Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako ottaa vaihto-oppilas?

Vierailija
18.02.2025 |

Ollaan ajatelu vaihto-oppilaan (lukioikäinen) ottamista. Kannattaako? Kokemuksia?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me otimme ranskalaisen tytön. Kyllä riemua riitti. 

Vierailija
2/16 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on nuorella namitissit ja peppu, niin perheen isäntä ainakin ilahtuu ajatuksesta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on nuorella namitissit ja peppu, niin perheen isäntä ainakin ilahtuu ajatuksesta

Tai laatkkoleuka ja iso ku..i niin kelpaa äidille ja tyttärelle.

Vierailija
4/16 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai laatkkoleuka ja iso ku..i niin kelpaa äidille ja tyttärelle.

Heps! Isukille myös!

T. Micco 44

Vierailija
5/16 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Sen ikäinen tuntee olonsa paremmaksi kotonaan kotimaassa tai oma asunto. On todella nuori vielä. Ulkomaa voi olla shokki. Entä jos joku onkin juova ja surmaaja? Jos se hiipii yöllä kirveen kanssa.

Vierailija
6/16 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi teitä! Onko ekoilla vastaajilla omia lapsia? Todella ällöttävää.

T. Teinien äiti

Vierailija
7/16 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on omia teinejä niin voi kannattaa. Itse olin vaihdossa lukiossa ja aika harvoin kemiat kohtasi nuorilla isäntäperheiden kanssa erityisen hyvin. Jos kohtaa, niin voi olla hieno kokemus.

Vierailija
8/16 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Teinien äiti

Itse olit ällö kun lapsesi teit.

Vierailija
9/16 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Sen ikäinen tuntee olonsa paremmaksi kotonaan kotimaassa tai oma asunto. On todella nuori vielä. Ulkomaa voi olla shokki. Entä jos joku onkin juova ja surmaaja? Jos se hiipii yöllä kirveen kanssa.

Ihan omasta tahdostaan ne nuoret vaihto-oppilaiksi lähtevät.

Vierailija
10/16 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Kauhea bisnes, jossa häärää köyhät imbesillit. Nuoria kohdellaan törkeästi, monet oireilevat psyykkisesti pitkään, osa jopa poistuu elämästä näiden vaihtokokemusten jälkeen.

Vierailija
11/16 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Teinien äiti

Täällä on 90 % sekopäitä teksteistä päätellen ja 10 % normaaleja keskustelijoita.

Ei kannata luulla muuta. Enkä tiedä onko mitään normaalia keskustelupalstaa, pelkään että ei.

Vierailija
12/16 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on omia teinejä niin voi kannattaa. Itse olin vaihdossa lukiossa ja aika harvoin kemiat kohtasi nuorilla isäntäperheiden kanssa erityisen hyvin. Jos kohtaa, niin voi olla hieno kokemus.

Missä maassa olit?

Vierailija
13/16 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden jenkkinuoren majoittamisesta kokemusta. Ei ikinä enää. Suurin toivein suunnittelimme ohjelmaa, mutta mikään, yhtään mikään ei näitä bimboja kiinnostanut. Koulu ei ainakaan. Ilmaiseksi lomaksi itse sen ajan profiloivat. Epäkiitollista hommaa, en suosittele. 

Vierailija
14/16 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin USA:ssa kahdessakin perheessä. Toinen oli hyvin kristilliskonservatiivinen, rikas yrittäjäperhe. Pärjäsin niiden kanssa kun olin kohtelias.  Alun kurinalaisen  harmonian jälkeen tuli kuitenkin isoja perheongelmia, aluksi esikoisen päihdeongelma ja lopulta psyykkisiä...vaihto-oppilas laitettiin pihalle. Ymmärsin sen hyvin. En päässyt ihan heti uuteen perheeseen. Seuraava perhe oli toista äärilaitaa, ei vassari mutta hyvin boheemi. Siitä tuli minulle eräänlainen mrs Robinson - kokemus kun  nuorin "sisareni"  tykkäsi deittailla kanssani ja salaa pussailla ja hiplailla,  ja perheen emäntä puolestaan päästi pukille parikin kertaa kun olimme kahden. Maa näytti molemmat puolensa.

Vierailija
15/16 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä maassa olit?

Australia.

Vierailija
16/16 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahden jenkkinuoren majoittamisesta kokemusta. Ei ikinä enää. Suurin toivein suunnittelimme ohjelmaa, mutta mikään, yhtään mikään ei näitä bimboja kiinnostanut. Koulu ei ainakaan. Ilmaiseksi lomaksi itse sen ajan profiloivat. Epäkiitollista hommaa, en suosittele. 

Jos ottaa vaihtarin niin japanilaiset nuoret on ainakin kivoja ja kohteliaita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä