Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menen huomenna gynelle ja pelkään kierukkapropagandaa :(

Vierailija
22.03.2016 |

Ongelmana siis aivan järjettömän runsaat kuukautiset. Joudun pitämään pari päivää vauvan vaippoja ja järjestämään työvuoroja niin että pahimmat päivät on vapaata! (Niille jotka suosittelee kuukuppia runsaisiin vuotoihin voin kertoa että max 15 minuuttia ja kuppi vuotaa yli, useamman kerran ollut koko kupin kokoinen hyytymä siellä, hyi saatana).
No mutta asiaan, ehkäisyn tarvetta ei ole koska mulle on tehty sterilisaatio. Silti jo kotiin ajan kanssa lähettivät jotain mirenamainoksia ja kuulemma suosittelevat sitä kaikille joilla runsaat vuodot. Mä en kierukkaa tule ottamaan ikinä, ajatuskin ällöttää ja hormonitkaan ei todellakaan innosta.
Itse kysymys: voiko ne kieltäytyä hoitamasta mun ongelmaa jos en kierukkaa suostu edes kokeilemaan? Se vaan on mulle aivan ehdoton ei! Mieluummin vaikka kohdunpoisto kokonaan.
Ja kyseessä siis TYKSin naistentautien poli.

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluatko sitten kohdunpoiston. Tämä oli työkavereillani muotia yhteen aikaan. Homma hoidettiin, mutta senjälkeen vasta rumba alkoi, kun peräsuoli alkoi tunkea emättimestä ja jouduttiin korjausleikkauksiin. Kyllä ne sisukalut on meille ihan tarkoitettu eikä niitä ole syytä poistaa ilman pakottavaa syytä.😉

Huonoa leikkausjälkeä lääkäriltä, jos seurauksena ollut tuo.

Vierailija
82/82 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole leikkausjäljen kanssa mitään tekemistä mutta kohtukin on osa alapään tukirakennetta. Kun tukirakenne poistetaan, nousee laskeumien (sekä emättimen että peräsuolen) riski. Se on sitten oma asiansa kokeeko sen riskin sen leikkauksen arvoiseksi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla