Temptation Island Suomi OFFICIAL
Kommentit (4625)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Satu on kylläkin aika viehättävä, hyvin voisi kelvata tontsalle parisuhteeseen.
Ei ihme että täällä on melko paljon noita "olen perusnätti tyttö miksen saa tasoistani parisuhdetta" ja he olettavat olevansa ylemmällä tasolla kuin ovatkaan.
Satu vain tietää tasonsa paremmin kuin nämä tämän palstan kirjailijat. Jos hän saisi tontsan niin hänellä jo olisi sellainen
Satun ongelma on, että hän jostain syystä kuvittelee, ettei saa muuta kuin mikan kaltaisen sian ja tyytyy siksi sellaiseen. Hän ei käsitä, että hän saisi helposti kunnollisen miehen, jonkun tontsan tapaisen.
Mika leirinuotiolla taas oma ylimielinen itsensä. Ei vieläkään näe mitään vikaa itsessään
Jännä, että pitää vähän väkisin kehua Ainoa, koska on tumma. Minun mielestä hän ei ole kaunis ja hiustyyli on kertakaikkiaan karsea. Ehkä, jos hiukset olisivat ns. normaalit, eikä tuollainen sivuista kalju ja pitkä fleda muuten, niin ehkä ehkä ehkä olisi paremman näköinen. Nyt vaan törkeät hiukset vievät kaiken huomion.
Enpä minä ainakaan ala häntä upeaksi kehumaan vain siksi, koska on jäänyt ulkopuolelle (ymmärrettävää) ja sanoo pari järkevää lausetta. Mutta ainahan yksi kiintiö tumma pitää olla nykyään lähes joka ohjelmassa, vaikka ei ymmärretä, että saattaa käydä kuten tässä, eli jää ulkopuolelle, koska ei nyt vaan kuulu joukkoon.
Uskotte varmaan aprillipiloihinkin... Voi luoja että olette säälittäviä keskustelijoita! Täällä peuhaatte keskenänne ja teette profiileita ihmisistä, joita ette tunne... Pahin asia mitä teidän arjessa on alapeukku... ja se saalistus kuka rutka sen on uskaltanut antaa! Onko teidän kuukausitulot kiinni noissa peukuissa??? Toista haukutaan ja toista kehutaan... Eikö keskusteluissa voisi huomioida myös mukavia asioita eikä aina vaan etsitä pahaa kaikesta? Ymmärretäänhän se, mikä on jo ihmisen dna:han laitettu, että toisten tuomitseminen ja halveksunta nostaa omaa egoa ylöspäin...
Hajotkaa itseenne ja toisiinne.
Vierailija kirjoitti:
Juho sano uusimmassa jaksossa että Elinan kannattaa tarkkaan miettiä mitä tekee, koska Elina asuu hänen omistamassaan talossa ja Elina sieltä lähtee jos mokaa tuolla :DD
Huh, nythän alkaa tulla tekstiä! Ei siis sillä, elinan toiminta alkaa jo häilyä harmaalla alueella (omasta mielestäni reippaastikin). Mutta jotenki tosi juhon tyylinen kommentti.
Ja nana menee jeren kaa panee "paikkaan jossa ei oo kameroita" mut läts läts ah ah :D voi vittu tota noitten menoo
Väkisin kehua ainoa? Mun mielestä sillä on kiistatta paras kroppa sinkuista. Sinkkunaiset ovat muutenkin aika paljo huonommassa kuosissa kuin sinkkumiehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä näin raivokkaasti haukutaan tuota Mikaa koko ajan? En minäkään pidä kuvasta, joka hänestä teeveen kautta välittyy, mutta jotain hyvääkin miehessä täytynee olla, koska on pidempiaikaisen kumppanin itselleen saanut. En ihan ymmärrä, että miksi kyseinen tyyppi ärsyttää teitä niin hirveästi, koska eihän hän ole edes rikkonut toistaiseksi tuolla niitä kuuluisia rajoja toisin kuin osa muista pariskuntien osapuolista.
Sen sijaan naurattaa ja ällöttää lukea viestejä, joissa itketään ja mourutaan kuinka joku Roope säälittää, kun sille tuli niin paha mieli ja on niin rehti ja tunteellinen poika ja lätilätilää. Ei kyllä säälitä pätkääkään! Eikös tyyppi itse ollut mokaillut jotain siviilissä ennen saarelle tuloa ja vielä kehtasi eilisen jaksossakin jossain kohtaa, jos oikein kuulin, todeta jotain tyyliin, että olisi ennemmin itse ollut tuolla se joka pettää kuin petetty. Mitä ihmettä?!? Järkyttävää tekopyhyyttä! Ja uusi ihastus kuunteli ja katseli vaan myötätuntoisena vieressä näitä puheita. Ja täällä mammat nyyhkii. Kyllä naiset ovat vietävissä. Eli en kyllä ymmärrä täällä Idankaan mollaamista. Eihän hän ilmeisesti ole tuon pariskunnan ensimmäisenä mokaillut osapuoli.
Eli Idan toiminta on oikeutettua jo kertaalleen sovitusta jutusta. Sen varjolla voi arvostella pojaksi, nöyryyttää ja virnistellä hölmön näköisenä päälle. Eikö heidän mukana olonsa tarkoitus ollut että Roope todistaa jotain. Annat Idasta aika kylmän ja kyynisen kuvan jos tarkoitus oli vain kostaa julkisesti.
Mistä sinä tiedät oliko juttu sovittu? Voiko pettämistä ylipäätään "sopia" täysin koskaan? Sen verran kovan luokan nöyryytys se tekona on. Ja eikös Idaa ole tässä nöyryytetty ikäänkuin ensin? Ja onko se nyt niin kamalaa, jos sanoo kumppaniaan pojaksi? Voi kauhiata sentään! Kundihan on oikeastikin tosi nuori. En usko, että Ida varsinaisesti on millään kostoretkellä. Kunhan vaan menee tuntemustensa mukaan, kuten nuoret ihmiset usein. En vaan yhtään ymmärrä, miten tuo Roope nähdään jonain ihme pyhimyksenä ja Idaa haukutaan sen sijaan ihan surutta.
No Ida itse on kyllä ollut siviilissä jo ennen tuota ihan samanlainen kyin nyt telkkarissa. Erona on vaan se, että Ida ei koskaan ole jäänyt kiini eikä tunnustanut. Roope petti kerran ja tunnusti. Eli Roope on pettäjä.
Ja mistäkö tiedän? Olen Seinäjoelta niinkuin nämä molemmat, ja pyörinyt vuosikausia varsinkin Idan kans samoissa porukoissa.
Olispa kiva nähdä millasen vaavelin nylkyttävä sika sais jos panis idan paksuksi :D
Ida ja Nana ovat pelkkiä kertakäyttö patjoja.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs Kalle ja Stube sitten on?
Tuomaksen käytös on ihan outoa kameralle puhuessaan ja treffivalinnoissa. Ihan kuin häpeäisi sitä että vehtaa Idan kanssa?!
Mä epäilen Iiron heteroutta vahvasti. Miksi haluaa pitää friend zonella jos Elina on käyny munaa vemputtamaan jo? Eikös vietteleminen ollut se idis tuolla? Miksi leikkii herrasmiestä vai onko sittenkin niin ettei tee pillua mieli edes?
Vierailija kirjoitti:
Onpas sulla sovinistinen käsitys naisen seksuaalisuudesta! Kun nainen harrastaa seksiä, hän on toisen käytössä? Eivätköhän he harrasta seksiä ihan oman nautintonsa takia. Yhtä lailla he käyttävät miehiä oman mielihyvänsä takia.
Onneksi elämne 2000-lukua emnekä 1950-lukua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Satu on kylläkin aika viehättävä, hyvin voisi kelvata tontsalle parisuhteeseen.
Ei ihme että täällä on melko paljon noita "olen perusnätti tyttö miksen saa tasoistani parisuhdetta" ja he olettavat olevansa ylemmällä tasolla kuin ovatkaan.
Satu vain tietää tasonsa paremmin kuin nämä tämän palstan kirjailijat. Jos hän saisi tontsan niin hänellä jo olisi sellainen
Satun ongelma on, että hän jostain syystä kuvittelee, ettei saa muuta kuin mikan kaltaisen sian ja tyytyy siksi sellaiseen. Hän ei käsitä, että hän saisi helposti kunnollisen miehen, jonkun tontsan tapaisen.
Ei se Satukaan mikään palkinto ole. Kirous enemmänkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas sulla sovinistinen käsitys naisen seksuaalisuudesta! Kun nainen harrastaa seksiä, hän on toisen käytössä? Eivätköhän he harrasta seksiä ihan oman nautintonsa takia. Yhtä lailla he käyttävät miehiä oman mielihyvänsä takia.
Onneksi elämne 2000-lukua emnekä 1950-lukua!
Paitsi että noi naiset oikeasti luulevat että ne miehet välittää heistä.
Vaikka ne miehet halveksii niitä ja käyttää niitä vaan panoreikänä.
Siinä on se ero.
Kuka antaa oikeesti lapselleen nimeks Nana?
Larze kirjoitti:
Tuomaksen käytös on ihan outoa kameralle puhuessaan ja treffivalinnoissa. Ihan kuin häpeäisi sitä että vehtaa Idan kanssa?!
Mä epäilen Iiron heteroutta vahvasti. Miksi haluaa pitää friend zonella jos Elina on käyny munaa vemputtamaan jo? Eikös vietteleminen ollut se idis tuolla? Miksi leikkii herrasmiestä vai onko sittenkin niin ettei tee pillua mieli edes?
Kyllä minuakin hävettäisi jos paremman puutteessa joutuisin tyytymään Idaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuka antaa oikeesti lapselleen nimeks Nana?
Väestörekisterijärjestelmän mukaan yli 500 kpl Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Katoin just ton uusimman ruutu plussan :D Tää kausi on kyllä niiiin paljon parempi ku viime kausi. Koko ajan tuolla hommat syvenee ja asioita tapahtuu.
Siis hitto mä vaan toivon että Satu ois tuolla tajunnu ettei halua enää Mikaa. Oon varmaan ainoo, mutta en jaksa enää kattoa tota Roopea ja sen ällöttävää turhanpäiväistä läperrystä. On kyllä niin lapsellinen, noi kaikki ihme munan koskettelu jutut ja kaikki.... Voi taivas mikä myötähäpeä tulee. Ja tota Mikaakin pitää jonain jumalana.
Mun mielestä on todellakin söpöä ja mukavaa, että Ida löysi keinon lopettaa suhde joka ei oo varmaan enään Roopen pettämisen jälkeen tuntunut oikealta. Olivat oikeesti Stuben kanssa söpön näköisiä kun ne lyhdyt laittoivat ilmaan. Vaikka monet täällä on haukkunu Idaa, niin mun mielestä vaikuttaa kivalta tytöltä, joka on muutenkin suhteellisen nuori nykymaailmassa (kun opiskellaan ja eletään nuoruutta pitempään) pitempi aikaiseen suhteeseen muutenkaan. Ehkä tuolla vaan tajusi ettei hänen ja Roopen suhde ollut vaan yhtään sitä mitä haluaa. Yhtä paskasti Roope tuolla käyttäytyy, tosin jotenkin säälittävämmin.
Jos vertaa viime kauden Ritan käytökseen, joka laittoi viimeisenä yön yli treffeillä, peiton parisängyssä hänen ja treffikumppanin väliin... ettei vaan anna väärää kuvaa, niin kyllähän nuo kaikki naiset on aika kevytkenkäisiä, ja tuolla on kyllä tapahtunut jo paljon enemmän kuin kamerat antaa ymmärtää.
Mukavaa ja söpöä löytää keino lopettaa yli kolmen vuoden suhde maksamalla vieraan miehen kanssa televisio ohjelmassa. Kiinnostaisi kovasti tietää mikä olisi inhottava tapa lopettaa suhde?
Ohhoh kyllä tulee kovaa kamaa tässä jaksossa 13. Elinalla ja Iirolla kyllä kipinöi.