Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temptation Island Suomi OFFICIAL

Vierailija
23.03.2016 |

Mässäillään täällä.

Kommentit (4625)

Vierailija
2641/4625 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluisin kyllä kuulla lisää tästä iiron ja ellun jutusta! Oliko seuraavassa ruutu+ jaksossa siitä mitään?

Vierailija
2642/4625 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva toi Mikan tytöttely Sadusta."kun Satu sattuu olemaan herkkä TYTTÖ"

Kuka aikuinen mies, joka elää tasavertaisessa parisuhteessa, tytöttelee kumppaniaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2643/4625 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtaa olla hienoa kokea itsensä älyköksi ja laajemmin ajattelevaksi kun puolustaa miestä joka nälvii rumasti naistaan ja yrittää lääppiä kaikkia jotka ei ehdi alta pois. Se on tää periaate että miljoona kärpästä ei voi olla väärässä, syö paskaa. Noh, kun pääsee yli tästä kolmekymppisen älykön ajatusmaailmasta että olen älykkö jos olen eri mieltä kuin 99% väestöstä, niin sitten saattaa huomata että kyllä, aika hemmetin usein ne 99% onkin oikeassa.

Ei tässä ole ollut kyse siitä, kuka on oikeassa ja kuka väärässä, eikä kukaan ole yhdessäkään viestissä puolustanut mikaa. Hienosti vedetty täysin ohi ja yli hilseen. Tämän palstan mittapuulla vissiin älykön tittelin saa kun oppii lukemaan aapista. Hienoa laumasieluisuutta btw: noi 99 apinaa on tota mieltä niin sen on pakko olla totta ja Hei mäki oon sit sitä mieltä ja sillee

Vierailija
2644/4625 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nana lankeaa johonkin jeriin!?! Saisi paremman kuin viiksivallu tai pettäjäkalle...

No jaa. Typerän oloinen kaksinaismoralisti, jolla on vaikeuksia tuottaa ymmärrettävää puhetta.

Vierailija
2645/4625 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäkää tuo janari omaan arvoonsa. Jos se ei ole Mika niin ainakin hyvin samanlainen tapa esiintyä ja esittää asiansa.

Vierailija
2646/4625 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka aikuinen mies, joka elää tasavertaisessa parisuhteessa, tytöttelee kumppaniaan

Kuka yli parikymppinen ottaa itseensä tytöttelystä tai pojittelusta?

Vierailija
2647/4625 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miten te jaksatte kirjoittaa kymmeniä niinkusilleetällee -kommentteja, ja sitten vielä yläpeukutella niitä...? Pointti tuli selväksi jo joitakin satoja viestejä sitten.

Toinen juttu on rasismikortin väläyttely tässä Aino-asiassa. Ihme meuhkaamista rasismista, vaikka itse ette näe Ainossa muuta kuin ihonvärinsä. Täällä suurinpiirtein puhutaan tyylillä että "hyvä kun sen tumman tytönkin nyt Roope velvollisuudentunnosta otti treffeille!" ja perässä 50 yläpeukkua... Aino on niin näyttävän näköinen nainen, että hän ei mitään myötätuntotreffejä tai teidän sääliänne kaipaa. Sitäpaitsi todennäköisempää on, että hän on ollut saarella hiljainen eikä erityisemmin ole herättänyt siitä syystä mielenkiintoa. Tai sitten joku besserwisser-Eveliina on vienyt kaiken huomion.

Nyt Aino valittiin treffeille, eikä syynä varmastikaan ollut ihonväri - Itse veikkaan kauneutta ja sitä, että vaikuttaa hyvältä tyypiltä. Silti jatkuu sama "Oho, Aino valittiin" yläpeukkuineen. Ette taida itse edes tajuta miten epäkunnioittavia ja inhottavia kommenttinne ovat nimenomaan Ainoa kohtaan. Paasatkaa sitten vasta rasismista, kun itse näette tummaihoisissa muutakin kuin ihonvärin.

Aivan, totta puhut! ja huolimatta siitä että jengii ärsyttää Nanan puhetyyli, on Nana kuitenkin nätti nainen ja kaikesta huolimatta symppiksen oloinen.. ja Aino tosiaan näyttävän näköinen ja varmasti mukava nainen,

Vierailija
2648/4625 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vittu nyt oikeesti. Sullahan on ihan samanlaista argumentointia kuin Mikalla.

Vierailija
2649/4625 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä tontsa!

Tontsa on ollut alusta asti mun suosikki. Aino nousi nyt toiseksi suosikiksi

Vierailija
2650/4625 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millamyy kirjoitti:

Ei mulla oo mitään tummaihoisia vastaan. On vaan ihmetyttänyt toi Aino, se on vaan pyöriny ja hengaillu tuolla ja vasta nyt se pyydetään treffeille ja saa edes puheenvuoron. En oo ainakaan kuullut ennen eilistä hänen sanoneen mitään kameroille? :D

No pointti onkin lähinnä se, että ihmettäkös sitä taivastelemaan, kun nyt pääsi treffeille ja sai ruutuaikaa. Tuntuu kamalan epäkunnioittavalta Ainoa kohtaan, että nytkin kun on päässyt ruutuun niin kaikki, mitä ihmiset hänestä puhuvat on se, että kun alkusarjassa ei päässyt ruutuun.

