Onko 96kg/165cm nainen muka niin isokokoinen
Näytän kyllä ihan oikeesti tooosiiii hoikalta, mutta vaaka tulos vain ärsyttää ja kuvissa näytän plösöltä koska en ole kuvauksellinen ja peili nyt vääristää aina.
Kommentit (10)
Tärkeintä on että olet terve ja pidät itsestäsi! Jos itse pidät itseäsi kivan näköisenä, mitä väliä mitä muut ajattelevat:)
Olen 164cm ja 71kg ja todella tukeva.
En osaa edes kuvitella 25kg läskiä yähän massaan lisää 🥵
Vierailija kirjoitti:
Korkeussuuntaan olet pienikokoinen, leveyssuuntaan jo aika isokokoinen, muttet nyt vielä jättimäinen.
No, jos naisella 95 kg pakattu 165 senttiin, niin kyllähän kokoa on. Jo 95 kiloista 190 senttistä jääkiekkopuolustajamiestä sanotaan järkäleeksi.
Minä olen 162 cm, painan 53 kiloa ja olen ihan normaali. Epäilen että vitsikäs ap ei ole hoikka millään peilillä katsottuna.
No riippuu onko lihasta vai löysää läskiä.
Tiedän 90kg/164cm naisen, joka näyttää hyvältä koska on kiinteää ja lihasta. Tiedän myös toisen naisen, joka on 170cm/75kg ja näyttäå plösöltä koska ei liiku.
Provohan tämä, mutta vähän nauratti kuitenkin. Itse olen 164cm/86kg ja en tunne itseäni lihavaksi. Liikun kuutena päivänä viikossa aika raskasta liikuntaa ja kunto on kova. Sitten kun näen itsestäni kuvia, niin tajuan että läski mikä läski. Paino ei vain tipu vaikka päällä seisoisi.
Korkeussuuntaan olet pienikokoinen, leveyssuuntaan jo aika isokokoinen, muttet nyt vielä jättimäinen.