Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain tekstarin, että pitäisi olla terv.asemalle yhteydessä labrakokeista

Vierailija
17.04.2024 |

Kävin reilu kk sitten kolesteroli-ja pitkäaikainen verensokerimittauksessa. Tulokset olivat viitearvoissa, paitsi kolesteroli ehkä yhden pykälän yli. 

Miksiköhän tällainen viesti on lähetetty? Onko kenellekään tullut?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleekohan tällainen viesti automaattisesti, jos arvoissa on pienikin poikkeama?

ap

Vierailija
2/20 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa varmastikaan millään automaatilla tule mutta ei silti syytä huoleen. 

Mulle tullut esim. Vastaava kun hemoglobiini oli laskenut alle viitearvon.

Ei silti ollut mikään kiireellinen asia mutta srlviteltävä toki. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita sille omahoitsulle, tai jos sellaista ei ole, niin soita sitten kenelle vain. Sieltä tuo selviää, eikä täältä.

Vierailija
4/20 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksikö on tullut viesti?

Koska labratuloksesi ovat saapuneet.

Uskon että sinä olet ainoa, me kuolevaiset emme saa edes soittoaikaa.

Vierailija
5/20 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi esim olla että pyytävät uusintaverikokeeseen. 

Vierailija
6/20 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä nyt kyselen jos joku toinen saanut vastaavanlaisen viestin. Katsoin äsken omakannasta niin kaikki arvot olivat ok. Kokonaiskolesteroli 5,1 kun suositus on alle 5

ap

Vierailija
7/20 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kolesterolini on paljon korkeampi eikä ole reagoitu mitenkään.

Vierailija
8/20 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on diabetes, tuo kolesteroliarvo ei ole vain vähän yli suosituksen vaan liian paljon yli suosituksen, sillä diabeetikoille on alempi suositus.

Vierailija
9/20 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän oo tullut väärään numeroon? Onko viestissä siis sinun nimesi alussa tai jotain mistä käy ilmi että viesti on tullut oikealle henkilölle?

Soittelet huomenna ja kyselet asiasta sekä varaat sen ajan jos tarvis. Huolissaan ei kuitenkaan kannata olla!

Vierailija
10/20 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue omakannasta. Siellä voi olla selitys jo odottamassa

Vierailija
11/20 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä nyt kyselen jos joku toinen saanut vastaavanlaisen viestin. Katsoin äsken omakannasta niin kaikki arvot olivat ok. Kokonaiskolesteroli 5,1 kun suositus on alle 5

ap

Tuskin kukaan on saanut tuollaista sekalaista sössötysviestiä, ellet itse ole omia horinoitasi jakanut eteenpäin.

Vierailija
12/20 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole diabetesta. Pitkäaikainen verensokeri mitattiin, oli hyvä. Ldl oli 3,2 kun suositus 3,0

Ap

Vierailija
13/20 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän oo tullut väärään numeroon? Onko viestissä siis sinun nimesi alussa tai jotain mistä käy ilmi että viesti on tullut oikealle henkilölle?

Soittelet huomenna ja kyselet asiasta sekä varaat sen ajan jos tarvis. Huolissaan ei kuitenkaan kannata olla!

Sain seuraavan viestin terveyskeskuksesta, tuleeko olla huolissaan?

"Hei Juhamatti Marketta mäki-kokkila-kartano!

Laboratoriotuloksesi ovat saapuneet. Olet HIV positiivinen, peräaukon verenvuoto EI ollut ebolaa, vaan mekaanisen penetraation (D120-145mm) mekaanisen hankauman vamma. Muut tulokset (syfilis, autismi, turkulaisuus) edelleen positiivisia, niinkuin ennenkin."

Vierailija
14/20 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Ikä?

Vierailija
15/20 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

55-vuotias

ap

Vierailija
16/20 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä nosto

Vierailija
17/20 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jotain sairauksia tai lääkityksiä? Miksi kokeet otettiin? Ehkä saat lähetteen uusintakokeisiin kolesterolin takia.

Vierailija
18/20 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko liian yksikertaista, että kävisit ihan itse siellä omakannassa tai tekisit niinkuin siintä tekstarissa sanotaan?

Vierailija
19/20 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan selviäisi tämä mysteeri ihan parhaiten, kun olet yhteydessä sinne terveyskeskukseen.

Vierailija
20/20 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua moitittiin, kun en kokeiden jälkeen soittanut tuloksista, vaan itse katsoin, että ovat viitearvojen sisällä. Pitää soittaa ja kysyä, tarvitseeko tehdä mitään vai jatketaanko samalla tavalla kuin ennen kokeita.