Seksi on perusoikeus
Koska seksi on perustarve ja tuon tarpeen tyydyttämättä jääminen tekee ihmisestä sairaan ja onnettoman, niin voidaan ihmisoikeuksien hengessä sanoa, että seksi on ihmisen perusoikeus ja jokaisen tulisi saada seksiä. Se, että joltain ihmisiltä on tämä perusoikeus evätty on merkki sairaasta yhteiskunnasta. Seksuaalinen liberalismi, jossa pienellä joukolla ihmisistä on suuri määrä seksikumppaneita ja suurella joukolla vain vähän tai ei ollenkaan, on sairas yhteiskunta. Vastaavalla tavalla kuin yhteiskunta, jossa pienellä joukolla ihmisiä on suurin osa varallisuudesta ja suurin osa elää pienituloisena tai köyhyydessä. Kun 60-luvulla tapahtui seksuaalinen vapautuminen ja irtosuhteisiin ja vapaaseen rakkauteen alettiin suhtautua myönteisemmin, niin seuraus ei ollutkaan seksuaalinen sosialismi, jossa kaikki saisi osansa, vaan tapahtui yhä suurempaa eriarvoistumista, jossa pieni joukko elostelijoita korjaa potin. Vapaus valita on tietenkin hieno arvo sekin, mutta jos laitetaan vaakakuppiin pienen joukon ihmisiä vapaus vastaan suuren joukon ihmisiä perustarpeiden tyydyttämisen oikeus, niin voidaan pohtia kumpi painaa enemmän. En osaa sanoa mikä olisi paras ratkaisu ongelmaan, mutta ongelman myöntäminen on ensimmäinen askel kohti sen korjaamista.
Kommentit (101)
Samaa toimintamekanismi siis kuin kapitalismissa. Pieni joukko kerää hyödyt ja enemmistö jää ilman.
Nyt voitkin jo kertoa miten tämä "seksiä kaikille"-kampanja toteutetaan? Edellisessä ketjussa et osannut kertoa.
Panisitko itse rumaa 200kg irmeliä vain jotta irmelikin saisi seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Nyt voitkin jo kertoa miten tämä "seksiä kaikille"-kampanja toteutetaan? Edellisessä ketjussa et osannut kertoa.
Yhteisillä talkoilla. Suomi nousuun!
T: keskusta-kokoomuksen seksityöryhmä
Vierailija kirjoitti:
En minä mutta joku läskifetisisti panisi.
Sinulla on vapaus toteuttaa seksuaalisuuttasi miten haluat, kunhan et vahingoita ketään. Se on perusoikeus. Suosittelen aluksi harjoittelemaan sosiaalisia taitoja ja tutustumaan ihmisiin. Voit myös hakea apua ongelmiisi jos haluat. Tähänkin yhteiskunta tarjoaa mahdollisuuden.
Eli jättiorgiat pystyyn, ihan kuin Roomassa aikoinaan!
Ihmeellistä, että olen elänyt koko elämäni ihan ilman seksiä enkä ole sairas tai onneton. En edes tunne erityisen rajua tarvetta tuota maagista perusoikeutta kohtaan, vettä, lämmintä kotia, rakkautta ja ruokaa kohti kylläkin.
-16v
Vierailija kirjoitti:
Sen mitä oon Tinderistä oppinut, niin en usko että Irmelilläkään olisi ongelmaa saada seksiä...
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellistä, että olen elänyt koko elämäni ihan ilman seksiä enkä ole sairas tai onneton. En edes tunne erityisen rajua tarvetta tuota maagista perusoikeutta kohtaan, vettä, lämmintä kotia, rakkautta ja ruokaa kohti kylläkin.
-16v
Kerro uudestaan kun olet 46v ja olet vieläkin ollut ilman seksiä.
No nyt mulle selkis miten raiskaajat oikeuttaa tekonsa! "Toteutin vaan mun perusoikeutta harrastaa seksiä"
Vierailija kirjoitti:
en aloittanut tätä ketjua...
sen edellisen ketjun ap.
Lisäksi voin nyt sanoa, että saan muutaman kerran vuodessa eli tilanteeni ei ole niin paha kuin moni kuvitteli päässään,
Perusoikeudet ovat asioita, jotka kuuluvat jokaiselle ikään ja sukupuoleen katsomatta (puhdas juomavesi, ruoka, terveys, koti sekä rakkaus). Sinustako seksi on yhtälailla ihmisoikeus? Myös lapsille ja vauvoille? Et ole normaali.
Miten naikkoset kuvittelevat tämän touhun/kulttuurin kestävän edes seuraavat sata vuotta. Syntyvyys alhaisin 200 vuoteen ,enkä usko trendin muuttuneen tänä vuonna
Tässä mietin, että kenet minun pitäsi velvoittaa käräjillä tarjoamaan minulle seksiä? Siinä mielessä seksi on kyllä perusoikeus - tai mahdollisuus-, ettei -ainakaan Suomessa- itsetyydytystä ole krminalisoitu.
Jaha, Ylilaudalta lähti seuraava ristiretkeilijä agendaa ajamaan. Edellinen karkasi jo kesken keskustelun.
Meneppä nukkumaan