Temptation Island Suomi OFFICIAL
Kommentit (4625)
Vierailija kirjoitti:
tuota niggaa ei ikinä näytetä kenenkää kanssa tekemäs mitää tai ees puhumassa, onkohan se ulkopuolinen
Mun mielestä se Aino on aika upeen näkönen ja sillä on muihin verrattuna tosi hyvä kroppa. Varmaan liian eksoottinen noille suomipojuille, mutta kai se niitten muiden sinkkujen kanssa jossain on? Eihän muut oikeestaan ookkaa esillä niin paljoo ku nää kaikki kovaäänisimmät naiset ja miehet.
Hei kamoon ;) Yritä edes katsoa Tontsaa vaaleanpunaisten linssien läpi. Tai vertaa Mikaan. T. Tontsa-fanikerholainen
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuolla Suomen versiossa on tällaista aikuispissisporukkaa?
Kaikissa ulkomaan versioissa on ollut enemmän sellaista viime kauden Akin ja Ritan tyylistä ja ikäistä, jotka ovat pistäneet suhteen koetukselle ennen naimisiinmenoa.
Varmaan samasta syystä kuin suomalainen bb:kin oli täynnä niitä viinanhuuruisia bileitä. Ilmeisesti tuotantoyhtiö kuvittelee että vanhemmat osallistujat ovat tylsiä, eikä luoteta siihen että osallistujista saisi mitään irti ilman viinaa. Vaikka mua ainakin katsojana kiinnostaisi enemmän seurata sitä, kun ihmiset tutustuvat selvin päin ja keskustelevat ja oikeasti luovat suhteita toisiinsa. Tuollaiset kännisekoilut voi painaa villaisella kun suhteet eivät muutenkaan vaikuta olevan kovin vakiintuneita, ei mua ainakaan kiinnosta katsoa kuka kourii ja ketä.
Satu on ihana! Voi kunpa sille ja Tontsalle tulis kunnon suhde :')
Vierailija kirjoitti:
Ida ja Roope ovat kasvoiltaan niin samannäköiset, että jos en paremmin tietäisi, niin luulisin sisaruksiksi.
Mietin tätä jo pitkään. Roope tosin tosi söpö, Ida ei.. Idassa on joitain kauniita piirteitä, mutta kokonaisuus on outo. Ehkä tuo lapsellinen käytös vähän rumentaa...
Voi vittu kun noi naiset on niin hyväkroppasia :( Oispa itekin... Ärsyttää kattoa tuota ohjelmaa noiden hyvien, seksikkäiden kroppien takia :D Joo, oon kateellinen ja myönnän sen.
Vierailija kirjoitti:
Voi vittu kun noi naiset on niin hyväkroppasia :( Oispa itekin... Ärsyttää kattoa tuota ohjelmaa noiden hyvien, seksikkäiden kroppien takia :D Joo, oon kateellinen ja myönnän sen.
En seuraa ohjelmaa, mutta välillä käyn katselemassa meininkiä tässä ketjussa. Sen kuitenkin tiedän, että ohjelma on täynnä noita muskelimasoja joiden perään suuri osa ikäisistäni naisista sitten kuolailee. Olenko kateellinen heidän lihaksistaan? En. Olenko kateellinen heille lihaksiensa avulla hankitusta naisten huomiosta? Olen. Aionko nyt treenata itseni samanlaiseksi? En, vaan nyhjötän täällä ja popsin lopulta ihan hyvällä mielellä juustonaksuja ja suunnittelen seuraavalle kaudelle osallistumista.
Terveisin Naispelko22
Ois kyllä kiva nähdä mitä Mika tykkäisi jos Satu nyt alkaisi toimia samalla tavalla eli vaikka kourimaan miehiä etumuksesta ja hinkkaisi itseään kikkeleitä vasten.. Hyvä se on siellä rehvastella polleana miten hän ei osaa yhtään olla mustasukkainen, muttakun Satu on niin mustis että.... no aika paha olla mustasukkainen koska Satu on ihan helvetin lapanen ettei anna edes aihetta mustasukkaisuuteen, sääli. En käsitä miten se nainen voi palvoa tuollaista rumaa sikaa, joka on vieläpä ilmeisesti narsisti.
Vierailija kirjoitti:
Ois kyllä kiva nähdä mitä Mika tykkäisi jos Satu nyt alkaisi toimia samalla tavalla eli vaikka kourimaan miehiä etumuksesta ja hinkkaisi itseään kikkeleitä vasten.. Hyvä se on siellä rehvastella polleana miten hän ei osaa yhtään olla mustasukkainen, muttakun Satu on niin mustis että.... no aika paha olla mustasukkainen koska Satu on ihan helvetin lapanen ettei anna edes aihetta mustasukkaisuuteen, sääli. En käsitä miten se nainen voi palvoa tuollaista rumaa sikaa, joka on vieläpä ilmeisesti narsisti.
Lisättäköön vielä, että Mika on ihan uskomattoman härski hyväksikäyttäjä. Satu-lapatossua voi kohdella ihan miten huvittaa koska se raukka ei tajua mitään paremmasta ja jotenkin tuosta ohjelmasta on tullut sellainen kuva että Sadulla on vähän huono itsetunto eikä siksi uskalla vaatia mitään. Mika on helvetin tyytyväinen kun on saanut "neuvoteltua" itselleen oikeudet kouria ja jopa suudella muita naisia, tietäen samalla että lapatossu kiltisti asian hyväksyy ja mikä parasta - Mika tietää ettei Satu ikinä itse käyttäisi tuota oikeutta (suutelisi muita miehiä etc...) joten aihetta mustasukkaisuuteen ei täten ole Miksulla. On se kyllä helvetin härski äijä, ei voi muuta sanoa.
Taitaa Mikalla olla pätäkkää. Jos tekee kerta 60-70 tuntisia työviikkoja ni silloin on jo pakko olla rahaa. :D
Instagramia stalkkasin sen verran että ovat vissiin eronneet? Mika muuttanut yksin asumaan.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa Mikalla olla pätäkkää. Jos tekee kerta 60-70 tuntisia työviikkoja ni silloin on jo pakko olla rahaa. :D
Instagramia stalkkasin sen verran että ovat vissiin eronneet? Mika muuttanut yksin asumaan.
Tuskin ovat eronneet, se että Mikan sukunimi on yksin ovessa ei kerro minulle mitään. On varmaan saanut Sadulta senkin myönnytyksen, että kotioveen laitetaan vain ja ainoastaan "The Päällikkön" sukunimi. Varmaan tässäkin on taka-ajatuksena se että nyt Mika voi kätevästi esittää pokaamilleen daameille yksinäistä poikamiestä.
Niin huvittavaa on tämä varsin "kunnollisen" Elinan kiinnostus juuri Iiroon. Meni ihan tolaltaan, kun Iiro esiintyi tulokkaalle. Samoin tuntui tussahtavan, kun Satu valitsi Iiron treffeille. Nöksähtäneenä päätti sitten puolestaan valita Tontsan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Instagramia stalkkasin sen verran että ovat vissiin eronneet? Mika muuttanut yksin asumaan.Tuskin ovat eronneet, se että Mikan sukunimi on yksin ovessa ei kerro minulle mitään. On varmaan saanut Sadulta senkin myönnytyksen, että kotioveen laitetaan vain ja ainoastaan "The Päällikkön" sukunimi. Varmaan tässäkin on taka-ajatuksena se että nyt Mika voi kätevästi esittää pokaamilleen daameille yksinäistä poikamiestä.
Tai ovat menneet naimisiin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Instagramia stalkkasin sen verran että ovat vissiin eronneet? Mika muuttanut yksin asumaan.Tuskin ovat eronneet, se että Mikan sukunimi on yksin ovessa ei kerro minulle mitään. On varmaan saanut Sadulta senkin myönnytyksen, että kotioveen laitetaan vain ja ainoastaan "The Päällikkön" sukunimi. Varmaan tässäkin on taka-ajatuksena se että nyt Mika voi kätevästi esittää pokaamilleen daameille yksinäistä poikamiestä.
Tai ovat menneet naimisiin...
#homesweethome 👌#vihdoin #seonsiinä #omanimi #sukunimi #jotainpuuttuu #vaipuuttuuko #muutto #tis2 #tisuomi
Ei helvetti, ei kai Satu ole mennyt tekemään elämänsä virhettä ja naimaan tuota pullanaamaa. :D
Miten sillä strippaajamiehellä voi olla tuollainen pää?
Vierailija kirjoitti:
Mika voi kätevästi esittää pokaamilleen daameille yksinäistä poikamiestä.
Pokaamilleen daameille? Mika? Ei taida ihan jonoks asti oven takana daameja olla.
Mitä uutta on tulossa 8. jaksossa?
Pidin Juhoo ihan ok:na, hieman junttina. Mutta nyt kyllä oli raivostuttava idiootti ja juntti uusimmassa jaksossa. Toivottavasti Ellu ihastuu kunnolla Iiroon...
Mikä sen yhen miehen naamaa vaivaa, oliko se joku strippari joka on monissa muissakin tv-ohjelmissa?
yhden noista sinkuista tiedän ja hän usein kehuskeli juuri varatuilla yhden illan jutuillaan..
Että eiköhän se noille sinkuille tuolla ole ihan ok juttu, kun kerta ovat tuonne lähteneetkin.