Musta ihan ymmärrettävää miettiä, miksei upea nainen ole aiemmin päässyt treffeille, mutta ihmettelen, miksi moni kommentoija on heti lähtenyt ihonväristä liikkeelle. Minusta se on rasismia. Aino on vaikuttanut sellaiselta tyypiltä, että on ehkä kestänyt lämmetä hetken, että on sitten vasta tullut keskusteltua kahden kesken --> treffit.

Vierailija
2651/4625 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitti:

Jättäkää tuo janari omaan arvoonsa. Jos se ei ole Mika niin ainakin hyvin samanlainen tapa esiintyä ja esittää asiansa.

Ottaako koville kun ei pärjää keskustelussa? Pakko turvautua ad hominimeihin ja olkiukkoihin? Ei tämä minulle ole muuta kuin hauskaa mielipiteidenvaihtoa hieman, mutta sinulla taisi mennä tunteisiin ja luulenpa että taisit oikein suutahtaakin vähän.

Vierailija
2652/4625 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Mika pitää Satua herkkänä tyttönä, niin miksi hän sitten käyttäytyy tuolla tavalla ja raahaa Satua tuollaisiin ohjelmiin mukaan?

Minunkin mies ajattelee, että olen herkkä. Sen takia hän aina haluaa suojella mua. Aina miettii, miten mulla ois hyvä, miten mulla olis kaikki mitä mä tarvitsen. Miettii aina, ettei tahallaan loukkaa. Joka päivä muistaa sanoa, kuinka tärkeä olen, kuinka olen kaunis ja ihana ja kuinka hän pitää musta huolta.

Vierailija
2653/4625 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nana lankeaa johonkin jeriin!?! Saisi paremman kuin viiksivallu tai pettäjäkalle...

Ja Nana on ollut tuolla mitä, puolitoista viikkoa? Aika hurjaa, jos jo kymmenentenä päivänä sortuu harrastamaan seksiä vieraan ihmisen kanssa.

Vierailija
2654/4625 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mika Mika Mika. Taisi tosiaan tehdä vaikutuksen kun vain Mika pyörii mielessä.

Vierailija
2655/4625 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon huomannu, mikä mulla itselläni pistää Idan piirteissä silmään. Se on se vahva, ulkoneva leuka, pieni viivamainen suu ja pienet silmät syvällä päässä. Siihen en ota kantaa, ovatko piirteet hyviä vai huonoja, olenpahan vain pannut merkille.

Vierailija
2656/4625 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se koira. ...

Vierailija
2657/4625 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkumiehistä tää joel on kyllä jotenki semmonen mikä sytyttää... Kyllähän tota mielellään kahtelis enemmänki ja se ihana ääni! Ihanan rauhallinen ja jotenki tosi kiehtova. Plus näkee miten sen oikeesti tekis mieli vähän lätkiä mikaa naamaan siitä miten se kohtelee satua. Tontsa nyt vaan on aivan HUIPPU! Siitä eetusta tykkäsin kans, vaikutti aivan mahtavalta ja ei kyllä ollu ulkonäössäkään valittamista, hyvä sopusuhtasesti treenattu kroppa jakomee ku mikä. Stube ja jeri (?) on vähän semmosia oudon vauvamaisia, eikä haastattelut oo kyllä antanu kovinkaan hyvää kuvaa niitten luonteestakaan. Tosin stubea käy kyllä sääliks ku ida kuvittelee niitten nyt olevan pari eikä toista paljoo kiinnostas ja se menetti nananki jerille. Idalle tuli kiire varata stube antamalla pillua heti ku tuli kilpailua ja näki että stube on lähössä nanan perään :D

Vierailija
2658/4625 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tontsa 6 - Mika 0

Vierailija
2659/4625 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuohon ohjelmaan saada parempia sinkkuja. Moni on niin vastenmielisen oloinen. Huh. 

Vierailija
2660/4625 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Mika pitää Satua herkkänä tyttönä, niin miksi hän sitten käyttäytyy tuolla tavalla ja raahaa Satua tuollaisiin ohjelmiin mukaan?

Minunkin mies ajattelee, että olen herkkä. Sen takia hän aina haluaa suojella mua. Aina miettii, miten mulla ois hyvä, miten mulla olis kaikki mitä mä tarvitsen. Miettii aina, ettei tahallaan loukkaa. Joka päivä muistaa sanoa, kuinka tärkeä olen, kuinka olen kaunis ja ihana ja kuinka hän pitää musta huolta.

Kuulostaa todella rasittavalta suhteelta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä