan. Tiedän, että kuulun vähemmistöön :D
Yksi näistä sinkkunaisista sanoi mikan olevan karismaattinen kun on niin itsevarma ja itsetietoinen. Tavallaan ymmärrän tämän koska itsevarmuushan on seksikästä. Silti mielestäni Mika ei ole kuuma. Ja satua käy sääliksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aluksi ajattelin, että Elina ja Juho ovat kaikista fiksuimpia. Elina ehkä onkin. Mutta Juho..ensinnäkin puheet että he ovat lähteneet etsimään ystäviä tuolta muista sinkuista. Seriously!?
Mielestäni Elina osaa ainakin ottaa kaiken irti tuolla. Siis siinä mielessä, että tutustuu noihin sinkkumieheen ja sitä kautta ehkä opii itsestään ja Juhosta lisää. Juhon itse sanomana "Bros before hoes" on juuri hänen asennemaailmaansa. Kaikesta hänen sanomosesta ja tekemisestä huokuu sellainen -olen parempi kuin te tyhmät kanat-asenne. Mitä järkeä tonne saarelle oli edes mennä, jos sen ajan käyttää myrtsinä tai taivastellen tyhmiä sinkkutyttöjä.
Sekä Elina että Juho ovat sanoneet yhdeksi osallistumismotiivikseen tuon uusien ystävien saamisen. Muistaakseni esittelyvideo, jossa yhteishaastattelu. Taisi olla jopa Elina, joka sen sanoi.
Ja ei se Elinakaan kovin kauniisti iltanuotiolla sanonut. Hänhän kertoi, että Juho ei pidä tietynlaisista naisista ja sitten sanoi siihen, että sellaisia ärsyttäviä on monia sinkkunaisten joukossa..
Juhohan sanoi treffeillä että he tulivat voittamaan. Olivat katsoneet ekan kauden ja ajatelleet että olisivat ohjelmassa niin hyviä. Harmi vaan Elinaa alkoi hävettämään Juhon käytös ja tapasikin ihania uusia miehiä. Juhoa sen sijaan vituttaa tyhmät sinkkumuijat eikä tutustu kehenkään paremmin... Ei tainnut Juho tätä ajatella kun leikkiin lähti....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aluksi ajattelin, että Elina ja Juho ovat kaikista fiksuimpia. Elina ehkä onkin. Mutta Juho..ensinnäkin puheet että he ovat lähteneet etsimään ystäviä tuolta muista sinkuista. Seriously!?
Mielestäni Elina osaa ainakin ottaa kaiken irti tuolla. Siis siinä mielessä, että tutustuu noihin sinkkumieheen ja sitä kautta ehkä opii itsestään ja Juhosta lisää. Juhon itse sanomana "Bros before hoes" on juuri hänen asennemaailmaansa. Kaikesta hänen sanomosesta ja tekemisestä huokuu sellainen -olen parempi kuin te tyhmät kanat-asenne. Mitä järkeä tonne saarelle oli edes mennä, jos sen ajan käyttää myrtsinä tai taivastellen tyhmiä sinkkutyttöjä.
Sekä Elina että Juho ovat sanoneet yhdeksi osallistumismotiivikseen tuon uusien ystävien saamisen. Muistaakseni esittelyvideo, jossa yhteishaastattelu. Taisi olla jopa Elina, joka sen sanoi.
Ja ei se Elinakaan kovin kauniisti iltanuotiolla sanonut. Hänhän kertoi, että Juho ei pidä tietynlaisista naisista ja sitten sanoi siihen, että sellaisia ärsyttäviä on monia sinkkunaisten joukossa..
Juhohan sanoi treffeillä että he tulivat voittamaan. Olivat katsoneet ekan kauden ja ajatelleet että olisivat ohjelmassa niin hyviä. Harmi vaan Elinaa alkoi hävettämään Juhon käytös ja tapasikin ihania uusia miehiä. Juhoa sen sijaan vituttaa tyhmät sinkkumuijat eikä tutustu kehenkään paremmin... Ei tainnut Juho tätä ajatella kun leikkiin lähti....
Oliks tässä ohjelmassa joku voittajakin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliks tässä ohjelmassa joku voittajakin?
Juu, se joka mokailee parhaiten saa vuodeksi julki idiootti leiman otsaansa. Ida pitää tällä hetkellä kärkipaikkaa melko tukevasti.
Nyt kun tuota Idan touhua kattelee, niin en yhtään ihmettele jos sinkkumiesten mielestä Ida on vitsi, niin kuin joku täällä jo kommentoikin aiemmin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näytettiinkö siitä kuvaa vai miten multa on menny toi ihan ohi? Entä näkikö Roope senkin? Muistan et sinkkujätkistä joku puhui bileiden jälkeen et Idalla ja Tuomaksella ois jotain käsipeliä ollu, mut luulin sen olleen vitsi :D
Ei näytetty ja ne käsipelijutut olivat niitä toisten sinkkujen höpinöitä joita on joka jaksossa. Muutenkaan koko sarjan aikana ei tulla mitään "näyttämään" koska ohjelman jaksoista suurin osa on lapsille sallituja ja lopuissa ikäraja on 7.
Koko juttuhan perustuu vihjailuihin ja loput hoitaa sitten mielikuvitus, mitään aivan varmaa vähemmän on näkyvissä.
Vierailija kirjoitti:
Hei, en ymmärrä teitä kaikkia Mikan haukkujia, mun mielestä hän on komea ja karismaattinen mies, oikea alfa. Taidatte vaan olla kateellisia kun itseltänne ei löydy vierestä tuollaista miestä. Inhottava kuunnella kuinka Satu haukkuu häntä laiskaksi vaikka ei selvästi ole edes hänen arvoisensa.
Ja sä oot varmaan Mikan äiti. *kättelee*
Elina ja Juho bongattu Jyväskylän Paviljongissa viime lauantaina katsomassa Apulannan konserttia. Yhdessä olivat paikalla, varsin maltillisesti seurasivat konserttia.
Se on vaan jännä juttu, että jos on " hyvännäköinen " tatuoitu bodari niin sillon ok pettää, sikailla ja lähennellä/panna jokaista vastaantulevaa naista, mutta ainoastaan siinätapauksessa se on todella kamalaa jos ei olekkaan niin malliainesta ulkonäöltään. Siinätapauksessa olet sovinisti pummi juoppo äklö sika. Kaikki nuo liimaletit lihaskimput on niin itserakkaita narsisteja, että tuskin koskaan tulee löytämään mitään vakaa suhdetta ja ovat juuri sen oloisia, että kotioloissa menee kettu joka koloon vaikka olisikin parisuhteessa. Mutta mikäpä siinä en naisia kyllä ymmärrä oikein muutenkaan. Kyllähän tuo mika lääppii joo ehkä vähän turhan paljon, mutta niin lääppii muutkin ihan samallalailla. Muuten miehen luonteesta voidaan olla montaakin eri mieltä, mutta jos mika olisikin 40v george clooneyn näköinen sopivasti sikspäkit esillä, niin täälläkin kuorossa kehuttaisiin kuinka on niin ihana mies, vaikka muuten käyttäytyisi samallalailla.
Kuka ihan aikuisten oikeasti on kiinnostunut vaan noista isoista lihaksista ja ananastukasta. Minusta tuo ihan käsittämättömän myötähäpeää herättävää pinnallisuutta, että koko elämä tuntuu vaan pyörivän sen ulkonäön ympärillä millään muulla ei ole väliä. Tavallaan kokoajan se eläminen on vain niinkuin yhtä suurta showta ja esittämistä. Sääliksi käy kyllä ei ihme, ettei nykyään mikään parisuhde kestä.
