Temptation Island Suomi OFFICIAL
Kommentit (4625)
Huvittaa toi "Satu on lähellä rajoja, MINÄ en ole nukkunut kenenkään vieressä tai pussaillut", eikö se todellakaan tajua miksi ei? Pää tolta pitäis ruuvata irti.
Vierailija kirjoitti:
Voi vittu tota Nanan äijää, ite pettäny irl ja nytte vinkuu!!!
Tais nähdä millainen veijari ja jännämies siitä Kallesta paljastui heti ensimmäisissä bileissä ja ne unelmalinnat romahtivat
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa toi "Satu on lähellä rajoja, MINÄ en ole nukkunut kenenkään vieressä tai pussaillut", eikö se todellakaan tajua miksi ei? Pää tolta pitäis ruuvata irti.
Aika vakavia toisen henkeen ja terveyteen kohdistuvia uhkauksia. Vihapuhetta.
Tekis mieli sanoa sille Mikalle, kun niin valitti nuotioseremoniassa Sadun käytöksestä, että lääppiminen on näköjään ok, mut toisen kanssa viihtyminen ja hengaaminen ei sitten ole.
Oikein Mikalle!
Teresalla järki päässä, kun lähti kotiin. Pisteet nousi.
Satu taitaa olla ihastunut. Näkee naamasta.
Jos joku ystävällinen voisi laittaa linkin jaksosta 15 olisin kiitollinen, please !
Paljastukset ja juorut olisi myös kivoja, kiitos .
Miksi IHMEESSÄ kaikilla menee se Mika noin tunteisiin? Rauhottukaa ja lopettakaa ohjelman katsominen ja etenkin tähän ketjuun vihapuheiden päivittely, se ei auta Satua eikä muuta Mikaa miksikään.
Satu kyllä selvästi haluaisi lapsia, kun noin herkistyi asiasta puhuessaan. Heivais sen Minä minä minä Mikan helevettihin ja pikkuusen nopiaa!!
Mika ei ole iästään huolimatta aikuistunut koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai se tajuaa
Niinku sillee. Ja tollee. Ja tällee. Jokainen lause päättyy johonkin noista em. reploista.
Nanan kolon vierellä kävi kettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskimpa Kuronen ihastunut Satuun on, korkeintaan huolissaan, kun nainen alistuu paskaan suhteeseensa, eikä tajua lähteä ja jättää tuota porsasta.
aika loukkaavasti nimitelty. onko nyt hyvä olo? tai paraniko se edes?
Sorry, en ajatellut. Anteeksi porsas!
Miten noi kehtaa tuolla paneskella kun on suhde. Eikö osata olla ilman muutaman viikon.
"Satu ei ole mikään maailman vahvin nainen..."
Ei helvetti... -.-
Vierailija kirjoitti:
Nanan kolon vierellä kävi kettu.
Kävi siinä lipomassa huulia
Miten nuo kaikki miehet on onnistuneet saamaan hutsun muijakseen?
Jakso 15: Ei tapahtunut oikeastaan mitään. Treffivalinnat tehtiin nyt niin että sinkut valitsivat varatuista. Mielenkiintoisin oli klippi seuraavasta jaksosta, jossa Elina sanoo videolla että ehkä tontsa olisi satulle parempi mies kuin mika. Tähän mika kommentoi hieman tuohtuneena että vittu mitä paskaa.
vituttaa tommonen ko ne mikit pitää peittää.