Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temptation Island Suomi OFFICIAL

Vierailija
23.03.2016 |

Mässäillään täällä.

Kommentit (4625)

Vierailija
2661/4625 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elinako vonkas ja Iiro hylkäsi. Miten kehtaa Elina vonkata. 

Vierailija
2662/4625 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh, vähän tuli semmonen olo että mitäköhän mika tarkoitti sillä että satu tietää, että tekemisistä tulee "kovat keskustelut", joten ei hairahdu...

Mielestäni tarkoitti, että Satu pelkäisi Mikan jättävän hänet. Ilmeisen varma henkisestä yliotteestaan. Huh, miten täynnä itseään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2663/4625 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Mika pitää Satua herkkänä tyttönä, niin miksi hän sitten käyttäytyy tuolla tavalla ja raahaa Satua tuollaisiin ohjelmiin mukaan?

Minunkin mies ajattelee, että olen herkkä. Sen takia hän aina haluaa suojella mua. Aina miettii, miten mulla ois hyvä, miten mulla olis kaikki mitä mä tarvitsen. Miettii aina, ettei tahallaan loukkaa. Joka päivä muistaa sanoa, kuinka tärkeä olen, kuinka olen kaunis ja ihana ja kuinka hän pitää musta huolta.

Kuulostaa todella rasittavalta suhteelta.

Moi Mika. Et vain itse osaa.

Vierailija
2664/4625 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku Mikan kaltainen saattaa aina valita herkän kumppanin. Siinä vaan se, että sellainen herkkä ihminen on helppo rikkoa.

Vierailija
2665/4625 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tontsa 6 - Mika 0

Jep. Mutta tontsa ei kattelis Satua ohjelman ulkopuolella. Ei yksinkertaisesti ole tarpeeksi hyvän näköinen, jos olisi, niin hän olisi jo hankkinut itselleen oman tontsansa.

Tai no kyllä varmasti yhden yön juttuihin Satu hänelle kelpaa mutta suhteeseen hän saa paljon paremmankin

Vierailija
2666/4625 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi sinkkumiehet on valittu tosi hyvin tonne. Ei mitään tyhjäpäitä.

Vierailija
2667/4625 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tontsa 6 - Mika 0

Jep. Mutta tontsa ei kattelis Satua ohjelman ulkopuolella. Ei yksinkertaisesti ole tarpeeksi hyvän näköinen, jos olisi, niin hän olisi jo hankkinut itselleen oman tontsansa.

Tai no kyllä varmasti yhden yön juttuihin Satu hänelle kelpaa mutta suhteeseen hän saa paljon paremmankin

No huhhuh, onhan Satu paremman näköinen kuin Tontsa, jos kylmästi laitetaan ihmisiä johonkin tasoille. Tontsa on kyllä mukavan ja hyväntahtoisen oloinen, siksi olisi Sadulle ihan sopiva mies.

Vierailija
2668/4625 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Satu on kylläkin aika viehättävä, hyvin voisi kelvata tontsalle parisuhteeseen.

Vierailija
2669/4625 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millamyy kirjoitti:

Ei mulla oo mitään tummaihoisia vastaan. On vaan ihmetyttänyt toi Aino, se on vaan pyöriny ja hengaillu tuolla ja vasta nyt se pyydetään treffeille ja saa edes puheenvuoron. En oo ainakaan kuullut ennen eilistä hänen sanoneen mitään kameroille? :D

No pointti onkin lähinnä se, että ihmettäkös sitä taivastelemaan, kun nyt pääsi treffeille ja sai ruutuaikaa. Tuntuu kamalan epäkunnioittavalta Ainoa kohtaan, että nytkin kun on päässyt ruutuun niin kaikki, mitä ihmiset hänestä puhuvat on se, että kun alkusarjassa ei päässyt ruutuun.

Musta ihan ymmärrettävää miettiä, miksei upea nainen ole aiemmin päässyt treffeille, mutta ihmettelen, miksi moni kommentoija on heti lähtenyt ihonväristä liikkeelle. Minusta se on rasismia. Aino on vaikuttanut sellaiselta tyypiltä, että on ehkä kestänyt lämmetä hetken, että on sitten vasta tullut keskusteltua kahden kesken --> treffit.

Mä en vaan osaa nähdä rasismina sitä että häneen viitataan esim. "Se tummaihonen tyttö". Ei noita nimiä paljo muista, etenkään jos ei oo ollu esillä ja smulle ainaki on tuntomerkki siinä missä muutkin piirteet. Se tummatukkanen pieni tatuoitu, se tummatukkanen vähän vanhempi joka viihtyy mikan kaa, se blondi joka tuli pöksyihinsä kallen nähdessään jne. Mutta joo, kiintiö-kommentointi ym ei ole hyvänmaun mukaista. Ihmettely ei kuitenkaan johdu ihonväristä, joten en näe miksi se olisi rasismia tai muuten ainoa loukkaavaa. Hänestä on kuitenkin puhuttu hyvin positiiviseen sävyyn verrattuna kommentointiin monista muista. Kenen tahansa muunkin taka-alalle jääntiä olisi ruodittu.

