Pienet (tärkeät) syyt deitin hylkäämiseen
Minkä pienen (mutta tärkeän) syyn takia huomasit, ettei sinun ja deittisi jutusta voisi tulla enempää?
Viimeisimmän deitin kohdalla oli isoja syitä (toinen halusi lapsia, toinen ei jne), mutta "pienistä" syistä sanoisin toistuvan myöhästelyn. Mies myöhästyi treffeiltä joka kerta kunnolla (n.20-30 min), enkä voi sietää tuollaista jatkuvaa myöhästelyä. Yksittäinen kerta/kunnollinen syy myöhästymiseen on toki asia erikseen.
N25
Kommentit (69)
Tyyppi kaivoi nenää moneen otteeseen illan aikana, yök!
"Todella pieni syy, mutta mies ei tarjonnut kympin maksanutta ruokaa treffeillä. Mitään kallista, lahjoja, kukkia tms. en odota, mutta ehkä hitunen herrasmiesmäisyyttä olisi ok..."
Ymmärrän pointtisi erinomaisen hyvin. Herrasmiehenä ja tasa-arvon kannattajana on kyllä joskus ollut pientä vaikeutta - Itseäni joskus harmitti kun yritin olla herrasmies ja tarjota deittikumppanilleni. Olimme kahvilan tiskillä hetkeä aiemmin valinneet millaiset leivokset syömme ja mitä otamme juotavaksi jonka jälkeen kysyin vielä, haluaisiko hän jotain muuta..? - Johon hän "iski"- kysymällä, luulenko, että hänellä ei ole rahaa maksaa omaa leivostaan ja juomaansa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdys sanojen osaamattomuuden. Se kertoo ihmisestä kaiken oleellisen.
Ehkä henkilö on kaksikielinen?
Olen itse käynyt koulua koko lapsuuteni ja nuoruuteni ulkomailla, joten teen varmasti myös yhdys-sana-virheitä Suomen kielessä.
Tämä on totta, hyvä ystäväni on ruotsinkielinen, kävi koulut ruotsiksi, mutta työskentelee suomeksi ja hänen miehensä ja lapsensa kanssa kotona puhuvat suomea. Hän kirjoittaa kuitenkin suomea huonommin kuin muut kaverini, vaikka onkin fiksu ja skarppi. Kirjoitettu suomi tulee huonommin kuin puhuttu. Ei mitään isoja härövirheitä, mutta pieniä, sellaisia, joita tuskin tekisi ruotsiksi kirjoittaessaan.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän että en vastaa suoranaisesti kysymykseen, koska piti olla pieniä mutta tärkeitä syitä. Luettelen kuitenkin syyt miksi lemppaan miehen:
- ei autoa eikä aio hankkia (joku siinä vain mättää, ei kolahda)
- asuu todella nuhjuisesti/ei pienintä tyylitajun ripettä vaan sekamelskana kaikkea roinaa ja rumaa kamaa kotona
- ei seuraa uutisia. Olen tavannut YHDEN tällaisen miehen, tosin hän itse ei halunnut suhdetta mutta ihan sama. Se oli aivan uskomatonta, kuinka joku voi olla pihalla aivan kaikesta ja myöntää sen nauraen.
- tai kääntöpuolena seuraa uutisia, siis niitä tyhjänpäiväisiä roskauutisia salarakkaista ja muista yhtä tärkeistä. Samaan kategoriaan kuuluu roska-tv eli BB ja vastaavat. En voi sietää tuollaisen roskan seuraamista, antaa ihmisestä todella tyhmän vaikutelman.
Ainoa roska minkä hyväksyn on salkkarit, mutta pakko myöntää, että maku menee miehestä, jos tämä tekee selväksi että on KOUKUSSA salkkareihin ja rakastaa sitä ohjelmaa. Kyllä minäkin katson salkkarit aina, mutta en ikinä kehtaisi hehkuttaa sellaista ohjelmaa XD
Ja sitten on niitä tyyppejä jotka vielä uskovat mitä YLE tai MTV3 tai muut valtamediat koettavat tuputtaa totuutena kansalle. Huoh..katsokaa peiliin joskus.
Itse teen taatusti kirjoitusvirheitä ja osa kiitos niiden tekemisestä kuuluu tekstinkäsittely -ohjelmalle, joka korjailee ja välillä ehdottelee... Mutta kyllä varmasti teen kirjoitusvirheitä ihan vain siksi, että en huomaa kirjoitusvirheitäni itse kuin etäisyyden päästä; en heti tuoreeltaan...
Se, kun toinen ei saa muodostettua kokonaisia lauseita. Sanoo vaan "joo" ja tuijottaa.
Kävin vähän aikaa sitten ulkona tinderissä tapaamani miehen kans ja tän pohjalta sanoisin liioittelun olevan suuri turn off. Älä sano olevasi urheilullinen, jos se tarkoittaa kaljan kittaamista lätkäkatsomossa.
-outo puheääni, esim. kimittävä
-puhuu vaan itsestään
-valittaa aiemmista tyttöystävistään
-on kiinnostunut vaan ulkonäöstäni
Miestä jäi todella vaivaamaan, että oli tarjonnut minulle 2€ hintaisen kahvin.
Kädet, jos miehen kädet ovat lyhyt - ja paksusormiset se ei vain voi toimia. Toinen asia on huonosti hoidetut tai muuten kamalat kengät. Näin pinnallinen olen.
Mies ei puhunut mistään muusta kuin itsestään. Sen jälkeen vielä valitti mulle, että joutuu yksin vetämään keskustelua, kun minä en sano mitään. No yritin kyllä, mutta kahden lauseen jälkeen tyyppi sai jo käännettyä jutun itseensä ja omiin kokemuksiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella pieni syy, mutta mies ei tarjonnut kympin maksanutta ruokaa treffeillä. Mitään kallista, lahjoja, kukkia tms. en odota, mutta ehkä hitunen herrasmiesmäisyyttä olisi ok...
Ja oma taloutesi siis kaatui tuosta kympin ruoasta?
Lompakkoloisille stoppi, sillä ei ole mitään tekemistä käytöstapojen kanssa, varsinkaan naisten puolelta.
En koe itseäni lompakkoloisena, kun käyn töissä ja tienaan omat rahani enkä elä muiden rahojen varassa. Herrasmiesmäisyys ja kohteliaisuus on mun mielestä tässä tilanteessa eri asia kuin lompakkoloisiminen. Enkä tietenkään olisi odottanut toisen maksavan, jos olisimme käyneet oikeasti kalliissa paikassa.
Symppaan myös keskustelun 2 euron kahvityyppiä, ihme tyyppi. :D
Vierailija kirjoitti:
Kädet, jos miehen kädet ovat lyhyt - ja paksusormiset se ei vain voi toimia. Toinen asia on huonosti hoidetut tai muuten kamalat kengät. Näin pinnallinen olen.
Toivottavasti sun lapsista ei tule lyhyt- ja paksusormisia. Äidin rakkaus olisi koetuksella.
Sylki purkan suustaan maahan, vaikka seisoi roskiksen vieressä. Kuvottava tapa, samaan tapaan kuin räkiminen ruokapöydässä tai koiranpaska oven vieressä. Tiedän, että kuulostan nipottajalta kun tuon purkan sylkemisen sanoo tuolla tavalla yksinään, mutta jotenkin siitä vaan tuli niin instant ällötysreaktio että ei vaan voinut jatkaa. Lisäksi, samalla henkilöllä oli myös monia muita samanlaisia pieniä tapoja, jotka implikoivat piittaamattomuudesta muista ihmisistä ja ympäristöstä.
"- En koe itseäni lompakkoloisena, kun käyn töissä ja tienaan omat rahani enkä elä muiden rahojen varassa. Herrasmiesmäisyys ja kohteliaisuus on mun mielestä tässä tilanteessa eri asia kuin lompakkoloisiminen. Enkä tietenkään olisi odottanut toisen maksavan, jos olisimme käyneet oikeasti kalliissa paikassa.
Symppaan myös keskustelun 2 euron kahvityyppiä, ihme tyyppi. :D"
"- - Vaikka kuinka vääntelet ja kääntelet sanojasi, olet muiden rahoilla elämisesi maksattava pummi.
Minäkin voin määritellä naisellisuuden niin , että sinä annat pillua aina kuin haluan."
rohkenen antamaan tähän "toisena miehenä" kommentin, että jos olet sinkkumies niin en ihmettele. - Oli mies tai nainen joka laskee ja kitisee jokaisesta (treffeillä) maksamastaan eurosta, joista ei seuraa välitöntä vasta suoritusta on minusta -olen sanaton- kammottavia. Ei treffailu tai toisten kanssa oleminen mielestäni toimi "yhden -suhde -yhteen."
Ja kovin halvalla joku kuvittelee toisen (naisen tai ehkä joku kuvittelee miehenkin) lämpenevän , jos ajattelee, että siihen riittää maksuksi yksi kahvikuppi. Tai jos haluaa, että aina molemmat maksavat vain ja ainoastaan omat kulunsa niin kyseinen ele ei ainakaan minulle viestitä tinkimättömästä tasa-arvosta...
Jos inhoaa eläimiä. Noudatan tätä myös ystävien 'valinnassa' eli keiden kanssa haluan viettää enemmän aikaa. Jos inhoaa eläimiä ei vain voi olla hyvä, normaali ja myötätuntoinen ihminen. Ymmärrän jos pelkää esim isoja koiria tai hevosia, mutta että esimerkiksi inhoaisi kissanpentuja?? Ei vaan voi olla muu kuin piilo psykopaatti.
Olin treffeillä. Tilattiin kahvit baarissa ja baarimikko kysyi yhteen vai erikseen. Sanoin sitten että pistä yhteen. Deitti ei edes kiittänyt.
N25
Vierailija kirjoitti:
Jos inhoaa eläimiä. Noudatan tätä myös ystävien 'valinnassa' eli keiden kanssa haluan viettää enemmän aikaa. Jos inhoaa eläimiä ei vain voi olla hyvä, normaali ja myötätuntoinen ihminen. Ymmärrän jos pelkää esim isoja koiria tai hevosia, mutta että esimerkiksi inhoaisi kissanpentuja?? Ei vaan voi olla muu kuin piilo psykopaatti.
Onneksi kissat saa ampua omasta pihasta. Muuten olen kyllä eläinrakas: syön lihaa niin kuin sinäkin.
Todella pieni syy, mutta mies ei tarjonnut kympin maksanutta ruokaa treffeillä. Mitään kallista, lahjoja, kukkia tms. en odota, mutta ehkä hitunen herrasmiesmäisyyttä olisi ok...