Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temptation Island Suomi OFFICIAL

Vierailija
23.03.2016 |

Mässäillään täällä.

Kommentit (4625)

Vierailija
2601/4625 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten te jaksatte kirjoittaa kymmeniä niinkusilleetällee -kommentteja, ja sitten vielä yläpeukutella niitä...? Pointti tuli selväksi jo joitakin satoja viestejä sitten.

Toinen juttu on rasismikortin väläyttely tässä Aino-asiassa. Ihme meuhkaamista rasismista, vaikka itse ette näe Ainossa muuta kuin ihonvärinsä. Täällä suurinpiirtein puhutaan tyylillä että "hyvä kun sen tumman tytönkin nyt Roope velvollisuudentunnosta otti treffeille!" ja perässä 50 yläpeukkua... Aino on niin näyttävän näköinen nainen, että hän ei mitään myötätuntotreffejä tai teidän sääliänne kaipaa. Sitäpaitsi todennäköisempää on, että hän on ollut saarella hiljainen eikä erityisemmin ole herättänyt siitä syystä mielenkiintoa. Tai sitten joku besserwisser-Eveliina on vienyt kaiken huomion.

Nyt Aino valittiin treffeille, eikä syynä varmastikaan ollut ihonväri - Itse veikkaan kauneutta ja sitä, että vaikuttaa hyvältä tyypiltä. Silti jatkuu sama "Oho, Aino valittiin" yläpeukkuineen. Ette taida itse edes tajuta miten epäkunnioittavia ja inhottavia kommenttinne ovat nimenomaan Ainoa kohtaan. Paasatkaa sitten vasta rasismista, kun itse näette tummaihoisissa muutakin kuin ihonvärin.

Vierailija
2602/4625 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskustellaan ohjelmasta ei keskustelijoista. Jos joku ei kestä sitä että tässä ketjussa puhutaan ohjelman tapahtumista, parempi pysyä poissa.

Niistä sekä osallistujista tässä puhutaankin. Se vain ei taida olla kaikkien mieleen, että joku voi olla eri mieltä tai ajatella eri tavalla. Jos kaipaa ns. Rinkirunkkukeskustelua, ei anonyymi palsta taida olla paikkasi.

Mee nyt vittuun täältä jankkaamasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2603/4625 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, miksi nää miehet tiputtaa aina "tyrkkyjä". Eikö sinkkujen idea ole nimenomaan tyrkyttää itseään ja yrittää vietellä varattuja :D pojilta kadonnut koko ohjelman idea.

Jep, oon miettiny kans että wtf, mitäs varten ne siellä sitte on :D mutta oon miettiny että liittyskö todellisuudessa siihen huonoon ilmapiiriin, mikä sinkkunaisten kesken ilmeisesti on? Tullu kuitenki monelta suunnalta esille, että ilmapiirissä on häikkää. Jos nää "tyrkyt" jotenki tyrkyttää ihteensä liian röyhkeesti muiden tyttöjen "ohi" epäsopivissa tilanteissa ja hakee vähän semmosta cat fight -fiilistä eikä anna toisten jutella rauhassa..? Tai esim puhuu paljo pahaa muista ja mustamaalaa muita vahvistaakseen omia mahkujaan ja on sillä lailla tyrkkyjä? Paha kyllä sanoa...

Vierailija
2604/4625 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Roope :(

Vierailija
2605/4625 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm mun mielestä täällä on kyllä enemmänki ihmetelty miksei upea aino oo jo aiemmin päässy treffeille tai miksei häntä näytetä enemmän. On kuitenkin sinkkujen ehdotonta kärkikastia ulkonäkönsä puolesta ja mitä pääsi nyt kameralle puhumaan niin asiallista tekstiähän sieltä tuli. Eli kelpo mimmiltä vaikuttaa, itseäni ainakin on yllättänyt ettei häntä ole aiemmin juuri kuvattu, eikä pyydetty treffeille muttei taas toisaalta uhattu häätääkään. Hassu yhdistelmä, kun moni treffeille pyydetty ja paljon kuvattu tyttö on kuitenkin lähetetty kotiin.

Vierailija
2606/4625 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mika-jankkaaja, ketään ei kiinnosta osoittaa sinulle todeksi yhtään mitään. Täällä puhutaan mielipiteistä. Pidä sinä mikaa komeana herrasmiehenä, joka kunnioittaa satua. Minä en pidä. Molemmat sanokoon mielipiteensä ja ihmiset peukuttakoon miten tahtoo. Miksi pitää raivokkaasti tyrkyttää muille omaa näkemystään, kun jokainen osaa ohjelman perusteella muodostaa omansa?

Jankkauksellasi vain pahennat tilannetta. Väität olevasi 30v av-mamma, mutta kun porukka arvelee sinun olevan itseään puolustava mika, teet vain entistä enemmän hallaa mikalle, jota täällä mielestäsi turhaan arvostellaan. Yksikään kommenttisi ei taatusti muuta käsitystä mikasta parempaan suuntaan. Annetaan mikan tehdä se itse sarjan edetessä jos on tehdäkseen.

Ps. Ei, ei auta, että kirjoitat seuraavan kommentin "eri henkilönä" ja hankit sille kaksi yläpeukkua käyttämällä läppäriäsi ja puhelintasi. Niin ja kolmas sitten tabletilla...

Paljastit hienosti omat peukutustaktiikkasi. Viitsiikö joku oikeasti nähdä noin paljon vaivaa parin peukun vuoksi?

Toisekseen minulle on se aivan sama, teenkö mikalle hallaa vai en, mutta jos kaivat pääsi pois ahterista ja LUET sen kommentin mistä tämä keskustelu lähti, niin voit todeta, etten missään vaiheessa ole kehunut Mikan ulkonäköä tai käytöstä. En yhdessä ainoassa kommentissa, ainoastaan teidän syytöksissänne. Aargh, tämä alkaa tuntua siltä kuin opettaisi kehitysvammaisille kolmannen asteen yhtälöä.

Vierailija
2607/4625 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mika-jankkaaja, ketään ei kiinnosta osoittaa sinulle todeksi yhtään mitään. Täällä puhutaan mielipiteistä. Pidä sinä mikaa komeana herrasmiehenä, joka kunnioittaa satua. Minä en pidä. Molemmat sanokoon mielipiteensä ja ihmiset peukuttakoon miten tahtoo. Miksi pitää raivokkaasti tyrkyttää muille omaa näkemystään, kun jokainen osaa ohjelman perusteella muodostaa omansa?

Jankkauksellasi vain pahennat tilannetta. Väität olevasi 30v av-mamma, mutta kun porukka arvelee sinun olevan itseään puolustava mika, teet vain entistä enemmän hallaa mikalle, jota täällä mielestäsi turhaan arvostellaan. Yksikään kommenttisi ei taatusti muuta käsitystä mikasta parempaan suuntaan. Annetaan mikan tehdä se itse sarjan edetessä jos on tehdäkseen.

Ps. Ei, ei auta, että kirjoitat seuraavan kommentin "eri henkilönä" ja hankit sille kaksi yläpeukkua käyttämällä läppäriäsi ja puhelintasi. Niin ja kolmas sitten tabletilla...

Paljastit hienosti omat peukutustaktiikkasi. Viitsiikö joku oikeasti nähdä noin paljon vaivaa parin peukun vuoksi?

Toisekseen minulle on se aivan sama, teenkö mikalle hallaa vai en, mutta jos kaivat pääsi pois ahterista ja LUET sen kommentin mistä tämä keskustelu lähti, niin voit todeta, etten missään vaiheessa ole kehunut Mikan ulkonäköä tai käytöstä. En yhdessä ainoassa kommentissa, ainoastaan teidän syytöksissänne. Aargh, tämä alkaa tuntua siltä kuin opettaisi kehitysvammaisille kolmannen asteen yhtälöä.

Lopeta jo hyvä ihminen

Vierailija
2608/4625 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä näin raivokkaasti haukutaan tuota Mikaa koko ajan? En minäkään pidä kuvasta, joka hänestä teeveen kautta välittyy, mutta jotain hyvääkin miehessä täytynee olla, koska on pidempiaikaisen  kumppanin itselleen saanut. En ihan ymmärrä, että miksi kyseinen tyyppi ärsyttää teitä niin hirveästi, koska eihän hän ole edes rikkonut toistaiseksi tuolla niitä kuuluisia rajoja toisin kuin osa muista pariskuntien osapuolista.

Sen sijaan naurattaa ja ällöttää lukea viestejä, joissa itketään ja mourutaan kuinka joku Roope säälittää, kun sille tuli niin paha mieli ja on niin rehti ja tunteellinen poika ja lätilätilää. Ei kyllä säälitä pätkääkään! Eikös tyyppi itse ollut mokaillut jotain siviilissä ennen saarelle tuloa ja vielä kehtasi eilisen jaksossakin jossain kohtaa, jos oikein kuulin, todeta jotain tyyliin, että olisi ennemmin itse ollut tuolla se joka pettää kuin petetty. Mitä ihmettä?!? Järkyttävää tekopyhyyttä! Ja uusi ihastus kuunteli ja katseli vaan myötätuntoisena vieressä näitä puheita. Ja täällä mammat nyyhkii. Kyllä naiset ovat vietävissä. Eli en kyllä ymmärrä täällä Idankaan mollaamista. Eihän hän ilmeisesti ole tuon pariskunnan ensimmäisenä mokaillut osapuoli.

Taasko se Mika alkaa niistä rajoista puhua.

Mikahan panisi ja suutelisi ketä tahansa sinkkunaista, mutta kukaan ei halua tuota limaista äijää

Mika? En ole Mika enkä edes mies vaan reilu kolmikymppinen perheenäiti, joka seuraa ohjelmaa huvikseen. Ehkä näin vanhempana osaa jo erottaa metsän puilta.

Älä välitä, minutkin on monesti tässä ketjussa leimattu mikaksi kun olen tohtinut ajatella laajemmin kuin tämä, Juhaa lainatakseni, kanalauma.

Iän ja elämäntilanteen mukaan meillä on sama tilanne. En kuitenkaan usko että tässä olisi iästä kysymys, vaan suurimman osan keskustelijoiden itsekritiikin puutteesta ja siitä, että on kivempaa haukkua porukalla muita ylemmyyttä tuntien, kuin käyttää päätään.

Kovasti kirjoitatte samalla ylimielisellä tavalla.

Eikö parempaa irtoa? Nyt olemme Mikan lisäksi myös toisemme.

Tuohon alkuperäiseen juttuun palatakseni, miettikää, että Mika ja Satu ovat seurustelleet 3,5 vuotta. Ihq Tony on tuntenut satun kokonaiset 1,5 viikkoa. Kumpi tuntee toisen paremmin tai tietää tilanteensa?

Miksi otit yhtäkkiä Tontsan puheeksi?? Onko Tontsa punainen vaate sulle?

Voi herranjumala. ...

Vierailija
2609/4625 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höhöhöhöööööö Mika näyttää ihan paistinpannulla höhöhö

Vierailija
2610/4625 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko tuo Juho nyt vihainen Iirolle, kun torjui Elinan lähentelyt? "Iiro teki aika ikävästi". Omalla kohdallani ajattelisin, että se oli se oma kumppani, joka teki ikävästi kopeloidessaan vierasta miestä.

Vierailija
2611/4625 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetteko näitä pareja?

Mitä heille kuuluu?Kutka on yhdessä,kutka eronneet?

Vierailija
2612/4625 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimonhakkaja-ainesta -Mika

Vierailija
2613/4625 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, pitää kyllä olla aika tyhmä jos käyttää aikansa siihen, että yrittää opettaa lehitysvammaisille kolmannen asteen yhtälöä kun näitä ei selvästikään opetuksesi kiinnosta...

Vierailija
2614/4625 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ps. En ole se, joka kertoi olevansa 30v perheenäiti.

Älä usko jos et usko, mutta meitä on tässä useampia. Tietysti kaltaiselle laumasielulle voi tulla yllätyksenä, että joku voi ajatella toisin kuin "kaikki muut hei". Ajatella että teillä on äänioikeus. ..

Vierailija
2615/4625 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vittu, en kestä kuinka vastenmielinen toi sika Mika on!

Vierailija
2616/4625 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

LAKATKAA HELVETTI JAUHAMASTA KESKUSTELIJOISTA!! AIKUISET IHMISET

Vierailija
2617/4625 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko tuo Juho nyt vihainen Iirolle, kun torjui Elinan lähentelyt? "Iiro teki aika ikävästi". Omalla kohdallani ajattelisin, että se oli se oma kumppani, joka teki ikävästi kopeloidessaan vierasta miestä.

Juho yrittää edelleen pysyä taktiikassaan, ettei ajattele. Onhan se nyt helpompaa kääntää asia noin päin kun todeta, että pahalta tuntuu ja huolestuttaa.

Vierailija
2618/4625 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä yhtään säälitä Roope. Paskamaista käytöstä Idalta mutta Roope on kuitenkin se joka tuossa suhteessa on pettänyt ensin, tuntuu varmasti pahalta nyt mutta ehkä olisi voinut ajatella tilanteen toisin päin ennen kuin petti.

Vierailija
2619/4625 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskustellaan ohjelmasta ei keskustelijoista. Jos joku ei kestä sitä että tässä ketjussa puhutaan ohjelman tapahtumista, parempi pysyä poissa.

Niistä sekä osallistujista tässä puhutaankin. Se vain ei taida olla kaikkien mieleen, että joku voi olla eri mieltä tai ajatella eri tavalla. Jos kaipaa ns. Rinkirunkkukeskustelua, ei anonyymi palsta taida olla paikkasi.

Mee nyt vittuun täältä jankkaamasta

Uuu, meillä on oikea kovanaama täällä. Puhutko äidillesi tuolla suulla?

Vierailija
2620/4625 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vittu, en kestä kuinka vastenmielinen toi sika Mika on!

Et ole yksin. Onneksi sarja loppuu kohta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi