Temptation Island Suomi OFFICIAL
Kommentit (4625)
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä, ei voi olla totta. Temppareihin asteli "PULLERIN" Kalle. Nyt on luvassa säpinää!!
wtf mikä pulleri
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä, ei voi olla totta. Temppareihin asteli "PULLERIN" Kalle. Nyt on luvassa säpinää!!
"PULLERIN"?
"Omast puolest voin sanoo, et hyvin menee. Ei tuu kyl hölmöiltyy" Kalle. Hmm, ootetaas jakson loppuun kuin käy.
"Pidetää hauskaa, juodaa aamuu asti, pidetää hauskaa" "Lempijuoma ilmanen"
Oonko ainoa joka ihmettelee ettei kellään tuolla saarella ole koskaan darraa?!
ite jos noin joisin niin makaisin seuraavana päivänä sikiöasennossa sängyssä :D
Ton Kallen silmät on häiritsevän lähellä toisiaan :D
Vierailija kirjoitti:
asiasta kukkaruukkuun. Mulle tulis ihan kauhee olo jos mut äänestäis ohjelmasta ulos sen takia että yrittäisin liikaa. Ja se miten ne miehet kuvaili sitä käytöstä...
Minusta tuo pudotus on muutenkin tyhmä, kun siinä pitää kysyä niitä kysymyksiä. Niin teennäistä. Samanlaiset kysymykset ja samanlaiset vastaukset. Oletko oma itsesi, miksi haluat olla täällä, mitä annettavaa sinulla on? Ihan kuin joku työhaastattelu, paitsi että asetelma on ihan nurinkurinen. Eiväthän haastateltavat oikeasti ole valitsemassa parhaita sinkkuja itselleen. En tajua, miksi tyypeille, jotka yrittävät todistaa parisuhteensa kestävyyttä, olisi mitään merkitystä, millaisia sinkkuja saarella pyörii. Ja miksi treffikumppaneistakin aina pitää kommentoida, miten paljon juttua riittää ja onko jonkun kanssa yhteistä.
Mitä mä sanoin "PULLERI" saapui ja naista kaatui.
Hyi saakeli tuo Iiro on kuvottava!
Perkele.
krapula tulee ton reisuun jälkeen noihan ryyppää koko matkan, aamulla uuteen nousuun
Öööö mikä helikopteri toi oli.. Näin vaan kiveksiä, en muuta. Ja ison piti olla, pettymys!
Mitä v**tua?! Joku pullanaama hankaa sinttiään väkisin "stripparin" statuksella ekana iltana tuoreeseen tulokkaaseen!
Varmaan tekisin rikosilmoituksen tollasesta showsta :D
Vierailija kirjoitti:
Oonko ainoa joka ihmettelee ettei kellään tuolla saarella ole koskaan darraa?!
ite jos noin joisin niin makaisin seuraavana päivänä sikiöasennossa sängyssä :D
Oisko ne pienessä sievässä koko ajan... tai ainakin vähä korjaussarjaa otetaan
Tää on nyt ilkeetä, mutta mun mielestä on ihan oikein, jos Ida loukkaantu tuosta Tuomaksen hommasta.
ei luoja toi juho "sushi ei oo kyl yhtään mun juttu se on ihan liian tulista" ja se sinkkuseuralainen oli vaan "...tulista?.." eikä kehannu oikassa ettei se ite sushi oo ku wasabi JOS sitä laittaa.... :D
Vierailija kirjoitti:
Mitä v**tua?! Joku pullanaama hankaa sinttiään väkisin "stripparin" statuksella ekana iltana tuoreeseen tulokkaaseen!
Oli sillä edellisellä kerralla iso letku.
Oikeesti toi Mika on ällö ja mua niin säälittää nuo tytöt, kun Mika yrittää lääppii. Miten kukaan haluais edes vietellä Mikaa? Eikö ole tarkotus, että sinkut yrittäis kaikkensa vietelläkseen? Nyt menee siihen, että Mika lääppii, jos vaikka joku lämpenis...
Vierailija kirjoitti:
Tää on nyt ilkeetä, mutta mun mielestä on ihan oikein, jos Ida loukkaantu tuosta Tuomaksen hommasta.
no todellaki, iida ja tuomas samasta puusta veistetty xd
wtf mikä pulleri