Miksi naiset huomioi vain 20% miehistä?
Ja 80% on ilmaa naisille. Tieteellisesti tutkittu fakta.
Kommentit (133)
Koska vain 20% näyttää tarpeeksi hyvältä. Minä olen itse asiassa sosiaalisesti vammainen, pitkäaikaistyötön nörtti, mutta olen tarpeeksi hyvännäköinen siihen, että saan naista silloin tällöin. En toki läheskään samalla tavalla kuin ne sosiaalisesti taitavat, hauskat ja komeat työmiehet.
Miehen ulkonäkö on naisille yllättävän tärkeää, selvästi tärkeämpää kuin miehille naisen. Nettijutuista saa toisenlaisen kuvan, mutta truth is out there, ei netissä.
On ihan uskomatonta, miten pitkälle naiset menevät kiistääkseen sen, että pariutuminen yksinkertaisesti on tuhat kertaa helpompaa naisille kuin miehille. Naiset ovat valitsijoita.
Biologia tämän määrää. Nainen voi saada yhden jälkeläisen yhdeksässä kuukaudessa, mies vaikka sata. Naisen pitää olla erittäin tarkka, kuka hänen lapsensa siittää. Jokaisella nisäkkäällä ylivoimaisesti suurempi osa naaraista pääsee lisääntymään verrattuna uroksiin.
Urokset kilpailevat ja tappavat toisiaan päästäkseen teihin käsiksi, arvon naaraat. Olette biologisen loton voittajia defaulttina.
Vierailija kirjoitti:
Ja kuitenkin suurin osa miehistä elää parisuhteissa. Kummallista.
Eikä baarista seksin saaminen nyt niin vaikeaa ole, jos ei makaa pöydän alla jytkyt housussa yrjöt rinnuksilla. Moni mies vetää sellaiset koomat ettei mitn tolkkua ja aamulla ihmetellään miksi ei naisia kiinnosta. Kerran katoin kun kaveri lähti pokaamaan jotain naista ja kaatui pää edellä pöydän viereen, on varmaan nainen katellu ihmeissään.
-mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen työtön, ruma ja juoppo. Siltin saan seksiä, en ole jännämieskään. Olen aina ihmetellyt näitä teidän juttujanne, en mä mitään missejä saa mutta ihan niitä norminaisia. Puhutteko tai lähestyttekö te valittajat koskaan naisia ja puhutte naisille kun ihmisille, niin kyllä se siitä.
Luulen, että te ette edes yritä, siksi te kuvittelette elämän olevan joku ihme teoria mistä te jauhatte yötä päivää.
Näinhän se on. Nämä kirjoittajat ovat niitä syrjäytyneitä ongelmamiehiä, jotka eivät 3-kymppisinä ole edes olleet kahden naisen seurassa. Siitähän tämä viha ja raivo naisia kohtaan johtuu. Mieli tekisi saada jonkinlaisia kokemuksia naisista, mutta tietävät itsekin että eivät pysty mihinkään sillä rintamalla. Tai millään muullakaan rintamalla. Netissä provoilu on ainut keino saada mitään yhteyttä naisiin.
Ei vaan kyseessä on fiksuja, mukavia usein kouluttauneita ja työssä käyviä miehiä, jotka pärjäävät elämässä muuten oikein mukavasti, mutta eivät saa naista. En tajua miksei tätä voida rehellisesti myöntää vaan sanotaan, että ainoastaan syrjäytyneet ja ongelmaiset peräkammarinpojat eivät saa naista
Eivät ole fiksuja, eivät mukavia ja todennäköisesti eivät myöskään koulutettuja. Tuo keskustelupalstoilla esiin tuotu silmitön raivo naisia kohtan ei ole osoitus miehen fiksuudesta eikä mukavuudesta, vaikka itse jaksavat sitä loputtomiin selitellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen työtön, ruma ja juoppo. Siltin saan seksiä, en ole jännämieskään. Olen aina ihmetellyt näitä teidän juttujanne, en mä mitään missejä saa mutta ihan niitä norminaisia. Puhutteko tai lähestyttekö te valittajat koskaan naisia ja puhutte naisille kun ihmisille, niin kyllä se siitä.
Luulen, että te ette edes yritä, siksi te kuvittelette elämän olevan joku ihme teoria mistä te jauhatte yötä päivää.
Näinhän se on. Nämä kirjoittajat ovat niitä syrjäytyneitä ongelmamiehiä, jotka eivät 3-kymppisinä ole edes olleet kahden naisen seurassa. Siitähän tämä viha ja raivo naisia kohtaan johtuu. Mieli tekisi saada jonkinlaisia kokemuksia naisista, mutta tietävät itsekin että eivät pysty mihinkään sillä rintamalla. Tai millään muullakaan rintamalla. Netissä provoilu on ainut keino saada mitään yhteyttä naisiin.
Ei vaan kyseessä on fiksuja, mukavia usein kouluttauneita ja työssä käyviä miehiä, jotka pärjäävät elämässä muuten oikein mukavasti, mutta eivät saa naista. En tajua miksei tätä voida rehellisesti myöntää vaan sanotaan, että ainoastaan syrjäytyneet ja ongelmaiset peräkammarinpojat eivät saa naista
Eivät ole fiksuja, eivät mukavia ja todennäköisesti eivät myöskään koulutettuja. Tuo keskustelupalstoilla esiin tuotu silmitön raivo naisia kohtan ei ole osoitus miehen fiksuudesta eikä mukavuudesta, vaikka itse jaksavat sitä loputtomiin selitellä.
Naiset pitävät omaa seksuaalista valintaansa niin absoluuttisena kriteerinä, että kaikki kritiikki sitä kohtaan lytätään välittömästi ja ankarasti. Jos erehtyykään ehdottamaan, että ehkä jotkut naisettomat miehet ovat ihan kivoja luonteeltaan, saa raivomyrskyn naisilta niskaansa, sillä naiset varmasti suosivat pariutumisessa ehdottomasti vain positiivisia luonteenpiirteitä eikä siinä voi olla mitään vikaa.
Vierailija kirjoitti:
On ihan uskomatonta, miten pitkälle naiset menevät kiistääkseen sen, että pariutuminen yksinkertaisesti on tuhat kertaa helpompaa naisille kuin miehille. Naiset ovat valitsijoita.
Biologia tämän määrää. Nainen voi saada yhden jälkeläisen yhdeksässä kuukaudessa, mies vaikka sata. Naisen pitää olla erittäin tarkka, kuka hänen lapsensa siittää. Jokaisella nisäkkäällä ylivoimaisesti suurempi osa naaraista pääsee lisääntymään verrattuna uroksiin.
Urokset kilpailevat ja tappavat toisiaan päästäkseen teihin käsiksi, arvon naaraat. Olette biologisen loton voittajia defaulttina.
Siinäpä tulikin esiin sinun ongelmasi. Kun lakkaat ajattelemasta naisia "naaraina" ja kun hyväksyt että et ikinä - koskaan - mitenkään saa sataa jälkeläistä tai edes tilaisuutta yrittää, elämäsi helpottuu.
Tässäpä voikin olla syy monien kokemattomien miesten pakokauhuun, joka purkautuu tällaisina provoina. Elämänopit imetään luontodokumenteista ja sitten kauhu iskee, kun tajuaa että ollaan kohta 3-kymppisiä ilman yhtään naiskokemusta. 12-vuotiaana oltiin varmoja että niitä tulee satoja, ellei tuhansia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset pitävät omaa seksuaalista valintaansa niin absoluuttisena kriteerinä, että kaikki kritiikki sitä kohtaan lytätään välittömästi ja ankarasti. Jos erehtyykään ehdottamaan, että ehkä jotkut naisettomat miehet ovat ihan kivoja luonteeltaan, saa raivomyrskyn naisilta niskaansa, sillä naiset varmasti suosivat pariutumisessa ehdottomasti vain positiivisia luonteenpiirteitä eikä siinä voi olla mitään vikaa.
Niinpä. Ehkä mä itse tiedän parhaiten, kun ihan oikeasti tunnen nämä ihmiset :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinäpä tulikin esiin sinun ongelmasi. Kun lakkaat ajattelemasta naisia "naaraina" ja kun hyväksyt että et ikinä - koskaan - mitenkään saa sataa jälkeläistä tai edes tilaisuutta yrittää, elämäsi helpottuu.
Tässäpä voikin olla syy monien kokemattomien miesten pakokauhuun, joka purkautuu tällaisina provoina. Elämänopit imetään luontodokumenteista ja sitten kauhu iskee, kun tajuaa että ollaan kohta 3-kymppisiä ilman yhtään naiskokemusta. 12-vuotiaana oltiin varmoja että niitä tulee satoja, ellei tuhansia.
Ehkäisyn ja yhteiskunnan takia jälkeläisiä ei enää tule satoja, mutta naisten seksuaalinen valinta ei ole muuttunut mihinkään. Edelleenkin 20% miehistä panee 80% naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, miten mailmassa voikin olla tuollaista röyhkeyttä? Että naiset kehtaavat pitää omaa päätöstään kumppanin valinnassa parempana, kuin jonkun netissä kirjoittelijan. Ja sitten vielä raivostutaan, voitteko kuvitella? Jokainenhan järkevä ihminen tuossa tilanteessa kiittää nöyrästi kun oma vajavainen ymmärrys ei riitä elämänvalintojen tekemiseen, niin Paremmin Ymmärtävä Miehenkilö Netissä tulee korjaamaan tapahtumaisillaan olevan virheen. Kuka kumma sellaisesta suuttuisi?
Kyllä, tämä on sarkasmia.
80% miehistä tuntuu olevan niitä jotka valittavat jatkuvasti naisista ja feministeistä. Mukavampi olla sellaisten miesten kanssa joilla riittää kiinnostavaa puhuttavaa, näyttävät hyvältä ja tekevät kiinnostavia juttuja.
Mä huomioin ehkä yhden promillen tuhannesosan maailman miehistä ja sekin on reilusti yläkanttiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkäisyn ja yhteiskunnan takia jälkeläisiä ei enää tule satoja, mutta naisten seksuaalinen valinta ei ole muuttunut mihinkään. Edelleenkin 20% miehistä panee 80% naisista.
Tarvitset jotain muuta puuhaa kuin luontodokumentit. Mene töihin ja muuta pois äitisi nurkista.
Laitapa linkki tutkimukseen, jos tuo 20 % on muka fakta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska 80% miehistä on lassukkanörttejä, jotka ei saa pimpulaa kostumaan
Laasasen pitäisi siirtyä politiikkaan, kun kerran noin vahva kannatus löytyy.
Niin pitäisi. Seksiseteleitä myös betamiehille!
Tai betamiehet voisivat siirtyä toisiinsa.
Olin oikeasti arka nuorena ja olisin lähtenyt kenen mukaan vain, jos joku olisi halunnut nimenomaan minut (ei siis niin että kokisin olevani 2. vaihtoehto). Ulkonäöllä ei olisi ollut suuresti väliä. Satuin vain olemaan hitusen ylipainoinen 26bmi, joka mielestäni levittäytyi todella kauniisti. Mutta ei. Yhtään kertaa ei. Yritin katsekontakia, yritin juttelua ei mitään. En ymmärrä mikä minussa oli niin pilalla, ette kelvannut kellekään edes pilkun aikaan.
Onneksi tarinalla on todella ihana päätös, kun kohtasin miehen, joka todella rakastui minuun juuri minun vuokseni. Ehkä teille saman kokeneille miehille käy joskus samalla tavalla? En minä kuitenkaan tuominnut koko miessukupolvea jotenkin etuoikeutetuksi, lähinnä ne todella hyvännäköiset ihmiset, sukupuolesta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Saiskos lähdeviitteen tälle "tieteellisesti todistetulle faktalle"?
Itse en jaksanut edes kysellä, kun tiedän 100 %:n varmuudella että sitä ei tule. Palstakokemuksella oikeaksi todistettu fakta.
Vierailija kirjoitti:
80% miehistä tuntuu olevan niitä jotka valittavat jatkuvasti naisista ja feministeistä. Mukavampi olla sellaisten miesten kanssa joilla riittää kiinnostavaa puhuttavaa, näyttävät hyvältä ja tekevät kiinnostavia juttuja.
Miksi olet sitten niin usein antifeministien kanssa, kun näköjään sellaisia niin paljon (800 kpl, jos ajatellaan että tuhannen otanta on luotettava tutkimustulos) tunnet?
Just joo, prosentti on ehkä 1-5% miehistä jotka ei saa seksiä tai seurustele naisen kanssa koskaan. Kyllä se nyt niin on, että jos edes yrittää niin saa. En jaksa uskoa näitä horinoita ja ei tietenkään kukaan saa jos ei helvetti edes yritä, eikä se ole naisten syy jos ei yritä.
-mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska 80% miehistä on lassukkanörttejä, jotka ei saa pimpulaa kostumaan
Laasasen pitäisi siirtyä politiikkaan, kun kerran noin vahva kannatus löytyy.
Niin pitäisi. Seksiseteleitä myös betamiehille!
Tai betamiehet voisivat siirtyä toisiinsa.
Olin oikeasti arka nuorena ja olisin lähtenyt kenen mukaan vain, jos joku olisi halunnut nimenomaan minut (ei siis niin että kokisin olevani 2. vaihtoehto). Ulkonäöllä ei olisi ollut suuresti väliä. Satuin vain olemaan hitusen ylipainoinen 26bmi, joka mielestäni levittäytyi todella kauniisti. Mutta ei. Yhtään kertaa ei. Yritin katsekontakia, yritin juttelua ei mitään. En ymmärrä mikä minussa oli niin pilalla, ette kelvannut kellekään edes pilkun aikaan.
Onneksi tarinalla on todella ihana päätös, kun kohtasin miehen, joka todella rakastui minuun juuri minun vuokseni. Ehkä teille saman kokeneille miehille käy joskus samalla tavalla? En minä kuitenkaan tuominnut koko miessukupolvea jotenkin etuoikeutetuksi, lähinnä ne todella hyvännäköiset ihmiset, sukupuolesta riippumatta.
Ajatteletko, että "seksiseteleistä" ja "betamiehistä" puhuville hm... miehille kävisi niin, että joku rakastuu heihin. Miksi ihmeessä?
Vierailija kirjoitti:
Montako prosenttia naisista miehet huomio? Ei minua ainakaan kukaan.
Väärä foorumi, tai jotain muuta. Älykkäälle naiselle, olis paikka aina auki.
Ja kuitenkin suurin osa miehistä elää parisuhteissa. Kummallista.