Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temptation Island Suomi OFFICIAL

Vierailija
23.03.2016 |

Mässäillään täällä.

Kommentit (4625)

Vierailija
2621/4625 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis VASTEN-MIELISTÄ toi Mikan itsendä puolustelu!!! Kuulosti todella uhkaavalta, miten se sanoi että kotona on sitten kovat keskustelut tulevaisuudesta... :(

Kuronenkin vaikuttaa aidosti inhoavan Mikaa.

Vierailija
2622/4625 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee Satu ja Tontsa pussaa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2623/4625 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai silleen... niinku.. tai niinku silleen. Niinku niinku, silleen silleen... aaaaarrrhgg!!!

Vierailija
2624/4625 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes! Satu ja tonza pussaili antaumuksella seuraavaksi, go satu!!

Vierailija
2625/4625 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roope ja Kalle on ihan hajalla.

Vierailija
2626/4625 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, vähän tuli semmonen olo että mitäköhän mika tarkoitti sillä että satu tietää, että tekemisistä tulee "kovat keskustelut", joten ei hairahdu...

Vierailija
2627/4625 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla oo mitään tummaihoisia vastaan. On vaan ihmetyttänyt toi Aino, se on vaan pyöriny ja hengaillu tuolla ja vasta nyt se pyydetään treffeille ja saa edes puheenvuoron. En oo ainakaan kuullut ennen eilistä hänen sanoneen mitään kameroille? :D

Vierailija
2628/4625 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roopella on pitkät piuhat... Nyt vasta alkaa ymmärtää, että Ida ei ole ikinä antanut sitä pettämistä anteeksi, eikä anna.

Kalle näyttää rhesus-apinakta ja räpyttelee ärrrrsyttävästi silmiään.

Juhoa haittaa vissiin eniten, että Iiro teki Elinalle aika ikävästi. :D

Mika näyttää päälleastutulta kurnusammakolta.

Vierailija
2629/4625 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa olla hienoa kokea itsensä älyköksi ja laajemmin ajattelevaksi kun puolustaa miestä joka nälvii rumasti naistaan ja yrittää lääppiä kaikkia jotka ei ehdi alta pois. Se on tää periaate että miljoona kärpästä ei voi olla väärässä, syö paskaa. Noh, kun pääsee yli tästä kolmekymppisen älykön ajatusmaailmasta että olen älykkö jos olen eri mieltä kuin 99% väestöstä, niin sitten saattaa huomata että kyllä, aika hemmetin usein ne 99% onkin oikeassa.

Vierailija
2630/4625 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tuolla ei ole keskimääräinen otos parisuhteessa olevista naisista. Ei mitään kovin mairittelevaa toimintaa. :D

Vierailija
2631/4625 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh, vähän tuli semmonen olo että mitäköhän mika tarkoitti sillä että satu tietää, että tekemisistä tulee "kovat keskustelut", joten ei hairahdu...

Varmaankin nahka ruoskaaaa sooooiiiii?

Vierailija
2632/4625 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten musta tuntuu että toi Kalle koitti pidättää hymyä ku keskusteli Nanan videosta.. palkattu näyttelijäpari ihan varmasti! Ei mun mielestä ollu aidon näköistä reagointia Kallelta

Vierailija
2633/4625 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Ida on kyllä todella vastenmielinen ihminen. Lähes Mikan tasoa.

Vierailija
2634/4625 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vittu, en kestä kuinka vastenmielinen toi sika Mika on!

On kyllä järkyttävää tuo sen toiminta

Vierailija
2635/4625 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis VASTEN-MIELISTÄ toi Mikan itsendä puolustelu!!! Kuulosti todella uhkaavalta, miten se sanoi että kotona on sitten kovat keskustelut tulevaisuudesta... :(

Kuronenkin vaikuttaa aidosti inhoavan Mikaa.

Mika ei vaan tajua

Vierailija
2636/4625 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jes! Satu ja tonza pussaili antaumuksella seuraavaksi, go satu!!

Ihan parasta!

Vierailija
2637/4625 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mika-jankkaaja, ketään ei kiinnosta osoittaa sinulle todeksi yhtään mitään. Täällä puhutaan mielipiteistä. Pidä sinä mikaa komeana herrasmiehenä, joka kunnioittaa satua. Minä en pidä. Molemmat sanokoon mielipiteensä ja ihmiset peukuttakoon miten tahtoo. Miksi pitää raivokkaasti tyrkyttää muille omaa näkemystään, kun jokainen osaa ohjelman perusteella muodostaa omansa?

Jankkauksellasi vain pahennat tilannetta. Väität olevasi 30v av-mamma, mutta kun porukka arvelee sinun olevan itseään puolustava mika, teet vain entistä enemmän hallaa mikalle, jota täällä mielestäsi turhaan arvostellaan. Yksikään kommenttisi ei taatusti muuta käsitystä mikasta parempaan suuntaan. Annetaan mikan tehdä se itse sarjan edetessä jos on tehdäkseen.

Ps. Ei, ei auta, että kirjoitat seuraavan kommentin "eri henkilönä" ja hankit sille kaksi yläpeukkua käyttämällä läppäriäsi ja puhelintasi. Niin ja kolmas sitten tabletilla...

Paljastit hienosti omat peukutustaktiikkasi. Viitsiikö joku oikeasti nähdä noin paljon vaivaa parin peukun vuoksi?

Toisekseen minulle on se aivan sama, teenkö mikalle hallaa vai en, mutta jos kaivat pääsi pois ahterista ja LUET sen kommentin mistä tämä keskustelu lähti, niin voit todeta, etten missään vaiheessa ole kehunut Mikan ulkonäköä tai käytöstä. En yhdessä ainoassa kommentissa, ainoastaan teidän syytöksissänne. Aargh, tämä alkaa tuntua siltä kuin opettaisi kehitysvammaisille kolmannen asteen yhtälöä.

Heh, pitää kyllä olla aika tyhmä jos käyttää aikansa siihen, että yrittää opettaa lehitysvammaisille kolmannen asteen yhtälöä kun näitä ei selvästikään opetuksesi kiinnosta...

Niin. Mukavampi se on vain yhdessä haukkua neljän sanan viestillä käytännössä tuntematonta ihmistä. Taitaa yhtälö kiinnostaa, kun sen ekan viestini jälkeen olen ainoastaan vastaillut minulle esitettyihin viesteihin ja syytöksiin, jonka lisäksi olen muutaman kertaan joutunut vääntämään rautalangasta kun jollekin tuo luetunymmärtäminen selvästi tuottaa vaikeuksia.

Vierailija
2638/4625 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kyllä sanoa että naiset on yllättäny! No, idasta en edes jaksa sanoa mitään, ei vaikuta kovin ihanalta ihmiseltä joten tollanen lapsellinen kosto"suhteen" kehittäminen ei yllätä. Nanasta olisin kans kyllä arvannutkin että ainaki jotain pientä tapahtuu viimeistään kun kalle hölmöilee, mutta elinan ja satun vauhdikkuus yllätti. Mutta siis mitää, oikeestikko tontsa ja satu pussailee???? Aa, ihan huippua! Ois kyllä ihanaa jos niistä tulis pari...

Vierailija
2639/4625 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nana lankeaa johonkin jeriin!?! Saisi paremman kuin viiksivallu tai pettäjäkalle...

Vierailija
2640/4625 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tontsa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi