Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kassaneiteihin väsynyt mies avautuu

Vierailija
20.03.2016 |

Mua ottaa niin päähän nämä kassaneidit, jotka luulee, että jokainen mies heitä himoitsee ihan vaan sukupuolensa puolesta ja tästä syystä he katsovat asiakseen olla tylyjä ihan kaiken varalta, koska asiakas on mies, joten pakkohan sen on olla muhun ihastunut koska mä oon niin ihana. Te olette asiakaspalvelijoita. Yrittäkää pitää henkilöiset tuntemuksenne ja miesvihanne kurissa.

Kommentit (139)

Vierailija
101/139 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä?

Vierailija
102/139 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla on aivan kauhea leegio muijia jotka ovat ilmeisesti frigidejä. Muutoin tätä miesvihaa ei voi käsittää.

No voi jumalauta nyt!!! Onko se miesvihaa jos ei hyväksy seksuaalista ahdistelua?! Onko sekin miesvihaa jos ei hyväksy raiskaamista, pahoinpitelyä, tappamista? Hymyhuulinko kaikki pitää hyväksyä ettei nyt vain miehiä vihattaisi?

Joku raja saatana tolla miesten uhriutumisellakin on oltava!!!!!

Se, että joku väittää Suomen olevan joku ahdistelijoiden mekka ja suomalaisten miesten olevan suuremman luokan ahdistelijoita valehtelee. Yksi maailman sisäänpäinkääntynein kansa joka ei tervehdi edes naapureitaan onkin joku hirviö vailla vertaa. Ja jossa jopa katse on seksuaalista ahdistelua.

Ei ihme, jos näitä juttuja ihmettelee kaikki täysjärkiset joilla ei ole jotain omaa lehmää ojassa.

Tässä muutamia omia ahdistelukokemuksiani:

- ainakin kolme itsensäpaljastelijaa. Ensimmäisen uhriksi jouduin alle kouluikäisenä. Aikuisiällä itsensäpaljastelija lähti seuraamaan minua yöllä.

- teini-iässä ja aikuisena ventovieraat pojat ja miehet ovat kadulla lukuisia kertoja tarttuneet kiinni rintoihini ja takapuoleeni ja kourineet. Persettä on puristeltu myös baarissa useasti.

- rintojani on kommentoitu keskellä kirkasta päivää kadulla. Tätä on tapahtunut ainakin kahdesti.

- teini-ikäisenä kun kävelin päivällä kadulla, viereeni pysähtyi auto, josta tehtiin seksinostotarjous. Aikuisiällä seksinostotarjouksia on tehty lisää.

Jne, jne. Sinulla ei ole mitään käsitystä siitä mitä naiset tässä maassa joutuvat kokemaan.

Miettikääpä yllä olevaa, tyttöjen isät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/139 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo yksi tyyppi kääntää kirjoitukset joistakin ahdistelijoista siihen, että täällä on väitetty Suomea oikein ahdistelijoiden mekaksi. Mitään vertailua muihin maihin ei ole edes tehty.

Miksi tästä aiheesta ei voi puhua asiallisesti, kysyn vaan? 

Takerrut siis kahteen yksittäiseen sanaan, mutta kaikkien miehien leimaaminen ahdistelijoiksi onkin sitten ihan ok ? 

Jotkut ahdistelee = ahdistelijoiden mekka.

Jotkut ahdistelee = kaikki miehet ahdistelijoita.

Jep, selvästi sama liioittelija kyseessä. Asiallisiin kysymyksiin ei häneltä saa vastausta.

Vierailija
104/139 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä?

Vierailija
105/139 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti sukupuoleen perustuva häirintä on usein arkipäivää monille asiakaspalveluammatissa toimivalle naiselle. Monelle miehelle riittää tieto, että asiakaspalvelussa oleva nainen ei pääse tilanteesta pois ja että hän ei voi puolustautua, koska pitää noudattaa työntantajan ohjesääntöä. JUURI SIKSI aspa:ssa toimivat naiset valitaankin uhreiksi.

Jos nainen on nuorehko ja nätti, jutut ovat seksuaalisviritteisiä. Jos nainen ei ole nuori ja nätti, sitten saa kuulla ämmättelyä ja pahempaa.

Jos on nuori nainen, saattaa joku ns. alemman tason mies ottaa pompoteltavakseen. Kyse tässä siis vallankäytöstä, mies ajattelee, että voi kohdella nuorta naista miten vaan.

Oli siis kyse seksuaalisesta häirinnästä, tai siitä, että ajatellaan naisen olevan jonkinlainen sylkykuppi, niin kyse on häirinnästä. Miehet varmaan havemmin tätä kokevat, joten eiväthän monet usko naisia. Mutta entäs jos nainen olisi hänen oma äitinsä, mummonsa, siskonsa, vaimonsa, tyttöystävänsä, tyttärensä tai lapsensa tytär, joka kertoisi kokevansa tällaista? Eikö juuri tuollainen naisten kokemuksien vähättely ole itse asiassa osa samaa ongelmaa.

Muistan itse useamman tapauksen omasta nuoruudestani, ja äskettäin myös sukulaistyttöni vaihtoi työpaikkaa, koska pari keski-ikäistä miespuolista vakioasiakasta käyttäytyivät ---  paikan omistajan puhuttelusta huolimatta --- jatkuvasti törkeästi.

Yleistä , yleistä, yleistä, yleistä ja yleistä vielä kerran lisää.

Todellisuudessa niitä pokailijoita asiakkaista on promillen murto-osa. Mutta kiva että jaksat yleistää.

Kassantäti 24w

En puhunut vain pokailijoista, enkä vaan kaupan kassoista, vaan laajemmin naisten kokemasta häirinnästä työpaikalla. Ja mulla on tästä vuosikymmeniä enemmän kokemusta kuin sinulla. Myös kassatätinä olen ollut. Maailmassa kun on paljon asioita, joita sinä et vielä tajua tai et ole kokenut, mutta ne ovat silti olemassa.

Tässä vähän tilastotietoja pelkästä seksuaalisesta häirinnästä:

"Noin joka kolmas vastanneista naisista oli kokenut seksuaalista häirintää kahden viime vuoden aikana ja miehistä noin joka kuudes. Seksuaalinen häirintä kohdistui erityisesti 15–34-vuotiaisiin naisiin. Heistä noin puolet oli kokenut seksuaalista häirintää miesten taholta. Samanikäisistä miehistä seksuaalista häirintää naisten taholta oli kokenut joka viides." Lähde TTL, Tasa-arvobarometri 2012.

Vierailija
106/139 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon itse päässyt kyllä tosi vähällä verrattuna moniin. Kaveriltani on ainakin useamman kerran kyselty hintaa kaupungilla päiväsaikaan ja toisen tisseihin on käyty kiinni.

Itselläni kokemusta on lähinnä muutaman kerran perseen kommentoinnista keskellä katua, perseen läpsäisystä baarissa kun kävelin ohi, ulkonäön ja panemisarvon kommentoinnista kadulla kun olin noin 12-vuotias ja panemista merkitsevän käsimerkin näyttäminen ohiajavasta autosta kun olin 11-vuotias. Muita en nyt muista, mutta olen pitänyt tätä tosi lievänä kun olen vertaillut tuttuihin. 

Vierailija
107/139 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla on aivan kauhea leegio muijia jotka ovat ilmeisesti frigidejä. Muutoin tätä miesvihaa ei voi käsittää.

No voi jumalauta nyt!!! Onko se miesvihaa jos ei hyväksy seksuaalista ahdistelua?! Onko sekin miesvihaa jos ei hyväksy raiskaamista, pahoinpitelyä, tappamista? Hymyhuulinko kaikki pitää hyväksyä ettei nyt vain miehiä vihattaisi?

Joku raja saatana tolla miesten uhriutumisellakin on oltava!!!!!

Se, että joku väittää Suomen olevan joku ahdistelijoiden mekka ja suomalaisten miesten olevan suuremman luokan ahdistelijoita valehtelee. Yksi maailman sisäänpäinkääntynein kansa joka ei tervehdi edes naapureitaan onkin joku hirviö vailla vertaa. Ja jossa jopa katse on seksuaalista ahdistelua.

Ei ihme, jos näitä juttuja ihmettelee kaikki täysjärkiset joilla ei ole jotain omaa lehmää ojassa.

Tässä muutamia omia ahdistelukokemuksiani:

- ainakin kolme itsensäpaljastelijaa. Ensimmäisen uhriksi jouduin alle kouluikäisenä. Aikuisiällä itsensäpaljastelija lähti seuraamaan minua yöllä.

- teini-iässä ja aikuisena ventovieraat pojat ja miehet ovat kadulla lukuisia kertoja tarttuneet kiinni rintoihini ja takapuoleeni ja kourineet. Persettä on puristeltu myös baarissa useasti.

- rintojani on kommentoitu keskellä kirkasta päivää kadulla. Tätä on tapahtunut ainakin kahdesti.

- teini-ikäisenä kun kävelin päivällä kadulla, viereeni pysähtyi auto, josta tehtiin seksinostotarjous. Aikuisiällä seksinostotarjouksia on tehty lisää.

