Temptation Island Suomi OFFICIAL
Kommentit (4625)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idahan siis koko ajan hokee ettei oo ihastunut Tuomakseen ja että "kavereita vaan ollaan", mutta musta tuntuu että Ida oikeesti todellakin on ihastunut ja luulee saaneensa jonku laadukkaanki miehen saaliikseen, mutta ymmärtää kuitenkin että on ulkonäön puolesta lähelläkään Tuomaksen tasoa ja että tulee todennäköisesti dumpatuksi sillä sekunnilla kun palaavat Suomeen. Niin toi ihastumisen kieltäminen on varmaan vaan keino suojata oma selusta ettei tule näyttämään idiootilta kun välttämätön dumppaus tulee tapahtumaan. Sinänsä suunnitelma meni pieleen että Idahan tosiaan tällä hetkellä on Suomen television yksi isoimmista idiooteista..
Korjaan, Ida siis EI ole ulkonäön kannalta lähelläkään Tuomasta. (Henkisesti kylläkin)
Ei se Tuomaskaan mikään huippusaalis ole. Pikkupojan kasvot nuoren miehen kropalla.
Joo ei mikään komistus
Ei pahalla, mutta mun mielestä se Tuomas on karseen näkönen... ei siis yhtään omaan makuun, olen itsekin Idan ikäinen ja tyylinen (luonteeltani tosin erilainen), enkä ikinä kiinnostuis Tuomaksen kaltaisesta vauvalta näyttävästä pikkupojasta! Roope on kyllä hyvännäkönen, luonne tosin aika pikkupoikamainen loppupeleissä silläkin.
Ps. Ootteko huomanneet miten Kuronen hymyilee aina muikeasti naisten iltanuotiolla, kun taas miesten iltanuotiolla on paljon vakavampana eikä pahemmin jaksa hymyillä? :'D
Ei stana tuota Mikaa, Satu on heikko nainen... Eikä Mika ole rrrrikkonut rrrajoja, joo ei oo nukkunut kenenkään kans tms. koska edes treffeillä tai muuallakaan kukaan sinkku ei pyri sitä koskettamaan :D... Mika ite käy lääppimässä 20 v nuorempia tyttäriä siellä. Just joo.
No huhhuh, miten Mika kommentoi nähtyään Satun videon. "Hän on niin heikko nainen..." ja muuta paskaa. Sori vaan Mika, sinä et pääse ylittämään rajoja, koska kukaan sinkuista ei ota sua nukkumaan viereensä.
Hyvä, että Kalle näki videon, jossa Nanalla on huono omatunto. Se pistää kyllä miettimään enemmän kuin että olisi vain nähnyt pettämisen "in action".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruutu plussan saa ilmaiseksi kuukauden ajaksi. Ihan vaan vinkkinä niin ei tarvi vinkua 😉
mitenkä vinkua, mitä meinasit? :D
No vinkua paljastuksia. Kun jokainen voi seuraavan jakson ilmaiseksi itse katsoa.
Voi vittu tota Nanan äijää, ite pettäny irl ja nytte vinkuu!!!
En tiedä miksi, mutta mulla on tunne että Kuronen on jollain tasolla kiinnostunu Sadusta???!! Vähintäänkin koittaa pelastaa Sadun huonosta suhteesta. Ihan omaa spekulointia kylläkin vaan, mutta tuntuu siltä! Tosi huippu juontaja!
Toi mika vaikuttaa ihan siltä että satu saa turpaansa kun himaan pääsevät..
Henkisesti ainakin sitä lyttää vähättelemällä joka jaksossa. Heivaispa helvettiin tollasen sika-Mikan! yök!
Tuskimpa Kuronen ihastunut Satuun on, korkeintaan huolissaan, kun nainen alistuu paskaan suhteeseensa, eikä tajua lähteä ja jättää tuota porsasta.
Voi mika ja sen rajat...saatana, osaako se muuta sanoa? !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikan puheet iltanuotiolla Satusta ovat ihan jäätäviä :( Kuinka Satu on niin heikko ja lähempänä rajojen rikkomista. Ikinä Mikassa itsessään ei ole mitään vikaa... Hyökkäys on paskin puolustus!
Täällä oli viime viikolla ylimielisyydessään ja jankkaavassa tyylissään pahasti Mikaa muistuttava tyyppi kommentoimassa. Samanlainen rasittava tyyli argumentoida.
Ihan asiallisesti mietti asioita. Toista mieltä olevat kunnostautuivat lähinnä haukkumalla ja syyttämällä jankuttavasti mikaksi.
ei vittu tota nanaa. ei tota sen käytöstä voi oikeuttaa.
Kuronen ja kaikki naisten resortin miehet haluaa saada Satua miettimään kannattaako tuhlata aikaa Mikaan vaan alkaa miettiä jotain vähän tasavertaisempaa kumppania joka vois vaikkapa puhua hänestä arvostavasti ja rakastavasti.
Vierailija kirjoitti:
Voi mika ja sen rajat...saatana, osaako se muuta sanoa? !
älä :DDD ne kuuluisat rajat ovat ainoot mitkä näyttää sille merkitsevän. viis satusta, ainaki oon pysyny rajoissa!!! "kenenkään on turha syyttää mua, että satuun sattuu, sillä oon pysynyt sovituissa rajoissa"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikan puheet iltanuotiolla Satusta ovat ihan jäätäviä :( Kuinka Satu on niin heikko ja lähempänä rajojen rikkomista. Ikinä Mikassa itsessään ei ole mitään vikaa... Hyökkäys on paskin puolustus!
Täällä oli viime viikolla ylimielisyydessään ja jankkaavassa tyylissään pahasti Mikaa muistuttava tyyppi kommentoimassa. Samanlainen rasittava tyyli argumentoida.
Ihan asiallisesti mietti asioita. Toista mieltä olevat kunnostautuivat lähinnä haukkumalla ja syyttämällä jankuttavasti mikaksi.
Asiallisesti puhui Sadusta kusipäänä?
Vierailija kirjoitti:
Tuskimpa Kuronen ihastunut Satuun on, korkeintaan huolissaan, kun nainen alistuu paskaan suhteeseensa, eikä tajua lähteä ja jättää tuota porsasta.
aika loukkaavasti nimitelty. onko nyt hyvä olo? tai paraniko se edes?
Satu on fiksun oloinen tyttö ja kunhan avaa silmänsä ja heivaa Mikan, niin pääsee vielä pitkälle. Toivottavasti tuo muutaman päivän miettimisaika saarella riittää.
käsitin että kieli käynyt kolossa