Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kassaneiteihin väsynyt mies avautuu

Vierailija
20.03.2016 |

Mua ottaa niin päähän nämä kassaneidit, jotka luulee, että jokainen mies heitä himoitsee ihan vaan sukupuolensa puolesta ja tästä syystä he katsovat asiakseen olla tylyjä ihan kaiken varalta, koska asiakas on mies, joten pakkohan sen on olla muhun ihastunut koska mä oon niin ihana. Te olette asiakaspalvelijoita. Yrittäkää pitää henkilöiset tuntemuksenne ja miesvihanne kurissa.

Kommentit (139)

Vierailija
41/139 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. jonne 14v

Mutta älä sure, kyllä sinäkin vielä opit tekemään kunnollisia pelleavauksia :)

ps. uliuliuli miesvihaa miesvihaa uliuli :D 

Milloin ällö vanha ukko, milloin jonne 14v. Av-mamman miesvihalta ei välty kukaan mies vauvasta vaariin.

Oletko mies? Nähdäänkö? Saisit vastata palstalla levittämistäsi paskapuheistasi. t. M31

Huolestuttavia nuo väkivaltafantasiasi. Hae apua!

Missä näet väkivaltaa? Olisiko väkivalta ihan sun omassa päässäsi? Kannattaisiko hakea apua, kun näkee väkivaltaa joka puolella?

Palstamammatkin näkevät ahdistelijoita, raiskaajia, sovinisteja ja mieasiamiehiä joka paikassa?

Kannattaisi hakeutua hoitoon, niin sinunkin miehenä esiintyvänä palstamammana.

Ja taas, nainen esiintyy miehenä - paranoia on tosi pahaa luokkaa jo. Oletko psykoosissa?

Vierailija
42/139 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakkaan kaikki jotka sanoo rumasti Naisille!!! TURPAAN TULEE!

M31

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/139 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. jonne 14v

Milloin ällö vanha ukko, milloin jonne 14v. Av-mamman miesvihalta ei välty kukaan mies vauvasta vaariin.

Oletko mies? Nähdäänkö? Saisit vastata palstalla levittämistäsi paskapuheistasi. t. M31

Ihana valkoritari. Tissiposki mammanpoika <3

Tarjous on voimassa myös sinun kohdallasi, vaikka alaikäinen oletkin. :)

Ihanaa. Kerro aika ja paikka niin nähdään siellä. Pus <3

Sitähän minä tässä teiltä olen kysellyt, mutta paskahousuilla on tullut kiire kirjoitella alakoulutason läppää.

Vierailija
44/139 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla on aivan kauhea leegio muijia jotka ovat ilmeisesti frigidejä. Muutoin tätä miesvihaa ei voi käsittää.

No voi jumalauta nyt!!! Onko se miesvihaa jos ei hyväksy seksuaalista ahdistelua?! Onko sekin miesvihaa jos ei hyväksy raiskaamista, pahoinpitelyä, tappamista? Hymyhuulinko kaikki pitää hyväksyä ettei nyt vain miehiä vihattaisi?

Joku raja saatana tolla miesten uhriutumisellakin on oltava!!!!!

Se, että joku väittää Suomen olevan joku ahdistelijoiden mekka ja suomalaisten miesten olevan suuremman luokan ahdistelijoita valehtelee. Yksi maailman sisäänpäinkääntynein kansa joka ei tervehdi edes naapureitaan onkin joku hirviö vailla vertaa. Ja jossa jopa katse on seksuaalista ahdistelua.

Ei ihme, jos näitä juttuja ihmettelee kaikki täysjärkiset joilla ei ole jotain omaa lehmää ojassa.

Vierailija
45/139 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hakkaan kaikki jotka sanoo rumasti Naisille!!! TURPAAN TULEE!

M31

Yhyy vellihousu.

Vierailija
46/139 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ottaa niin päähän nämä kassaneidit, jotka luulee, että jokainen mies heitä himoitsee ihan vaan sukupuolensa puolesta ja tästä syystä he katsovat asiakseen olla tylyjä ihan kaiken varalta, koska asiakas on mies, joten pakkohan sen on olla muhun ihastunut koska mä oon niin ihana. Te olette asiakaspalvelijoita. Yrittäkää pitää henkilöiset tuntemuksenne ja miesvihanne kurissa.

Kumma juttu. Minä olen tavannut oikeastaan vain täysin asiallisia ja ystävällisiä kassahenkilöitä.

- Laitan tavarat hihnalle

- Sanon henkilölle hei

- Maksan ostokset

- Otan kuitin / en ota kuittia

- Pakkaan tavarat ja lähden

Mitähän tuossa meni pieleen kun olen tuolla tavoin saanut pelkkää asiallista palvelua?

M. 49 V.

Vierailija
47/139 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneeköhän teidän joidenkin miesasiamiesten uhriutuminen jo vähän liian pitkälle, jos miesvihaa on kun kassatyöntekijä ahdistuu kokemastaan seksuaalisesta ahdistelusta. Vielä pahempaa miesvihaa on kaiketi se, jos miestä syytetään pahoinpitelystä, raiskauksesta tai murhasta. Näistä kaikista pitäisi varmaan vaieta ettei miesasiamiehelle tuli paha mieli.

Vierailija
48/139 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstamamma tuli ketjuun riehumaan väkivaltauhkauksineen, toiveenaan ketjun poistattaminen.

Niin läpinäkyvää.

Vierailija
49/139 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ap ryhtyy joskus aspaksi ja vanhat homomiehet ahdistelevat häntä seksuaalisesti joka päivä. Siltä se nimittäin tuntuu.

Olen itse tehnyt myyjän työtä kesätöinä 16-18-vuotiaana ja myöhemmin opiskelun ohella 5 vuotta. Sain jo 16-vuotiaana treffipyyntöjä +30-vuotiailta miehiltä (jotka muuten ovat ikäloppuja teinin mielestä), mutta en vielä sen ikäisenä osannut suhtautua niihin oikein. Yleensä hymyilin hermostuneesti ja toivoin vaan mielessäni, että mies lähtisi pois. Eivät monet sen ikäiset osaa sanoa suoraan vieraalle miehelle ja vielä ollessaan töissä. Numeroani en sentään ole ikinä antanut kellekään, mutta olen silti kokenut tilanteet vaikeiksi ja epäreiluiksi.

Etsikää naisia muualta kuin asiakaspalvelutilanteista! Flirttailu ei ole ikinä ok, jos myyjä on sinua yli 10 vuotta nuorempi.

Miesvihaaja satuilemassa.

Eli nainen on miesvihaaja jos ei suostu hyväksymään seksuaalista ahdistelua? Voi herranjumala! Miten tyhmä voi joku olla? Kuuluu jokaisen perusoikeuksiin saada olla rauhassa ja liikkua ihmisten ilmoilla ilman että tarvitsee pelätä tuleeko joku limainen pervo ahdistelemaan.

Vierailija
50/139 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesasiamiehillä meni kakka housuun. Mutta otan vastaan apinoita vastaan vaikka useammankin Kaisaniemen puistossa Kansallisteatterin päässä tänään klo 23- alkaen. Nähdään siellä. Ota omat tekarit jo valmiiksi mukaan.

Vierailija
51/139 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesasiamiehillä meni kakka housuun. Mutta otan vastaan apinoita vastaan vaikka useammankin Kaisaniemen puistossa Kansallisteatterin päässä tänään klo 23- alkaen. Nähdään siellä. Ota omat tekarit jo valmiiksi mukaan.

Eikö sinua pelota olla siellä siihen aikaan? :)

Vierailija
52/139 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meneeköhän teidän joidenkin miesasiamiesten uhriutuminen jo vähän liian pitkälle, jos miesvihaa on kun kassatyöntekijä ahdistuu kokemastaan seksuaalisesta ahdistelusta. Vielä pahempaa miesvihaa on kaiketi se, jos miestä syytetään pahoinpitelystä, raiskauksesta tai murhasta. Näistä kaikista pitäisi varmaan vaieta ettei miesasiamiehelle tuli paha mieli.

Jep. Saahan sitä ahdistua, ihan mistä tahansa.

Normaali ihminen saattaa jopa kaupassa käydessään hymyillä kassalle,

miesvihaajafeministien mielestä tämäkin on ahdistelua.

Selitä minulle, kuinka "ihminen muuten riisutaan katseella"?  En ole koskaan tuota ymmärtänyt. Aika jännää, jos kaupan kassalla on aikaa tämmöiseen kiinnittää myös oikein usean miehen kohdalla huomiota?

Vierailija
53/139 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sille joka käski kääntyä esimiehen puoleen ja tehdä rikosilmoituksen, luuletko tosiaan että näistä jutuista välitetään? Kun olen häirintätapauksissa kääntynyt esimiehen puoleen, olen saanut kuulla että sellaista se palvelualalla on ja pitää vain ystävällisesti kieltäytyä. Poliisille nyt en edes harkinnut meneväni paitsi kerran kun kolme miestä seurasivat minua ja yrittivät pitkään ostaa minulta seksiä, yrityskin kun on rangaistavaa kun olin vielä alaikäinen. En kuitenkaan uskaltanut mennä, koska olin jo niin tottunut kalseaan vastaanottoon. 

