Mitä olet syönyt tänään + painosi?
aamu: 2 kuppia kahvia, suklaamuroja
lounas: riisiä kanacurrykastikkeella
välipala: pieni leipäpala juustolla
päivällinen: taas riisiä ja kanacurrykastiketta
mässäily: kokista ja jugurttijäätelöä
ilta: toivottavasti ei enää mitään, olen syönyt jo liikaa!!
painoni: 75 kg (pituus 167)
Kommentit (101)
168cm 56kg
Aamu: Kaurapuuroa voisilmällä ja sokerilla, kaksi ruisleipää levitteineen, kaksi kuppia kahvia
Lounas: Reipas annos tummaa riisiä, purkillinen tonnikalaa öljyssä, wokkivihanneksia
Treenin jälkeen proteiinipirtelö
Välipala: Purkki maitorahkaa mehukeiton kanssa, kaksi ruisleipää levitteineen, kaksi kuppia kahvia
Päivällinen: Pari mikropizzaa
Iltapalalla otan leipäsiivun ja omenan.
-kuppi kahvia + ruispala jonka välissä juustoa, salaattia, kurkkua ja tomaattia
- banaani
- lohilaatikkoa, ruisleipäsiivu ja salaattia
- omena
- perunamuusia ja uunilohta
- kuppi kahvia ja pala puolukkapiirakkaa + pari pientä suklaamunaa
- ruisreissumies jonka välissä samat täytteet kuin aamulla ja yksi porkkana
Normaalisti 62/167, nyt raskaana ja pakko syyä tiheämmin ku muuten heikotta. Nyt ehkä painoa 69
Aamupala: puuroa, raejuustoa, marjoja ja teelusikallinen makeuttamatonta maapähkinävoita.
Välipala: omena, raejuustoa, muutama pähkinä
(myöhäinen) Lounas: Riisiä, kanaa currykastikkeessa, puoli lautasellista salaattia (salaatinlehtiä, porkkanaraastetta, kurkkua) sekä pienikokoinen sämpylä voilla.
Välipala: Puolikas suklaapatukka (heh :D) sekä hieman myöhemmin vihreää teetä ja ruisleipä kananmunalla + kirsikkatomaattia, kurkkua, salaatinlehtiä
Iltapala: rahkaa, marjoja, kiivi, puolikas banaani
Mitat: 154 cm ja 50 kg
Aamulla hedelmärahka ja lasi maitoa.
Koulussa jugurttijuoma ja yksi tupla, niin hektinen päivä ettei ehtinyt ruokailemaan kun pakolliset tunnit meni toistensa päälle...
Kotona kasa xtran lihapullia ja lasi maitoa.
Illalla pari palaa suklaata ja battery.
Paino 79kg, pituus 165cm ei yliainon puolella menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kuva tietää alapeukutuksien syitä, varsinkin jos ei ole mitään scheissea syönyt?!
Jep, huomaatko että kevyimmin tänään syöneet saavat eniten alapeukkuja. Veikkaan että alapeukuttajat ovat niitä ikitursaita joille kevätkevennys ennen bikinikautta ei luonnistu 😃
Mua ainakin huolestuttaa miten vähän jotkut täällä syö! Itse ainakin pysyn tosi hoikkana vaikka syön melkein enemmän kuin kukaan tänne vastanneista.
Rahkalla ja broilerilla eläminen kuulostaa todella masentavalta.
Kivat sulle
-2 siivua ruisleipää oivariinilla
-2 siivua ruisleipää kinkulla ja oivariinilla
-kulhon suklaajäätelöä
-2 siivua ruisleipää meetwurstilla
-kerrosateria Hesessä
-irtareita ja twix-suklaata
170 cm ja 61 kg.
Tää päivä meni siis aivan överiksi, huomenna palaan ruotuun. Yleensä syön pe-su tohon malliin ja ma-to niukasti ja terveellisesti ja olen huomannut sen rytmin sopivan minulle.
3 viipaletta pekonia, pekonin rasvassa ja voissa paistettu muna, samassa rasvassa paistettu kolmeen osaan viipaloitu tomaatti. Jääsalaattia ja pätkä kurkkua. Kuppi kermakahvia terästettynä kookosöljyllä.
5 parapähkinää, kermakahvia.
Broilerikeittoa (semmonen aika tuhti, jossa ei ole rasvaa säästelty. Paljon juureksia, vähän riisinuudelia, itse keitelty broileriliemi), siemennäkkäri, oltermannia ja voita.
Kohta yöpalaksi vähän jugurttia ja marjoja.
3 banaania, iso kasa viinirypäleitä, 2 mandariinia, 1 omena ja n. puolikkaan granaattiomenan siemenet, vähän tuoretta ananasta, iso kasa riisiä, 4 perunaa, puolikas iso bataatti, wok-vihanneksia, fazerin juuresleipää 1 pala, salaattia, kaurapuuroa siemenillä ja pakastevadelmilla ja tummaa suklaata puolikas pieni levy.
172 cm ja 57kg
Vierailija kirjoitti:
3 viipaletta pekonia, pekonin rasvassa ja voissa paistettu muna, samassa rasvassa paistettu kolmeen osaan viipaloitu tomaatti. Jääsalaattia ja pätkä kurkkua. Kuppi kermakahvia terästettynä kookosöljyllä.
5 parapähkinää, kermakahvia.
Broilerikeittoa (semmonen aika tuhti, jossa ei ole rasvaa säästelty. Paljon juureksia, vähän riisinuudelia, itse keitelty broileriliemi), siemennäkkäri, oltermannia ja voita.
Kohta yöpalaksi vähän jugurttia ja marjoja.
Kas, mitat unohtu: 168cm ja 70kg (laihdutan ja olen laihduttanut jo 23kg!)
Yhden ruisleivän juustolla, 4 nakkia, kvinoaa, jauhelihaa ja salaattia sekä kaksi lasia viiniä. En aio syödä enää tänään muuta.
162cm ja 56kg.
Aamu: pala vaaleata leipää, broilerleike, paprika; kahvi; vitamiinipore
Lounas: kanasalaatti; novelle sinkki+ pullollinen
Välipala: teetä kupillinen; skyr; päärynä
Päivällinen: uunilohta, 1,5 perunaa, kermaviilikastiketta, porkkanaraastetta; lasi kokista (iski himo)
Pituus 172cm, paino 98kg (raskaana rv 36+4, alkupaino oli 84kg eli en oo kevyt alunperinkään joo...)
Mä en ikinä selviäis noin vähillä ruoilla, mitä suurin osa vastaajista! Omani:
-klo 6 kaurapuuro, mehukeitto, raejuusto, kahvi
-Aamusalin jälkeen palkkari
-klo 9 maitorahka ja mustikoita
-klo 12 uunijuureksia, lihapullia ja muusia
-klo 15 proteiinivanukasta, kourallinen pähkinöitä
-klo 17.30 täysjyväpastaa ja kanaa, kirsikkatomaatteja
-klo 20.30 maitorahka ja 2 mandariinia
166/53
Aamupala : kolme kuppia maitokahvia
Lounas : Itsetehtyjä jauhelihapihvejä ja keitettyjä pottuja
Välipala : maitokahvia
Illallinen : riisiä, kasviksia ja papuja
172/86
(Vapaapäivä. Työpäivinä tulee syötyä aamupalaa ja välipalaa :))
aamupala; sämpylä, 2viipaletta tryffelillä maustettua kinkkua, 2 viipaletta kevyt (15%) juustoa, tomaatti, kahvia
lounas: salaatti, jossa tonnikalaa, raejuustoa, tomaattia, kurkkua, purjoa, jäävuorisalaattia. Kupillinen kahvia.
päivällinen: kaali-jauhelihalaatikko, jossa härkäpapuja, riisiä ja juustoraastetta. Puolukkaa, maustekurkkua.
iltapala: kevytjugurtti (rasvaa 0,2 %)
160 cm/120 kg
Aamupala: kuppi kahvia, yksi viipale ruisleipää meetvurstilla, juustolla ja tomaatilla, omena
Lounas: jauhelihaa ja tummaa makaroonia
Välipala: omena, banaani, kahvia, lidlin kreikkalaista jogurttia (söin vähän lounaalla siks näin järkky nälkä)
Päivällinen: salaattia ja vähän kebabia
Mätöt: pepsimax ja yksi pala valkosuklaata
164/57kg
Aamulla: 2 kupillista maitokahvia, sokerilla.
Lounas: Atrian metwursti-valmispitsa, vettä.
Välipala: puolikas kaurapala, oivariinilla ja punajuuri-piparjuurisalaatilla, vettä.
Päivällinen: pasta puttanesca, pienehkö lautasellinen, vettä.
Illalla: 2 lasia valkoviiniä.
Pituus 168cm, paino 57kg.
Aamulla kaurapuuroa mustikoilla, mansikoilla ja banaanilla, vettä sekä maitokahvi
Lounaaksi kvinoa, kana, kerma ja vihannes-mössöä, pari lasia rasvatonta maitoa sekä vettä
Välipalaksi itse puristettua appelsiinimehua ja puoli hapankorppua + pari haarukallista lounasta
Illalla paistettuja munia, tonnikalaa, pakastevihanneksia, vettä ja light limsaa
Plus paljon vettä ja toinen kahvikin tuli jossain välissä juotua
Pituus 160 ja paino 62
Olen nauttinut tänään hermomyrkky kokista ja kananmunan.
43 kg.
Vierailija kirjoitti:
Aamupala: pari kinkku-juustoleipää, maitoa, pari mukia kahvia
Lounas: 2 munan juustomunakas, 3 lihapullaa, maitoa, kourallinen pähkinöitä, proteiinijuoma.
Päivällinen: Gamberetti parmesaanilla, maitoa
illalla: Palautusjuoma, proteiinijuoma, 2 mandariinia, 3 leipäsiivua ja kinkkua, juustoa ja 3 lihapullaa
184/106
Oletko treenaava mies vai mihin tarvitset palautusjuomaa? Siitä ja proteiinijuomasta ei ole mitään iloa jos vain sohvan pohjalla litkii. Eikä muutenkaan, nuo kaikki saa normaalista ravinnostakin ettei tarvitse keinoainetia vetää
Olen syönyt 1100 kcal, sis. mm. valmiskeiton, hedelmää, kananmunia, salaattia, rahkaa. Dieetti jatkuu kunnes tavoite on saavutettu :)
Aamulla 64 kg, vielä on matkaa tavoitelukemaan (joka siis 58-59 kg).