Olenko jotenkin kylmä ihminen, kun hyväksyn abortit?
Siis kun keskeytys tehdään varhaisilla viikoilla, ei niin, että sikiö palotellaan kohtuun joskus rv22.
Kommentit (68)
Ei siihen sun hyväksyntää kukaan halua tai tarvi. Ei määritä sun normaaliutta suuntaan tai toiseen.
Et. Olet järki-ihminen. Niin minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Joidenkin mielestä lasten tap pa minen on ihan ok.
Kuten Putinin mielestä.
Et ole kylmä, vaan ihan järki-ihminen.
Siis mitä!? Paloitellaanko vauva kohtuun!?
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä!? Paloitellaanko vauva kohtuun!?
Vain pro-life-propagandassa.
Suomalaisistahan valtaosa taitaa kannattaa aborttioikeutta, eli olet ihan yhtä kylmä ihminen kuin me muutkin.
Abortti on lääketieteellinen toimenpide siinä missä muutkin. Koska Suomessa lapsia ei lähtökohtaisesti abortoida ilman hyvää syytä (huom. se, että äiti ei halua kokea raskautta, synnytystä ja hoitaa lastaan, on ihan hyvä syy), en näe, miksi aborttien hyväksyminen olisi jotenkin väärin. Tietysti ns. "abortin käyttäminen jälkiehkäisynä" on vähän kyseenalaista, mutta kukapa minä olen arvostelemaan muiden ihmisten valintoja.
Pakkoko on nussia ilman ehkäisyä.
No niin lapset . Hyvä olisi nyt olla kiltisti . Aloittaja ei ole kylmä eikä kuuma vaan tavallinen . Pysytään nykyajassa ja lääketieteessä sekä ihan järkevinä. Ehdottomasti on pahempaa kiduttaa lasta sitten. Ja ennalta ehkäisy pitäisi myös miehen hoitaa .
Tyhjä(n)päi(väi)nen provoilija sinä ap olet etkä mitään muuta.
Siis jos vauvalla on jo sydän äänet, niin sehän on tappo.
Juuri katseltiin vaikeasti vammaista eikä tee kuulkaa oikeutta itsekkäästi lisätä kenenkään kärsimyksiä !
Vierailija kirjoitti:
Miksi alkoholilla ja tupakalla sikiöitään kiduttavia ei tuomita pahoinpitelystä?
Abortti on aina murha, ihmiselämä alkaa hedelmöityksestä!!
Olen helluntaiuskovainen. Tuomitsen suomalaiset abortit mutta hyväksyin Israelin pommittamisen gazalaiseen hedelmöitysklinikkaan.