Voi jestas!!! Huonoimmat selitykset kun on jäänyt pettämisestä kiinni?
Kuulin just yhden huonoimmista. Vaimo löysi kotoaan vieraat naisten alushousut ja vielä sängyn takaa. Niin mies siihen että on varmaan jäänyt kiinteistönvälittäjältä :D :D.
Kommentit (263)
Vierailija kirjoitti:
Meillä vieraat pikkarit löytyi miehen treenikassista kun laitoin pyykkiä. Joo hehheh onpas ne kaverit hauskoja kun pelleilee tolleen, kuului selitys. Tai sitten joku opiskelukaverimuija on vaan kateellinen meidän onnesta ja yrittää erottaa. Kyllä niitä juttuja riitti...
No tällainen voisi kyllä olla pilailu. Jos mies olisi käynyt vieraissa niin miksi ne pikkarit olisi treenikassiin joutuneet?
Miksi kellään jää alkkarit muuta kuin aivan tahallaan.
Vierailija kirjoitti:
Meiltä löytyi myös taloon kuulumattomat naisten alushousut, pari minuuttia ehdin mieheltä asiasta kysellä joka vakuutti ettei asiasta mitään tiedä, ja sitten 17v nolona toteaa että ne taitavat kuulua hänen tyttöystävälleen :D
Olikohan totta vai pelastiko isänsä pulasta...
Olin yhdellä kurssilla ja siellä mies kertoi mulle, että vaimo jätti hänet, koska kaverit oli piloillaan laittanut kassiin käytettyjä kondomeja ja vaimo löytänyt pestessään.
En tiedä, oliko tuo vaan miehen vale eli oli oikeesti pettänyt ja vaimo jätti. Ahdistunut hän oli kovasti ja yritti iskeä minuakin. En suostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaverin poikaystävä oli juhlimassa ja löysi kotiin vasta seuraavana päivänä...oli kuulemma sammunut yökerhon vessaan.
Onko syytä epäillä? Tiedän parikin tapausta, jotka ovat oikeasti tehneet näin, toinen oli vielä nainen.
Mutta eikö jonkun pitäisi tarkistaa vessat ennen kuin paikka suljetaan.
Aivan! Ei kukaan sammu vessaan ja JÄÄ sinne sulkemisajan jälkeen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaverin poikaystävä oli juhlimassa ja löysi kotiin vasta seuraavana päivänä...oli kuulemma sammunut yökerhon vessaan.
Onko syytä epäillä? Tiedän parikin tapausta, jotka ovat oikeasti tehneet näin, toinen oli vielä nainen.
Mutta eikö jonkun pitäisi tarkistaa vessat ennen kuin paikka suljetaan.Aivan! Ei kukaan sammu vessaan ja JÄÄ sinne sulkemisajan jälkeen :D
Mun kaveri sammui baarin sivouskomeroon, heräsi sieltä aamulla. Ei muuten seurustellut silloin, joten ei ollut mikään tekosyy.
Offtopic mut tuli vaan mieleen, että teininä oli yleistä Kotibileissä että joku pariskunta aina nai siellä vanhempien makkarissa, sitte vähä suoristeltiin lakanoita ja oltii ku ei oltais oltukkaa. Kaveri sai huudot kun hänen kaverinsa olivat päätyneet vanhempiensa makkariin, josta äitinsä sitte löysi siivouksen yhteydessä käytetyn kortsun sängyn alta... ( eikä kaveri tietenkään siivonnut bileiden jälkeen vanhempien makkaria, kun ei siellä pitänyt kenenkään olla käynykkää...)Nyt puhutaan siis semmosista teinibileistä, joissa otetaan ilo irti ku vanhemmat on jossaa kaukana... :D
Vierailija kirjoitti:
Mitenkähän ne on niin usein alushousut jotka jää , tuntuu ihan tahalliselta jätöltä.Itselle olisi aika vaikeaa lähteä "yökylästäkään" ilman alkkareita,vaikka olisi vaihtaritkin laukussa.
Minä en aina käytä alkkareita, joten hyvinkin saattaisi unohtua että minulla sellaiset oli tullessani.
Tai sitten joku kaivaa ne vaihtarit ja kuvittelee keränneensä loput vaatteet laukkuunsa.
Kuka jättää pikkarit ja pukee muut vaatteet? Miks juuri ne pikkarit? Ehkä ilman sukkia voisin lähteä, mutta ilman pikkareita. En ymmärrä. Kertokaa mulle?
Nuoruuden poikaystävä: Nokun ei häntä edes kiinnostanut, mutta kun se toinen oli laittanut viestiä ja vaatinut tapaamaan. Joo.
Yli viisikymppisen exäni makuuhuoneen kaapista vaateripustimista riippuvien kauluspaitojen välistä pilkisti shokkipinkki, napapaidan mallinen T-paita, jonka rinnassa luki strasseilla "GIRL". Ensimmäinen selitys oli se, että paita oli minun. Ei ollut, koska en ikimaailmassa vetäisi ylleni tuollaista paitaa, vaikka se mahtuisikin. Toinen selitys oli se, että pesulassa oli erehdytty. En tiedä pesuloiden systeemejä, mutta jos lähetteessä on kymmenen vaaleaa kauluspaitaa, se räikeä riepu kyllä pistää silmiin. Sitä, miksi herra itse oli purkanut paidat ja siirtänyt myös tämän henkarille kaappiin, hän ei osannut selittää, koska ei ollut tehnyt niin. Lopulta hän muisti, että eräs tuttavamme oli vaihtanut vaatteita ja varmaan jättänyt paidan vahingossa. Valinnan kohteeksi osunut nainen oli noin kaksitoista kokoa liian iso tuohon paitaan. Päädyimme pattitilanteeseen, kun minä en ymmärtänyt paidan liikkeitä eikä ymmärtänyt mieskään.