Vierailija
2670/4625 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruutu+

Tuomas jo ahdistuneena seisoi rivissä. Naama taas valahti vähän kun "mä otan ton Tuomaksen" kajahti ilmoille :D

Vierailija
2671/4625 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi muuta sanoa kuin että törkeää, hirveää ja inhottavaa miten toi Mika puhuu "rakkaastaan", tai ei, ei hän puhu rakkaastaan vaan ikäänkuin hänellä ois joku ylivalta Satuun. Ja miten se sanoi, jotenkin niin että "ei se uskalla mennä tekemään mitään kun tietää että ois kovat puheet sitten kotona", aivan järkyttävää, kuulosti ihan uhkaukselta.

Ja se, ettei tippaakaan välitä, miten satuttaa ja miltä toisesta tuntuu. 

Voi kun toi muija heräisi...

Vierailija
2672/4625 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mika jatkaa Sadun vähättelyä

Vierailija
2673/4625 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoin just ton uusimman ruutu plussan :D Tää kausi on kyllä niiiin paljon parempi ku viime kausi. Koko ajan tuolla hommat syvenee ja asioita tapahtuu.

Siis hitto mä vaan toivon että Satu ois tuolla tajunnu ettei halua enää Mikaa. Oon varmaan ainoo, mutta en jaksa enää kattoa tota Roopea ja sen ällöttävää turhanpäiväistä läperrystä. On kyllä niin lapsellinen, noi kaikki ihme munan koskettelu jutut ja kaikki.... Voi taivas mikä myötähäpeä tulee. Ja tota Mikaakin pitää jonain jumalana.

Mun mielestä on todellakin söpöä ja mukavaa, että Ida löysi keinon lopettaa suhde joka ei oo varmaan enään Roopen pettämisen jälkeen tuntunut oikealta. Olivat oikeesti Stuben kanssa söpön näköisiä kun ne lyhdyt laittoivat ilmaan. Vaikka monet täällä on haukkunu Idaa, niin mun mielestä vaikuttaa kivalta tytöltä, joka on muutenkin suhteellisen nuori nykymaailmassa (kun opiskellaan ja eletään nuoruutta pitempään) pitempi aikaiseen suhteeseen muutenkaan. Ehkä tuolla vaan tajusi ettei hänen ja Roopen suhde ollut vaan yhtään sitä mitä haluaa. Yhtä paskasti Roope tuolla käyttäytyy, tosin jotenkin säälittävämmin.

Jos vertaa viime kauden Ritan käytökseen, joka laittoi viimeisenä yön yli treffeillä, peiton parisängyssä hänen ja treffikumppanin väliin... ettei vaan anna väärää kuvaa, niin kyllähän nuo kaikki naiset on aika kevytkenkäisiä, ja tuolla on kyllä tapahtunut jo paljon enemmän kuin kamerat antaa ymmärtää.

Vierailija
2674/4625 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satu myöntää tontsalle olevansa tossun alla. Hän kertoo ettei tykkää riitelystä, koska mika alkaa aina vihaisena huutaa ja satu pelkää sitä. Ida ja elina juttelee keskenään siitä, miten satu suodattaa aina kaiken paskan mitä mika tekee.

Tämmöstä seuraavassa jaksossa.

Vierailija
2675/4625 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tontsa puhuu kyllä satusta niin silmät loistaen ettei todellakaan jää kiinni siitä ettei satu muka olisi tontsan tasoa. Sitä paitsi satu on sinkkunaiset mukaanlukien ohjelman upein. Ehkä aino voi kilpailla tittelistä, se näyttää joltain sporttimallilta :D

Vierailija
2676/4625 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta Satu on kylläkin aika viehättävä, hyvin voisi kelvata tontsalle parisuhteeseen.

Ei ihme että täällä on melko paljon noita "olen perusnätti tyttö miksen saa tasoistani parisuhdetta" ja he olettavat olevansa ylemmällä tasolla kuin ovatkaan.

Satu vain tietää tasonsa paremmin kuin nämä tämän palstan kirjailijat. Jos hän saisi tontsan niin hänellä jo olisi sellainen

Vierailija
2677/4625 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onkohan toi Satu siinä suhteessa vaan taloudellisista syistä? Ettei oo löytäny ns parempaa? On ollu vielä huonompia aijempia suhteita tai rankka lapsuus? Harmi oikeesti :(

Vierailija
2678/4625 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juho sano uusimmassa jaksossa että Elinan kannattaa tarkkaan miettiä mitä tekee, koska Elina asuu hänen omistamassaan talossa ja Elina sieltä lähtee jos mokaa tuolla :DD

Vierailija
2679/4625 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kans mietin onko Sadulla taloudelliset intressit, Mikalla on huomattavasti paremmat tulot kuin Satulla. Pystyy siis harrastamaan matkustelua ja ostelemaan kaikkea (ainakin instassa hehkuttaa matkustelua ja muotia), siihen elintasoon ei yksin tai joka jannun kans kai pystyis. 

Vierailija
2680/4625 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roope: "Emmä vittu voi mennä tonne seisokissa" :DDD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme