Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kassaneiteihin väsynyt mies avautuu

Vierailija
20.03.2016 |

Mua ottaa niin päähän nämä kassaneidit, jotka luulee, että jokainen mies heitä himoitsee ihan vaan sukupuolensa puolesta ja tästä syystä he katsovat asiakseen olla tylyjä ihan kaiken varalta, koska asiakas on mies, joten pakkohan sen on olla muhun ihastunut koska mä oon niin ihana. Te olette asiakaspalvelijoita. Yrittäkää pitää henkilöiset tuntemuksenne ja miesvihanne kurissa.

Kommentit (139)

Vierailija
1/139 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ottaa niin päähän nämä kassaneidit, jotka luulee, että jokainen mies heitä himoitsee ihan vaan sukupuolensa puolesta ja tästä syystä he katsovat asiakseen olla tylyjä ihan kaiken varalta, koska asiakas on mies, joten pakkohan sen on olla muhun ihastunut koska mä oon niin ihana. Te olette asiakaspalvelijoita. Yrittäkää pitää henkilöiset tuntemuksenne ja miesvihanne kurissa.

Toi on totta.

Vierailija
2/139 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. jonne 14v

Mutta älä sure, kyllä sinäkin vielä opit tekemään kunnollisia pelleavauksia :)

ps. uliuliuli miesvihaa miesvihaa uliuli :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/139 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä saan hyvää palvelua, mutta olenkin nuori ja komea.

Vierailija
4/139 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuon ketjun aloittaja missään vaiheessa ilmaissut, että kuvittelee jokaisen vastakkaisen sukupuolen edustajan lähentelevän häntä, vaan mainitsi vain niistä miehistä, jotka hyvin räikeällä ja aggressiivisella tavalla ahdistelevat häntä ja jotka eivät kehoituksista huolimatta ymmärrä lopettaa. Sellaisilla miehillä ei ole tippakaan kunnioitusta muiden yksityisyyttä ja seksuaalisuutta kohtaan, he luulevat että naiset ovat heille vapaata riistaa. Asiasta mieltä osoittaaksesi päätit tehdä vastaketjun mutta ei siiinä ole mitään ideaa, se on vain lapsellista kiukuttelua siitä, että joku uskalsi puhua suoraan tästä hyvin yleisestä ja ikävästä ilmiöstä nimeltä seksuaalinen ahdistelu. On todella tärkeää että tällaisista asioista pyritään puhumaan suoraan ja avoimesti.

Vierailija
5/139 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t. jonne 14v

Milloin ällö vanha ukko, milloin jonne 14v. Av-mamman miesvihalta ei välty kukaan mies vauvasta vaariin.

Vierailija
6/139 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ap ryhtyy joskus aspaksi ja vanhat homomiehet ahdistelevat häntä seksuaalisesti joka päivä. Siltä se nimittäin tuntuu.

Olen itse tehnyt myyjän työtä kesätöinä 16-18-vuotiaana ja myöhemmin opiskelun ohella 5 vuotta. Sain jo 16-vuotiaana treffipyyntöjä +30-vuotiailta miehiltä (jotka muuten ovat ikäloppuja teinin mielestä), mutta en vielä sen ikäisenä osannut suhtautua niihin oikein. Yleensä hymyilin hermostuneesti ja toivoin vaan mielessäni, että mies lähtisi pois. Eivät monet sen ikäiset osaa sanoa suoraan vieraalle miehelle ja vielä ollessaan töissä. Numeroani en sentään ole ikinä antanut kellekään, mutta olen silti kokenut tilanteet vaikeiksi ja epäreiluiksi.

Etsikää naisia muualta kuin asiakaspalvelutilanteista! Flirttailu ei ole ikinä ok, jos myyjä on sinua yli 10 vuotta nuorempi.

Vierailija
7/139 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ap ryhtyy joskus aspaksi ja vanhat homomiehet ahdistelevat häntä seksuaalisesti joka päivä. Siltä se nimittäin tuntuu.

Olen itse tehnyt myyjän työtä kesätöinä 16-18-vuotiaana ja myöhemmin opiskelun ohella 5 vuotta. Sain jo 16-vuotiaana treffipyyntöjä +30-vuotiailta miehiltä (jotka muuten ovat ikäloppuja teinin mielestä), mutta en vielä sen ikäisenä osannut suhtautua niihin oikein. Yleensä hymyilin hermostuneesti ja toivoin vaan mielessäni, että mies lähtisi pois. Eivät monet sen ikäiset osaa sanoa suoraan vieraalle miehelle ja vielä ollessaan töissä. Numeroani en sentään ole ikinä antanut kellekään, mutta olen silti kokenut tilanteet vaikeiksi ja epäreiluiksi.

Etsikää naisia muualta kuin asiakaspalvelutilanteista! Flirttailu ei ole ikinä ok, jos myyjä on sinua yli 10 vuotta nuorempi.

Vaihda ammattia, jos et kestä ilman että alat kiukuttelemaan kaikille muillekin miehille.

Vierailija
8/139 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, eikö niitä kassaneitoja saada millään kuriin? Ensi kerralla yhteys sen esimieheen.

Voit myös soittaa raiskattujen tuki-puhelimeen, voin kuvitella kuinka likainen olo sinulla on.

Vierailija
9/139 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. jonne 14v

Milloin ällö vanha ukko, milloin jonne 14v. Av-mamman miesvihalta ei välty kukaan mies vauvasta vaariin.

Oletko mies? Nähdäänkö? Saisit vastata palstalla levittämistäsi paskapuheistasi. t. M31

Vierailija
10/139 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesvihaaja satuilemassa.

Vierailija
11/139 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikishän on tehnyt monta aloitusta täällä ja Suomi24ssä juuri toiveista ja luuloista saada söpöiltä kassaneideiltä huomiota. Taisi osua aloitus hermonjuureen.

Vierailija
12/139 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, uskoisi nyt suosiolla että moin sanominen ei tarkoita, että sinusta ollaan kiinnostuneita, koko maailma ei pyöri heidän alapään ympärillä ja opetelkaa käyttäytymään kuin ihmiset.

Vierailija
13/139 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. jonne 14v

Oletko mies? Nähdäänkö? Saisit vastata palstalla levittämistäsi paskapuheistasi. t. M31

Ui kun söpöä. Onko meillä täällä ikioma valkoritari nyrkkisankari? Väkivallalla uhkailu tekee susta tosi lutusen. Tui tui.

Vierailija
14/139 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, eikö niitä kassaneitoja saada millään kuriin? Ensi kerralla yhteys sen esimieheen.

Voit myös soittaa raiskattujen tuki-puhelimeen, voin kuvitella kuinka likainen olo sinulla on.

Uhrin syyllistämistä.

Vierailija
15/139 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sait oikein treffipyyntöjä, vow kyllä kyseessä on isomman luokan ongelma ja koko maailman pitää pysähtyä. Kai soitit poliisille: "Moi, mä olen Lissu täältä Myllyniemen Siwasta, haluaisin tehdä rikosilmoituksen, joku mies kysyi mua treffeille" Poliisi vastaa:"Olemme tulossa 50 hengen iskuryhmä tekee rynnäkön teidän kauppaan jotta saamme tämän sian kiinni"

Iltalehti:"Iskuryhmä teki rynnäkön Siwaan, syy treffipyyntö".

Vierailija
16/139 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan nuorissa miehissä on sitten häiriintyneitä yksilöitä. Kukaan 50+ äijä ei kirjoittelisi moista soopaa. Ne osaavat vielä arvostaa naista.

Vierailija
17/139 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihda ammattia, jos et kestä ilman että alat kiukuttelemaan kaikille muillekin miehille.

En ole tuo kassaneiti, mutta vaihda sinä asennettasi ja ole ihmisiksi!

Vierailija
18/139 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sait oikein treffipyyntöjä, vow kyllä kyseessä on isomman luokan ongelma ja koko maailman pitää pysähtyä. Kai soitit poliisille: "Moi, mä olen Lissu täältä Myllyniemen Siwasta, haluaisin tehdä rikosilmoituksen, joku mies kysyi mua treffeille" Poliisi vastaa:"Olemme tulossa 50 hengen iskuryhmä tekee rynnäkön teidän kauppaan jotta saamme tämän sian kiinni"

Iltalehti:"Iskuryhmä teki rynnäkön Siwaan, syy treffipyyntö".

Jep. Myös tämä, tapahtumapaikkana paikkakunnan poliisilaitos.

"Hei, tulin tekemään rikosilmoituksen seksuaalisesta ahdistelusta".

"Hei vaan, otetaanpa sitten henkilöllisyystodistusta esiin , samalla voit kertoa omin sanoin tästä ahdistelusta , sen ajankohdasta ja tapahtumapaikasta."

"Mjoo, kato mä olen tossa Salen kassalla niinkun opiskelujen ohella. Viime lauantaina siis meidän naapuritalossa asuva Virtasen Jorma tuli mun kassalle, ja se ihan selvästi riisui mut katseellaan.

Että kirjaa nyt se ilmoitus jo. Mitä nopeemmin sen teet , niin sitä nopeemmin ukko on telkien takana ja mä saan ne korvaukset. Kato kun ens maanantaina erääntyy puhelinlasku ja kampaajallakin pitäis käydä".

Vierailija
19/139 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyajan nuorissa miehissä on sitten häiriintyneitä yksilöitä. Kukaan 50+ äijä ei kirjoittelisi moista soopaa. Ne osaavat vielä arvostaa naista.

Minä ainakin kohtelen naisia yksilöinä, nämä häiriintyneet nuoret naiset jotka tännekin kirjoittelee jostain ällösedistä eivät ole kunnioitusta ansainneet. Ylimielisiä pissapäitä joiden luulot itsestään hipoo pilviä, miksi kukaan tuollaisia ihmisiä kunnioittaisi, en minä ainakaan kunnioita.

Vierailija
20/139 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. jonne 14v

Ui kun söpöä. Onko meillä täällä ikioma valkoritari nyrkkisankari? Väkivallalla uhkailu tekee susta tosi lutusen. Tui tui.

Baarissa isällisen avokämmenen paikka. Älä siis ihmettele, kun saat tällaisen pusun joltakin oikealta mieheltä, kun kännissä auot päätäsi naisille. Toivottavasti olen paikalla. :) Totta puhuen, tuskin liikut rotakolostasi muualle kuin ostamaan mikropitsan sossurahoilla ja äkkiä taas kotiin koneen ääreen, niin jää turpasauna näkemättä. :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä