miehen syrjäytyminen elämästä naisen puutteen takia?
Itselleni kävi näin. nuorempana minulla oli lukuisia yrityksiä tyttöjen kanssa, mutta kukaan ei minusta ikinä kiinnostunut. Tulin siihen lopputulokseen etten ole naisten mielestä tarpeeksi kiinnostava ja monien pettymysten jälkeen masennuin koska en kiinnosta naisia. Tämä sitten ajanut minut syrjätymiseen, työttömyyteen, ja siihen että menetin uskoni elämään.
Kommentit (446)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ihmetellyt miksi yksinäinen mies aiheuttaa, niin paljon vihaa monissa naisissa. Kuitenkin moni tuollainen mies on harmiton ja monesti ihan sympaattinen ihminen.
Kerro esimerkkejä tällaisista vihanpurkauksista. Itse en muista ikinä todistaneeni tilannetta, jossa joku olisi osoittanut vihaansa tai edes kertonut minulle vihaavansa jotain miestä siksi, että tämä on yksinäinen. Muutkin saavat mielellään kertoa millaisista tilanteista on ollut kysymys.
En ole tuo, kenelle vastaat, mutta kommentoin silti: Vihasta ei muutenkaan juuri koskaan puhuta, viha on useimmissa asiayhteyksissä tabu ja vihan avoin ilmaisu on (ihan oikeinkin) osoitus puutteellisesta impulssikontrollista ja arvostelukyvystä. Vihaa ilmaistaan sanoin ja teoin kiertoteitse ja passiivis-aggressiivisesti. Vihan kohde kyllä oppii sen aistimaan. Kohteen kannalta asiaa ei yhtään lievennä se, että vihatessamme projisoimme omia epävarmuuksiamme ja ongelmiamme toisiin ihmiseen. Yksinäiset miehet ja naiset, eri kulttuurista ja millä tahansa tavalla erilaiset ihmiset ovat juuri niitä kohteita joihin omat ongelmat projisoidaan.
Kuinka moni ylipäänsä tietää ihmisen kohdatessaan, että "tämä on yksinäinen mies (vihaanpa häntä)"? Ainakaan itse en tiedä, ketkä kohtaamistani miehistä ovat mahdollisesti yksinäisiä. Kukaan ei ole jutellessa todennut, että "olen yksinäinen mies". Jos olisi, ja meillä olisi ollut mukava keskustelu, niin ihan varmasti olisin tuntenut empatiaa enkä vihaa.
Ei kai kukaan ole väittänyt että yksinäisyys on poltinmerkki ihmisessä niin, että jokainen vastaantulija sen näkee. Ei myöskään pitäisi ihan niin kirjaimellisesti haluta ymmärtää asioita että joku olisi sanonut että mukava keskustelu yksinäisen kanssa on mahdotonta. Tällainen aivoton vääntely vie maun kaikesta nettikeskustelusta. Hei hei.
Vierailija kirjoitti:
Itselleni kävi näin. nuorempana minulla oli lukuisia yrityksiä tyttöjen kanssa, mutta kukaan ei minusta ikinä kiinnostunut. Tulin siihen lopputulokseen etten ole naisten mielestä tarpeeksi kiinnostava ja monien pettymysten jälkeen masennuin koska en kiinnosta naisia. Tämä sitten ajanut minut syrjätymiseen, työttömyyteen, ja siihen että menetin uskoni elämään.
Totta kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Ratkaisuna pillusetelit sossusta?
Meidän työyhteisössä on yks ikuinen poikamies. Vaatteetvaanovat koreilu varten, naisille ei tarvi avaa ovea, osaahan se itsekin avaa jne
Joskus käy trffeillä, 2 krt vodessa, vikana voi olla liian lyhyet kynnet.
Mies itse on alle 160 cm, puoliksi kalju, vatsaa. Asuu vuokralla, ei mitään omaisuutta.
Matkat valitsee hinnan perusteella, meni kerran kanarialle, oli tiedossa koko viikon hiekkamyrsky mutta matka maksoi satasen.
Kiva oli viikko olla akeassa hotellihuoneessa ja viettää lomaa. Tämän jälkeen ei voi enempää maksaa, kun kerran kanariallekin pääsi satasella.
Arvaa paljonko on vientiä ?
Vierailija kirjoitti:
Meidän työyhteisössä on yks ikuinen poikamies. Vaatteetvaanovat koreilu varten, naisille ei tarvi avaa ovea, osaahan se itsekin avaa jne
Mies itse on alle 160 cm, puoliksi kalju, vatsaa. Asuu vuokralla, ei mitään omaisuutta.
Matkat valitsee hinnan perusteella, meni kerran kanarialle, oli tiedossa koko viikon hiekkamyrsky mutta matka maksoi satasen.
Kiva oli viikko olla akeassa hotellihuoneessa ja viettää lomaa. Tämän jälkeen ei voi enempää maksaa, kun kerran kanariallekin pääsi satasella.Arvaa paljonko on vientiä ?
Kirjoituksestasi oikein loistaa, miten työyhteisössäsi tätä henkilöä nälvitään. Tosiasiassa tuollaisia saitoja, kaljuja, lyhyitä ja vatsakkaita ihmisiä on olemassa ihan kaikissa siviilisäädyissä ja henkilöt voivat olla vallan mainioita tyyppejä muuten.
Ei voi sanoa muuta kuin, että täysin tekosyytä koko omalle laiskuudelle ja saamattomuudelle koko homma. Ensin oma elämä pitää olla kunnossa, ja vasta sitten voi edes harkita lähteä hakemaan naista pilaamaan sitä.
Mun elämä oli todella mukavaa ennen naisen hankintaa, mutta sen jälkeen vasta niitä vaikeuksia tuli. Jos ei saa elämäänsä kasaan ilman naista, niin vielä vähemmän se onnistuu naisen kanssa. Naisen kanssa aika ennen yhteen muuttamista on sellaista aikaa, joka voi antaa lisäjaksamista. Kun on muutettu yhteen, niin nainen on riippakivi. Eli kannattaa todellakin olla varma jaksamisestaan ennen kuin ryhtyy vakavaan suhteeseen.
Runkkaa, niin saat kiimasi pois. Mihinkään muuhun naista ei tarvitse. Kun oma elämä on kunnossa, niin saat kyllä naisen helposti perheenperustemistarkoituksessa.
Vierailija kirjoitti:
Kiva oli viikko olla akeassa hotellihuoneessa ja viettää lomaa. Tämän jälkeen ei voi enempää maksaa, kun kerran kanariallekin pääsi satasella.Arvaa paljonko on vientiä ?
Lompakkoloistutkani hälyttää sinusta tasolla 5/5.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ihmetellyt miksi yksinäinen mies aiheuttaa, niin paljon vihaa monissa naisissa. Kuitenkin moni tuollainen mies on harmiton ja monesti ihan sympaattinen ihminen.
Kerro esimerkkejä tällaisista vihanpurkauksista. Itse en muista ikinä todistaneeni tilannetta, jossa joku olisi osoittanut vihaansa tai edes kertonut minulle vihaavansa jotain miestä siksi, että tämä on yksinäinen. Muutkin saavat mielellään kertoa millaisista tilanteista on ollut kysymys.
En ole tuo, kenelle vastaat, mutta kommentoin silti: Vihasta ei muutenkaan juuri koskaan puhuta, viha on useimmissa asiayhteyksissä tabu ja vihan avoin ilmaisu on (ihan oikeinkin) osoitus puutteellisesta impulssikontrollista ja arvostelukyvystä. Vihaa ilmaistaan sanoin ja teoin kiertoteitse ja passiivis-aggressiivisesti. Vihan kohde kyllä oppii sen aistimaan. Kohteen kannalta asiaa ei yhtään lievennä se, että vihatessamme projisoimme omia epävarmuuksiamme ja ongelmiamme toisiin ihmiseen. Yksinäiset miehet ja naiset, eri kulttuurista ja millä tahansa tavalla erilaiset ihmiset ovat juuri niitä kohteita joihin omat ongelmat projisoidaan.
Enpä tiedä onko yksinäisyys kovinkaan usein sellainen tekijä jonka takia pelkästään silmätikuksi joutuu. Tämän ketjun perusteella huomattavasti yleisemmältä näyttää, että se yksinäinen mies alkaa vihaamaan sekä naisia että menestyviä miehiä ja projisoimaan heihin omia ongelmiaan.
Vaikkapa tämä ketjussa esiintynyt "narsistiset kusipääriistokapitalistit & naiset ahneine vaatimuksineen"-jankkaaja on tuosta oikein malliesimerkki.
Jotenkin hirveän pelottavaa oli lukea tätä ketjua. Olin tähän saakka pitänyt poikamiehiä ihan asiallisena sakkina, mutta täältähän paljastuu melkoinen kirjo tyyppejä, joilla on pahaa mielenterveysongelmaa, syvää katkeruutta ja kateutta, synkeää vihaa ja ties mitä myrkkyä piilossa siellä peräkammarissaan.
Kaikki on näemmä aina muiden, ja viime kädessä (kaikkien) naisten vika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet ovat noin heikkoja...? Minä tulin miesten taholta torjutuksi reilun 10 vuoden verran ja nyt olen miesten suhteen luovuttanut, mutta silti valmistuin korkeakoulusta enkä ole masentunut tai syrjäytynyt työmarkkinoiltakaan.
Tein kaikkeni, jotta olisin jollekin kelvannut, mutta ei auta vaikka laihdutin, treenaan säännöllisesti, laittaudun siististi ja naiselllisesti sekä käytän vartalolleni sopivia hyvännäköisiä vaatteita. Sen toki myönnän, että itsetunto on todella, todella alhaalla miesten pakkien jälkeen, enkä sitä ole yrityksistäni huolimatta saanut vahvistettua :(
Niin meinaat että kaikki miehet ovat heikkoja ja kukaan nainen ei kadota elämäniloaan koska ei saa miestä?
Minä en tiedä/en ole koskaan edes kuullut, että joku nainen olisi masentunut ja syrjäytynyt koska ei saanut miestä. Sen sijaan tiedän montakin ikisinkkua naista, joista osa ei ole kelvannut ja se ei ole heidän elämäänsä suuremmin vaikuttanut. Ainakin päällisin puolin elävät elämäänsä kuin muutkin ihmiset.
Aika paljon naiset vetävät tässä maassa massennuslääkkeitä. Sillä ei varmaan ole mitään vaikutusta, jos nainen vaikka on kovin ylipainoinen ja ei ole koskaan seurustellut? Kyllähän moni nainen valittaa että ei koe kelpaavansa miehille. Ei heitä näkisi valittamassa missään, jos asia ei heitä vaivaisi kovasti. Jotenkin en usko että miehet ja naiset ovat niin kovin erilaisia.
Masennuslääkkeitä syödään kaikkiin muihinkin vaivoihin kuin masennukseen. Syömishäiriöt. fobiat, jne.
Minä olen edellisen sivun kelpaamaton nainen ja ei ole tullut koskaan mieleenikään, että minun elämäni olisi miehistä kiinni. Romanttisesti ja seksuaalisesti olen kelpaamaton, mutta ei se aiheuta masennusta tai saa minun osaamistani työssä mitätöityä.
Voinko kysyä millainen on miehille kelpaamaton nainen?
Naisille kelpaamaton mies
No minä olen jo vuosikaudet ollut miehille kelpaamaton, koska olen 45v. En nuorenkaan kyllä kelvannut kuin seksiin, eli kauniisti sanottuna kassien tyhjennysalustaksi. Se vasta itsetunnolle tekeekin hyvää...Päätin, etten ole miesten kanssa enää tekemisissä. Eikä ole paljon ystäviäkään, mutta oma syyni kun olen vähän epäsosiaalinen. En syytä muita elämästäni joka on kaukana täydellisestä, näillä mennään ja parhaani yritän. Miten suomalaiset miehet ovat niin heikkoja naisiin verrattuna?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
194 täällä edelleen huutelee. Kertokaa nyt, millaisia palveluita toivoisitte poikalapsille ja nuorukaisille? Kouluilla on mahdollisuus pyytää eri alojen ammattilaisia kouluihin puhumaan. Nämä on juuri sellaisia juttuja, joissa vanhempainyhdistyskin voi toimia järjestäjänä ja välikätenä. Esimerkiksi HYKS:iltä jo nyt on mahdollisuus saada ammattilainen puhumaan koko luokalle, jos yksi oppilas on erityisoppilas. Haluaisitteko jonkun puhumaan kokonaisille kouluille? Haluaisitteko, että jokin taho järjestäisi tunnetyöpajoja pojille koulun tiloissa? Vai olisiko mieluisampaa, jos toiminta olisi vaikka nuorisotalolla?
Ei mitään puhetta vaan pimppaa.
Pimppaa saa rahalla. Etkö tiedä mistä sitä voi ostaa vai mikä on syynä, että kärvistelet ilman?
Just tämä on miehissä/pojissa vialla,että nainen esineellistetään . Nainen/tyttö on vain ostettava pimppara, ei tunteva ihminen joka ei normaali oloissaan todellakaan halua kaupata kehoaan. Just tämän tyyppiset äijät saa kyllä olla yksin. En minä ainakaan haluaisi miestä joka voi käyttää toista ihmistä hyväkseen. Ällöä hommaa sanoi miehet mitä tahansa. Minä olen nainen ,enkä koskaan voisi kuvitella,että pitäis antaa jonkun vastenmielisen äijän tunkeutua sisään vaikka siitä saisi miljoonan. Kaikki ei ole kaupan.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin hirveän pelottavaa oli lukea tätä ketjua. Olin tähän saakka pitänyt poikamiehiä ihan asiallisena sakkina, mutta täältähän paljastuu melkoinen kirjo tyyppejä, joilla on pahaa mielenterveysongelmaa, syvää katkeruutta ja kateutta, synkeää vihaa ja ties mitä myrkkyä piilossa siellä peräkammarissaan.
Kaikki on näemmä aina muiden, ja viime kädessä (kaikkien) naisten vika.
Erilaiset persoonallisuushäiriöt ym on varmaan poikamiehillä yleisempiä ihan sen takia, että näillä ei suhteet varmasti kestä kovin pitkään tai sellaista ei edes välttämättä löydy. Kehtaisin kuitenkin väittää että suuri osa on ihan normaaleja miehiä, joille nyt vain ei vielä ole sopivaa kumppania kohdalle osunut. Nämä sekopäät vain ovat eniten äänessä sillä välin kun ne normaalit elävät elämäänsä sen kummemmin itsestään ääntä pitämättä.
Vierailija kirjoitti:
Makunsamenettäjä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Makunsamenettäjä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arto kirjoitti:
Neuvo: lopeta määrittelemästä itseäsi naisen saannin perusteella. Kuulostat nyt samalta kuin naiset jotka mankuvat jatkuvasti miehen perään ihmetellen että "mistä kunnon miehiä löytää". He kuvittelevat että ollakseen oikea nainen, heidän pitää seurata määrättyä polkua saadakseen arvostusta; koulutus jonka aikana poikaystävän löytyminen, yhteen muuttaminen, koira/kissa, uraputkeen pääsy, lapsi, isompi talo, toinen tai muutama lisälapsi, kakkosauto, mökki, ja niin edelleen kunnes kuolema erottaa. Ilman tätä nainen on epäonnistunut tai vähintään outo. He kuvittelevat että he tarvitsevat miehen ollakseen onnistuneita naisina. Valituksesi kuulostaa kieltämättä samalta.
Lopeta tämä. Maailmassa on paljon muutakin kuin naiset. Voit suorittaa, keksiä loistavia ideoita, saavuttaa suuria työn saralla, keskittyä hyvän tekemiseen, parantaa maailmaa, matkustaa, jne. Muista että monessa näissä asioissa parisuhde on vain este. Nainen vaatii huomiota koska muuten hänen mielestään "et välitä suhteesta". Jos nainen on löytyäkseen niin sitten, mutta ilmankin on hyvä.
Tajusin itse tämän noin 23-vuotiaana enkä sen jälkeen ole naisiin keskittynyt. Terveiset:
Mies, 31-v. Neitsyt, en ole koskaan suudellut naista, en ole koskaan ollut suhteessa tai edes treffeillä. Kauppatieteiden maisterin paperit kädessä, mukava palkka ja hyvin menee.
Säälittävä naisen kirjoitus jota ei jaksanut edes lukea loppuun.
Ensinnäkin mennäänpä faktoihin. Puute on sama tilanne kuin nälkä. Se tulee kun on tullakseen. Sillä ei ole mitään tekemistä minkään määrittelyjen, eikä minkään muun naisten horinoiden kanssa, vaan se on vallitseva fakta silloin kuten nälkäkin.
Menetkö sanomaan nälkäiselle: älä määrittele itseäsi nälkäsi kautta, vaan lopeta se porkkanoiden viljely?
Eri asia. Nälkään voi kuolla, puutteeseen ei. Nälkä on pakko saada tyydytetyksi, se on ihmisen selviämisen kannalta välttämätöntä.
Ei mikään eri asia. Sama tunne. Puute jostakin.
Joo, mutta seksin puutteen tyydyttäminen ei ole elintärkeää. Sen kanssa voi elää.
Silti puhutaan samasta asiasta. Aivan vertailukelpoisia. Puute tulee siinä missä nälkäkin.
Asiat eivät liity mihinkään itsensä määrittelyihin, kuten esimerkissäni aukottomasti osoitin. Jos nälkä tulee se tulee, jos puute tulee se tulee. Mikään valheellinen itselleen lässytys ei asiaan vaikuta, että älä tee sitä, älä tee tätä tai tee näin. No se tulee silti yhtä takuuvarmasti kuin nälkäkin.
No kuule, olepa syömättä kaksi viikkoa jos pystyt ja tule sitten tänne sanomaan,että oli sama asia kun olla panematta. Taitaa se nälkä olla vähän pahempi asia.Eikä ihan niin vähääkään.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaako koko onnellisuuttaan rakentaa naisten varaan? Mites ystävät, perhe, työ, harrastukset?
Niin, kai elämässäsi on muitakin päämääriä ja itsetunnon mittareita kuin naissuhteen löytyminen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai niin ja pillua on kyllä tehnyt mieli nälkäisenäkin ja varmasti olisin ottanut silloin mielummin pillua kuin aterian, jonka voi syödä myöhemminkin.
Suomessa tosi harva oikeasti nälkää näkee. Jos nyt aamiasesta onkin päässyt vierähtämään muutama tunti normaalia pidempään ja vatsa kurnii niin siinä vaiheessa ei vielä varsinaisesti tehdä valintaa elämän ja kuoleman välillä jos tarjolla on joko seksiä tai Bigmac.
Miehillä muuten varsin yleinen haluttomuuden syy on stressi. Ne stressin aiheet harvoin ovat nykymaailmassa oikeasti henkeä uhkaavia, mutta elimistön reaktio niihin on samanlainen - eikä seksi enää kiinnosta, kun pitäisi saada turvallisuudentunne takaisin ensin.
Ongelmahan on juuri tuo. Sanottiin että se on tarvehierarkiassa sama kuin nälkä. Ei sama kuin kuolema. Tuo vertaaminen kuolemaan on sama kuin vertaisi että sahaisi moottorisahalla omaan käteensä. Siinä unohtuu nälkä ja vilukin.
Ettekö te tätä vielä tajua. Ei kukaan ole verrannut asiaa kuolemaan, vaan ne ovat 3 perustarvetta. Nälkää voi nähdä vaikka joka viikko olla kuolematta.
Siinä vaiheessa kun menetätä autonomiasi, eli joku "isompi" väkivallalla tai muuten kiristämällä kertoo mikä on sinulle parasta, milloin ja miten ja kuka harrastaa kanssasi seksiä, tule kertomaan meneekö se vapaus kuitenkin näissä perustarpeissa ruuan ja suojan jälkeen kärkisijoille.
Vierailija kirjoitti:
naisenapu? kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
naisenapu? kirjoitti:
Miten minä naisena voisin estää miesten syrjäytymistä naisen puutteen takia? Haluan ymmärtää miehiä ja heidän erilaista seksuaalisuuttaan, haluan auttaa, mutta miten? Kertoisitteko ihan konkreettisia keinoja, kuinka minä naisena voisin vaikuttaa asiaan ja auttaa, kiitos?
Ainut hyvä keino lienee se, ettei hauku yksinäisiä ja työttömiä miehiä netissä. Toki voi kritisoida, jos joku sellainen mies kirjoittaa ihan hirveää tuubaa. Sitä kirjoitusta, ei henkilöä.
En ole ikinä haukkunut yksinäisiä ja työttömiä miehiä netissä enkä muuallakaan. On omaakin kokemusta molemmista elämäntilanteista, ja tiedän ettei kumpikaan ole helppoa. Minun kaltaisiani naisia on tuhansia ja taas tuhansia. Tavallisia naisia, jotka eivät hauku ihmisiä yksinäisyyden taikka työttömyyden takia.
Mutta eikö siis tosiaan mitään muuta tapaa yritää auttaa ole kuin tämä? Kun eihän tämä haukkumatta jättäminen mitään tunnu auttavan. Joka päivä katkeruus lisääntyy, joka päivä samat ongelmat purkautuvat tännekin. Joka päivä yhä uusia ja uusia aloituksia samasta aiheesta, tuntuu, että joka päivä enemmän ja enemmän naisten syyllistämistä :( Minusta tuntuu oikeasti pahalta, kun jotkut kärsivät noin. Siksi haluaisin tietää, mitä me naiset voisimme tehdä auttakseemme. Ilmeisesti emme mitään, mikä oikeasti auttaisi?
Luopukaa hypergamiasta.
Koskas te luovutte nuoruuden ja kauneuden ihailusta naisen tärkeimpinä ominaisuuksina? Helppoa?
Vieläkö tämä itkupillialoitus on täällä? "Nyyh nyyh, miks mulle ei tuoda kaikkea valmiina eteen, miks mä en oo tän elokuvan suuri ja mahtava sankari jolle on käsikirjoitettu upea elämä, mä en rupee enää mitään ennenku saan karkkia ja jätskiä ja oman ponin!!1! *itkupotkuraivari*"
Jos et halua 1. ottaa jumalauta itseäsi niskasta kiinni kuin aikuinen ihminen ainakin ja tehdä töitä haluamiesi asioiden eteen tai 2. kestää sitä että kaikki ei vaan mene niinkuin saduissa luvattiin, niin voisitko edes pitää sen turpasi ummessa ettei muiden tarvitse kuunnella tuota jatkuvaa kitinää? Helvetin vellihousuiset mammanpojat.
- N34 jota alkaa suoraan sanoen vituttamaan nämä vänisevät mieslapset
Vierailija kirjoitti:
Kannattaako koko onnellisuuttaan rakentaa naisten varaan? Mites ystävät, perhe, työ, harrastukset?
Arvaan, ettei hänellä ystäviäkään ole. Sekin varmasti naisten vika.
Ap:n ajattelu on täysin vinksahtanut. Itse jokainen ihminen on onnestaan vastuussa, ei vastakkainen sukupuoli.
Veljeni taitaa myös olla tollainen, ettei ala mihinkään jos ei saa naista ja on tullut siihen uskoon, että turha edes yrittää saada naista. Nuorena se oli fiksu ja on sillä jotain kavereitakin, aika paljonkin yritystä. Kävi treffeillä joidenkin kanssa, muttei suhteet oikein syventyneet. Yhteen naiseen rakastui, mutta sehän tietysti petti sitten. Sitten veli joutui vielä onnettomuuteen, mikä rusikoi jonkin verran ulkonäköä (en usko, että vaikuttaa niin paljon vaan ne joita olisi kiinnostanut ennen kiinnostaisi yhtä paljon vieläkin, mutta hän itse uskoo, että vaikuttaa merkittävästi huonoon suuntaan). Nykyään sitten ei pidä mahdollisuuksiaan löytää parisuhdetta minkäänlaisina ja on lopettanut näkemästä mitään vaivaa kun elämästä ei ilmeisesti voi tulla toivotunlaista. Uskon, että sillä olisi oikein hyvät mahikset löytää vielä hyvä parisuhde jos ei olisi ihan masentunut ja luovuttanut ja vuosia vain menee nyt ihan hukkaan ja huonoon suuntaan koko elämä.
Lisään vielä, että omassa asuinrapussani on kyllä mies, joka liikkuu aina yksin. En tiedä onko hän yksinäinen, sen sijaan habitus on aika säälittävä (aina sama takki ja verkkarit, kaljakassi kädessä tai vanhan viinan haju hississä kun siihen menee). Ihan samalla tavalla häneen suhtaudun kuin kaikkiin muihinkin naapureihini, vaihdan pari sanaa säästä tai jostain arkipäiväisestä asiasta. Miksi suhtautuisin toisin? Ihanko oikeasti jollain on kokemuksia siitä, että naapurit ym. ihmiset joita hän kohtaa, vihaavat häntä vain siksi, että hän on yksinäinen?