Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Temptation Island Suomi OFFICIAL

Vierailija
23.03.2016 |

Mässäillään täällä.

Kommentit (4625)

Vierailija
3281/4625 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaapa naiset miksi porukan tyhmimpien miesten ketut pääsevät koloon?

Eikö olisi evoluution kannalta fiksumpaa valita sieltä älykkäämmästä päästä?

Eipä ne ketunkolotkaan vaikuta siltä, että keksisivät pyörän uudelleen.

Vierailija
3282/4625 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mammat käsi sydämellä: eikö tuo Mikan demonisointi ole mennyt vähän yli? Onhan kyseessä suht ärsyttävä tapaus, mutta tuo Satun "vähättely", kaikki tuntemani naiset puhuvat tyttöporukassa miehistään noin. Mutta ei kai se sitten paha ole, jos se on niinpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3283/4625 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi mika ja sen rajat...saatana, osaako se muuta sanoa? !

Eikä se osaa sitäkään sanoa!!! (R- vikaisena)

Vierailija
3284/4625 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten nuo kaikki miehet on onnistuneet saamaan hutsun muijakseen?

Puhumattakaan niistä parisuhteessa olevista miehistä, vitsi mitä lutkia! Kallen oli heti ekana iltana peitettävä kamera kun tekonsa ei kestä päivänvaloa. Roope kuljeskelee pitkin rantoja kännissä kaamee stondis päällä ja tämä ihana Mika leuhkii jollain huorissa käynnissä. Ei ihan ideaalimiesmatskua.

Vierailija
3285/4625 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuronen on kyllä ihan huippu valinta ohjelman juontajaksi! Ottaa asiat puheeksi suoraan ja jämäkästi, mutta kuitenkin pilke silmäkulmassa, kuten tuossa Jerin haastattelussa.

Paska juontaja

Menis parturiin.

Buahahahaaaaaaaaa ja silleen:)

Vierailija
3286/4625 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

+++sama meno jatkuu!

Pölyvintti pikätukka syyllistää edelleen miehiä vaan pusuista, haleista ja mikin piilottelusta whaaaat!!!!!

Toisaalla sentään pestään mattoja ja marinoidaan lihaa?????

Vitun ärsyttävä tyyppi!!!!

Juontaja vaihtoon!!!!!

Miksi mikkiä pitää piilotella, jos ei mitään pahaa ole tehnyt?

Mun kirjoissa kameran peittäminen / mikin piilottaminen = pettäminen

Vierailija
3287/4625 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt mammat käsi sydämellä: eikö tuo Mikan demonisointi ole mennyt vähän yli? Onhan kyseessä suht ärsyttävä tapaus, mutta tuo Satun "vähättely", kaikki tuntemani naiset puhuvat tyttöporukassa miehistään noin. Mutta ei kai se sitten paha ole, jos se on niinpäin.

Älä nyt selitä. Ja itse en arvosta ketään, joka alentaa puolisoaan julkisesti. Se on tosi paha miinus.

Vierailija
3288/4625 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

+++sama meno jatkuu!

Pölyvintti pikätukka syyllistää edelleen miehiä vaan pusuista, haleista ja mikin piilottelusta whaaaat!!!!!

Juontaja vaihtoon!!!!!

Ketään ei kiinnosta sun kirjat.

Vierailija
3289/4625 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt selitä. Ja itse en arvosta ketään, joka alentaa puolisoaan julkisesti. Se on tosi paha miinus.

Selitä mitä? Vaadinko jossain ukkelin arvostamista? En, vaan totesin, että mielestäni tuo Mikan demonisointi on mennyt aika pahasti yli.

Vierailija
3290/4625 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä toi kun sinkkutytöt valitsivat miehille treffikumppaneita. Mikan kohdalla oli kauhea emmintä, sitten Aino reippaasti sanoi "Minä lähden" kun ei kukaan muukaan suostunut :D

Vierailija
3291/4625 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai piti Mikan vielä kehua käyneensä huorissa.

Vierailija
3292/4625 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selitä mitä? Vaadinko jossain ukkelin arvostamista? En, vaan totesin, että mielestäni tuo Mikan demonisointi on mennyt aika pahasti yli.

Ootko se jankkari? Täällä kommentoidaan Saaren tapahtumia. Mika on taas ollut vauhdissa saarella, tottakai sitä kommentoidaan. Se on selvä. Harva nainen arvostaa miestä joka käy esim. huorissa.

Vierailija
3293/4625 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä toi kun sinkkutytöt valitsivat miehille treffikumppaneita. Mikan kohdalla oli kauhea emmintä, sitten Aino reippaasti sanoi "Minä lähden" kun ei kukaan muukaan suostunut :D

:) Ei ole Mika mikään lahja naisille, vaikka niin itse taitaa luulla.

Vierailija
3294/4625 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mika riehuaa kaikille miten Satu on ylittänyt rajat pahemmin kuin hän. Siis mitä? Yksi pieni viaton pusu Tontsalle, siinä kaikkien nähden eikä missään piilossa. Mika on lääppinyt, rutistellut ja puristellut kaikki naiset moneen kertaan läpi. Aika tekopyhää sanoa, että Satu on mennyt Mikaa pidemmälle.

Vierailija
3295/4625 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän sinä selität sanomalla, että kaikki tuntemani naiset jne...tuskin asia kuitenkaan on niin, että kaikki tuntemasi naiset puhuvat miehestään alentavasti. vähättelevät tämän vahvuutta, sanovat että tästä tulee bitch kun saa liikaa viinaa jne jne. Ja vaikka sun tuntemat naiset niin tekisikin ei se siltikään ole oikein.

Vierailija
3296/4625 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mika riehuaa kaikille miten Satu on ylittänyt rajat pahemmin kuin hän. Siis mitä? Yksi pieni viaton pusu Tontsalle, siinä kaikkien nähden eikä missään piilossa. Mika on lääppinyt, rutistellut ja puristellut kaikki naiset moneen kertaan läpi. Aika tekopyhää sanoa, että Satu on mennyt Mikaa pidemmälle.

No todellakin. Lisäksi ainut syy miksi Mika ei ole suudellut naisia tai nukkunut jonkun kanssa on se, ettei kukaan nainen halua Mikaa suudella tai samaan sänkyyn nukkumaan.

Vierailija
3297/4625 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko se jankkari? Täällä kommentoidaan Saaren tapahtumia. Mika on taas ollut vauhdissa saarella, tottakai sitä kommentoidaan. Se on selvä. Harva nainen arvostaa miestä joka käy esim. huorissa.

Ja kehtaa vielä repostella huorissa käynnillään. Miten ihminen ei ymmärrä, että tuommoista ei kannata kertoa ääneen?

Vierailija
3298/4625 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

+++sama meno jatkuu!

Juontaja vaihtoon!!!!!

Mikin piilottaminen vs matonpesu???

Voin olla väärässäkin, mutta mun korvaan toi matto juttu kyllä särähtää enemmän.

Idiootteja ja keskenkasvuisia mediahuoria koko ohjelma pullollaan...

Aino=Aito!

Vierailija
3299/4625 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole ikinä puhunut miehestäni noin, enkä aiokaan. Osaan käsitellä asiat suoraan hänen kanssaan. Arvostan ja rakastan miestäni, miksi haukkuisin häntä muille? Sä tunnet ilkeitä ihmisiä, joilla ei selvästi mene parisuhteessa kovin hyvin. Kannattaa joskus kysyä, miksi he puhuvat puolisostaan noin.

Ymmärrän, että joskus on joku oikea ongelma, johon kaipaa neuvoja ja että joistain asioista on hyvä joskus avautua ystävälle. Mutta sellainen jatkuva vähättely ei ole ok, ei naisilta eikä miehiltä.

Vierailija
3300/4625 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä jankkari? Ainoa mitä täällä mun silmiin jankataan, on toi mikamikamika sitä ja tätä. Saaren tapahtumia minäkin kommentoin, eikä mika mun mielestä ole niin paha kuin täällä annetaan ymmärtää. Onhan se vähän niljakas, mutta silti.