Sama mies narahti seuranhakupalvelun kausimaksusta. Selitys: joku oli tehnyt hänen nimissään profiilin ihan pitkien selitysten ja valokuvien kanssa ja maksanutkin sen. Ja monelta aikaisemmaltakin vuodelta. Lisäselitys: joku hakkeri oli murtautunut hänen koneelleen tekemään profiilin. Miehen sähköposti oli täynnä luettuja ja lukemattomia viestejä, joiden otsikoissa kujerrettiin ja pusuteltiin ja puhuteltiin etunimellä (oli tehokas ilmoitus, minäkin yllätyin). Mies ei ollut niitä nähnyt eikä lukenut, eivätkä ne olleet hänelle. Viimeinen selitys oli se, että nuo naiset olivat hänen ystäviään ja minä luonnevikainen, kun kehtasin epäillä häntä. Ilmoituksessa kyllä etsittiin elämän suurta rakkautta pitkille kävelyille rannalla kuunvalossa.
Saman miehen kylpyhuoneen peilikaapista löytyi suuri ja erittäin sekalainen valikoima kondomeja, suurin osa joitain ekstra strong -mallia. Selitys: hän lainasi asuntoaan silloin tällöin kavereilleen, jotka olivat varmaan jättäneet ne sinne.
Nämä kaikki selitykset ihan kirkkain silmin ja viattomana. Ja lopuksi sitten suuttuminen, kun noin halpamaisesti epäilin rehtiä miestä. Lopetin uskomisen teeskentelemisen sinä myöhäisiltana, kun soitin miehelle ja hänen yöpöydällään olevaan lankapuhelimeen vastasi uninen naisääni.
Nainen tuli työmatkalta kotiinsa. Parisängystä löytyi naisen vieras korvakoru. Selitys: mies oli ollut kaverinsa kanssa baarissa ja kerrankin, siis kerrankin sille sen nynnylle kaverille kävi flaksi! Mutta kun sillä ei ollut taksirahaa ajaa sen uuden hoitonsa kanssa sinne jonnekin perähikiälle missä se asui, niin mies LAINASI ASUNTOAAN: Ihan säälistä kaverille kun sillä kerrankin oli mahdollista saada.
Mies itse jäi baariin ja kaveri lähti naisen kanssa asunnolle. Sitten, sovitusti, asunnon avain oli jätetty jemmapaikkaan ja kaveri naisineen lähteneet omille teilleen tehtyään sen mitä sitten sinne asunnolle menikin tekemään. Siltä naiselta on varmaan se korvakoru irronnut ja jäänyt sinne sänkyyn.
Tämä tarina meni läpi ja nainen jonka korun sängystään löysi, kertoi sen minulle. En oikein viittinyt ihan suoraan sanoa mitä ajattelin tarinasta mutta asianomainen itse uskoi sen täysin.
Vierailija kirjoitti:
Meiltä löytyi myös taloon kuulumattomat naisten alushousut, pari minuuttia ehdin mieheltä asiasta kysellä joka vakuutti ettei asiasta mitään tiedä, ja sitten 17v nolona toteaa että ne taitavat kuulua hänen tyttöystävälleen :D
Ja seuraavana päivän isä osti pojalle auton odottamaan ajokorttia...
Vierailija kirjoitti:
Kuka jättää pikkarit ja pukee muut vaatteet? Miks juuri ne pikkarit? Ehkä ilman sukkia voisin lähteä, mutta ilman pikkareita. En ymmärrä. Kertokaa mulle?
Tullessa on pukeuduttu seksikkäästi ja pois lähtiessä vedetään mummokalsarit jalkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta eikö jonkun pitäisi tarkistaa vessat ennen kuin paikka suljetaan.Aivan! Ei kukaan sammu vessaan ja JÄÄ sinne sulkemisajan jälkeen :D
Minä olen sammunut! Ihmettelin, missä kaikki ovat ja iski helvetinmoinen paniikki miten sieltä pääsee pois! Kyse oli hotellin diskosta ja respa päästi minut sitten ulos (yöllä niistä ei voinut kulkea ilman hotelliavainta).
Kaverin miehen selitys: "Ei mulla oikeesti edes kiinnostanut mutta ku mä olin kännissä ja nainen vikitteli mua..."
Tämä sen jälkeen kun itse oli kuukausien ajan kertoillut kaverilleni tästä toisesta naisesta jonka kanssa ovat "vaan ystäviä".
Mulla muuten kerran hävisi opiskelijaporukan saunaillassa alkkarit, vieläpä punaiset pitsiset. Epäilin jonkun kundin ne pöllineen pervoilumielessä (sekasauna), mutta toivottavasti eivät päätyneet vahingossa jonkun jätkän kassiin ja aiheuttaneet parisuhdekriisiä.
"olin niin väsynyt etten jaksanut laittaa vastaan mut kyl mä sua koko ajan ajattelin". Siinä meni se tuore avioliitto ja pitkä ystävyyssuhde. Myöhemmin selvisi että ystäväni oli jo vuosia ollut rakastunut mieheeni ja olikin jatkanut ystävyyttä vain ollakseen mieheni lähellä. Minä ja mies kävimme terapiassa mutta kun hän ei pystynyt ottamaan edes vastuuta teostaan ja vähätteli niin ero oli ainoa vaihtoehto. Niin ja ex ja ex-ystäväni eivät päätyneet yhteen.
"En mie arvannut, että se vois satuttaa sinuu noin paljon", totesi mieheni, kun jäi kiinni pettämisestä ja itkin/huusin/raivosin hänelle pettymystäni.
Mun exä vakuutteli, että kyllä kuitenkin ihan koko ajan ajatteli mua. Jep