Mies jäi tielanan alle Kälviällä
Miksi noin vanha mies vielä paiski töitä?
81-vuotias mies oli juuri kytkenyt traktorinsa perään tielanan ja mahdollisesti mennyt tämän jälkeen vielä säätämään kyseistä lanaa. Traktori oli toistaiseksi tuntemattomasta syystä lähtenyt liikkeelle.
Kommentit (55)
81 vuotiaalle vielä ihan mukavaa hommaa, kun ei varmasti ole enää leivän takia lähdettävä.
Kylänraitilla on aina totuttu tekemään itse töitä ja paiskimaan ja tekemään asiat Pohjanmaan kautta, joten siksi. Enempi minua vanha mies käy sääliksi ja kunnioitus herää kuin että alkaisin moittia ja arvostella. Tuskin hän olisi lähtenyt tekemään tätä, mikäli olisi kohtalonsa aavistanut.
Kälviällä mies ei lanaa lanalla vaan lana lanaa miestä
Ei kai Kälviällä muita kuin tuon ikäisiä asu?
Täällä on taas idiootit naureskelemassa kun joku on kuollut.
Todennäköisesti hänen lanaamansa mies oli sitäkin vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Onko kauhean itkuinen ja paha olo? Pystytkö olemaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei itketä tippaakaan mutta en myöskään ole niin idiootti kuin sinä että heitän mukahauskaa junttiläppää toisen onnettomuudesta. Oletko ihan täysi umpivintti?
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, sairaita on suurin osa. Itse toivon tällaisille toisten onnettomuuksille ja etenkin kuolemalle helvetin kivuliasta elämää ja vielä karmeampaa loppua, mahtaako tuollaisten jäänteet maistua edes madoille ja koppakuoriaisille ?
Vierailija kirjoitti:
Kylänraitilla on aina totuttu tekemään itse töitä ja paiskimaan ja tekemään asiat Pohjanmaan kautta, joten siksi. Enempi minua vanha mies käy sääliksi ja kunnioitus herää kuin että alkaisin moittia ja arvostella. Tuskin hän olisi lähtenyt tekemään tätä, mikäli olisi kohtalonsa aavistanut.
Aivan varmasti olisi lähtenyt. Vaikuttaa juuri sellaiselta jäärältä joka tekee kaikki itse kun ei nämä nykyajan klopit mitään osaa.
Jos menee auttamaan, niin ajetaan pois. Kyllä minä osaan ja tiedän. Tänne tartte keskenkasvusten tulla pätemään. (Vaikka auttaja olisi 50+v.).
Vierailija kirjoitti:
81 vuotiaalle vielä ihan mukavaa hommaa, kun ei varmasti ole enää leivän takia lähdettävä.
No oli ihan tosi kiva: Ajoi lanalla itsensä yli.
Darwin-palkintoehdokas.
Kohta vaarit alkaa ajaa ajoleikkurilla itsensä/lastenlastensa yli. Popparit kypsymäån.
On noita traktoreita karkaillut ennenkin. Yksikin Fergu meni rinnepellolta kyntöauroineen järvenpohjaan.
No kävi varmaan niinkuin sille yhdelle hollywoodin näyttelijämiehelle joka jäi autonsa alle kun oli hakemassa postia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei itketä tippaakaan mutta en myöskään ole niin idiootti kuin sinä että heitän mukahauskaa junttiläppää toisen onnettomuudesta. Oletko ihan täysi umpivintti?
Kuulostaa pahalta. Ehkä on parempi että soitat ambulanssin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan varmasti olisi lähtenyt. Vaikuttaa juuri sellaiselta jäärältä joka tekee kaikki itse kun ei nämä nykyajan klopit mitään osaa.
Jos menee auttamaan, niin ajetaan pois. Kyllä minä osaan ja tiedän. Tänne tartte keskenkasvusten tulla pätemään. (Vaikka auttaja olisi 50+v.).
Vanhan miehen syndrooma. Ei ole enää voimia eikä ymmärrystä, mutta silti ei luonto anna myöten myöntää sitä.
Voihan se olla yksityistie