Tuo juho on oikeasti niin sellainen päällepäsmärin oloinen tosikko, että kokoajan sen puheista tulee sellainen olo että hän on se joka haluaisi johtaa porukkaa ja pitää tehdä niinkuin käsketää. Sitten kiukutellaan kun ei kaikki menekkään oman pillin mukaan. Kokoajan kaiken pitäisi olla niin intellektuellia ja mennä kuin hän haluaa. Vaikuttaa kyllä semmoselta liian narsistiselta tyypiltä, että tulisin toimeen.
C'moon Kuronen, tänään luuta sille Sikamikalle kurkkuun oikeen kunnolla!!! Sen (odotuksen) voimalla jaksetaan me mammat salaa roikkua TISissä kun piltit on saatu peteihin😃... Ja Satu, jos oot linjoilla, jätä se SsSss..**a!!' Please. Ansaitset -ja saat - parempaa.
joopa joo kirjoitti:
Se on vaan jännä juttu, että jos on " hyvännäköinen " tatuoitu bodari niin sillon ok pettää, sikailla ja lähennellä/panna jokaista vastaantulevaa naista, mutta ainoastaan siinätapauksessa se on todella kamalaa jos ei olekkaan niin malliainesta ulkonäöltään. Siinätapauksessa olet sovinisti pummi juoppo äklö sika. Kaikki nuo liimaletit lihaskimput on niin itserakkaita narsisteja, että tuskin koskaan tulee löytämään mitään vakaa suhdetta ja ovat juuri sen oloisia, että kotioloissa menee kettu joka koloon vaikka olisikin parisuhteessa. Mutta mikäpä siinä en naisia kyllä ymmärrä oikein muutenkaan. Kyllähän tuo mika lääppii joo ehkä vähän turhan paljon, mutta niin lääppii muutkin ihan samallalailla. Muuten miehen luonteesta voidaan olla montaakin eri mieltä, mutta jos mika olisikin 40v george clooneyn näköinen sopivasti sikspäkit esillä, niin täälläkin kuorossa kehuttaisiin kuinka on niin ihana mies, vaikka muuten käyttäytyisi samallalailla.
Vastalause. Kukaan George Clooneyn näköinen ei voisi edes teoriassa olla tai käyttäytyä kuin Sikamika. Sikamian olemusta määrittää kokonaisvaltaisesta ällötyksestä kumpuava sovinismi ja alhainen itsetunto, joka GClta puuttuisi. Naiset tuskin hihkuisi "ÄLÄHääh!.," kun GC aka sika kaappaisi syliin, myötähäpeä jäisi syntymättä jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut hiljaa täällä taustalla ja nyt kun löytyi joku joka on kanssani samaa mieltä niin täytyy sanoa että tunnen myös vetoa Mikaan. Tiedän, että kuulun vähemmistöön :D
Yksi näistä sinkkunaisista sanoi mikan olevan karismaattinen kun on niin itsevarma ja itsetietoinen. Tavallaan ymmärrän tämän koska itsevarmuushan on seksikästä. Silti mielestäni Mika ei ole kuuma. Ja satua käy sääliksi.
Itsevarmuus on seksikästä VAIN jos perustuu johonkin. Mikä Sikamikassa on kuumaa paitsi tissi- ja reisipoimut (hiestä huahinin märät ;), kysyn vaan?! Ja Satu hei, .. Tiedät jo - jooko?? Tee meidän TISsissä roikkuminen vaivan arvoiseksi, please.
Mitä tossa pätkässä tapahtu, jossa Ida on jonku jätkän kanssa peiton alla ja ne ilmeisesti yllätettiin ilmeestä päätellen? Tuli just nelosella mainostauon aikana
Satu on poistanut instastaan kaikki merkinnät mikasta, myös ennen reissua. Toivo elää!
Tontsan instassa on useita kuvia Satusta.