Vierailija
54/139 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. jonne 14v

HAHAHA! Vittu mikä housu sä oot XD

Vierailija
55/139 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sille joka käski kääntyä esimiehen puoleen ja tehdä rikosilmoituksen, luuletko tosiaan että näistä jutuista välitetään? Kun olen häirintätapauksissa kääntynyt esimiehen puoleen, olen saanut kuulla että sellaista se palvelualalla on ja pitää vain ystävällisesti kieltäytyä. Poliisille nyt en edes harkinnut meneväni paitsi kerran kun kolme miestä seurasivat minua ja yrittivät pitkään ostaa minulta seksiä, yrityskin kun on rangaistavaa kun olin vielä alaikäinen. En kuitenkaan uskaltanut mennä, koska olin jo niin tottunut kalseaan vastaanottoon. 

Olisiko tässä sitten kyseessä yksilön oma ongelma, ehkä vilkkaampi mielikuvitus tms? Kuten jo aiemminkin todettu, niin Suomessa on sen verran juro kansa että ihme on jos jotain "limaista lähentelyä" edes tapahtuu.

Vierailija
56/139 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassikkoavaus tuosta työssään olevien kassojen ottamisesta seuranhaun kohteeksi on tässä:

http://www.vauva.fi/keskustelu/2477592/mies_29v_1v_miettii_menin_kauppa…

Lukekaa tuo, jos siis oikeasti olitte aloittajan kanssa samaa mieltä ettekä olleet pelkästään pitämässä hauskaa typerällä provoilulla. 

Vierailija
57/139 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Saahan sitä ahdistua, ihan mistä tahansa.

Normaali ihminen saattaa jopa kaupassa käydessään hymyillä kassalle,

miesvihaajafeministien mielestä tämäkin on ahdistelua.

Selitä minulle, kuinka "ihminen muuten riisutaan katseella"?  En ole koskaan tuota ymmärtänyt. Aika jännää, jos kaupan kassalla on aikaa tämmöiseen kiinnittää myös oikein usean miehen kohdalla huomiota?

Kuka on sanonut että hymyileminen on ahdistelua? 

En itse käytä termiä "riisua katseella" mutta voisin kuvitella että sillä tarkoitetaan ilmiötä, jossa henkilö esimerkiksi tuijottaa naisen rintoja oikein suurieleisesti, jotta kohde varmasti huomaa sen. Samalla nuoleskellaan huulia tai tehdään jotain vastaavia eleitä, jotka meidän kulttuurissamme yhdistettynä intensiiviseen rintojen tuijottelemiseen tulkitaan seksuaaliksi. 

Jälkeenpäin voi aina kiistää tehneensä yhtään mitään ja olla vihainen siitä että se 16-vuotias miestenvihaajafemakko kehtasi ahdistua ihan normaalista hymyilemisestä.

Vierailija
58/139 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko esimiehelläsi esimiestä? Miksi et itse ottanut yhteyttä poliisiin? Miksi et kertonut asiasta vanhemmillesi tai työkavereillesi? Ihan kiva provotarina, trolliina. Oikein moneen kertaan on ahdisteltu, mutta ennemmin suollat miesvihaa miesvihapalstalla, kuin hoitaisit  omat asiasi niin kuin kuuluukin?

Vierailija
59/139 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sinua pelota olla siellä siihen aikaan? :)

Kun on tarpeeksi iso ja ruma niin se auttaa. Ja olemme kävelleet vuosia puiston läpi portsarikavereideni kanssa duunista lähtiessä aamuöisin, niin vaikka aluksi saikin muutaman kerran vähän painia, niin sen jälkeen ei enää koskaan mitään.

Vierailija
60/139 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko tässä sitten kyseessä yksilön oma ongelma, ehkä vilkkaampi mielikuvitus tms? Kuten jo aiemminkin todettu, niin Suomessa on sen verran juro kansa että ihme on jos jotain "limaista lähentelyä" edes tapahtuu.

Valitettavasti jotkut miehet eivät vieläkään ymmärrä sitä, että palveluammatissa ystävällisyys ja hymy kuuluvat myös työnkuvaan ja ovat työnantajan toiveesta tapahtuvia. Epätoivo sumentaa aivot. Tarjoilija ja kassa siis hymyilee myös ainakin aluksi myös sille limaiselle lähentelijälle ilman että hymyyn kuuluu millään tavalla halu tutustua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme