Miksi naiset huomioi vain 20% miehistä?
Ja 80% on ilmaa naisille. Tieteellisesti tutkittu fakta.
Kommentit (133)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tieteellinen fakta on, että 80% miehistä on sinkkuja (tai oikeastaan enemmän, koska ei varmaan kaikki 20% joita naiset huomioi, ole parisuhteessa)? Naisista kuitenkin varmasti enemmän kuin 20% on suhteessa, onko Suomessa siis moniavioisuutta, yhdellä miehellä useampi nainen?
Miehet alkaa pääsemään suhteisiin paljon myöhemmin kuin naiset. Avoliittojen määrät ovat samat vasta 29 vuotiaana. Eli miehet joutuu katselemaan vierestä kymmenisen vuotta, kun naiset ratsastaa kullikarusellia ja on löyhissä parin vuoden suhteissa jännämiesten ja sugardaddyjen kanssa.
Kolmekymppisenä katkerona on sitten saatavilla sitä "juoksut on juostu, 50 miestä nussittu, löytyy ehkä lapsi, etsin elättäjää" naista.
Missä vuosisadalla sä elät? Niin harva (suomalainen) nainen etsii itselleen elättäjää. Suurimmalla osalla on työpaikka ja rahat on ihan itse ansaittu. Miehiä on muutenkin enemmän työttömänä kuin naisia.
Naisilla on liian matala seksuaalivietti.
Annetaan naiselle miesten tasoa vastaava määrä testosteronia niin kyllä se alkaa huomata muutkin miehet kuin ne pari kiiltokuvaprinssiä. Miehethän on parhaimmillaan koko ajan kiimassa ja silloin itse ainakin huomioin lähes jokaisen naaraan tytöstä mummoon, laihasta lihavaan.
Ömm, huomioin ehkä 0.0000000001 promillea miehistä.
Ja kaikki miehet eivät huomioi minua, ehkä 1% ja kaikki miehet eivät huomioi muitakaan naisia juuri yhtään enempää. Tai olisi outoa, koska olen nuori ja kaunis, että sitten vielä kaikki miehet huomioisi vaikka 70-vuotiaan mummon seksikkäästi flirttailemalla tälle Kelan jonossa.
Ja naissukupuoli kun ei ole mikään miestä varten olemassaoleva kollektiivi, että saathan sä tätä akateemisella tasolla pohtia, mutta mitään se ei muuta. Sinua ei tarvitse kenenkään huomioida. Koskaan. Kenenkään ei tarvitse sinua seksuaalisesti tai muuten haluta. Ei 1 promillen tai 10%, saati sitten koko sukupuolen.
Kuulostaa aika infantiililta ajatukselta ja huomionkipeydeltä noin yleisesti, onko jäänyt joku äidinrakkaus saamatta vai mitä? Yleensä aikuiset ihmiset kyllä ymmärtää muiden ihmisten (ja kokonaisen sukupuolen) erillisen, itsellisen aseman ja oikeuden kiinnostua vaikka vain maalin kulumisesta elämänsä aikana, jos niin itse tahtoo. Helppo tapa päästä asiasta yli on kasvaa aikuiseksi ja ottaa vastuu itse itsestään. Muuta en nyt osaa näin kummalliseen peppukipeyteen kommentoida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun ne 100% ei tule eteeni riviin seisomaan. Jos olisi mahdollista vallata kaikista niin ottaisin sellaisen miehen joka ei ole sen näköinen että elämään mahtuu vain sali.
Pieni röllykkä saa olla, silmät ja katse tärkeimmät. Sitten jykevä niskä ja hyvät hampaat. Komeat miehet on mukavia katsella, mutten suhteeseen alkaisi. Yleensä ovat kusipäitä kun tietävät komeutensa ja naisia pörrää ympärillä, en jaksaisi sellaista.
Jos valitset pelkän ulkonäön perusteella, sitten kuitenkin pettyisit siihen millainen se mies muuten olisi.
Niinhän se menee elämässä. Ulkonäössä täytyy olla jotain mikä kiinnostaa tutustumiseen. Omaa rajaustani helpottaa se että mieluumin se normaali kuin saliaddikti tai hemmetin komea.
Vierailija kirjoitti:
Olen työtön, ruma ja juoppo. Siltin saan seksiä, en ole jännämieskään. Olen aina ihmetellyt näitä teidän juttujanne, en mä mitään missejä saa mutta ihan niitä norminaisia. Puhutteko tai lähestyttekö te valittajat koskaan naisia ja puhutte naisille kun ihmisille, niin kyllä se siitä.
Luulen, että te ette edes yritä, siksi te kuvittelette elämän olevan joku ihme teoria mistä te jauhatte yötä päivää.
Olet siis aika monen naisen ihannemies. Ei niistä rentuista turhaa puhuta. Hyvä sinulle. Itsekin saisin naista, jos pilaisin muun elämäni mutta en halua lähteä siihen pelleilyyn vain naisten takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee aina niin sanoinkuvaamattoman paha olo kun lukee näitä ketjuja :( Olen nuori nainen ja minusta ei ole kukaan mies ollut kiinnostunut enää vuosiin, enkä koskaan ole ollut valitsijan asemassa. Ilmeisesti KAIKILLA muilla naisilla on eri tilanne ja minussa on vaan jotain käsittämättömän surkeaa etten miehille kelpaa lainkaan.
Niinpä. Miten miehillä ja naisilla voikin olla näin erilainen tulkinta? Ikinä, IKINÄ, ei täältä tulla lukemaan miehen kirjoitusta, jossa hän surkuttelee itseään, pitää huonona ja kelpaamattomana. Ei, mies riehuu ja röyhää, miten suunnattoman, käsittämättömän typeriä naiset ovat, kun valitsevat rikollisia, psykopaatteja ja juoppoja vaikka naisten KUULUU valita hänet. Hän on parempi, kiltimpi ja kunnollisempi kuin kukaan naisten suosiossa olevista miehistä. Ja sitten - tämä ällistyttää minua joka kerta - he sanovat että eivät kelpaa siksi että LIIAN kilttejä ja kunnollisia. Käsitättekö tätä itseriittoisuutta? He ovat vakuuttuneita siitä, että ovat niin hyviä ja täydellisiä, että ainut selitys heidän kelpaamattomuudellen on se, että naiset arvostavat eniten väkivaltaisia juoppoja.
Eli yritä sinäkin kasvattaa Empire State Buildingin kokoinen ego, niin ehkä itsellä on mukavampi olo. Ei sillä kyllä kumppania saa yhtään helpommin, enempää kuin itsesäälissä rypemiselläkään.
Äläpä viitsi yleistää. On noita itsesäälissä rypeviä miehiäkin nähty ihan riittämiin, niillä vain ei ole mitään intressiä kirjoitella tänne palstalle. Todella lapsellista kuvitella, että nämä palstan harvat mutta sitäkin äänekkäämmät latvarosot olisivat mitenkään edustava otos ihan tavallisista miehistä.
Epätoivoisuus on epätoivottu piirre parinhaussa.
Ärsytti eräs opiskelukaveri, joka muuten oli ihan kiva: puhelias, hauska, OK näköinenkin miekkonen mutta vonkasi kaikkia meitä opiskelukaverinaisia treffeille vuoronperään heti ekoilla luennoilla. Ja sitä sitten jatkui, en tiedä, onko jo viimeinkin saanut jonkun. Valitti, miksi parhaat naiset on jo varattu. Se epätoivoisuus oli käsin kosketeltavaa ja viestitti, että miehessä on jotain pahasti vialla. Ei kukaan halua mitään riippakiveä, eli ko. piirre pitäisi osata peittää.
Ja minusta työnhaku on paljon vaikeampaa kuin miehen metsästys. Siinä ei aitous auta ja kilpailu on todella kovaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tieteellinen fakta on, että 80% miehistä on sinkkuja (tai oikeastaan enemmän, koska ei varmaan kaikki 20% joita naiset huomioi, ole parisuhteessa)? Naisista kuitenkin varmasti enemmän kuin 20% on suhteessa, onko Suomessa siis moniavioisuutta, yhdellä miehellä useampi nainen?
Miehet alkaa pääsemään suhteisiin paljon myöhemmin kuin naiset. Avoliittojen määrät ovat samat vasta 29 vuotiaana. Eli miehet joutuu katselemaan vierestä kymmenisen vuotta, kun naiset ratsastaa kullikarusellia ja on löyhissä parin vuoden suhteissa jännämiesten ja sugardaddyjen kanssa.
Kolmekymppisenä katkerona on sitten saatavilla sitä "juoksut on juostu, 50 miestä nussittu, löytyy ehkä lapsi, etsin elättäjää" naista.
Missä vuosisadalla sä elät? Niin harva (suomalainen) nainen etsii itselleen elättäjää. Suurimmalla osalla on työpaikka ja rahat on ihan itse ansaittu. Miehiä on muutenkin enemmän työttömänä kuin naisia.
Tämä on yleisin väittämä minkä täällä kuulee, kuitenkin tosiasia on se että on todella iso joukko naisia jotka hädin tuskin tulee toimeen omillaan ja moni turvautuu myös sosiaaliturvaan. Näiden ihmisten määrä on kasvussa.
Kukaan ei tietenkään myönnä ikinä, että taloudelliset intressit on hyvin vahva motiivi ruveta seurustelemaan. Ei vain ole helppoa löytää sitä miestä, koska monilla miehillä ei ole mitään intressejä ruveta elättäjäksi, varsinkaan toisten lapsille isäksi ja elättäjäksi.
Olen itse huomannut tämän, ne naiset jotka paistatteli 10v sitten suosionsa huipulla ja nauroivat minunkaltaisille miehille, ovatkin yhtäkkiä kiinnostuneet. Siinä on vain se ongelma, että tajuan monien motiivit enkä halua olla kakkosvaihtoehto ja olette tehneet tuhonne moniin miehiin nuorempana eli ajaneet miehet pisteeseen, että he luovuttavat.
Kohtelemalla miehiä kuten moni kohtelee eli olemme lähinnä hyödykkeitä joiden pitäisi tapella verissäpäin teidän suosiosta ajatte ison joukon miehiä pois, ei ole sitten vanhempana kovin montaa hyödyllistä idioottia jäljellä ja moni laittaa hanskat tiskiin jo nuorena.
Itse tajusin jo hyvin nuorena, että parisuhde ja seksi sekä se jatkuva nöyryytys ei vain ole senarvoista.
Vierailija kirjoitti:
Okei, eli miehet siis mielellään haluavat huomiota minulta?
Olen ylipainoinen 164cm lyhyt nainen, jolla on roikkuva röllövatsa ja rumat, roikkuvat rinnat joilla imetän kolmatta lastani vielä. Minulla on kellertävät, rumat hampaat ja olkapäille ulottuvat lirut, mitäänsanomattoman väriset hiukset. Pukeutua en osaa, siis hienosti, saati seksikkäästi. Minulla on äärettömän huono itsetunto ja en osaa small talkia.
Mutta kiva tietää, että ihan huomioida pitäisi. Miten? Missä?
Kaupassa, kirjastossa, huoltoasemalla? En oikein muualla juuri nyt edes käy...
Se että sinulla on lapsia kertoo kaiken oleellisen. Sinun tasoiset miehet tappavat itsensä 40-vuotiaina neitsyinä.
Vierailija kirjoitti:
Epätoivoisuus on epätoivottu piirre parinhaussa.
Ärsytti eräs opiskelukaveri, joka muuten oli ihan kiva: puhelias, hauska, OK näköinenkin miekkonen mutta vonkasi kaikkia meitä opiskelukaverinaisia treffeille vuoronperään heti ekoilla luennoilla. Ja sitä sitten jatkui, en tiedä, onko jo viimeinkin saanut jonkun. Valitti, miksi parhaat naiset on jo varattu. Se epätoivoisuus oli käsin kosketeltavaa ja viestitti, että miehessä on jotain pahasti vialla. Ei kukaan halua mitään riippakiveä, eli ko. piirre pitäisi osata peittää.
Ja minusta työnhaku on paljon vaikeampaa kuin miehen metsästys. Siinä ei aitous auta ja kilpailu on todella kovaa.
Kuvailit täydellisesti naisen metsästyksen miehisestä näkökulmasta. Eihän naiset edes miehiä metsästä, te vaan odotatte, että joku mies metsästää teidät. :D Mitä vittua nyt. Tinderissäkään yksikään nainen ei ole aloittanut juttelua, vaikka matcheja on monta kymmentä ja useimmat matchit eivät vastaa mitään tervehdykseeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on yleisin väittämä minkä täällä kuulee, kuitenkin tosiasia on se että on todella iso joukko naisia jotka hädin tuskin tulee toimeen omillaan ja moni turvautuu myös sosiaaliturvaan. Näiden ihmisten määrä on kasvussa.
Kukaan ei tietenkään myönnä ikinä, että taloudelliset intressit on hyvin vahva motiivi ruveta seurustelemaan. Ei vain ole helppoa löytää sitä miestä, koska monilla miehillä ei ole mitään intressejä ruveta elättäjäksi, varsinkaan toisten lapsille isäksi ja elättäjäksi.
Olen itse huomannut tämän, ne naiset jotka paistatteli 10v sitten suosionsa huipulla ja nauroivat minunkaltaisille miehille, ovatkin yhtäkkiä kiinnostuneet. Siinä on vain se ongelma, että tajuan monien motiivit enkä halua olla kakkosvaihtoehto ja olette tehneet tuhonne moniin miehiin nuorempana eli ajaneet miehet pisteeseen, että he luovuttavat.
Kohtelemalla miehiä kuten moni kohtelee eli olemme lähinnä hyödykkeitä joiden pitäisi tapella verissäpäin teidän suosiosta ajatte ison joukon miehiä pois, ei ole sitten vanhempana kovin montaa hyödyllistä idioottia jäljellä ja moni laittaa hanskat tiskiin jo nuorena.
Itse tajusin jo hyvin nuorena, että parisuhde ja seksi sekä se jatkuva nöyryytys ei vain ole senarvoista.
Heh. Nuoret tytöt ei osannu herran sosiaalista kömpelyyttä ja ei niin edullista ulkonäköä arvostaa, ja sitten kun kypsyvät ihmisinä ja alkaisit kelvata, sabotoit itse itseäsi. Noh, ehkä parempikin että poistat oma-aloitteisesti itsesi geenipoolista *ojentaa Darwin-palkinnon*.
Itse lopetin naisen etsimisen yksinkertaisesti siitä syystä, että tavallisella miehellä se taso on niin surkea mihin itsellä on mahdollisuus. Miksi minun pitäisi täysin normaalin, hyvän itsetunnon omaavana ihmisenä harrastaa seksiä tai seurustella naisten kanssa jotka eivät ole lähelläkään tasoani.
Tämän huomaa netin treffipalveluissa, lähes jokainen nainen saa huomiota itseään huomattavasti tasokkaamilta miehiltä, seksiin kelpaavat jos ei muuhun.
Ei minussa ole vikaa vaan asetelma on niin epäedullinen miehille tässä hommassa, että miksi kukaan itseään kunnioittava mies jäisi katsomaan tuollaista pelleilyä. Saan jatkuvasti kuulla naisilta kuinka he ihmettelee miksi en seurustele jne, miksi seurustelisin, seksi ei kiinnosta naisten kanssa jotka koen lähinnä vastenmieliseksi ja niihin minulla olisi mahdollisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä tutkimus kertoo toista:
http://www.taloussanomat.fi/politiikka/2016/03/07/lannen-media-aidin-eu…
Eli pääsääntöisesti naiset valitsevat puolisoikseen vain itseään paremmin ansaitsevia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh. Nuoret tytöt ei osannu herran sosiaalista kömpelyyttä ja ei niin edullista ulkonäköä arvostaa, ja sitten kun kypsyvät ihmisinä ja alkaisit kelvata, sabotoit itse itseäsi. Noh, ehkä parempikin että poistat oma-aloitteisesti itsesi geenipoolista *ojentaa Darwin-palkinnon*.
Olen ihan tavallisen näköinen, urheillut koko ikäni ja itseasiassa sosiaalisesti normaalia lahjakkaampi. Oman tasoni huomasin parikymppisenä, kun jaksoin vielä aktiivisesti naisia etsiä, jämänaiset oli yleensä se mitä sain.
Tein omat johtopäätökset ja lopetin naisten iskemisen kokonaan, nyt on jo vierähtänyt niin monta vuotta että en jaksa edes etsiä naisia. Kun ei kelpaa täysin tavallisena miehenä jolla on terve itsetunto, miellyttävä luonne, urheilullinen ja sosiaalinen muille kuin rumille, lihaville tai psyykkisesti sairaille niin antaa olla, olen mielummin yksin ja tähän toisen kierroksen villitykseen en lähde, kun ei kelvannut nuorempana, niin en ryhdy miksikään paremman puuttessa olevaksi mieheksi, ei se ole mitään aitoa.
Ja lopuksi haluan sanoa, että ei en vihaa naisia, en ole katkera enkä jauha näistä asioista missään. Halusin säilyttää edes jotkut itsekunnioituksen rippeet ja se onnistui kun lopetin naisen etsimisen kokonaan, oli oikeasti helpottava ajatus todeta itselleen, että koko kuvio on niin kiero ja tavalliset miehet on jotain vitsejä ja pelinappuloita, mitään aitoa tai merkittävää suhdetta ei löydä ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Ja lopuksi haluan sanoa, että ei en vihaa naisia, en ole katkera enkä jauha näistä asioista missään. Halusin säilyttää edes jotkut itsekunnioituksen rippeet ja se onnistui kun lopetin naisen etsimisen kokonaan, oli oikeasti helpottava ajatus todeta itselleen, että koko kuvio on niin kiero ja tavalliset miehet on jotain vitsejä ja pelinappuloita, mitään aitoa tai merkittävää suhdetta ei löydä ikinä.
Et oo katkera joo. Sulla on väärä käsitys tasostasi, niin yksinkertaista se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et oo katkera joo. Sulla on väärä käsitys tasostasi, niin yksinkertaista se on.
Minulla on varsin hyvä kuva kuinka homma toimii, se riittää minulle. Päätä kun jaksaa hakata seinään tietyn aikaa, mutta ei se ole kenenkään vika ja asia on mitä on. Nauttikaa naiset noista markkinoista täysin siemauksin, kyllä niitä panomiehiä ja muita häntäheikkejä riittää jotka osaavat tuon pelin.
Ette te halua uskoa, että meissä ei ole vikaa, haluatte luoda jonkun myyttisen mieskuvan kun tuo touhu on täysin sairas myös norrmimiehille joissa ei ole mitään vikaa, osa meistä ei vain jää roikkumaan joidenkin armopalojen toivossa, voi kehittää muutakin tekemistä.
Keistä miehistä? Niistä joita päivittäin näen työmatkallani, työpaikallani, harrastuksissani, kadulla? Uskaltaisin väittää, että jopa 99% heistä on ilmaa, kuten myös naisista. Kaupunkiympäristössä olisi ihan mahdotonta elää niin, että huomioi jokaisen vastaantulijan tai ympärillä olevan ihmisen.
Voi sua. Ihmisillä on monia selityksiä omaan epäonnistumisen
Jotkut syyttää siitä sina muita.... Jotkut oppii omista virheistään.
Kaikki ei vaan kykyne luomaan tasapainoista suhdetta toiseen ihmiseen. Se on oma psyykkinen vajavuus.
Okei, eli miehet siis mielellään haluavat huomiota minulta?
Olen ylipainoinen 164cm lyhyt nainen, jolla on roikkuva röllövatsa ja rumat, roikkuvat rinnat joilla imetän kolmatta lastani vielä. Minulla on kellertävät, rumat hampaat ja olkapäille ulottuvat lirut, mitäänsanomattoman väriset hiukset. Pukeutua en osaa, siis hienosti, saati seksikkäästi. Minulla on äärettömän huono itsetunto ja en osaa small talkia.
Mutta kiva tietää, että ihan huomioida pitäisi. Miten? Missä?
Kaupassa, kirjastossa, huoltoasemalla? En oikein muualla juuri nyt edes käy...