Miksi naiset huomioi vain 20% miehistä?
Ja 80% on ilmaa naisille. Tieteellisesti tutkittu fakta.
Kommentit (133)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee aina niin sanoinkuvaamattoman paha olo kun lukee näitä ketjuja :( Olen nuori nainen ja minusta ei ole kukaan mies ollut kiinnostunut enää vuosiin, enkä koskaan ole ollut valitsijan asemassa. Ilmeisesti KAIKILLA muilla naisilla on eri tilanne ja minussa on vaan jotain käsittämättömän surkeaa etten miehille kelpaa lainkaan.
Niinpä. Miten miehillä ja naisilla voikin olla näin erilainen tulkinta? Ikinä, IKINÄ, ei täältä tulla lukemaan miehen kirjoitusta, jossa hän surkuttelee itseään, pitää huonona ja kelpaamattomana. Ei, mies riehuu ja röyhää, miten suunnattoman, käsittämättömän typeriä naiset ovat, kun valitsevat rikollisia, psykopaatteja ja juoppoja vaikka naisten KUULUU valita hänet. Hän on parempi, kiltimpi ja kunnollisempi kuin kukaan naisten suosiossa olevista miehistä. Ja sitten - tämä ällistyttää minua joka kerta - he sanovat että eivät kelpaa siksi että LIIAN kilttejä ja kunnollisia. Käsitättekö tätä itseriittoisuutta? He ovat vakuuttuneita siitä, että ovat niin hyviä ja täydellisiä, että ainut selitys heidän kelpaamattomuudellen on se, että naiset arvostavat eniten väkivaltaisia juoppoja.
Eli yritä sinäkin kasvattaa Empire State Buildingin kokoinen ego, niin ehkä itsellä on mukavampi olo. Ei sillä kyllä kumppania saa yhtään helpommin, enempää kuin itsesäälissä rypemiselläkään.
Olihan tuo sarkasmia, olihan? Olen nähnyt täällä useitakin miesten kirjoittamia viestejä, joissa surkuttelevat itseään liittyen nimenomaan omiin ominaisuuksiinsa. Milloin ovat työttömiä, liian tyhmiä, rumia tai mitä kulloinkin. Miten sinä et niitä ole nähnyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epätoivoisuus on epätoivottu piirre parinhaussa.
Ärsytti eräs opiskelukaveri, joka muuten oli ihan kiva: puhelias, hauska, OK näköinenkin miekkonen mutta vonkasi kaikkia meitä opiskelukaverinaisia treffeille vuoronperään heti ekoilla luennoilla. Ja sitä sitten jatkui, en tiedä, onko jo viimeinkin saanut jonkun. Valitti, miksi parhaat naiset on jo varattu. Se epätoivoisuus oli käsin kosketeltavaa ja viestitti, että miehessä on jotain pahasti vialla. Ei kukaan halua mitään riippakiveä, eli ko. piirre pitäisi osata peittää.
Ja minusta työnhaku on paljon vaikeampaa kuin miehen metsästys. Siinä ei aitous auta ja kilpailu on todella kovaa.
Kuvailit täydellisesti naisen metsästyksen miehisestä näkökulmasta. Eihän naiset edes miehiä metsästä, te vaan odotatte, että joku mies metsästää teidät. :D Mitä vittua nyt. Tinderissäkään yksikään nainen ei ole aloittanut juttelua, vaikka matcheja on monta kymmentä ja useimmat matchit eivät vastaa mitään tervehdykseeni.
Jos lähestymistapa ei toimi niin se kannattaa vaihtaa. Tinder toimii vain osalla ihmisistä, niillä jotka esiintyvät edukseen kuvissa ja parin rivin avausviestissä.
Itse tiedän jo ennalta että Tinder olisi ajan haaskausta. Olen millä tahansa mittarilla rehellisesti ruma. Iso pää, mulkosilmät, iso leveä nenä, iso suu mutta ohuet huulet, lähes kaulaton. Tynnyrimäinen keskiruumis ja lyhyet, paksut raajat. Reilusti alle keskipituuden ja lievästi ylipainoinen. Kaljuuntuminen alkoi päälaelta jo 18-kesäisenä. Kauneinta mitä ulkonäöstäni on ikinä sanottu on että näytän vähän sammakolta. Sattumalta lauluääneni on myös kuin sammakolla, mutta se ei onneksi näy päälle ja käytän sitä säästeliäästi.
Eli kaikki "kuva ensin"-tyyliset treffailumuodot voi unohtaa. Samoin suoran lähestymisen yökerhoissa tai vastaavissa. Se oli aika lannistavaakin parikymppisenä kun torjuttiin ennen kuin ehti saada edes suutaan auki. Useamman vuoden pään seinään hakkaamisen jälkeen tuli vähän analysoitua menestystä, tai oikeammin sen puutetta ja siihen johtaneita syitä ja korjattua lähestymistapaa. Kun toisaalta olen aika sujuva suustani, hyvä ja eläväinen keskustelija, jonka seurassa ihmiset useimmiten viihtyvät. niin miksi ihmeessä lähestyn kiinnostavia naisia niin, että he joutuvat päättämään pitävätkö minusta vai eivät niin nopeasti että käytännössä ovat tutustuneet vasta siihen selkeästi huonoimpaan ominaisuuteeni eli ulkonäköön?
Mä en koskaan lähde tuntemattoman mukaan vaikka baarista koska en luota että pysyisin turvassa. Kaikki seurustelukumppanit on löytyneet esim. opiskelupaikalta tai kaveriporukasta. Jo tämä karsii 99 % miehistä, ja silti olen vielä kohtuuttomana kehdannut vaatia että seurustelukumppani olisi fiksu, kiltti ja meillä synkkaisi hyvin.
Aviopuolisoksi muuten päätyi mies joka ei ollut koskaan seurustellut aiemmin kun naiset ujostuttivat niin kovin.
Vierailija kirjoitti:
Voi sua. Ihmisillä on monia selityksiä omaan epäonnistumisen
Jotkut syyttää siitä sina muita.... Jotkut oppii omista virheistään.
Kaikki ei vaan kykyne luomaan tasapainoista suhdetta toiseen ihmiseen. Se on oma psyykkinen vajavuus.
Itseasiassa se suhteen luominen ei olisi ongelma minulle vaan se, että on mahdollisuus niin huonotasoisiin naisiin, että ei kiinnosta luoda suhdetta. Liian epäedulliset markkinat miehille ja nuo panomiehet ja pleijerit sen myös pilaa muilta miehiltä, antamalla ymmärtää että joka naisella on heihin mahdollisuus vaikka he käyttät heitä vain seksiin paremman puuttessa.
Naiset saa liian harhaisen kuvan omasta tasostaan jo nuorena. Ne miehet jotka sitten haluaisivat jotain vakavampaa ja joihin noilla pleijereiden seksileluina pyörittämillä naisilla olisi oikeasti mahdollisuus luoda vakava suhde jää huomiotta koska nainen elää harhaluulossa, että hänellä on mahdollisuus tuon tasoisiin miehiin myös vakavissa suhteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsytti eräs opiskelukaveri, joka muuten oli ihan kiva: puhelias, hauska, OK näköinenkin miekkonen mutta vonkasi kaikkia meitä opiskelukaverinaisia treffeille vuoronperään heti ekoilla luennoilla. Ja sitä sitten jatkui, en tiedä, onko jo viimeinkin saanut jonkun. Valitti, miksi parhaat naiset on jo varattu. Se epätoivoisuus oli käsin kosketeltavaa ja viestitti, että miehessä on jotain pahasti vialla. Ei kukaan halua mitään riippakiveä, eli ko. piirre pitäisi osata peittää.
Ja minusta työnhaku on paljon vaikeampaa kuin miehen metsästys. Siinä ei aitous auta ja kilpailu on todella kovaa.
Kuvailit täydellisesti naisen metsästyksen miehisestä näkökulmasta. Eihän naiset edes miehiä metsästä, te vaan odotatte, että joku mies metsästää teidät. :D Mitä vittua nyt. Tinderissäkään yksikään nainen ei ole aloittanut juttelua, vaikka matcheja on monta kymmentä ja useimmat matchit eivät vastaa mitään tervehdykseeni.
Jos lähestymistapa ei toimi niin se kannattaa vaihtaa. Tinder toimii vain osalla ihmisistä, niillä jotka esiintyvät edukseen kuvissa ja parin rivin avausviestissä.
Itse tiedän jo ennalta että Tinder olisi ajan haaskausta. Olen millä tahansa mittarilla rehellisesti ruma. Iso pää, mulkosilmät, iso leveä nenä, iso suu mutta ohuet huulet, lähes kaulaton. Tynnyrimäinen keskiruumis ja lyhyet, paksut raajat. Reilusti alle keskipituuden ja lievästi ylipainoinen. Kaljuuntuminen alkoi päälaelta jo 18-kesäisenä. Kauneinta mitä ulkonäöstäni on ikinä sanottu on että näytän vähän sammakolta. Sattumalta lauluääneni on myös kuin sammakolla, mutta se ei onneksi näy päälle ja käytän sitä säästeliäästi.
Eli kaikki "kuva ensin"-tyyliset treffailumuodot voi unohtaa. Samoin suoran lähestymisen yökerhoissa tai vastaavissa. Se oli aika lannistavaakin parikymppisenä kun torjuttiin ennen kuin ehti saada edes suutaan auki. Useamman vuoden pään seinään hakkaamisen jälkeen tuli vähän analysoitua menestystä, tai oikeammin sen puutetta ja siihen johtaneita syitä ja korjattua lähestymistapaa. Kun toisaalta olen aika sujuva suustani, hyvä ja eläväinen keskustelija, jonka seurassa ihmiset useimmiten viihtyvät. niin miksi ihmeessä lähestyn kiinnostavia naisia niin, että he joutuvat päättämään pitävätkö minusta vai eivät niin nopeasti että käytännössä ovat tutustuneet vasta siihen selkeästi huonoimpaan ominaisuuteeni eli ulkonäköön?
Tähän voi sanoa van että kyä viksut päriää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Treffipalvelut ovat kaikille muille miehille ajanhukkaa jotka ei näytä hyvältä. Koko palvelumuoto sopii ainoastaan hyvännäköisille. Kenenkään muun ei kannata tuohon osallistua, pelkkää ajanhukkaa.
Miehillä on vastaava oma tinderi ja ne löytyy netistä, niitä kutsutaan maksullisiksi naisiksi, naisten ei tarvitse maksaa, siinä ainoa ero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Treffipalvelut ovat kaikille muille miehille ajanhukkaa jotka ei näytä hyvältä. Koko palvelumuoto sopii ainoastaan hyvännäköisille. Kenenkään muun ei kannata tuohon osallistua, pelkkää ajanhukkaa.
Miehillä on vastaava oma tinderi ja ne löytyy netistä, niitä kutsutaan maksullisiksi naisiksi, naisten ei tarvitse maksaa, siinä ainoa ero.
Ihan kohtuullisesti tuolta tinderistä on seuraa löytynyt tällaiselle aivan tavalliselle, hajuttomalle ja mauttomalle perusinsinöörillekin. Erityisesti jos suhteuttaa tuloksen vaivannäköön, tuohan ei kovin suurta panostusta vaadi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi sua. Ihmisillä on monia selityksiä omaan epäonnistumisen
Jotkut syyttää siitä sina muita.... Jotkut oppii omista virheistään.
Kaikki ei vaan kykyne luomaan tasapainoista suhdetta toiseen ihmiseen. Se on oma psyykkinen vajavuus.Itseasiassa se suhteen luominen ei olisi ongelma minulle vaan se, että on mahdollisuus niin huonotasoisiin naisiin, että ei kiinnosta luoda suhdetta. Liian epäedulliset markkinat miehille ja nuo panomiehet ja pleijerit sen myös pilaa muilta miehiltä, antamalla ymmärtää että joka naisella on heihin mahdollisuus vaikka he käyttät heitä vain seksiin paremman puuttessa.
Naiset saa liian harhaisen kuvan omasta tasostaan jo nuorena. Ne miehet jotka sitten haluaisivat jotain vakavampaa ja joihin noilla pleijereiden seksileluina pyörittämillä naisilla olisi oikeasti mahdollisuus luoda vakava suhde jää huomiotta koska nainen elää harhaluulossa, että hänellä on mahdollisuus tuon tasoisiin miehiin myös vakavissa suhteissa.
Taitaa olla itselläsi harhainen kuva omasta tasostasi.
Iso osa miehistä ei saa huomiota naisilta koska heidät on kasvatettu nössöiksi. Nainen arvostaa aggressiivisuutta, tämä on fakta mitä kukaan ei voi uskottavasti kumota. Kivikaudella hissukkamiehet jäivät ilman jälkeläisiä kun taas röyhkeät ja aggressiiviset saivat jälkeläisiä mielin määrin. Naiseen vetoaa varakkuuden ja yhteiskunnallisen statuksen lisäksi tyylikkään aggressiivinen käytös.
Vierailija kirjoitti:
Olen työtön, ruma ja juoppo. Siltin saan seksiä, en ole jännämieskään. Olen aina ihmetellyt näitä teidän juttujanne, en mä mitään missejä saa mutta ihan niitä norminaisia. Puhutteko tai lähestyttekö te valittajat koskaan naisia ja puhutte naisille kun ihmisille, niin kyllä se siitä.
Luulen, että te ette edes yritä, siksi te kuvittelette elämän olevan joku ihme teoria mistä te jauhatte yötä päivää.
Nää valittajat ovat niitä miehiä, jotka eivät silloin 10 vuotta sitten saaneet pesää lähikuppilan ainoalta missiltä. Siitä pettyneenä ne ovat sen jälkeen istuneet kotona ulisemassa kuinka vain jännämiehet naisille kelpaa ja Suomen syrjityin ihmisryhmä on valkoihoinen, tavallinen heteromies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kohtuullisesti tuolta tinderistä on seuraa löytynyt tällaiselle aivan tavalliselle, hajuttomalle ja mauttomalle perusinsinöörillekin. Erityisesti jos suhteuttaa tuloksen vaivannäköön, tuohan ei kovin suurta panostusta vaadi.
Et ole mikään hajuton ja mauton tavis, jos Tinderistä löytyy kohtuullisesti seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin vastata vain omalta osaltani mutta USKON että aika monella naisella on sama rajoitus. Niinkin hurja kuin ikä. Mun ikähaarukka miehissä on plusmiinus 5v omaan ikääni. Ja niistäkin katson ne ketkä vaikuttaa järkeviltä ja joiden elämänhallinta vaikuttaa olevan kunnossa.
Täällä yksi 30 vuotias nainen enkä osaa kuvitella mitään ikähaitari rajoitusta haarukassa + - 5 vuotta. Ei sitä ihmistä voi iän mukaan arvottaa.
Suurin osa ihmisistä haluaa puolison joka on suurinpiirtein oman ikäinen. Näin ainakin uskoisin. Ei se 5 vuotta kiveen hakattu raja ole, en anna pakkeja jos toinen osoittautuukin 7 vuotta vanhemmaksi. Mutta jos juttusilleni tulee mies joka on 50 tai 30-vuotias (itse olen 39v), pistää se jo hieman mietityttämään. Jos juttusille tulis 55-vuotias mies, antaisin ihan varmasti pakit jos ilmaisisi olevansa kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kuitenkin suurin osa miehistä elää parisuhteissa. Kummallista.
Eikä baarista seksin saaminen nyt niin vaikeaa ole, jos ei makaa pöydän alla jytkyt housussa yrjöt rinnuksilla. Moni mies vetää sellaiset koomat ettei mitn tolkkua ja aamulla ihmetellään miksi ei naisia kiinnosta. Kerran katoin kun kaveri lähti pokaamaan jotain naista ja kaatui pää edellä pöydän viereen, on varmaan nainen katellu ihmeissään.
-mies
Tämä. Tarvitseeko enempää selittää.
Seksi on paljon isompi riski naiselle kuin miehelle. Siksi. Naiselle on parempi olla ilman kuin huonon kanssa. Naistenmiehilläkin voi olla vaikka mitä "raatoja" kaatoina mutta tasokkailla naisilla on aina ollut vain tasokkaita miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja lopuksi haluan sanoa, että ei en vihaa naisia, en ole katkera enkä jauha näistä asioista missään. Halusin säilyttää edes jotkut itsekunnioituksen rippeet ja se onnistui kun lopetin naisen etsimisen kokonaan, oli oikeasti helpottava ajatus todeta itselleen, että koko kuvio on niin kiero ja tavalliset miehet on jotain vitsejä ja pelinappuloita, mitään aitoa tai merkittävää suhdetta ei löydä ikinä.
Et oo katkera joo. Sulla on väärä käsitys tasostasi, niin yksinkertaista se on.
Minulla on varsin hyvä kuva kuinka homma toimii, se riittää minulle. Päätä kun jaksaa hakata seinään tietyn aikaa, mutta ei se ole kenenkään vika ja asia on mitä on. Nauttikaa naiset noista markkinoista täysin siemauksin, kyllä niitä panomiehiä ja muita häntäheikkejä riittää jotka osaavat tuon pelin.
Ette te halua uskoa, että meissä ei ole vikaa, haluatte luoda jonkun myyttisen mieskuvan kun tuo touhu on täysin sairas myös norrmimiehille joissa ei ole mitään vikaa, osa meistä ei vain jää roikkumaan joidenkin armopalojen toivossa, voi kehittää muutakin tekemistä.
Kävin läpi suvun miehet ja neljä niistä on jäänyt toistaiseksi pariutumatta jos nuoriso jätetään laskuista. Kaksi on homoa, toinen kaapissa ja toinen julkihomo. Yksi on kärsinyt mt-ongelmista ja käyttänyt huumeita. Neljäs on suoraan sanottuna ruma ja sen lisäksi ujo, mutta huonoin juttu on epäsiisteys ja karmea, vanhanaikainen takatukka yhdistettynä orastavaan kaljuun. Nää puheet että tavalliset miehet ei muka saa parisuhdetta on ihan paskaa. Jotain vikaa on jos ei flaksi käy.
Peesi! Kävin oman tuttavapiirini läpi ja seuraavia syitä pariutumattomuuteen löysin. 1 mies on mielenterveysongelmainen, tälläkin hetkellä suljetulla osastolla. 2 kpl on alkoholisteja. 1 selittää aina ettei ole löytänyt sitä oikeaa naista mutta epäilen hänen olevan homo (tulee uskonnollisesta perheestä). 1 mies vaikuttaa aluksi olevan ihan normaali mutta pian selviää että käytös naisia kohtaan on jotain uskomatonta. Puhuu rivouksia KAIKILLE naisille, vonkaa seksiä jokaiselta. Myös selvinpäin. Kuitenkin isoon ääneen selittää kuinka kelpuuttaa vaimokseen vain missin mitoissa olevan kaunottaren. Itse ei kuitenkaan ole kedon komein kukka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja lopuksi haluan sanoa, että ei en vihaa naisia, en ole katkera enkä jauha näistä asioista missään. Halusin säilyttää edes jotkut itsekunnioituksen rippeet ja se onnistui kun lopetin naisen etsimisen kokonaan, oli oikeasti helpottava ajatus todeta itselleen, että koko kuvio on niin kiero ja tavalliset miehet on jotain vitsejä ja pelinappuloita, mitään aitoa tai merkittävää suhdetta ei löydä ikinä.
Et oo katkera joo. Sulla on väärä käsitys tasostasi, niin yksinkertaista se on.
Minulla on varsin hyvä kuva kuinka homma toimii, se riittää minulle. Päätä kun jaksaa hakata seinään tietyn aikaa, mutta ei se ole kenenkään vika ja asia on mitä on. Nauttikaa naiset noista markkinoista täysin siemauksin, kyllä niitä panomiehiä ja muita häntäheikkejä riittää jotka osaavat tuon pelin.
Ette te halua uskoa, että meissä ei ole vikaa, haluatte luoda jonkun myyttisen mieskuvan kun tuo touhu on täysin sairas myös norrmimiehille joissa ei ole mitään vikaa, osa meistä ei vain jää roikkumaan joidenkin armopalojen toivossa, voi kehittää muutakin tekemistä.
Kävin läpi suvun miehet ja neljä niistä on jäänyt toistaiseksi pariutumatta jos nuoriso jätetään laskuista. Kaksi on homoa, toinen kaapissa ja toinen julkihomo. Yksi on kärsinyt mt-ongelmista ja käyttänyt huumeita. Neljäs on suoraan sanottuna ruma ja sen lisäksi ujo, mutta huonoin juttu on epäsiisteys ja karmea, vanhanaikainen takatukka yhdistettynä orastavaan kaljuun. Nää puheet että tavalliset miehet ei muka saa parisuhdetta on ihan paskaa. Jotain vikaa on jos ei flaksi käy.
Naiset ovat kovin, kovin herkkiä älähtämään, jos heitä syyllistetään jostain asiasta, mutta toisaalta ovat heti osoittelemassa miehiä syyttävällä sormella (muutaman miehen otannan perusteella), jos heillä on ongelmia. "Ujo ja karmea takatukka" Voi hirvitysten hirvitys! Kyllä sietääkin elää elämänsä yksin tuollainen miesmonsteri, pthyi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kuitenkin suurin osa miehistä elää parisuhteissa. Kummallista.
Eikä baarista seksin saaminen nyt niin vaikeaa ole, jos ei makaa pöydän alla jytkyt housussa yrjöt rinnuksilla. Moni mies vetää sellaiset koomat ettei mitn tolkkua ja aamulla ihmetellään miksi ei naisia kiinnosta. Kerran katoin kun kaveri lähti pokaamaan jotain naista ja kaatui pää edellä pöydän viereen, on varmaan nainen katellu ihmeissään.
-mies
Tämä. Tarvitseeko enempää selittää.
Ei. Kaikki tietävät vallitsevat sukupuoliroolit yhteiskunnassamme. Jos mies ei pärjää elämässä, vika on miehessä. Jos nainen ei pärjää elämässä, vika on yhteiskunnassa, joka alistaa naisia. Tämän asenteen takia naisten vähyys johtopaikoilla on isompi ongelma kuin miesten itsemurhat. Kukaan politiikan ykköshenkilöistä ei koskaan uskaltaisi tuoda julki sitä faktaa, että naisia ei tule koskaan olemaan huipulla yhtä paljon kuin miehiä, koska 1) miehet ovat yliedustettuja älykkäimpien joukossa 2) testosteroni tekee miehistä kunnianhimoisempia ja huipulle pääsyyn vaaditaan kunnianhimoa, koska on oltava valmis luopumaan jostain (aika ei riitä kaikkeen), usein lasten kanssa vietetystä ajasta. 3) Naiset tuntevat vetoa menestyneisiin miehiin paljon enemmän kuin miehet menestyneisiin naisiin. Tämä motivoi miehiä menestymään.
Vierailija kirjoitti:
Laitapa linkki tutkimukseen, jos tuo 20 % on muka fakta?
Tää on turha pyyntö. Et tule sellaista tutkimusta saamaan. Älä myöskään suotta vaivaudu etsimään itse esim. niitä Tilastokeskuksen tutkimuksia, joiden mukaan suurin osa miehistä elää parisuhteessa. Ulisija ohittaa ne mitenkään reagoimatta ja jatkaa ulisemistaan, kuinka tavallisen keskivertomiehen on lähes mahdotonta saada naista.