Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temptation Island Suomi OFFICIAL

Vierailija
23.03.2016 |

Mässäillään täällä.

Kommentit (4625)

Vierailija
1581/4625 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverit sanoo, että oon sinkku, koska oon kuulemma nirso... Tästä ohjelmasta näkee, mitä saa, kun ei ole...

Vierailija
1582/4625 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverit sanoo, että oon sinkku, koska oon kuulemma nirso... Tästä ohjelmasta näkee, mitä saa, kun ei ole...

Oletko hakenut mukaan Hottikset sarjan 2.kaudelle??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1583/4625 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen aina ollut nirso miesasioissa. Tosi pitkään tuntuikin, etten voi ikinä löytää ketään kun näitä idioottitapauksia tuntui olevan niin paljon, mutta vähän päälle kolmekymppisenä vihdoin tapasin fiksun, ihanan miehen. Oli sen odottamisen väärti! Ei tosiaan kannata sietää mitä vaan tai kuunnella tuollaisia juttuja, kyllä niitä fiksujakin miehiä on olemassa vaikka suurinta meteliä itsestään pitävät nämä mikat ja juhot.

Vierailija
1584/4625 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi ajattelin, että "no kuka nyt tommoseen menee mukaan" mutta sarjaa seuratessa olen huomannut että tämä onkin aika mielenkiintoista. En itse missään nimessä hakisi telkkariin tähän ohjelmaan, mutta olishan sitä kiva kokeilla että miten itsellä ja miehellä kuri pysyy.

Vierailija
1585/4625 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkää yhdestäkään noista varatuista miehistä. Roope on lapsellinen ja jotenkin uuno, Mika on täysin oksettava, Juho on tylsä juntti ja Kalle epäluotettavan oloinen niljake. Kukaan ei myöskään ole ulkoisesti erityisen viehättävä, Roope nyt ehkä noista kuitenkin edustavin. Tätä katsellessa mietin ainoastaan, että kumpa kaikki naiset tajuaisivat vaan erota ja etsiä tasokkaampaa seuraa.

Naisista Elina, Satu ja Nana ovat ihan jees, mutta Idasta en tykkää yhtään. Jotenkin vaikuttaa siltä, että tyttö oli päättänyt jo ennen ohjelmaan tuloa erota pettävästä poikkiksestaan, mutta halusi nyt tästä kivan pienen koston suhteen päätteeksi. Eihän kukaan normaali toista rakastava ihminen olisi noin viileä seurustelukumppaniaan kohtaan, haukkuisi tätä sinkkumiehille ja vielä kommentoisi noin välinpitämättömään sävyyn videoita iltanuotiolla. Jotenkin tunnevammaiselta vaikuttaa koko Ida, tai ainakaan Roopea kohtaan hän tuskin tuntee yhtään mitään. Muutenkin vaikuttaa ihmisenä kaksinaamaiselta, epäluotettavalta, kierolta ja lapselliselta.

Vierailija
1586/4625 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä vaikuta tuo Ida oikein välittävän tuosta Roopesta lainkaan ja sillä ei oo kyllä varaa pahemmin kommentoida noita Roopen touhuja, kannattais vaan miettii mitä touhas ite jo ekana iltana....

Vierailija
1587/4625 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallinen suomalainen ei voi tietää onko sushi tulista vai ei, jos ei matkustele ulkomailla.

Niinpä niin. Sushia kun todellakin on vain ja ainoastaan ulkomailla.

Vierailija
1588/4625 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kiinnitin huomiota siihen, kun Ida joillakin treffeillä kertoi olevansa huono puhumaan tunteista, ja Roope taas tykkää puhua asioista. Yleensä menee toisinpäin suhteissa :D

Vierailija
1589/4625 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessi on köyhän naisen versio MFF-Laurasta.

Vierailija
1590/4625 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

oonko ainut jota ärsyttää Idan keltainen tukka? Jotenki mielestäni ei sovi,olisi ennemmin luonnonvaalea kuin keltainen. 

Vierailija
1591/4625 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin vaivaannuttavaa toi Elinan viihtyminen Iiron kanssa... ei ilmeisesti tiedä kaikista sen aiemmista sekoiluista (en minäkään tiennyt ennen tän ketjun lukemista), mutta jo noi karmeet strippailut ja koskemiseen pakottamiset, karmee nänniläväri ja se pullanaama... Mitä ihmettä sen naisen päässä liikkuu? Vaikuttaa jotenkin estoiselta hissukalta ainakin ulkokuoreltaan ja sitten valinta on tuo...

Tosin mun mielestä tuolla ei kukaan mies ole kiinnostava, ei tollaset pumpatut pikkupojat oikeen nappaa.

Enkä kyllä vois ihastua keneenkään jonka TYÖ on liehitellä, tuskin aitoa kiinnostusta löytyy ainakaan kovin monelta.

En älyä miksi Juho ja Elina on tuonne menneet...

Vierailija
1592/4625 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perhetuttava on täällä Tampereella samalla alalla kuin sika-Mika ja tuntee lähes kaikki alalla pidempään olleet. En tiedä uskallanko kysyä tunteeko tuota, karmeeta jos jossain osuttais samaan porukkaan!

Vierailija
1593/4625 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satu bongattu dna:n mainoksesta.

Vierailija
1594/4625 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satu bongattu dna:n mainoksesta.

häh?!?!?! onko satu töissä dnalla? mistä ton näkis?

Vierailija
1595/4625 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi kamala, mun sisko on pannut ton pullanaama-Iiron kanssa.. :SS

Vierailija
1596/4625 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia ton Iiron naama näyttää tolta? Liittyykö steroideihin niinku joku sanoi?

Vierailija
1597/4625 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi juma toi Ida! Kun treffikumppani kysyi miesihannetta niin vastas eka vaan et pitää olla hyvännäköinen ja urheilullinen. Eikö olis sanonu mitään luonteesta jos ei olis saanu jatkokysymystä?! Käy kyllä Roopea sääliksi. En pidä Tiinasta erityisemmin, mutta on se varmaan parempi vaihtoehto kuin Ida, jolla ei oo mitään hyvää sanottavaa Roopesta. Lapsellisia ovat yhtä kaikki parikymppisiksi.

Vierailija
1598/4625 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks kaikki haukkuu tota Iiroa? Sehän on naisille tosi mukava ja hauska tuolla! Sellanen ''tuki ja turva'', en usko että yrittää mitään edes tosissaan. Mun mielestä Iiro on ihan jees ainaki nimenomaan tuolla! :D

Vierailija
1599/4625 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Sami on muuten aivan kertakaikkisen MAHTAVA juontaja! Kukaan muu ei vois juontaa temptation islandia ku Sami! Koko ohjelma ois ihan pilalla toisella juontajalla. Ne iltanuotiot on ihan parasta!!

Vierailija
1600/4625 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se Sami on muuten aivan kertakaikkisen MAHTAVA juontaja! Kukaan muu ei vois juontaa temptation islandia ku Sami! Koko ohjelma ois ihan pilalla toisella juontajalla. Ne iltanuotiot on ihan parasta!!

Sami Kuronen on muuten 42v, itse olisin veikannu sen iäks 30-35v, nuorekas mies! Ja hyvä juontaja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi