Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset huomioi vain 20% miehistä?

Vierailija
16.03.2016 |

Ja 80% on ilmaa naisille. Tieteellisesti tutkittu fakta.

Kommentit (133)

Vierailija
1/133 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kaikki miehet eivät voi olla alfoja.

Vierailija
2/133 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako prosenttia naisista miehet huomio? Ei minua ainakaan kukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/133 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen nainen saa kyrpää aina kun haluaa. Jokaiselle naiselle on ihan älytön määrä kysyntää. Ongelma on siinä, että naiset huomioi vain top-20% miesten huomion.

Vierailija
4/133 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sinullakin on kuitenkin naisystävä ja useita seksikumppaneita. Minulla ei koskaan ketään ja olen nainen.

Vierailija
5/133 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei sua sitten kuule lasketa, et varmaan ole varsinaisesti nainen. Taidat olla uusi näissä ketjuissa?

Vierailija
6/133 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä niin haluisin naisen persettä maistaa. Leikkaanko sen pois kun en saa sitä missään kastaa?

Vierailija
7/133 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin vastata vain omalta osaltani mutta USKON että aika monella naisella on sama rajoitus. Niinkin hurja kuin ikä. Mun ikähaarukka miehissä on plusmiinus 5v omaan ikääni. Ja niistäkin katson ne ketkä vaikuttaa järkeviltä ja joiden elämänhallinta vaikuttaa olevan kunnossa.

Vierailija
8/133 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen nainen saa kyrpää aina kun haluaa. Jokaiselle naiselle on ihan älytön määrä kysyntää. Ongelma on siinä, että naiset huomioi vain top-20% miesten huomion.

Niin mikä ongelma siinä on? Koska minäkin 40 v. vaatimattoman näköinen naisihminen luonnollisesti paistattelen kaikkien miesten huomiossa kaiken aikaa, miksi minua pitäisi kiinnostaa edes paras 20 %, miksei vaikka 1 %?

Vierailija
9/133 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken se oli vielä 10%.

Vierailija
10/133 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska 80% miehistä on lassukkanörttejä, jotka ei saa pimpulaa kostumaan

Laasasen pitäisi siirtyä politiikkaan, kun kerran noin vahva kannatus löytyy.

Vierailija
11/133 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska 80% miehistä on lassukkanörttejä, jotka ei saa pimpulaa kostumaan

Laasasen pitäisi siirtyä politiikkaan, kun kerran noin vahva kannatus löytyy.

Niin pitäisi. Seksiseteleitä myös betamiehille! 

Vierailija
12/133 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työtön, ruma ja juoppo. Siltin saan seksiä, en ole jännämieskään. Olen aina ihmetellyt näitä teidän juttujanne, en mä mitään missejä saa mutta ihan niitä norminaisia. Puhutteko tai lähestyttekö te valittajat koskaan naisia ja puhutte naisille kun ihmisille, niin kyllä se siitä.

Luulen, että te ette edes yritä, siksi te kuvittelette elämän olevan joku ihme teoria mistä te jauhatte yötä päivää.

Vierailija
13/133 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mikä ongelma siinä on? Koska minäkin 40 v. vaatimattoman näköinen naisihminen luonnollisesti paistattelen kaikkien miesten huomiossa kaiken aikaa, miksi minua pitäisi kiinnostaa edes paras 20 %, miksei vaikka 1 %?

En minäkään näe ongelmaa. Naisten on syytä nostaa kriteerejään huimasti, jos jokainen nainen on ihan järjettömän ja mielipuolisen suosittu. Maailmassa ei taida edes olla tarpeeksi hyvää miestä, että kelpaisi mitättömimmällekään naiselle.

Vierailija
14/133 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen työtön, ruma ja juoppo. Siltin saan seksiä, en ole jännämieskään. Olen aina ihmetellyt näitä teidän juttujanne, en mä mitään missejä saa mutta ihan niitä norminaisia. Puhutteko tai lähestyttekö te valittajat koskaan naisia ja puhutte naisille kun ihmisille, niin kyllä se siitä.

Luulen, että te ette edes yritä, siksi te kuvittelette elämän olevan joku ihme teoria mistä te jauhatte yötä päivää.

Näinhän se on. Nämä kirjoittajat ovat niitä syrjäytyneitä ongelmamiehiä, jotka eivät 3-kymppisinä ole edes olleet kahden naisen seurassa. Siitähän tämä viha ja raivo naisia kohtaan johtuu. Mieli tekisi saada jonkinlaisia kokemuksia naisista, mutta tietävät itsekin että eivät pysty mihinkään sillä rintamalla. Tai millään muullakaan rintamalla. Netissä provoilu on ainut keino saada mitään yhteyttä naisiin.

Vierailija
15/133 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähestyn ja juttelen ja saan aina pakit. Yleensä naisen reaktio tulee selväksi ennen kun ehdin sanomaan moita loppuun

Vierailija
16/133 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se on. Nämä kirjoittajat ovat niitä syrjäytyneitä ongelmamiehiä, jotka eivät 3-kymppisinä ole edes olleet kahden naisen seurassa. Siitähän tämä viha ja raivo naisia kohtaan johtuu. Mieli tekisi saada jonkinlaisia kokemuksia naisista, mutta tietävät itsekin että eivät pysty mihinkään sillä rintamalla. Tai millään muullakaan rintamalla. Netissä provoilu on ainut keino saada mitään yhteyttä naisiin.

Ei vaan kyseessä on fiksuja, mukavia usein kouluttauneita ja työssä käyviä miehiä, jotka pärjäävät elämässä muuten oikein mukavasti, mutta eivät saa naista. En tajua miksei tätä voida rehellisesti myöntää vaan sanotaan, että ainoastaan syrjäytyneet ja ongelmaiset peräkammarinpojat eivät saa naista

Vierailija
17/133 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei sua sitten kuule lasketa, et varmaan ole varsinaisesti nainen. Taidat olla uusi näissä ketjuissa?

The awkward moment when your sarcasm is so advanced people actually think you are stupid.

Vierailija
18/133 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saiskos lähdeviitteen tälle "tieteellisesti todistetulle faktalle"?

Vierailija
19/133 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin vastata vain omalta osaltani mutta USKON että aika monella naisella on sama rajoitus. Niinkin hurja kuin ikä. Mun ikähaarukka miehissä on plusmiinus 5v omaan ikääni. Ja niistäkin katson ne ketkä vaikuttaa järkeviltä ja joiden elämänhallinta vaikuttaa olevan kunnossa.

Täällä yksi 30 vuotias nainen enkä osaa kuvitella mitään ikähaitari rajoitusta haarukassa + - 5 vuotta. Ei sitä ihmistä voi iän mukaan arvottaa.

Vierailija
20/133 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä huomioin vaan yhtä miestä. :0