Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienet (tärkeät) syyt deitin hylkäämiseen

Vierailija
17.03.2016 |

Minkä pienen (mutta tärkeän) syyn takia huomasit, ettei sinun ja deittisi jutusta voisi tulla enempää?

Viimeisimmän deitin kohdalla oli isoja syitä (toinen halusi lapsia, toinen ei jne), mutta "pienistä" syistä sanoisin toistuvan myöhästelyn. Mies myöhästyi treffeiltä joka kerta kunnolla (n.20-30 min), enkä voi sietää tuollaista jatkuvaa myöhästelyä. Yksittäinen kerta/kunnollinen syy myöhästymiseen on toki asia erikseen.
N25

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono itsetunto, halveksiva asenne ja maalaisjärjen puute.

Vierailija
62/69 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toisella ei oo minkäänlaista tunne-elämää, niin en lähde toiste ulos

Vierailija
64/69 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Oletus, että olen huonosti toimeentuleva, huonosti koulutettu, tai huonossa työpaikassa. En tiedä, miksi monella miehellä on ollut tällainen oletus. Pukeudun hyvin, normaaleihin vaatteisiin, en mitenkään halpoihin, mutten mitenkään ökykalliisiinkaan. Osaan keskustella aiheesta kuin aiheesta, ml. historia ja politiikka (tosin pl. jalkapallo, koska ei kiinnosta ollenkaan). Jotenkin näille tulee yllätyksenä, että olen johtajana isossa kansainvälisessä firmassa.

- Ajokortittomuus

- Se, että yrittää esittää jotain kovista. Pahimpia ovat nämä, jotka kiihdyttelevät ja ohittelevat ja tekevät tiukkoja käännöksiä autolla ajaessaan. Kuvittelet kai näyttävänsä kovalta tyypilta, joka on erityisen hyvä kuski. Todellisuudessa minua vain nyppii, kun tyyppi ei edes osaa autoa ajaa kunnolla.

- Se, ettei ymmärrä, että kilpaurheilijan pitää treenata. Nämä tyypit, jotka ilmoittavat olevansa kiinnostuneita urheilusta, ovatkin niitä penkkiurheilijoita, jotka kuvittelevat, että riittää kun kerran viikossa käy vähän lenkillä, ja loput ajasta voikin sitten viettää baarissa tms.

- Uusavuttomuus. Ei tarvitse olla joku, joka osaa korjata ihan mitä vaan, mutta jollei edes lamppua osaa vaihtaa, tai tehdä muuta ruokaa kuin mikrossa lämmitettävän valmisruoan, niin ei kiitos.

- Jonkun asian toisteleminen. Jos tyyppi kertoo samaa tarinaa viidettä kertaa viikon sisällä, niin alkaa tympiä. Tai sitten vielä pahempi; eräs toisteli koko illallisen ajan "tietsä" melkein joka lauseen perässä, ja samalla heilautti päätään 'merkitsevästi'

- Ylianalysoijat. "Nyt se tarkoitti [sitä sun tätä], kun se ei vastannutkaan heti viestiin." "Nyt on kyllä liian vakavaa (kun kehtasin pyytää itse miestä kerran kahville, kun yleensä hän pyysi)."

- Draamailijat. Mikä tahansa pikku juttu on elämää suurempi vastoinkäyminen, ja kun on niin rankkaa.

- Huonosti käyttäytyvät (esim. juuri nuo roskaavat tai sylkevät)

- Sovinistiset kommentit

No, osa näistä nyt ei ollut edes pikkujuttuja.

Vierailija
65/69 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdys sanojen osaamattomuuden. Se kertoo ihmisestä kaiken oleellisen.

Tapauskohtaista. Nimim. lukihäröisen vaimo.

Deittaillessa minä lemppasin oikeastaan heti jos ei osannut puhua kuin itsestään, eikä mistään muusta, jos oli lapsellinen tai typerä huumorintaju, jos ei ollut autoa (olen autoharrastaja itse siis), jos oli kauhean naisellinen (olen itse aika miehekäs) ja jos puhui työstänsä ärsyttävään sävyyn, esim. siellä on hyvä laiskotella tai töissä voi nukkua tauoilla tai jotain yhtä idioottimaista. Yleinen olemus ja suhtautuminen lemmikkiinikin oli tärkeitä. Seurasin vaistoani hyvin herkästi.

Oletko siis lesbo?

Vierailija
66/69 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Ei katsonut silmiin, katse harhaili koko ajan muualla niin puhuessa kun kuunnellessakin

- Vastasi 2 kertaa puhelimeen deittien aikana, eikä vain sanoakseen että nyt on huono hetki, vaan jäi ihan juttelemaankin! Kiva oli odotella :D

Vierailija
67/69 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen oli butch.

Ei mulla ole mitään heitä vastaan, mutta itse vaan en syty heistä ollenkaan. Pidän söpöistä ja tyttömäisistä naisista.

Ja et tiennyt tätä etukäteen, koska?

Koska sokkotreffit.

Vierailija
68/69 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahdesti saa ajattelemaan autottomuus/ajokortittomuus. Asun niin huonojen julkisten yhteyksien päässä, että tänne melkeen tarvii auton jos aikoo tulla. Tai sitten olla valmis ilta-aikaan kävelemään 4 kilometriä. Autoja kyllä kulkee, mutta niillä pääsee vain valtatien varteen ja mä asun kaupunginosan toisella puolella. Päivällä pääsee lähes viereen bussillakin mutta ne heittää kulkemasta kello 19 ja kaikki kulkee isoa tietä. Mä en aio suostua kuskiksi joka kerta enkä myöskään halua myydä taloani, eli toivoisin mieyen olevan valmis aikanaan muuttamaan tänne.

Mä hylkäsin alkuunsa yhden, joka vikisi julkisten kulkemisesta mun luo. Itse monesti halusi tulla kahville, mutta aina vika julkisissa ja kun autoo ei ole. Noh, mulla on auto, jotta pääsen töihin, mutta en mä todellakaan rupea hakemaan ja viemään deittiä, jos on niin saamaton, ettei osaa omaa kulkemistaan aikuisena järkkäillä. Eli kyllä, auto on kiva olla, jottei tarvii ruikutella kyydin perään.

Vierailija
69/69 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman pituuden valehtelu on kyllä turn off. Monta tullut vastaan niitä, jotka väittää olevansa luokkaa 180cm ja todellisuudessa sentin pari itseäni pidempiä. Joo ei, jos ei rehellinen voi olla tuossakaan niin ei varmaan muussakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän