Lue keskustelun säännöt.
En voi hakea apua alkoholin katkaisuun koska menettäisin ajokorttini
28.06.2026 |
Juon joka kerta kun seuraava päivä töistä on vapaapäivä. Nyt olen juonut koko kesäloman jokaisena päivänä. Töihin menen aina selvänä enkä koskaan ole krapulassa. Jos kertoisin lääkärille tai sairaanhoitajalle, etten pysty yhtään hallitsemaan juomistani kun vapaat alkavat niin menettäisin ajokorttini ja joutuisin työttömäksi.
Mikä avuksi?
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Et vielä halua raitistumista tarpeeksi.
Minulla on omistusasunto. Mikäli menetän ajokorttini ja sen takia työpaikkani niin menetän myös kotini, koska nykyisin omistusasujille ei makseta asumistukea kelasta. Pitääkö siis olla valmis menettämään asunto ja työpaikka sekä ajokortti jotta saa apua ongelmaan? 👌
Ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Et vielä halua raitistumista tarpeeksi.