Jne, jne. Sinulla ei ole mitään käsitystä siitä mitä naiset tässä maassa joutuvat kokemaan.

Miettikääpä yllä olevaa, tyttöjen isät.

Millä tapaa olet nyt siis mielestäsi traumatisoitunut, jos jätetään nuo itsensä paljastelijat pois laskuista?

Millä tapaa elämäsi on mennyt raiteiltaan? Se tissi ja perse on ihan samaa nahkaa kuin muukin iho,

itse tunnut niitä eniten seksualisoivan.

Vierailija
108/139 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti sukupuoleen perustuva häirintä on usein arkipäivää monille asiakaspalveluammatissa toimivalle naiselle. Monelle miehelle riittää tieto, että asiakaspalvelussa oleva nainen ei pääse tilanteesta pois ja että hän ei voi puolustautua, koska pitää noudattaa työntantajan ohjesääntöä. JUURI SIKSI aspa:ssa toimivat naiset valitaankin uhreiksi.

Jos nainen on nuorehko ja nätti, jutut ovat seksuaalisviritteisiä. Jos nainen ei ole nuori ja nätti, sitten saa kuulla ämmättelyä ja pahempaa.

Jos on nuori nainen, saattaa joku ns. alemman tason mies ottaa pompoteltavakseen. Kyse tässä siis vallankäytöstä, mies ajattelee, että voi kohdella nuorta naista miten vaan.

Oli siis kyse seksuaalisesta häirinnästä, tai siitä, että ajatellaan naisen olevan jonkinlainen sylkykuppi, niin kyse on häirinnästä. Miehet varmaan havemmin tätä kokevat, joten eiväthän monet usko naisia. Mutta entäs jos nainen olisi hänen oma äitinsä, mummonsa, siskonsa, vaimonsa, tyttöystävänsä, tyttärensä tai lapsensa tytär, joka kertoisi kokevansa tällaista? Eikö juuri tuollainen naisten kokemuksien vähättely ole itse asiassa osa samaa ongelmaa.

Muistan itse useamman tapauksen omasta nuoruudestani, ja äskettäin myös sukulaistyttöni vaihtoi työpaikkaa, koska pari keski-ikäistä miespuolista vakioasiakasta käyttäytyivät ---  paikan omistajan puhuttelusta huolimatta --- jatkuvasti törkeästi.

Todellisuudessa niitä pokailijoita asiakkaista on promillen murto-osa. Mutta kiva että jaksat yleistää.

Kassantäti 24w

Ei nää usko vaikka heille sanoo, juu ei ole yleistä. On kyllä niin ihme liioittelua nyt, että ihan höpöjutuiksi menee.

T.Toinen kassatäti

Vierailija
109/139 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon itse päässyt kyllä tosi vähällä verrattuna moniin. Kaveriltani on ainakin useamman kerran kyselty hintaa kaupungilla päiväsaikaan ja toisen tisseihin on käyty kiinni.

Itselläni kokemusta on lähinnä muutaman kerran perseen kommentoinnista keskellä katua, perseen läpsäisystä baarissa kun kävelin ohi, ulkonäön ja panemisarvon kommentoinnista kadulla kun olin noin 12-vuotias ja panemista merkitsevän käsimerkin näyttäminen ohiajavasta autosta kun olin 11-vuotias. Muita en nyt muista, mutta olen pitänyt tätä tosi lievänä kun olen vertaillut tuttuihin. 

Niin? Mikä oli juttusi pointti?

Vierailija
110/139 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako provoviesteihin vastailla?

Vierailija
111/139 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän täällä jo kaikki ovat huomanneet, ettei luetun ymmärtäminen ole vahvimpia puoliasi. Tarvitseeko sinun sitä ihan erikseen vielä alleviivata?

Vierailija
112/139 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oisko ahdistelu? Eikö se tuosta käy aika harvinaisen selväksi?

Vierailija
113/139 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä yllätä, että susta alakouluikäisille seksistä vihjailu on jopa ihan asiallista kanssakäymistä.

Vierailija
114/139 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaako provoviesteihin vastailla?

Aiheesta voisi käydä ihan fiksunkin keskustelun, mutta tällä foorumilla menee hysteeriseksi sekoiluksi, jos kommentteja olisi uskominen niin orgiat on pystyssä kaupoissa :)

Vierailija
115/139 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vastailette näille provoille? Nämä ovat niitä tyyppejä jotka eivät ole kokeneet häirintää missään olomuodossa koko elämänsä aikana, ja fantasioivat jostain pimusta ''seksuaalisesti häiritsemässä'' heitä. Tosiasiassa heillä ei ole mitään käsitystä miltä tuntuu kun saa olla kommentoitavana ja alistettavana vain joidenkin huumorin vuoksi. 

Vierailija
116/139 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä yllätä, että susta alakouluikäisille seksistä vihjailu on jopa ihan asiallista kanssakäymistä.

Eihän tuo valehtelukaan ole ihan asiallista. Vai pitäisikö jokaiseen nettijuttuun uskoa?

"Hitchensin partaveitsenä tunnetun säännön mukaan kaikki väitteet, joiden tueksi ei esitetä todisteita, voidaan myös ilman todisteita kumota. Todistustaakka on aina väitteen esittäjällä, ja mitä enemmän väittää, sitä painavampi taakka on."

Vierailija
117/139 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. jonne 14v

Mutta älä sure, kyllä sinäkin vielä opit tekemään kunnollisia pelleavauksia :)

ps. uliuliuli miesvihaa miesvihaa uliuli :D 

Milloin ällö vanha ukko, milloin jonne 14v. Av-mamman miesvihalta ei välty kukaan mies vauvasta vaariin.

Oletko mies? Nähdäänkö? Saisit vastata palstalla levittämistäsi paskapuheistasi. t. M31

Pistä tanssikengät jalkaan, poika. Sua viedään ku teiniritsaa penkkariristeilyllä.

Vierailija
118/139 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ap ryhtyy joskus aspaksi ja vanhat homomiehet ahdistelevat häntä seksuaalisesti joka päivä. Siltä se nimittäin tuntuu.

Olen itse tehnyt myyjän työtä kesätöinä 16-18-vuotiaana ja myöhemmin opiskelun ohella 5 vuotta. Sain jo 16-vuotiaana treffipyyntöjä +30-vuotiailta miehiltä (jotka muuten ovat ikäloppuja teinin mielestä), mutta en vielä sen ikäisenä osannut suhtautua niihin oikein. Yleensä hymyilin hermostuneesti ja toivoin vaan mielessäni, että mies lähtisi pois. Eivät monet sen ikäiset osaa sanoa suoraan vieraalle miehelle ja vielä ollessaan töissä. Numeroani en sentään ole ikinä antanut kellekään, mutta olen silti kokenut tilanteet vaikeiksi ja epäreiluiksi.

Etsikää naisia muualta kuin asiakaspalvelutilanteista! Flirttailu ei ole ikinä ok, jos myyjä on sinua yli 10 vuotta nuorempi.

Sait oikein treffipyyntöjä, vow kyllä kyseessä on isomman luokan ongelma ja koko maailman pitää pysähtyä. Kai soitit poliisille: "Moi, mä olen Lissu täältä Myllyniemen Siwasta, haluaisin tehdä rikosilmoituksen, joku mies kysyi mua treffeille" Poliisi vastaa:"Olemme tulossa 50 hengen iskuryhmä tekee rynnäkön teidän kauppaan jotta saamme tämän sian kiinni"

Iltalehti:"Iskuryhmä teki rynnäkön Siwaan, syy treffipyyntö".

Hauskaa tekstiä, mutta tämmöiseksi meininki on nykypäivänä mennyt, useimmissa länsimaissa.

Vierailija
119/139 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kassantäti 24w

Ei nää usko vaikka heille sanoo, juu ei ole yleistä. On kyllä niin ihme liioittelua nyt, että ihan höpöjutuiksi menee.

T.Toinen kassatäti

Onhan se varmaan totta, että ihan jokaista kassatätiä ei ole ahdisteltu seksuaalisesti. Mutta se ei silti tarkoita, että sitä ei tapahtuisi.

Ihmetyttää, missä kuplassa elävät nämä tyypit, jotka eivät tätä ilmiselvää faktaa tajua, vaikka asiasta on puhuttu, kirjoitettu, tehty tutkimustakin. Pyritty valistamaan ja tuomaan ongelmaa näkyväksi. Pikagoogletuksella läjähtää faktaa ihan Työterveyslaitoksen infosivuja myöten.

Mutta ei. Jos jotain ei ole omalle kohdalle sattunut, sitä ei VOI olla olemassa. Pää puskaan ja kielletään kaikki.

Vierailija
120/139 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo valehtelukaan ole ihan asiallista. Vai pitäisikö jokaiseen nettijuttuun uskoa?

"Hitchensin partaveitsenä tunnetun säännön mukaan kaikki väitteet, joiden tueksi ei esitetä todisteita, voidaan myös ilman todisteita kumota. Todistustaakka on aina väitteen esittäjällä, ja mitä enemmän väittää, sitä painavampi taakka on."

Alapas siis todistella väitteitäsi, tai tulkitsen sinun valehtelevan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi