Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienet (tärkeät) syyt deitin hylkäämiseen

Vierailija
17.03.2016 |

Minkä pienen (mutta tärkeän) syyn takia huomasit, ettei sinun ja deittisi jutusta voisi tulla enempää?

Viimeisimmän deitin kohdalla oli isoja syitä (toinen halusi lapsia, toinen ei jne), mutta "pienistä" syistä sanoisin toistuvan myöhästelyn. Mies myöhästyi treffeiltä joka kerta kunnolla (n.20-30 min), enkä voi sietää tuollaista jatkuvaa myöhästelyä. Yksittäinen kerta/kunnollinen syy myöhästymiseen on toki asia erikseen.
N25

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen oli butch.

Ei mulla ole mitään heitä vastaan, mutta itse vaan en syty heistä ollenkaan. Pidän söpöistä ja tyttömäisistä naisista.

Vierailija
42/69 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitti kävellessään roskat maahan vaikka roskakoreja on lähes jokaikisessä kadun kulmassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos inhoaa eläimiä. Noudatan tätä myös ystävien 'valinnassa' eli keiden kanssa haluan viettää enemmän aikaa. Jos inhoaa eläimiä ei vain voi olla hyvä, normaali ja myötätuntoinen ihminen. Ymmärrän jos pelkää esim isoja koiria tai hevosia, mutta että esimerkiksi inhoaisi kissanpentuja?? Ei vaan voi olla muu kuin piilo psykopaatti.

Muuten sama juttu mulla, mutta pidän kyllä käärmeitä lemmikkinä pitäviä hieman häiriintyneinä.

Vierailija
44/69 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli yli 30 v, en tykkää panna mummoja.

Vierailija
45/69 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen oli butch.

Ei mulla ole mitään heitä vastaan, mutta itse vaan en syty heistä ollenkaan. Pidän söpöistä ja tyttömäisistä naisista.

Ja et tiennyt tätä etukäteen, koska?

Vierailija
46/69 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pienet tisut.

Puhut mitä ilmeisimmin miehistä. Monilla miehillä on todella uhkeat rinnat, mutta liivit unohtuvat matkasta.

Vierailija
47/69 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miestä jäi todella vaivaamaan, että oli tarjonnut minulle 2€ hintaisen kahvin.

Niin, ja sinä et voinut tietenkään tarjoutua itse maksamaan?

No, ainakin lompakkoloiset saa noin heti kartoitettua.

Kuule loishokija"mies", yksikään nainen ei ole sinusta tulevaisuudessakaan vähääkään kiinnostunut, joten voit lopettaa säälittävät hokemisesi.

Vierailija
48/69 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyssanavirheet oli ensimmäinen hylkäyskriteeri nettideittejä kokeillessa. Mieheni tapasin muuta kautta ja nyt olen naimisissa lukihäiriöisen kanssa, joka saa ympättyä joka toiseen lauseeseen kirjoitusvirheen. Tavatessa miehellä oli laaja yleistietämys, hän on matemaatisesti lahjakas ja ymmärtää verotus- ja sijoitusasiat ym. minulle vaikeat asiat. En siis lempannut ekan tekstarin saatuani, vaikka vähän järkytyinkin.

Intohimoiset harrastajat lemppasin sinkkuna nopeasti. Ihan kiva se on harrastaa, mutta jos kaikki vapaa-aika menee autoja laittaessa tai salilla, niin missä välissä ehtii nähdä kumppania. Eri asia tietty, jos tykkäisin itsekin huidella kaikki illat harrastuksissa tai rassata autoja kaverina.

Vierailija
49/69 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihiys.

Etenkin deittaillessa.

Tarjoan usein itse, mutta huomaan kyllä jos miehen lompsa ei aukene koskaan.

T:antelias nainen

Vierailija
50/69 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen oli butch.

Ja et tiennyt tätä etukäteen, koska?

koska naisten kuvat on järjestään photoshopattuja, tunnin etitty väärentävää kuvakulmaa ja täydet ehostukset naamalla ja hiuksissa.

Vierailija
51/69 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ehdoton ei: tunteettomuus. Jos mies ei osoita mitään empatiaa kertoessani jostain ikävästä asiasta, ei mies oo mua varten. Itselle empatian osoittaminen on luonnollista niin töissä kuin vapaa-ajallakin, joten tähän kykenemätön mies ei vaan sovi. Ja niitä valitettavasti löytyy paljon.

Vierailija
52/69 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdesti saa ajattelemaan autottomuus/ajokortittomuus. Asun niin huonojen julkisten yhteyksien päässä, että tänne melkeen tarvii auton jos aikoo tulla. Tai sitten olla valmis ilta-aikaan kävelemään 4 kilometriä. Autoja kyllä kulkee, mutta niillä pääsee vain valtatien varteen ja mä asun kaupunginosan toisella puolella. Päivällä pääsee lähes viereen bussillakin mutta ne heittää kulkemasta kello 19 ja kaikki kulkee isoa tietä. Mä en aio suostua kuskiksi joka kerta enkä myöskään halua myydä taloani, eli toivoisin mieyen olevan valmis aikanaan muuttamaan tänne.

Vierailija
53/69 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennätyslyhyeksi jäi ne treffit, kun oli sovittu että mennään kahville, ja mies tuli paikalle autolla, painui kovalla kiireellä sisälle baariin ja tilasi pullon olutta jonka maksoi kädet tärräten... Pullosta hörppiessään (ei halunnut tarjottua lasia) kertoili miten töissä parhaiten pääsee lusmuilemaan. Tapahtui arki-iltapäivänä, ja mun kahvi oli aika äkkiä juotu!

Vierailija
54/69 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä tulee mieleen Juha88 :D

Vierailija
55/69 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies peru treffit parin tunnin varoitusajalla. Illalla tekstasi "en tehnyt oikein reilusti, kun en tullut vaikka lupasin". No sh*t Sherlock?!

Ei tullut uusia treffejä.

Vierailija
56/69 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas mammat valittaa turhasta

Vierailija
57/69 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekehu (muuten kuin läpällä), rahalla leveily, lipevyys.

Vierailija
58/69 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli toi yhdyssanavirhejuttu! Kunnes kasvoin, hommasin pari kk-tutkintoa ja tajusin että se on aika naurettava kriteeri monestakin syystä.

Vierailija
59/69 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi puhui joka ikisellä tapaamisella exästään ja lopulta luovutin. Eräs toinen tapaus taas ei sanonut yhtä ainoaa asiaa itsestään, jota voisi edes etäisesti pitää jotenkin kertovan jotain henkilöstä itsestään (no oli parempi kun sanoi ettei kerro, kuin että valehteli). Kahviseurana yhden kerran ihan jees, jotenkin symppis tyyppi, mutta ei jatkoon.

Vierailija
60/69 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räpläs kännykkää koko ajan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme