Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temptation Island Suomi OFFICIAL

Vierailija
23.03.2016 |

Mässäillään täällä.

Kommentit (4625)

Vierailija
3261/4625 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä todellakin toivon, että Sadun läheiset kattoo tätä ohjelmaa ja yrittää puuttua asiaan jos Satu ei oo jättänyt Mikaa vielä. Mika kertoo Sadusta intiimejä asioita telkkarissa, vähättelee tämän älyä, vahvuutta, kaikkea ja kertoo miten alkoholi tekee Saduta bitchin (eipä tuolla ole näyttänyt siltä), lääppii muita naisia minkä kerkiää ja sikailee. Satu taas kertoo pelkäävänsä Mikaa, kaikki sinkkumiehet on huolissaan Sadusta (jokainen niistä on puhunut kameralle tilanteesta ja ovat keskenäänkin puhuneet, myös Ida ja Elina on puhuneet Mikan käytöksestä), mutta Satu vakuuttelee että Mika on hänelle täydellinen mies ja että ei ne Mikan videot niin pahoja oo vaikka hänestä niitä ei olekaan kivaa kattoa, Mika kun vaan on sosiaalinen ja hän mustasukkainen. Satu haluaisi lapsia, mutta Mika julistaa ettei missään nimessä halua ja kun Mikalta kysytään Sadun mielipidettä ilmoittaa hän, että on tehnyt Sadulle selväksi ettei niitä hankita. Satu taas puhuu kunnioittavansa Mikan päätöstä olla hankkimatta lapsia (joo, ei mikää pidä pakottaa isäksi, hyvä kun tietää mitä haluaa mutta ei Sadun tarttisi siihen päätökseen alistua). Niin ja Mika myös on sanonut, ettei Satu tule rikkomaan rajoja koska tietäisi mitä siitä seuraa... Ihan hirveää katottavaa toi niiden suhde. Kuuntelisipa Satu Tontsaa. :(

Vierailija
3262/4625 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iida antaa kaikille halukkaille. Ketut jonoon järjesty!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3263/4625 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Twitteristä :D

Tytöt saa valita treffikumppanin, yllätys että Mikan kohdalla vähän vaikeuksia löytää halukasta. #Spoileri #TiSuomi #RuutuPlus

Vierailija
3264/4625 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se Tontsan kettu käynyt jo Satun kolossa?

Vierailija
3265/4625 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iida antaa kaikille halukkaille. Ketut jonoon järjesty!

Liha on heikko aina 😃

Voisi se Tuomas päästää jo jonkun toisen hupsuttelemaan Idan kanssa, mutta jos se haluisi olla mukana niin threesome tai pitää jalkaa ja näyttää valoa taskulampulla 🔦

Vierailija
3266/4625 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin kauan missä olen nähnyt Nanan: Putouksessa! Hippu Kylberg, sama ilmeetön naamakin, et niinku sillee.

Vierailija
3267/4625 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös se Tontsan kettu käynyt jo Satun kolossa?

Ei. Olisikin, ehkä sitten Sadun ja Mikan suhde olisi ohi. 

Vierailija
3268/4625 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää linkinvinkujat on varmaan jostain demistä tyylistä päätellen.

Vierailija
3269/4625 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikan puheet iltanuotiolla Satusta ovat ihan jäätäviä :( Kuinka Satu on niin heikko ja lähempänä rajojen rikkomista. Ikinä Mikassa itsessään ei ole mitään vikaa... Hyökkäys on paskin puolustus!

Täällä oli viime viikolla ylimielisyydessään ja jankkaavassa tyylissään pahasti Mikaa muistuttava tyyppi kommentoimassa. Samanlainen rasittava tyyli argumentoida.

Ihan asiallisesti mietti asioita. Toista mieltä olevat kunnostautuivat lähinnä haukkumalla ja syyttämällä jankuttavasti mikaksi.

Asiallisesti puhui Sadusta kusipäänä?

Olen hän, enkä missään kommentissa sanonut sadun olevan kusipää, vaan ettemme voi tietää onko sellainen.

Vierailija
3270/4625 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin kauan missä olen nähnyt Nanan: Putouksessa! Hippu Kylberg, sama ilmeetön naamakin, et niinku sillee.

Ei ole ollut Hippu Kylbergiä Putouksessa, ainoastaan Kingissä.

Vierailija
3271/4625 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi sääliksi sexy Kalle kun oli iltanuotiolla niin murtunut. Olisi tehnyt mieli antaa iso hali ja pusu.

Vierailija
3272/4625 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä ollut legendaarista settiä jos Aki olisi ollut tällä kaudella. Miettikää Akin ja Mikan kahdenkeskisiä juttutuokioita elämästä ja parisuhteista.

Vierailija
3273/4625 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mika on yksipuolisesti painostanut Sadun retkelle ja näin oletettavasti myös sanellut rajat, joissa nyt pysyy. Ei ne rajat alun alkaenkaan ole Sadun antamatnrajat, koska jos olisivat, he eivät olisi edes koko showssa, se on Sadun oma raja, jonka yli Mika on jo kävellyt ja mitätöinyt sen täysin.

Vierailija
3274/4625 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tarvitsee haukkua toisen  ulkonäköä? 

Vierailija
3275/4625 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainolla on niiiin seksikäs kroppa. Joukossa on tuollainen laatunaaras ja miehet pyörittävät mieluummin sonjia ja tiinoja. Ehkä he vaistoavat, ettei noin jumalaiset sääret aukea äidin pienille möhömahoille. On tuo Ainon jääminen seinäruusuksi silti niin väärin.

Vierailija
3276/4625 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää kausi on ollu paljon mielenkiintoisempi kuin edelllinen

Vierailija
3277/4625 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaapa naiset miksi porukan tyhmimpien miesten ketut pääsevät koloon?

Eikö olisi evoluution kannalta fiksumpaa valita sieltä älykkäämmästä päästä?

Vierailija
3278/4625 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tässä ajatellut pyytää Hannaa meille kylään, kun se asuu niin lähellä meitä. Voitaisiin tehdä kolmistaan kaikkea yhdessä ;)

Olen varma että saan Satun suostumaan tai sitten hän itkee ja suostuu!! Ihan sama mulle!!

Mika

Vierailija
3279/4625 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tässä ajatellut pyytää Hannaa meille kylään, kun se asuu niin lähellä meitä. Voitaisiin tehdä kolmistaan kaikkea yhdessä ;)

Olen varma että saan Satun suostumaan tai sitten hän itkee ja suostuu!! Ihan sama mulle!!

Mika

Mä jo luulin, että olet roikkunut Hannassa yökerhossa ja äskettäin änkesit Nokialle Alisen järven lähelle grillaamaan. Otit Satunkin mukaan, että voit eheyttää hänen heikkoa luontoaan, totuttaa häntä, jne. Pyydä ihmeessä. Voi vaan olla, että Hanna ei tule teille.

Vierailija
3280/4625 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainolla on niiiin seksikäs kroppa. Joukossa on tuollainen laatunaaras ja miehet pyörittävät mieluummin sonjia ja tiinoja. Ehkä he vaistoavat, ettei noin jumalaiset sääret aukea äidin pienille möhömahoille. On tuo Ainon jääminen seinäruusuksi silti niin väärin.

Mikä on väärin? Se ettei juuri tuo satu kiinnostamaan?

ps. Sonya on koko kauden kaunein nainen.